Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 15:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nou ja, voor een consult dan. En ik verheug me er ontzettend op, ik ben al 3 jaar ontevreden met mijn borsten (om ze zo maar even te noemen..) en nu is het eindelijk zover dat ik dat kan veranderen!!
Natuurlijk laat ik me goed informeren en laat ik alleen het beste in mijn lichaam stoppen, ook al kost dat een fortuin..(4200 euro)
Mja, dit was eigenlijk wat ik even kwijt wilde, beargumenteerde reacties en misschien ervaringen zijn welkom!

Laatst gewijzigd op 14-11-2002 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:44
Verwijderd
Kan dat dan voor je 18e/21e? Je moet er toch mee wachten tot je lichaam volgroeit is?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:47
Verwijderd
idd, je bent toch pas op je 22ste volgroeid in je borsten? ik zou het voor die tijd noooit laten vergroten... en na die tijd ook niet, ik wil namelijk kinderen en die wil ik borstvoeding geven, kan allemaal niet meer wanneer je ze hebt laten vergroten...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:47
logisch
Avatar van logisch
logisch is offline
42.000 euro!!!! WOW!!! dan moet het wel heeel mooi worden nou succes iig en ik hoop dat je blij bent met t resultaat!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Kan dat dan voor je 18e/21e? Je moet er toch mee wachten tot je lichaam volgroeit is?
Ja, ik word in januari 18, en dan kan het. 18 zijn is verplicht, 21 zijn is een keuze die je zelf kunt maken. Het is idd wel verstandiger om te wachten, maar ik ga niet nog 3 jaar rondlopen met een lichaam dat ik niet mooi vind.

Citaat:
logisch schreef:
42.000 euro!!!! WOW!!! dan moet het wel heeel mooi worden nou succes iig en ik hoop dat je blij bent met t resultaat!!
Dankjewel.

Citaat:
Andijvie schreef:
ik wil namelijk kinderen en die wil ik borstvoeding geven, kan allemaal niet meer wanneer je ze hebt laten vergroten...
Dus wel!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
maar ik ga niet nog 3 jaar rondlopen met een lichaam dat ik niet mooi vind.
Ik denk zelf dat je een vergissing maakt te denken dat je je lichaam mooier gaat vinden wanneer je je borsten laat vergroten... 't Is echt belangrijk eerst je lichaam goed te kennen en te zien, en mooi te vinden, voor je iets aan gaat passen... Maar ja, het is natuurlijk je eigen keuze...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik denk zelf dat je een vergissing maakt te denken dat je je lichaam mooier gaat vinden wanneer je je borsten laat vergroten... 't Is echt belangrijk eerst je lichaam goed te kennen en te zien, en mooi te vinden, voor je iets aan gaat passen... Maar ja, het is natuurlijk je eigen keuze...
Als ik mijn lichaam leer mooi te vinden, hoef ik toch niks meer te laten veranderen?
En ja, ik zal mijn lichaam veel mooier vinden als ik 2 cupjes meer heb, omdat mijn billen en borsten totaal niet in verhouding zijn. Mijn billen zijn vrij dik, terwijl ik kleine borsten heb. Ik wil dat alles bij elkaar past en geloof me: daar is lang genoeg over nagedacht en gepraat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:53
Verwijderd
Hmm... en... na je 22ste veranderen ze nog gigantisch in vorm etc he...

Maar goed, jij wil het doen, ik verbied het niet. Ik wens je super veel succes en heel veel geluk met je nieuwe borsten
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 15:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Hmm... en... na je 22ste veranderen ze nog gigantisch in vorm etc he...

Maar goed, jij wil het doen, ik verbied het niet. Ik wens je super veel succes en heel veel geluk met je nieuwe borsten
Dank je!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:28
Toscane
Toscane is offline
kost dat 42.000 euro??? Dacht altijd rond de 5.000 gulden en dat vond ik al veel. Wie betaalt dat? Hoop iig dat je daarna tevreden bent, zou er zelf nooit zo'n fortuin voor over hebben.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:37
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Persoonlijk denk ik dat je een vergissing maakt.. Of er moet echt iets fouts zijn, dat je ene borst bijv een cup groter is als de ander?
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Persoonlijk denk ik dat je een vergissing maakt.. Of er moet echt iets fouts zijn, dat je ene borst bijv een cup groter is als de ander?
En zelfs dat kan op je zeventiende niet helemaal veranderen....
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 17:07
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
Hoe kom je aan het geld als ik het vragen mag?
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 17:14
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Smiley_Knorretje schreef:
Hoe kom je aan het geld als ik het vragen mag?
Als ze er emotioneel aan onderdoor gaat, dan zal de verzekering dit betalen.
Weten we gelijk waarom de verzekeringspremies zo hoog zijn.


