Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 19:29
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ben nog niet begonnen...en weet ook niet wat ik echt moet leren...elke keer wil ik wat leren..maar ik weet alles nog wel...alles heb ik 1 of 2 keer geleerd (voor SE)
ik ga alleen maar oefenen oefenen en nog s oefenen...!
en haal gelukkkig goede cijfers (op die oude examens)

volgens hoef je niet echt iets leren...

waarschijnlijk bio ga ik we ff goed leren..want daar ben ik niet zo goed in....maar andere vakken moet je KUNNEN..! (NG-profliel)
Advertentie
Oud 12-05-2004, 23:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik besef me net dat het nog anderhalve week is en dat ik alleen nog maar Engels, Frans, Duits en Nederlands (voor een deel) geoefend heb.

Geschiedenis, maatschappijleer en wiskunde moeten nog (ckv2 ga ik niet leren) en dat is eigenlijk nog best veel in anderhalve week
Ik ga dus maar wat harder werken, denk ik.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-05-2004, 23:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik begin vrijdag. Denk ik.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 13-05-2004, 07:30
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik heb nu 5 van de 6 lesbrieven van eco gedaan, 1 boek van geschiedenis en een beetje teksten geoefend. Volgens mij lig ik nog aardig op schema.
Oud 13-05-2004, 09:02
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb dinsdag geleerd, maar gisteren ben ik heel de dag weggeweest, dus vandaag ga ik maar weer eens iets doen
Oud 13-05-2004, 11:12
Verwijderd
Ondertussen gisteren druk bezig geweest met wiskunde, en het derde proefexamen Nederlands gemaakt (en nog steeds een slecht cijfer, grmbl ), Lancashire geleerd en samengevat, Nederland half geleerd en dat ga ik vandaag afmaken.

Het gaat nog wel oké, dacht ik zo.
Nu Latijn en economie1 nog en dan heb ik het wel weer gehad, denk ik.
Oud 13-05-2004, 11:21
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-05-2004 @ 23:41 :
Ik besef me net dat het nog anderhalve week is en dat ik alleen nog maar Engels, Frans, Duits en Nederlands (voor een deel) geoefend heb.

Geschiedenis, maatschappijleer en wiskunde moeten nog (ckv2 ga ik niet leren) en dat is eigenlijk nog best veel in anderhalve week
Ik ga dus maar wat harder werken, denk ik.
Heb jij maatschappijleer niet eind vwo5 afgesloten en in ckv2 schoolexamen gedaan gewoon? dat is toch zo op elke school
__________________
false advertisement
Oud 13-05-2004, 11:22
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
yep bij ons iig ook inderdaad

