Oud 30-07-2018, 23:42
nickklomp
nickklomp is offline
Hoi,

Ik(15) zit nu sinds donderdag op een camping in Italië op zaterdag gaan we al weer weg maar ik heb nog steeds geen vrienden en vriendinnen. Het is een camping tot 12 jaar dus geen activiteiten waar veel jongeren bij zijn. Zo nu en dan komen er wel wat voorbij maar die zijn met familie of spreken geen Nederlands. Bij de gebruikelijke plekken staan meestal 16/17 jarigen die naar een feestje gaan. Het meisje tegenover ons ziet er ook wel lekker uit alleen heb haar nog nooit gesproken en als ik haar zie zit ik met mijn ouders in de tent en zij met haar ouders ook niet echt ideaal. Wat moet ik nu doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2018, 23:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Toch een keer naar dat meisje toelopen en voorstellen samen wat te doen (een balletje trappen, badminton spelen, gewoon iets simpelste waar ze weinig moeite voor hoeft te doen en niet ver voor van de tent weg hoeft). Als het contact eenmaal gelegd is kan je daarna misschien makkelijker meer samen ondernemen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 00:06
Verwijderd
Vervelend zeg. Jeetje.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 11:09
nickklomp
nickklomp is offline
Probleem is is dat ik niet weet hou oud ze is. Ze lijkt 15 maar met meisjes weet je het nooit zeker. Volgende probleem ik heb geen bal en geen badmintonracket....
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 11:51
Verwijderd
Welnu, heb je iets anders dan? Kun je wat kopen? Ja, dat kan bij de supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 13:45
nickklomp
nickklomp is offline
Het blijft kut om te doen. Zeker als haar en mijn ouders erbij zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 13:55
Verwijderd
Serieus ik snap dit soort berichten nooit. Ik snap best het probleem, zeker op jouw leeftijd, maar ik snap niet dat je na de hulpvraag en goede tips gewoon zegt dat het kut is en het maar niet doet. Wat verwacht je nou van ons?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 14:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het blijft kut om te doen. Zeker als haar en mijn ouders erbij zijn.
Dan doe je het niet. Blijf je gezellig met je ouders alleen bij jouw tent zitten. Is ook kut
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Het blijft kut om te doen. Zeker als haar en mijn ouders erbij zijn.
Zoals altijd; het is kiezen of delen. Net als met al die andere goochemerts die chicks aan de haak willen slaan maar niet durven aanspreken en ook niet willen horen "gewoon doen": suit yourself. Er is geen andere manier. En ja, dan doe je het toch lekker niet? Het is niet alsof het mijn (c.q. ons) probleem is
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Het blijft kut om te doen. Zeker als haar en mijn ouders erbij zijn.
Weet je wat, ik koop hier even een badmintonsetje en een bal enzo, ik pak het vliegtuig naar Italië, loop naar het meisje en zeg: nickklomp vindt jou leuk, hij is 15 en hoe oud ben jij? Kijk hier is een bal, ga maar spelen. Ik groet je ouders nog even en ga weer terug naar Nederland en ga hier de topic vervolgen.

Beetje overdreven toch?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 15:55
nickklomp
nickklomp is offline
Op zich als je tijd hebt...... Zal kijken of ik haar een keer tegenkom bij het zwembad ofzo. Iemand nog tips voor andere vrienden?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 15:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Op zich als je tijd hebt...... Zal kijken of ik haar een keer tegenkom bij het zwembad ofzo. Iemand nog tips voor andere vrienden?
Op iemand afstappen of een gesprek beginnen, in de rij voor de glijbaan in het zwembad, in de rij bij de snackbar, whatever. Zorg dat je contact legt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 17:00
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
“Hey! Staan jullie ook hier op de camping?”
“Hoe lang zijn jullie met vakantie?”

Et voila, ik denk dat je dan al een beginnetje van een gesprek hebt te pakken!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 17:09
nickklomp
nickklomp is offline
Ik zie nog wel. Had al veel voornemens en plannen van aanpak maar uiteindelijk valt het tegen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2018, 17:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zie nog wel. Had al veel voornemens en plannen van aanpak maar uiteindelijk valt het tegen.
Vertel eens wat je al wel gedaan en geprobeerd hebt... Daar ben ik namelijk best benieuwd naar!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 10:43
nickklomp
nickklomp is offline
Niet veel wel gekeken maar er zijn niet echt jongeren bij het zwembad
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 11:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat wil je nu eigenlijk? Alleen maar klagen hier dat het allemaal zo moeilijk is en er geen opties zijn in jouw ogen, terwijl er hier tal goede tips gegeven worden?

Je bent in het buitenland met je ouders, op vakantie, probeer er in vredesnaam een beetje van te genieten in plaats van hier sikkeneurig lopen doen dat je een meisje aan wilt spreken, maar niet weet hoe.

En wat verwacht je verder? Dat waar je ook bent op vakantie dat iedereen Nederlands praat? Toen ik 15 was kon ik me al redelijk redden met Engels en/of Duits en anders werkt het prima met handen- en voetenwerk.

