Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2004, 09:28
zus
Avatar van zus
zus is offline
Niet met leren, ben nu al wel samenvattingen overal van aan het maken..
__________________
Dare to fly!
Advertentie
Oud 07-04-2004, 09:38
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
pff dan begin je wel erggggggg vroeg

ik begon weekie van te voren ofzo
Oud 09-04-2004, 16:46
JantjePietje
JantjePietje is offline
Ligt natuurlijk ook aan de cijfers die je hebt overgehouden aan de schoolexamens. Ik kan het me wel voorstellen dat als als je achten voor je vakken staat, dat je in mei lekker de terrasjes gaat opzoeken om lekker stoom af te blazen. Als je met zware onvoldoendes het centraal examen, dan ben je volgens mij niet goed bij je hoofd als je er één of twee weken van te voren begint om te 'oefenen', terwijl je het hele jaar door geen flikker hebt uitgevoerd. Dan lijkt me het wel zo handig om geen tijd te verknoeien en meteen aan de slag te gaan. Wie weet redt je het nog.
Oud 09-04-2004, 16:50
JantjePietje
JantjePietje is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 31-03-2004 @ 16:31 :
ik heb 10 mei herkansingen van deze toetsweek en 19 mei al mijn eerste examen
Oud 25-04-2004, 13:53
Nebula
Nebula is offline
Ik begin vanavond of morgen.

Dan ben ik mooi op tijd en kan ik rustig aan doen.
Oud 25-04-2004, 13:58
Verwijderd
ik begin in de mei-vakantie
Oud 25-04-2004, 16:51
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
neee...ben al begonnen met het genieten van de vrije dagen
Oud 25-04-2004, 16:53
mmmoeder
mmmoeder is offline
De meivakantie lijkt mij ook een zeer goed plan. Een tijdsbestek van 3 weken lijkt me prima
Oud 25-04-2004, 19:32
Slettelina *
Slettelina * is offline
ik begin morgen. Anders komt het er niet van. En aangezien ik deze week ook al vrij ben neem ik het er meteen al van. in de vakantie zal ik ook wel niet veel doen
__________________
New York City, Dance or die
Oud 25-04-2004, 19:34
sdekivit
sdekivit is offline
telt bijles geven ook als leren ?????

--> iig ben ik nu al begonnen met biologie, want die vent heeft nooit iets goed uitgelegd dus lees ik nog maar de 2 boeken enzo door ......
Oud 26-04-2004, 10:49
Norrage
Norrage is offline
Ik ga deze week maar eens beginnen met Geschiedenis en Latijn...Beiden zo bruut veel De rest wordt makkie dus dat kan nog wel even wachten
Oud 26-04-2004, 10:54
Luego
Luego is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 09-04-2004 @ 17:46 :
Ligt natuurlijk ook aan de cijfers die je hebt overgehouden aan de schoolexamens. Ik kan het me wel voorstellen dat als als je achten voor je vakken staat, dat je in mei lekker de terrasjes gaat opzoeken om lekker stoom af te blazen. Als je met zware onvoldoendes het centraal examen, dan ben je volgens mij niet goed bij je hoofd als je er één of twee weken van te voren begint om te 'oefenen', terwijl je het hele jaar door geen flikker hebt uitgevoerd. Dan lijkt me het wel zo handig om geen tijd te verknoeien en meteen aan de slag te gaan. Wie weet redt je het nog.