Ckv: 8.2 (8 Afrikadag + 8.3 CE)
Maatsch.leer: 8

__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 13-05-2004, 13:05
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Ik denk dat ze het over maatschappijleer 2 heeft.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Oud 13-05-2004, 13:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het idd over maatschappijleer 2.
En in ckv2 moet ik gewoon centraal examen doen (CE Tekenen).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-05-2004, 17:17
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 13:19 :
Ik heb het idd over maatschappijleer 2.
En in ckv2 moet ik gewoon centraal examen doen (CE Tekenen).
ow, bij ons bestaat dat geloof ik heel niet :/
__________________
false advertisement
Oud 13-05-2004, 17:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 13-05-2004 @ 18:17 :
ow, bij ons bestaat dat geloof ik heel niet :/
dat kan. Zoveel scholen geven dat niet.
Het is net zoiets als met biologie 1 en 2, geschiedenis 1 en 2 enzovoorts.
Maatschappijleer 1 is wat jij ook hebt gehad; dat zit in het algemene deel en rond je af met SE-cijfers.
Maatschappijleer 2 is een vak in het vrije deel en daar doe je dus ook examen in. (in 3 onderwerpen, waaronder politieke besluitvorming en mens en werk. Die twee heb jij als het goed is ook gehad).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-05-2004, 18:36
rain19
Avatar van rain19
rain19 is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 30-03-2004 @ 17:40 :
Ik vroeg me af of er al mensen druk aan het leren zijn. En dan bedoel ik niet oefenen op school met oude examens, maar echt thuis de stof doornemen.
Ik las laatst namelijk de examenkrant en daar stond in: 'Nog niet begonnen? Het kan nog!!' Met andere woorden: je bent eigenlijk al veel te laat, maar als je nu heeeel hard gaat werken, red je het nog wel.
Ikzelf ben nog niet begonnen, eigenlijk niemand in mijn omgeving nog. Iedereen had ook zoiets van: huh, we hebben toch nog genoeg tijd? Ik was eigenlijk van plan om in de meivakantie te beginnen, en dan elke dag een paar uur leren.
Nou vroeg ik me dus af of wij hier allemaal zo dom zijn omdat we niet zijn begonnen, of dat er veel meer mensen zijn die nog moeten beginnen. En als je nog moet beginnen, wat was je van plan?
ik ben deze week pas begonnen met leren, ik heb tot nu toe alleen maar aan wiskunde gezetten, in vier dagen heb ik vier examens uit de examenbundel gemaakt, en het viel niet mee
Oud 13-05-2004, 21:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ondertussen ben ik wel druk aan het leren voor alles.
van gesch. ken ik nu de begrippen iig, en heb ik het een aantal keer doorgelezen... van eco ga ik de begrippen niet leren, maar ik doe net als afgelopen toets (dezelfde stof als op het examen) boek doornemen en alles waarvan ik niet meer weet wat het is / inhoud/hoe het opgelost moet worden ga ik goed bestuderen. bio ben ik hard mee aan het leren... en ak, migratie en vervoer ken ik bijna, meen natuur en milieu is een rampenplan aangezien ik er nu achterkom dat we meer moeten kennen dan onze ak leraar ooit heeft behandeld. met engels ben ik alleen proefexamens aan het maken. voor duits wil ik nog wel wat woorden gaan leren.. veel voorkomende woorden iig...
nouja, na as weekend hoef ik iig niet meer te werken ook en heb ik wat meer tijd. ik vind het nog best stressvol allemaal
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-05-2004, 21:26
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
nog steeds niet
__________________
nee ik geen ss'er is.
Oud 15-05-2004, 00:20
Tribe_Punker19
Avatar van Tribe_Punker19
Tribe_Punker19 is offline
K ben al wel begonnen met leren alleen k heb nog maar 1 van de 4 vakken die ik moet leren geleerd, maar k weet cker dat ik t wel red
Oud 16-05-2004, 10:46
ceylan
Avatar van ceylan
ceylan is offline
Volgens mij ben ik echt laat......
ik ben nog steeds niet begonnen.....
Maar ik begin vandaag....echt
Oud 16-05-2004, 11:25
Luego
Luego is offline
Ik ben gisteren begonnen.
Oud 16-05-2004, 13:47
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
owww, al 2 jaar lang hoor! (of 5, natuurlijk, als je die andere jaren ook mee wilt tellen)
*kuch*
__________________
ja, maar...
Oud 16-05-2004, 18:35
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
een beetje maar ik begin morgen echt
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Oud 16-05-2004, 21:01
Verwijderd
heb gs helemaal geleerd, economie 3 van de 5 lesbrieven en een oefentekst voor frans gedaan
Oud 16-05-2004, 21:01
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
punxnotdead schreef op 16-05-2004 @ 19:35 :
een beetje maar ik begin morgen echt
Jouw avatar
__________________
I'll find you.
Oud 16-05-2004, 21:56
[capture life]
[capture life] is offline
Als je gewoon zorgt dat je er goed voor staat hoef je helemaal niet te stressen...
__________________
-[capture life]-
Oud 17-05-2004, 07:39
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ik ga vandaag maar eens beginnen
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 17-05-2004, 08:47
L!nk
L!nk is offline
Ik ben een weekje of twee bezig, moet ook wel want overmorgen is het M&O examen. Bio heb ik voor 2/3de geleerd, de rest moet ik nog doen (NA, WI, SK). NL en EN ga ik niet zoveel aandacht aan besteden.
Oud 17-05-2004, 12:42
squat
squat is offline
Vandaag beginnen
Oud 17-05-2004, 15:27
angel--1987
angel--1987 is offline
ik ga morgen beginnen..
__________________
life goes on
Oud 17-05-2004, 19:53
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
ben gister begonnen, maar ik heb geen zin meer om te leren! Ik wil vakantie
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 18-05-2004, 10:02
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ben volgends mij mams al dikke week aan het leren.. maar dan zit ik op mijn kamer en kijk ik de computer aan en dan is de keuze snel gemaakt! mja wil zo nog ff proberen serieus te leren...
Oud 18-05-2004, 10:15
plipo
plipo is offline
denk dat ik de realiteit nu maar eens onder ogen moet zien, die lieve chat sletten moet negeren en gewoon hard moet gaan leren

Nouja.. hard,hard

Scheikunde gaat wel lukken, daar ben ik niet bang voor.. Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is wiskunde en natuurkunde totaal..