Volgens mij denk je dat alles je aan komt waaien en je zelf geen actie hoeft te ondernemen.
Tip: zo werkt het leven niet, dus beter begin je er nu maar mee om zelf actie te ondernemen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 18:03
nickklomp
nickklomp is offline
Dat snap ik wel maar zodra je het moet doen valt het tegen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2018, 18:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat snap ik wel maar zodra je het moet doen valt het tegen.
We've all been there. Echt. We hebben allemaal situaties meegemaakt waarbij we zelf op nieuwe mensen moesten afstappen, soms met grote tegenzin. Maar uiteindelijk zijn die onbelangrijke momenten op de camping echt super waardevol, het is een goede kans om te oefenen voor belangrijkere dingen. Zoals sollicitaties, bijvoorbeeld, of hospiteer avonden in een studentenhuis. Of wanneer je straks bij een nieuwe studie nieuwe vrienden wil maken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 18:37
Verwijderd
Eline heeft gelijk, nu is het nogal een ver van je bed show, maar ik moet ook geregeld in een andere taal dan mijn moedertaal spreken voor een kritisch publiek die ik soms niet eens ken... Ik vind dat in principe absoluut niet leuk. Maar het is bij mij ook begonnen met iemand aanspreken, dat zijn de eerste stapjes die je gewoon maakt in het leven. En je hebt echt niks te verliezen en het is alleen maar leuk en leerzaam. Als je uiteindelijk mensen hebt met wie je leuk contact hebt, is dat heel plezierig en anders nou dan maar niet. De reden dat ik het niet leuk vind om te spreken voor zo'n publiek is dat ik wél wat te verliezen heb.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 21:17
nickklomp
nickklomp is offline
Zal m'n best doen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 21:18
Verwijderd
Dat hoef je niet aan "ons" te beloven eah. Je doet 't voor jezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 22:19
nickklomp
nickklomp is offline
Ik beloof ook niks...We gaan over 2 dagen weg dus weet niet of het het nog waard is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 22:24
Verwijderd
Natuurlijk is dat het nog waard. Allejezus; je hebt nu nog minder te verliezen. Zie je dit nu echt niet?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 22:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hij heeft iig al heel veel tijd verloren, zonde...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2018, 22:51
Verwijderd
Beetje leuke vakantie gehad nog verder?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2018, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik beloof ook niks...We gaan over 2 dagen weg dus weet niet of het het nog waard is.
Probeer het gewoon. Dat proberen levert misschien voor deze vakantie geen vrienden meer op, maar jezelf aanwennen om dingen te proberen gaat je de rest van je leven zo veel opleveren! Dat is alle moeite en ongemak nu waard. Als je altijd stil zit en afwacht omdat het het misschien niet waard is zal je nooit iets bereiken...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 08:47
Verwijderd
Hooooh, wacht even. Dit zie ik nu pas. Jij bent dezelfde jongen die naar Amerika wil en dat gaat doen doordat je met je meubels een miljoen euro verdient?

Los ervan of ik maar iets van dat verhaal geloof: veel succes met emigreren naar een ander land als je niet eens op een fucking camping met andere mensen durft te praten
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 14:04
GraagOnTopic
Avatar van GraagOnTopic
GraagOnTopic is offline
Even bij de les blijven Jan. Nee er zit veel geld in de familie van Nick Klomp. De rest verdient hij met meubels. En nee niet hem opzoeken op internet, want dat is doxen en dat mag hier niet.

Verder weten wij allemaal dat we met geld alleen heel ver kunnen komen, en we niet hoeven te communiceren en onderhandelen. Een beetje assertiviteit is geheel zinloos. Helemaal in de U S of A.

Zo, en nu weer ontopic graag!
__________________
Anders volgt er een waarschuwing. ;)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 15:07
nickklomp
nickklomp is offline
Moet ik haar wel tegenkomen...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 15:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Moet ik haar wel tegenkomen...
Je kan toch zelf op iemand af stappen? Op de camping hoef je toch niet gelijk met één iemand vrienden voor het leven te worden... Of is je probleem eigenlijk helemaal niet dat niet weet hoe je vrienden maakt op de camping?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 15:44
nickklomp
nickklomp is offline
Ik kan Dr wel op afstappen maar ze zijn een dagje uit en vanavond ga ik uiteten. Morgen in de namiddag gaan we weg en we moeten ook nog spullen pakken enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 16:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik kan Dr wel op afstappen maar ze zijn een dagje uit en vanavond ga ik uiteten. Morgen in de namiddag gaan we weg en we moeten ook nog spullen pakken enzo.
Nou dan doe je het niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 16:17
nickklomp
nickklomp is offline
Als ik haar nog zie zal ik het doen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 17:52
Verwijderd
Eline pleur hier maar een slotje op, wordt niks meer vóór zaterdag.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2018, 21:36
nickklomp
nickklomp is offline
Laat hem maar open tot zaterdag dan krijg je het resultaat nog te horen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2018, 18:43
nickklomp
nickklomp is offline
Goed nieuws! Ben haar vanmiddag bij het zwembad tegengekomen en even gepraat bal over gegooid enzovoort. Helaas woont ze bij Rotterdam dus dat is iets te ver voor een relatie of iets dergelijks. Ze was trouwens 15(2 maanden ouder als mij)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 13:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou goed dat je het toch aandurfde!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 22:01
nickklomp
nickklomp is offline
Helaas iets te laat
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 22:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Helaas iets te laat
Misschien helpt deze ervaring wel om er volgende keer eerder mee aan de slag te gaan! Dan is het zeker niet voor niks geweest
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vrienden maken op vakantie
TresCoolxx
11 30-07-2018 01:06
Seksualiteit Seks op vakantie
KROtv
4 04-04-2012 21:29
Liefde & Relatie Tips voor vrienden maken op vakantie??? HELP!
Miss don't know
12 20-07-2011 14:52
Liefde & Relatie Op vakantie met ouders
tinklebell
51 25-12-2004 16:21
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 19:53
Liefde & Relatie Op vakantie met mijn vriendje verstandig?
miekmuis
6 12-02-2003 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.