ik denk dat mensen die 8en staan na hun schoolexamens die cijfers willen handhaven en ook niet een week van tevoren beginnen.
Oud 26-04-2004, 11:07
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
ik loop lekker elke ochtend te werken
en s'middags zie ik meestal wel wat ik doe, meestal een examentje maken of even wat uit me boekies lezen.
ik denk trouwens dat ik in de mei vakantie niet veel doe want iedereen heeft dan vakantie waarom zou je dan gaan leren ken je beter er voor en er na doen
Oud 26-04-2004, 12:56
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
Norrage schreef op 26-04-2004 @ 11:49 :
Ik ga deze week maar eens beginnen met Geschiedenis en Latijn...Beiden zo bruut veel De rest wordt makkie dus dat kan nog wel even wachten
Kom op man, latijn. Daar ga je toch zeker niets voor doen?!
Oud 26-04-2004, 14:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben nu actief bezig met het leren van m&o, scheikunde 1,2 en wiskunde B1, de rest (biologie 1,2, natuurkunde 1, Nederlands en Engels) moet nog maar even wachten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2004, 21:26
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
ik heb morgen laatste herkansing dossiertoets en erna ga k voor me examens langzaamaan beginne
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 27-04-2004, 00:05
Luego
Luego is offline
Citaat:
1sengard schreef op 26-04-2004 @ 13:56 :
Kom op man, latijn. Daar ga je toch zeker niets voor doen?!
Succes dan met je examen.


Edit:
Citaat:
Engels: 8.1
Nederlands: 7.9
Latijn: 4.2

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 00:08.
Oud 28-04-2004, 13:10
Verwijderd
ben nu begonnen met geschiedenis, en ga ook maar eens aan tekenen beginnen
Oud 28-04-2004, 13:42
Verwijderd
Ik begin morgen, of overmorgen wel. Heb dr echt nog geen zin in
Oud 28-04-2004, 14:01
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik ben nu ongeveer bezig
__________________
nooit meer
Oud 28-04-2004, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Lisanne schreef op 28-04-2004 @ 14:42 :
Ik begin morgen, of overmorgen wel. Heb dr echt nog geen zin in
ik ben het ook telkens aan het uitstellen...
Denk dat ik volgende week pas begin..
Laatste week van de mei vakantie
Oud 28-04-2004, 16:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik begin morgen maar eens denk ik
(ik loop nu al achter op mijn planning )
__________________
I love dr Phil :D
Oud 28-04-2004, 20:45
hopefully
hopefully is offline
wij hebben dus op school van die proefexamens gehad (vorig jaar hadden ze zowat alle examens ver&#$%^ en dat wilde de school niet weer, dus ze zouden ons eens even goed gaan voorbereiden..) maar goed. Het hield dus in dat je 3 uur lang een examens moest gaan maken, waren allemaal van vorig jaar... nouja ik heb dus voor geen enkel proefexamen geleerd en alle examens in ong. 1,5 uur gemaakt... en toch zou ik geslaagd zijn! dus in plaats van dat het me meer motiveerd om te gaan leren, heb ik er nog minder zin in, omdat ik zonder te leren blijkbaar ook kan slagen... maar goed, met andere woorden, ik ben dus nog niet echt begonnen met echt leren... morgen laatste les dag en dan beginnen we na het weekend wel een keertje...
good luck everybody!
groetjes!
Oud 29-04-2004, 08:37
Freestyler*
Freestyler* is offline
joehoe! ik ben begonnen
al 37 minuten op de stopwatch
__________________
I love dr Phil :D
Oud 29-04-2004, 15:29
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik maak vandaag de planning en begin zo alvast een paar dingen voor te bereiden
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 29-04-2004, 16:12
dls
Avatar van dls
dls is offline
Ik ben al wel wat begonnen , maar ik heb nog niet echt een vak klaar ofzo...
Oud 29-04-2004, 17:15
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
vandaag hele planning gemaakt.... gaat morgen in....
hopen dat ik me er aan houden kan....