Natuurkunde hebben we gelukkig een boekje (samengevat) van, maar dat ding is nog even dik als een exame bundel..
Maar ik ga dalijk lekker naar de tuin, strandstoel opzetten, colatjes erbij, paar ijsklontjes erin.. en ff dat boek door lezen
Oud 18-05-2004, 13:09
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
plipo schreef op 18-05-2004 @ 11:15 :
Maar ik ga dalijk lekker naar de tuin, strandstoel opzetten, colatjes erbij, paar ijsklontjes erin.. en ff dat boek door lezen [/B]
hehe succes, ik kan maar beter binnen zitten, want als ik buiten zit ga ik toch alleen maar zonnen .. Haha, maar is wel lekker relaxen!!
Oud 18-05-2004, 13:26
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik ben wel actief bezig,
maar waarom heeft iedereen zo weinig lesbrieven voor eco?
ik heb er 10
en ik ben nu bij de 5e.
geschiedenis 1 boekje gedaan
en aardrijkskunde 1..
pff
Oud 18-05-2004, 13:39
plipo
plipo is offline
misschien een tip voor anderen:

IK wou eerst in de tuin gaan zitten, maar toen ik daar eenmaal zat had ik last van geluidsoverlast van de buurman die juist vandaag zijn schuur in elkaar moest gaan zetten..

IK ben toen dus naar het bos gegaan, en heb daar echt vet relax kunnen leren
Oud 18-05-2004, 13:59
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
weet je dat ik nog steeds niet begonnen ben met leren?
het is al een wonder opzich dat ik mijn boeken ben gaan zoeken...
__________________
ja, maar...
Oud 18-05-2004, 14:07
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
mijn hemel... nog niet begonnen?
ik heb morgen mn eerste examen en ben al 2, 3 weken bezig
__________________
nooit meer
Oud 18-05-2004, 14:08
Suey
Suey is offline
Ik ben ook nog niet echt begonnen, heb net m'n geschiedenis boeken er maar eens bij gepakt maar ik kan me niet echt concentreren. Ik heb nog een week
Oud 18-05-2004, 15:06
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
suikerprinses schreef op 18-05-2004 @ 14:26 :

maar waarom heeft iedereen zo weinig lesbrieven voor eco?
ik heb er 10
Daar keek ik ook al van op. Ik heb er 6, maar ik doe economie 1.

Ik heb heel eco af, heel geschiedenis bijna af en wiskunde ook op de helft. Het gaat lekker, maar ik sta er ook van te kijken dat veel mensen uit mijn klas nog helemaal nix hebben gedaan en meer dan mij moeten leren. En een paar staan er nogal slecht voor...
Oud 18-05-2004, 15:06
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
~tsjarlieh~ schreef op 18-05-2004 @ 15:08 :
Ik ben ook nog niet echt begonnen, heb net m'n geschiedenis boeken er maar eens bij gepakt maar ik kan me niet echt concentreren. Ik heb nog een week
Ik ben al 2 keer bij geschiedenis in slaap gevallen... Het is ook zo verdomd saai...
Oud 18-05-2004, 15:56
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Wat zijn lesbrieven eigenlijk?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Oud 18-05-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 18-05-2004 @ 14:59 :
weet je dat ik nog steeds niet begonnen ben met leren?
het is al een wonder opzich dat ik mijn boeken ben gaan zoeken...
pff... ik zou dan flink in de stress zitten! En ik heb nu al het idee dat ik mijn 'planning' niet rond krijg
Oud 18-05-2004, 16:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik ben blij dat ik geen planning gemaakt heb want daar hou ik me nooit aan en dan schiet ik helemáal in de stress

zaterdag ben ik begonnen, ik leer nu eigenlijk alleen latijn en geschiedenis. nederlands lukt wel, daar kijk ik zondag wel even naar.
engels doe ik volgende week donderdag
en het weekend daarna kijk ik naar wiskunde, duits en frans. (maar wiskunde, daar heb ik de moed voor opgegeven, dan maar een 5)
__________________
look back and laugh
Oud 18-05-2004, 16:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
SSER schreef op 18-05-2004 @ 16:56 :
Wat zijn lesbrieven eigenlijk?
dat vraag ik me nou ook constant af.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-05-2004, 16:40
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-05-2004 @ 17:38 :
dat vraag ik me nou ook constant af.
Gewoon zoals je in een boek hoofdstukken hebt krijgen sommige mensen blaadjes met allerlei stof, en 1 ''hoofdstuk'' noemen ze dan 1 lesbrief. (geloof ik)
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Oud 18-05-2004, 21:15
Fearless
Avatar van Fearless
Fearless is offline
Wieee

