Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2009, 13:38
PsychoRobotico
PsychoRobotico is offline
Hey, we moeten voor school een marktonderzoek doen met een groepje studenten. Iedere student heeft 2 genre's toegewezen waarover hij onderzoek moet doen, dit doen we door middel van een paar vraagjes;

- Wat is je favoriete game-genre?
- Welke game vind je het best uit het genre Strategie/RTS?
- Welke game vind je het best uit het genre Casual?

Zouden jullie dit voor mij willen invullen? Dan kunnen we het gaan uitwerken.

Laatst gewijzigd op 12-09-2009 om 17:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2009, 15:20
Verwijderd
Bij vraag 1 is het wel handig om te zeggen dat het over games gaat, en bij vraag 3 is het wel handig om te zeggen wat je bedoelt met 'het genre Casual', en dan wil ik ze wel benantwoorden hoewel ik je aanraad om ook te vragen hoeveel uur per week iemand gamet en daar een miminum aan te stellen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 17:01
PsychoRobotico
PsychoRobotico is offline
Citaat:
Bij vraag 1 is het wel handig om te zeggen dat het over games gaat, en bij vraag 3 is het wel handig om te zeggen wat je bedoelt met 'het genre Casual', en dan wil ik ze wel benantwoorden hoewel ik je aanraad om ook te vragen hoeveel uur per week iemand gamet en daar een miminum aan te stellen.
Oh ja dat is inderdaad wel handig, was het even vergeten omdat ik hiervoor alleen het op gamefora had gepost haha.

Casual games zijn spelletjes voor jong en oud, denk hierbij aan Wii sports.
En dat laatste is overbodig omdat we alleen moeten peilen welke genres populair zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Oh ja dat is inderdaad wel handig, was het even vergeten omdat ik hiervoor alleen het op gamefora had gepost haha.

Casual games zijn spelletjes voor jong en oud, denk hierbij aan Wii sports.
En dat laatste is overbodig omdat we alleen moeten peilen welke genres populair zijn.
Het is wel handig om te weten of en hoevaak mensen spelletjes spelen. Dus beginnen met de vraag of mensen wel eens spelletjes spelen is niet heel raar (dan heb je namelijk X mensen een vragenlijst voorgelegd en dat geven N van X mensen aan of ze het wel of niet doen). Het is denk ik over het algemeen zo dat mensen die meer gamen ook meer verstand hebben van de te verkrijgen spellen. Veel mensen zullen WoW aangeven als ze dat herkennen als strategiespel, maar als ze nu nooit gamen dan kan het ook zijn dat het het enige is dat ze kunnen bedenken (dan hoeft het genre dus niet populair te zijn, maar is de promotiecampagne van heth spel misschien goed geweest)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken kleine enquete
jurrian30-05
4 31-01-2012 15:55
Algemene schoolzaken [School] Mini-enquête voor studenten.
Bram1994
7 08-10-2011 17:44
Flora & Fauna [kleine enquete] Dierentuin
Verwijderd
1 19-11-2009 22:44
Algemene schoolzaken Kleine Enquete voor School! belangrijk!!!
Stefan22
34 12-02-2007 06:48
De Kantine Kleine Enquete voor School! belangrijk!!!
Stefan22
3 09-02-2007 22:33
Vrije tijd kleine enquete voor school: Aan welke sport(en) doen jullie en hoevaak?
Chill
36 14-05-2002 19:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.