Oud 28-05-2005, 22:29
esje14
esje14 is offline
ik zit op het pieter groen (andreas college, kattuk) 2e klas en heb daar zoals vele andere wiskunde... k heb een stomme leraar en hij legt voor geen meter uit! en hij geeft ons ook de schuld dat we 2 hoofdstukken achter lopen, terwijl HIJ ziek is geweest. hij zegt: ja, dat komt omdat jullie het niet snappen!. nee duhh tien x raden hoe dat zou komen! en nu wil hij ons volgend jaar (3e) bijles gaan geven ook ... mn cijfers gaan echt met bakken naar beneden he tis echt een ramp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2005, 22:31
Struiks
Struiks is offline
das geen examen stuff denk ik
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 22:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Inderdaad, dit kan gewoon naar school en studie.
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 22:49
Thoomzparty.nl
Thoomzparty.nl is offline
Haha, die heeft een voorruitziende blik joh. Over een paar jaar in de problemen bij examen wiskunde. Klote hoor!
__________________
Aan al het goede komt een eind...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 23:22
Bjorn008
Bjorn008 is offline
Tiswa

Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 01:10
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik heb dat ook gehad, zelf de klas uit gestuurd geweest omdat we het neit met hem eens waren, ga de samenvatting maar lezen zei hij tegen ons, mentor gaf ons de schuld, iedereen dus.

toen maar zelf gaan leren, en uit vogelen, meer kan je er niet van maken.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 11:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ga er eens met je mentor over praten?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 11:43
Sylver-Myst
Avatar van Sylver-Myst
Sylver-Myst is offline
Of ga je naar je teamleider of wie dat dan ook bij jou is (bij ons is dat iemand die zeg maar 'de baas' is over de bovenbouw van het VWO) en verzamel meer klachten, maak een lijstje van namen ofzo. Bij ons heeft het in ieder geval wel geholpen en de leraar legt nu veel meer uit.
__________________
In the depths of a mind insane, fantasy and reality are all the same...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 12:27
Verwijderd
De leraar reageert niet als je zegt dat je meer hulp nodig hebt? ga dan met een (klein) groepje, namens de hele klas, naar de mentor/groepscoordinator/conrector/whatever en haal daar je verhaal, precies zoals Balance en Sylver-Myst al zeiden
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 12:28
Flenya
Avatar van Flenya
Flenya is offline
Ik heb ook zo'n leraar, die echt hopeloos omslachtig uitlegt. En dat juist bij wiskunde en hij is ook nog eens mn mentor.

Hij zegt wel: mensen, je moet altijd je huiswerk maken. Voor vandaag hadden jullie geen proefwerken. (de hele klas: jawel hoor, 2x Frans).. irriteert me echt.

Verder gebruikt hij vaak het mentoruur voor wiskunde. Twee weken geleden is hij daar ontzettend kwaad om geworden... de halve klas klaagde omdat het mentoruur niet door ging en we wiskunde moesten doen. Hij werd kwáád! Als eerst begon die als een beest te brullen, heel hard en toen was het een minuut lang doodstil terwijl iedereen achter zijn hand zat te lachen. Hij had zichzelf niet onder controle. En daarna zei die boos:"sorry mensen dat ik een 'beetje' boos werd, maar ik krijg af en toe het gevoel dat jullie alleen maar naar school komen om lol te maken en niet om iets te leren'.

Ik ga dood als ik 'm volgend jaar weer heb.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 13:01
Jades
Jades is offline
Als de school niet adequaat ingrijpt om dit probleem op te lossen (dus na een gesprekken met de verantwoordelijke personen binnen de school) dan is een mogelijke volgende stap de onderwijsinspectie. Een leraar/school heeft immers de verantwoording om jullie als leerlingen goed op te leiden onder de voorwaarde dat de leerlingen zich voldoende inzetten. Sla het schoolreglement hier eens op na, hier zal hoogstwaarschijnlijk (wettelijk verplicht) de contactgegevens instaan van de lokale onderwijsinspecteur. Kijk anders op:

http://www.onderwijsinspectie.nl

Let wel, dit probleem moet gelden voor meerdere leerlingen en eventueel meerdere klassen. Als het slechts één persoon betreft zal de onderwijsinspectie de klacht naast zich neerleggen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 13:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Flenya schreef op 29-05-2005 @ 12:28 :
Ik ga dood als ik 'm volgend jaar weer heb.
overdrijf niet zo zeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:05
Morri
Morri is offline
Misschien kan een broer/zus/vader/moeder/oom/tante/vriend/vriendin/klasgenoot die het wel snapt het je uitleggen? Je kunt je leraar wel de schuld geven, en die heeft hij misschien ook wel, maar daar schiet jij niets mee op. Dat geeft jou geen voldoende op je eindrapport en dat helpt je niet in de volgende jaren. Je kunt daarom beter zelf actie ondernemen. En idd met je mentor gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:12
Global
Avatar van Global
Global is offline
Citaat:
esje14 schreef op 28-05-2005 @ 22:29 :
ik zit op het pieter groen (andreas college, kattuk) 2e klas en heb daar zoals vele andere wiskunde... k heb een stomme leraar en hij legt voor geen meter uit! en hij geeft ons ook de schuld dat we 2 hoofdstukken achter lopen, terwijl HIJ ziek is geweest. hij zegt: ja, dat komt omdat jullie het niet snappen!. nee duhh tien x raden hoe dat zou komen! en nu wil hij ons volgend jaar (3e) bijles gaan geven ook ... mn cijfers gaan echt met bakken naar beneden he tis echt een ramp
die bijles heb je wel nodig dan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 15:16
Verwijderd
Toen ongeveer de hele klas de dood aan mijn wiskunde docent verklaarde was hij inderdaad na de kerstvakantie dood.. (hartaanval) en dan vind iedereen het weer jammer dat ze zo bot tegen hem hebben gedaan.

Maargoed, ga met je coordinator praten, en als die niet luistert met de rector óf/én stap naar de leerlingenraad. De leerlingenraad is er namelijk niet alleen voor feesten maar ook voor het bekijken en kritiek geven op de kwaliteit van onderwijs..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 17:25
Flenya
Avatar van Flenya
Flenya is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 13:33 :
overdrijf niet zo zeg.
Nja, je snapt best wat ik bedoel hoop ik... deze leraar trekt mn cijfer voor wiskunde erg omlaag...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 22:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hm... regelt de school dan geen extra lessen van een andere leraar of zo (als hij tenminste voor een lange tijd ziek was)? Toen ik in 2HAVO zat, hebben we in dat jaar achter elkaar twee leraren wiskunde achter elkaar weggepest. Nou tijdens de les schoot het niet op met de stof en er kwam ook nog eens tijd erbij dat een vervanger werd gevonden. We liepen zo ontzettend achter dat de school extra lessen inlaste voor ons om de stof in te halen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2005, 21:06
LozPinoz
Avatar van LozPinoz
LozPinoz is offline
Citaat:
esje14 schreef op 28-05-2005 @ 22:29 :
ik zit op het pieter groen (andreas college, kattuk) 2e klas en heb daar zoals vele andere wiskunde... k heb een stomme leraar en hij legt voor geen meter uit! en hij geeft ons ook de schuld dat we 2 hoofdstukken achter lopen, terwijl HIJ ziek is geweest. hij zegt: ja, dat komt omdat jullie het niet snappen!. nee duhh tien x raden hoe dat zou komen! en nu wil hij ons volgend jaar (3e) bijles gaan geven ook ... mn cijfers gaan echt met bakken naar beneden he tis echt een ramp
Ik heb ook zo'n leerkracht ! en dat is echt balen !
het zijn bijna exaams en k snap er ok nix nimeer van
echt en as we nu nie goe meewerke dan kunde blijve zitte ok
nog
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2005, 23:07
Verwijderd
Je moet die leraar nog maar eens benaderen. De allerallerbeste methode is nogaltijd de diplomatieke methode. Leg op een superaardige en beleefde manier uit dat je je zorgen maakt. Zolang je niet boos wordt en hem niet meteen de schuld geeft, is de kans groot dat hij dan wel iets voor jou wil betekenen en iets aan de situatie wil veranderen. Ik heb het zelf geprobeerd en het werkt.

begin vooral met:
'beste meneer...., ik maak me enstig zorgen.'
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:18
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 13:33 :
overdrijf niet zo zeg.
zoiets noemen ze niet voor niets een overdrijving...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.