Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2010, 11:13
hulpje
hulpje is offline
Hoi,

Ik ben een jongen van 20 en ik was van plan per 2011 een beugel te gaan nemen. Alleen ik had al een paar maanden geleden hier al gevraagd naar de juiste verzekering hiervoor, want door de bomen zie ik het bos niet meer.

Dus ik vroeg me af welke verzekering nou het beste dan zou passen bij mijn wensen.

De ortho was eigenlijk op mijn verzoek, mocht dit nuttige informatie zijn.

Eerder was mij hier Menzis aangeraden, maar dat was toen gebasseerd op de vergoedingenlijst van 2010. Nu die 2011 uit is, weet ik dus echt niet welke het beste zou zijn wb het vergoeden van mijn wensen.

Ik hoopte dus dat er hier een expert in verzekeringen van 2011 rondloopt die mij "de perfecte" verzekering voor mij kan melden, zodat ik in ieder geval met een gerust hart een verzekering kan nemen, met het idee dat dit de beste keuze was voor mij.

Ik hoop dat die expert ook daadwerkelijk bestaat en mij uit de brand helpt

bvd
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 11:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Heb je zelf al in het vergoedingenoverzicht gekeken?
Daar staat het letterlijk. Hier, klik op de globale vergoedingenwijzer en zoek op orthodontie (en dan vanaf 18 jaar).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2010, 11:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
En je kunt dus alle verzekeringen bekijken, om te zien hoe het zit met vergoedingen rondom orthodontie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 07:48
hulpje
hulpje is offline
Nou ik heb dus Menzis eens goed bekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat wss TandVerzorgd 2 al genoeg zou moeten zijn voor mij toch?

Ik wil een beugel puur voor het feit dat ik gwn een mooier gebit wil hebben en ik ben niet van plan om allerlei andere vreemde handelingen uit te laten voeren zoals het laten zetten van een kunstgebit ofzo

Alleen twijfel ik zeer tussen TV2 en TV3, omdat ik bang ben dat ik straks grotere bedragen moet betalen omdat iets ineens niet verzekerd wordt in TV2, maar wel in TV3.

Heeft iemand hier wat info over?

bvd
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 08:35
Verwijderd
Er zijn ook veel websites die alle premies voor je op een rijtje zetten. Bijvoorbeeld www.independer.nl/zorgverzekering, http://www.verzekeringssite.nl/zorgverzekering, http://www.kiesbeter.nl/zorgverzekeringen, www.zorgkiezer.nl, www.zorgplanet.nl en www.vergelijk.nl/basisverzekering. Op de meeste van die websites heb je ook de mogelijkheid om aan te geven dat je graag aanvullend verzekerd wil zijn voor tandheelkunde.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Verzekeringen
Verwijderd
24 10-02-2015 19:50
Lichaam & Gezondheid De juiste verzekering!
hulpje
3 20-08-2010 20:43
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hulp nodig
FerrariR
2 06-01-2007 18:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rechtszaak tegen WAO-herkeuringen
Love & Peace
3 17-10-2005 19:38
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.