SUCCES ALLEMAAL! WE GAAN SLAGEN HOOR!!
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 29-04-2004, 17:34
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
ik moet leren, maar ik wil niet.
Heb al een beetje geoefend met Nederlands en voor engels hoef ik niet te leren, maar verder nog niks.
Ik verwacht het wel te halen
Oud 30-04-2004, 08:14
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Jup, ik ben begonnen
Oud 30-04-2004, 09:19
Tuuurlijk
Avatar van Tuuurlijk
Tuuurlijk is offline
Nee, nog niet. Al zijn we op school wel al begonnen met examens van afgelopen jaren voor sommige vakken, dus in dat opzicht ben ik dat weer wel begonnen.
Oud 30-04-2004, 14:32
little_devotion
Avatar van little_devotion
little_devotion is offline
Jep, ik ben al gelijk begonnen. Anders kom ik straks in de problemen
Oud 30-04-2004, 18:23
anjali
anjali is offline
ik ben ook al begonnen. Maar hebben jullie dat ook dat sommige vakken niet goed doordringen? Zoals GS of Ec
Oud 30-04-2004, 18:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
nee, ik ga eerst nog een weekje vakantie houden, zodat ik fit en wel nog 2 weken kan leren. In principe heb ik het hele jaar CE stof geleerd, het is nu kwestie van even herhaling en puntjes op de i zetten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-04-2004, 19:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-04-2004 @ 19:28 :
nee, ik ga eerst nog een weekje vakantie houden, zodat ik fit en wel nog 2 weken kan leren. In principe heb ik het hele jaar CE stof geleerd, het is nu kwestie van even herhaling en puntjes op de i zetten...
haha... nou als ik die samengevat boekejs lees gaat er een wereld voor me open..
ow..dus daar ging het al die tijd over..
niks herhaling
__________________
I love dr Phil :D
Oud 01-05-2004, 07:51
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Ik stel het maar steeds uit Maar vanaf vandaag moet ik er toch echt aan geloven Moet nog zoveel uit de examenbundels oefenen voor natuur/schei/wiskunde.....
Oud 01-05-2004, 20:14
Verwijderd
ik heb geschiedenis samengevat.......vooral lancashire is erg vervelend, nederlandse geschiedenis is niet zo moeilijk. Ik ga deze week beginnen met aardrijkskunde...... Daarna ga ik of m&o of Economie doen, tussentijds af en toe wiskunde
that's it
Oud 02-05-2004, 09:16
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Nog nie begonnen. Ik had al wel een planning gemaakt, maar ik loop nu dus al heel erg achter.
__________________
I'll find you.
Oud 03-05-2004, 01:46
Kezmenneke
Kezmenneke is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 02-05-2004 @ 10:16 :
Nog nie begonnen. Ik had al wel een planning gemaakt, maar ik loop nu dus al heel erg achter.
Bij mij dus precies het zelfde. Heb ik een planning gemaakt om begin mei-vakantie te gaan leren. Ik kom er maar niet aan toe, het lukt niet, nog meer mensen dit? steeds andere dingen doen en als je iets wilt doen zet je de tv weer aan, irritant dat leren.
Nou ja deze week moet ik echt beginnen nog veel te doen dus.
Maar ja 2en een halve week is toch voldoende tijd toch?
Oud 03-05-2004, 09:29
Verwijderd
Ik ben ook nog steeds niet begonnen Maar vandaag ga ik toch maar 'ns een begin maken met Geschiedenis en Wiskunde. Heb nog 3 weken om te leren, dus dat moet wel lukken. Economie heb ik al 3 keer geleerd voor de SE's, dus dat ken ik onderhand wel.
Oud 03-05-2004, 11:48
Verwijderd
ik zou niet weten wat ik nog moet gaan leren, eerder examenopgaven oefenen want de stof die ken ik onderhand wel na duizenden keren herhalen voor tentamens
Oud 03-05-2004, 12:05
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
nou ik ben gisterenmiddag beetje begonnen, dat schoot nog niet echt op. En vanochtend ook, en ga vanmiddag weer leren, maar weet niet waar ik moet beginnen en ben nu al bang dat ik niet ga slagen dit jaar. En dat terwijl ik net toegelaten ben voor mijn vervolgstudie ....
nog meer mensen hier last van?
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 03-05-2004, 13:18
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Roxane schreef op 03-05-2004 @ 12:48 :
ik zou niet weten wat ik nog moet gaan leren, eerder examenopgaven oefenen want de stof die ken ik onderhand wel na duizenden keren herhalen voor tentamens
Handig eigenlijk dat je alles hebt moeten herhalen, scheelt nu dus veel leerwerk. Wij hebben nooit iets moeten herhalen (behalve bij bijvoorbeeld bij wiskunde, dan heb je kennis van oude stof nodig om het nieuwe te begrijpen). Ik moet nu dus van sommige vakken dingen van 2,5 jaar geleden herhalen, die ik echt niet meer weet