Ontopic:
Ik vind het redelijk zorgwekkend dat mensen hun lichaam gaan verminken simpelweg omdat hun lichaam niet aan de maatschappelijke verwachting van 'perfect' volstaat.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 17:24
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
is wel ontzettend duur..
Nouja, veel suc6 ermee!
*lijkt me eiglijk best pijnlijk :\*
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 17:39
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Nah, ik weet het niet ... ik zou het zelf nooit doen, ten eerste wil ik geen littekens hebben ( ik zou ook nooit een liposuctie laten uitvoeren, terwijl ik heel erg met mijn lichaam zit en dik - zijn toch erger vind dan de borsten, want DAAR kan je moeilijk iets aan veranderen zonder een echt onnatuurlijke behandeling ), ten tweede de gedachte dat er iets in mijn lichaam zit wat er niet hoort te zijn ... brrr.
Maar als je denkt dat je je er door beter gaat voelen en je der gewoon wel mee kunt leven ... waarom niet .

Trouwens, ben je der niet nog iets te jong voor ? Ik bedoel, niet helemaal uitgegroeid enzow ... ? Maar dat zal de arts waarschijnlijk wel weten.
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:29
SexyLady
SexyLady is offline
he ik heb zelf grote borsten en ben er niet eens blij mee ( 14 jaar) maar ik zou het je eigenlijks best wel afraden ook al heb ik er niet veel over te zeggen maar ik lees best veel negatieve reacties over borstvergroting bijv. dat ze de 1e paar jaar ngoal rechop zitten en ze dan pas een b-tje afzakken tot normale borsten enzo ik hoop echt dat je je heeeel goed laat informeren...
want je moet echt blij zijn met je lijf dat ben ik nu ook ookal had ik een cupmaatje kleiner gewild!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
SexyLady schreef:
he ik heb zelf grote borsten en ben er niet eens blij mee ( 14 jaar) maar ik zou het je eigenlijks best wel afraden ook al heb ik er niet veel over te zeggen maar ik lees best veel negatieve reacties over borstvergroting bijv. dat ze de 1e paar jaar ngoal rechop zitten en ze dan pas een b-tje afzakken tot normale borsten enzo ik hoop echt dat je je heeeel goed laat informeren...
want je moet echt blij zijn met je lijf dat ben ik nu ook ookal had ik een cupmaatje kleiner gewild!
ja je zult er wel net zo'n beetje uitzien als mij, ik had op mijn 14e cup c.. was er helemaal niet blij mee, 'k kreeg altijd opmerkingen naar mijn hoofd en met gym was het al helemaal verschrikkelijk... nu zijn ze weer gegroeid maar ik denk dat het wel bij d zal blijven.. dat hoop ik tenminste... ik vind het echt niet fijn...

maar goed, ik hoop dat je veel plezier ermee zult hebben.. en doe wat je wilt, ik hou je niet tegen... ik zou het alleen nooit doen..
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 19:18
kandyrat
Avatar van kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
een fortuin..(42.000 euro)
zoveel??! ....

een tante van mij had ook pas een borstvergroting laten doen, maar dat kostte volgens mij niet zòveel... was iets van rond de 4350 euro als ik me niet vergis..
__________________
"Gusty." iedereen praat erover! || vickii.nl || lightandmagic.nl
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 19:47
DarkCat
DarkCat is offline
Meisje, je moet het zelf weten, ik ga je niet vertellen dat je het niet moet doen. Ik zou het persoonlijk niet zo snel doen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe jij eruit ziet, en vooral niet hoe je dat zelf ziet. Zolang je het maar ALLEEN voor jezelf doet, zal ik dan ook verder niet klagen

Ik snap wel dat je het beste wilt voor je lichaam, maar betaal niet teveel.

Verder wens ik je veel succes met je plannen en ik hoop dat, als je het doet, je er hier over schrijft! En natuurlijk hoop ik ook dat alles goed gaat en je dan blij bent dat je het gedaan hebt

(als je nu bijv een a-cup of aa-cup hebt dan lijkt het me fijn om, als je grotere borsten hebt, lekker lingerie te gaan shoppen.. )
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 20:00
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Och arme, ga toch eens bij jezelf te rade. Ik kan me niet voorstellen dat de verzekering dit voor jou wenst te betalen, maar als dat zo is, dan betaal ik voor jou en dat vind ik een zeer groot probleem. Jij bent iemand die geeft om lengte, grootte, sex, lengte en grootte. Wat is aan ons met die dingen? Niets. Ik wil best geloven dat je borsten hebt ter grote van een pennendopje en dat je zo plat bent als een ongetrainde man die op zijn rug ligt. Zo wil ik ook best geloven dat in verhouding jouw lichaam volledig niet volstaat en voldoet aan jouw beeld van hoe het zou moeten zijn. Hoe denk je dat iemand ook maar een een beeld zou moeten komen hoe lichaamsverhoudingen in elkaar zouden moeten zitten? Denk jij dat jij dat zelf bedacht hebt? Of heb je teveel naar de borsten van Missy Elliot gekeken? Ja dat is een fijne verhouding. En dan nog. Al komen jouw lichamelijke verhoudingen wat meer richting de normaalkromme in deze maatschappij te liggen, wat lost het op? Lost het jouw emotionele en geestelijke incompabiliteiten op? Nee. Je zegt: 'er is goed over gedacht en gepraat'. Mag ik aannemen dat jij voor jouw vriends mening ons geld over de balk wenst te smijten? Aan iets wat hij lekker vindt, omdat het 'beter bij je past'? Als jij denkt dat er iets niet goed is aan je lichaam, dan heb jij een probleem. En dan los jij dat niet op door je lichaam te veranderen, maar door het te accepteren. Of wil je er in een volgend leven nogmaals mee zitten?
Als het iets was, wat je werkelijk in de weg zat, als het iets vreselijk lelijks was, als het zou verhinderen normaal in deze wereld te functioneren, zonder dat mensen je de hele dag uitlachen, misschien zou je dan een operatie kunnen overwegen. Op dit moment, face it: Je bent zo plat als ons oude dubbeltje zonder de opdruk van de koningin. Who cares? Er is niemand die jou meer zal mogen omdat jij grotere borsten zult hebben. Er is niemand die jou meer zal liefhebben omdat jij grotere borsten zult hebben. Denk je dat je jezelf meer liefhebt? Liefde komt van binnenuit en wordt niet gevoed door een omhulsel. Als je je voeten lelijk vindt, koop je toch ook geen andere schoenen?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:14
Verwijderd
ik geef je groot gelijk meid! t is een mooie operatie plus goed voor je zelfvertrouwen, zelf kan ik t niet ze zijn al groot genoeg.