Het is uh.. dinsdag avond..
En maandag begint het.. en nog steeds ' niets ' gedaan
Oud 19-05-2004, 07:49
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 18-05-2004 @ 17:40 :
Gewoon zoals je in een boek hoofdstukken hebt krijgen sommige mensen blaadjes met allerlei stof, en 1 ''hoofdstuk'' noemen ze dan 1 lesbrief. (geloof ik)
Een lesbrief is een pak stencils ipv een lesboek. Niet 1 hoofdstuk dus Bijv. welvaart is bij ons een lesbrief, en overheid.
Oud 19-05-2004, 12:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 19-05-2004 @ 08:49 :
Een lesbrief is een pak stencils ipv een lesboek. Niet 1 hoofdstuk dus Bijv. welvaart is bij ons een lesbrief, en overheid.
is dat niet lastig? Ik ben echt zo'n type dat dan zo tig stencils kwijt zou zijn...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-05-2004, 13:16
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
hmmz heb 1,5 geschiedenis boekje af, nu met wiskunde begonnen.
De teksten oefen ik morgen. Dan nog 1 boek geschiedenis, economie (alleen samenvattingen en oefenexamens) en kunstgeschiedenis. Het moet wel lukken!
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 19-05-2004, 13:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
MissMe schreef op 18-05-2004 @ 22:15 :
Wieee

Het is uh.. dinsdag avond..
En maandag begint het.. en nog steeds ' niets ' gedaan
Dat kan ik me echt slecht voorstellen. Je werkt 2 of 3 jaar lang naar dit moment toe en dan die laatste weekjes niet kunnen opbrengen om te gaan leren? En word je daar niet verschrikkelijk zenuwachtig van? Dat zou ik namelijk wel hebben!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-05-2004, 14:20
Scatterbrain
Avatar van Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2004 @ 13:21 :
Dat kan ik me echt slecht voorstellen. Je werkt 2 of 3 jaar lang naar dit moment toe en dan die laatste weekjes niet kunnen opbrengen om te gaan leren? En word je daar niet verschrikkelijk zenuwachtig van? Dat zou ik namelijk wel hebben!
Ik spreek nou even voor mezelf, maar juist omdat je er al zo lang naar toeleeft en er qua stof al best veel mee bezig bent geweest, vind ik t heel moeilijk om me er toe aan te zetten eindelijk te gaan leren.. omdat we t de afgelopen maanden ook nog gewoon harstikke druk hebben gehad met andere dingen, heb ik die paar weken vrij echt nodig gehad om even te kunnen relaxen.. en ik denk dat veel mensen ook de instelling hebben van, ik zie t allemaal wel, en ik haal t toch wel.. mja, t is idd best dom om t leren telkens maar uit te stellen, terwijl je tijd zat hebt, maar ik kan t me wel heel goed voorstellen.. ben zelf ook pas vanaf dinsdag echt aan t leren, en dan nog steeds niet meer dan een paar uur per dag, want dat lukt me gewoon echt niet.. en heel zenuwachtig ben ik niet, maar ik denk wel dat als ik straks zak, dat ik t mezelf dan heel erg kwalijk neem, omdat ik t in principe makkelijk had kunnen halen.. maarja, dat zien we dan wel weer
__________________
false advertisement
Oud 20-05-2004, 15:42
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2004 @ 13:35 :
is dat niet lastig? Ik ben echt zo'n type dat dan zo tig stencils kwijt zou zijn...
Ik ben ook zo'n type dat stencils kwijtraakt, maar met eco heb ik daar nooit last van gehad. Denk dat het anders is, omdat het toch een soort van 'boek' is voor je gevoel.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2007 Leren, al begonnen?
RodeKrab
95 18-05-2007 11:58
VWO Wie is er al begonnen?
Magictalla
145 17-05-2006 15:28
Eindexamens 2005 Ben jij al begonnen met leren?
Phlox
92 19-05-2005 12:30
Eindexamens 2003 Ben jij eigenlijk al 'echt' begonnen met het leren van je Examen ?
knights
46 18-05-2003 18:28
Eindexamens 2003 AAH leren... hulp gevraagd...
Alpha #1
50 09-05-2003 15:23
Eindexamens 2003 al beginnen met leren?
mekras
22 28-04-2003 23:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.