Ik ben ook begonnen dus, het schiet alleen niet erg op.
Oud 03-05-2004, 14:16
squat
squat is offline
Ga deze week beginnen. Wou eigenlijk vorige week beginnen maar ik moest nog een profielwerkstuk maken.
Oud 03-05-2004, 21:20
Verwijderd
de bedoeling was dat ik afgelopen zaterdag zou beginnen,nu is het maandag en heb ik nog niets gedaan.
morgen toch echt maar eens beginnen
Oud 04-05-2004, 09:55
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Ik ben gisteren begonnen met doornemen, afgewisseld met maken van oude examens. Overigens is dát de beste oefening!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 04-05-2004, 11:31
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
anjali schreef op 30-04-2004 @ 18:23 :
ik ben ook al begonnen. Maar hebben jullie dat ook dat sommige vakken niet goed doordringen? Zoals GS of Ec
jah, dat heb ik bij gs ook heel erg, dat moet ik echt 3 keer lezen voordat ik uberhaupt weet wat ik lees.. dus dat schiet ook niet echt op.. daarom ben ik blij dat ik verder geen leervakken heb ivm mn profiel c&m

kga vandaag beginnen.. denk ik..
__________________
false advertisement
Oud 04-05-2004, 12:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
het is toch logisch dat het nu nog niet lukt bij een hoop mensen of dat het niet doordringt. Je hebt net je laatste tentamenweek achter de rug en de herkansingen, dan moet je toch ff bijkomen? Ik zorg nu gewoon dat ik lekker ga uitrusten en dan krijg ik vanzelf wel weer 'zin' om te leren...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-05-2004, 12:33
anjali
anjali is offline
Ja, ik heb ook C&M, ik heb dus alleen Ec en Gs om te leren. Kunstgeschiedenis heb ik al gehad ben geslaagd met een 7!!!!

Maar ik ben wel hard aan het werk en ook met teksten aan het oefenen. Ik MOET gewoon slagen, ik wil nu eindelijk eens van die rotvakken zoals Frans en saaie Gs en Duits af zijn.

Waarschijnlijk hebben jullie dat ook dat het tijd is voor wat nieuws! Nieuwe school hopelijk wat meer tijd over om nog aan Idols mee te doen of aan miss verkiezingen! Kan niet wachten en daarnaast HBO-Recht studeren. Oh jee ik ben zenuwachtig moet SLAGEN!!!
Oud 04-05-2004, 13:08
knir
Avatar van knir
knir is offline
Ik ben nog niet begonnen, en ook nog eens zo ongemotiveerd as hell
__________________
i am not a nugget
Oud 04-05-2004, 13:55
Verwijderd
ik ben donderdag begonnen, maar vrijdag en zaterdag en maandag heb ik weer niks gedaan en loop ik achter op mijn schema, dus dat zegt weer niks...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Leren, al begonnen?
RodeKrab
95 18-05-2007 11:58
VWO Wie is er al begonnen?
Magictalla
145 17-05-2006 15:28
Eindexamens 2005 Ben jij al begonnen met leren?
Phlox
92 19-05-2005 12:30
Eindexamens 2003 Ben jij eigenlijk al 'echt' begonnen met het leren van je Examen ?
knights
46 18-05-2003 18:28
Eindexamens 2003 AAH leren... hulp gevraagd...
Alpha #1
50 09-05-2003 15:23
Eindexamens 2003 al beginnen met leren?
mekras
22 28-04-2003 23:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.