Oud 24-08-2002, 16:55
Verwijderd
Nou, de kogel is door de kerk, sinds twee dagen ben ik de trotse bezitter van een AMD 1800+ @ 1650, Gigabyte moederbord Ga-7vrxp met 512 DDR Dram pc 2700 geheugen.

Nu heb ik nog een oude 3d kaart, een Geforce 2 mx 200 32 mb. Dat is dus nu nog de enige bottleneck in mijn systeem.

Nu schrok ik toch best wel van mijn 3d test (Madunion) van slechts 1561 punten. Dit komt toch alleen door mijn 3d kaart of niet >??

B.t.w ik heb er al 1 in bestelling, een leadtek GF 4 Ti 4400. Krijg ik nu wel een betere uitslag in mijn testen ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2002, 17:32
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
B.t.w ik heb er al 1 in bestelling, een leadtek GF 4 Ti 4400. Krijg ik nu wel een betere uitslag in mijn testen ??
Eerst bestellen, dan vragen? Niet erg handig

Maar dit moet 't probleem haast wel zijn. Ik neem aan dat je 3d mark 2001 hebt gedraaid? Die is namelijk idd erg heftig.

Als je bedenkt dat veel moderene CPU's + sterke videokaarten over de 10.000 punten kunnen scoren, dan moet jouw benchmark ook wel wat stijgen neem ik toch aan

Zoniet, dan doe je waarschijnlijk iets fout Maar dat is dus pas te zeggen als je je nieuwe kaart binnen hebt..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 17:37
LB06
LB06 is offline
Ja, hij zou toch op z'n alleminst 5000 punten moeten stijgen met die nieuwe kaart.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:


Eerst bestellen, dan vragen? Niet erg handig

Maar dit moet 't probleem haast wel zijn. Ik neem aan dat je 3d mark 2001 hebt gedraaid? Die is namelijk idd erg heftig.

Als je bedenkt dat veel moderene CPU's + sterke videokaarten over de 10.000 punten kunnen scoren, dan moet jouw benchmark ook wel wat stijgen neem ik toch aan

Zoniet, dan doe je waarschijnlijk iets fout Maar dat is dus pas te zeggen als je je nieuwe kaart binnen hebt..
Jep, 2001.

Ja, ik schrok al, want ik hoop dus dat mijn nieuwe 3d daar verandering in kan brengen, zal toch wel

BTW, deze config is echt een aanrader voor iedereen die een Amd wil nemen, want dit MOBO + Proc. is echt heel super gaaf en vet. Super stabiel, en overclocken is een eitje, zoalang je maar weet wat je doet hé
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 23:19
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ik krijg toch 2600 met mijn comp @ 1500 mhz...waarschijnlijk heb je teveel draaien tijdens de test
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.