ik zou ze zelf niet kleiner laten maken want ik vind grote(re) borsten toch vrouwelijk.
Welke maat wil je t liefste?
laat je goed informeren,ik weet niet of je al een paar sites ervan bezoht hebt, een vriendin van me is terecht gekomen bij borstenform.nl voor der erkleining daar stond ook een deel van vergroting met fotos(heb t ff nagevraagt)
ik vind t echt toppie dat je t laat doen.
succes ermee.


ik hoorde ook dat sommige t vergoed kregen via zilere kruis ofzo,misschien kun je daar achteraan gaan.

Laatst gewijzigd op 13-11-2002 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:26
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
haai!! wat leuk!!
mijn zus en een vriendinnetje van me hebben allebei hun borsten laten vergroten, dat vriendinnetje was 17 toen ze het deed, dus het kan best!

je moet even goed bedebken of je het onder de borstspier (bijvoorbeeld als je helemaal plat bent) of het onder het borstweefsel (als de vorm lelijk is) wil laten doen... ik heb van beide het resultaat gezien, en om eerlijk te zijn, heb je minder complicaties bij het onder het weefsel inbrengen, ten eerste, doet het een stuk minder pijn (mijn zus kon na een week weer gewoon rondlopen, terwijl mijn vriendinnetje wel een maand het bed heeft gehouden)

bovendien is het risico vab het onder de borstspier aanbrengen, dat je huid verder oprekt dan mogelijk is (dat heeft mijn vriendinnetje) en dan krijg je lange littekens rondom je tepels in een cirkel... da's nogal kut, dus als je voor de borstspier methode kiest, moet je zeker wachten tot je uitgegroeid bent.

ik heb even mijn vader het laten lezen, hij is chirurg, mijn verhaal klopt, als je nog vragen hebt, mag je me altijd mailen, wij hebben er thuis echt tonnen informatie over vanwege mijn zus, en ik ken behalve mijn zus en vriendinnetje nog 4 meisjes die hun ervaringen vast wel kwijt willen, ciao veel succes!!

ps, supercool!!!
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
ik heb van beide het resultaat gezien, en om eerlijk te zijn, heb je minder complicaties bij het onder het weefsel inbrengen, ten eerste, doet het een stuk minder pijn (mijn zus kon na een week weer gewoon rondlopen, terwijl mijn vriendinnetje wel een maand het bed heeft gehouden)

ik heb hier juist andere verhalen gehoord en gelezen, onder de spier is pijnlijker met ademen enz. maar t resultaat is heel mooi

en iedereen reageerd er anders op.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:29
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
mijn vader zegt....
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:34
the 6th gate
Avatar van the 6th gate
the 6th gate is offline
42000 euro?
hehe wist niet dat t zo duur was
Maja, k hoop dat je er gelukkiger door wordt
__________________
too much is never enough
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 21:34
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
mijn vader zegt....
tja, je vader is chirurg die zal t wel weten, maar ik denk dat ik dan toch naar de verhalen luister, ik zeg btw niet dat t geen pijn kan doen, dat totaal niet.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:38
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
zoveel?

och meid.. zullen we ruilen?
dan wil ik die van jou mag jij die van mij...

het bezorgt mij rugpijn, heel veel verdriet, aangegapen worden en truitjes die ik niet pas, geen leuke bh's die je kunt kopen, want die gaan maar tot B/C, klote opmerkingen naar je hoofd en je eigen dood schamen in het zwembad...

ik zou namelijk heel graag een borstverkleining willen.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 22:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik vind het knap van je dat je die grote stap durft te nemen.
M'n moeder heeft een liposuctie ondergaan en het resultaat wordt steeds mooier.
En hebt ook gelijk meer zelfvertrouwen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
zoveel?

och meid.. zullen we ruilen?
dan wil ik die van jou mag jij die van mij...

het bezorgt mij rugpijn, heel veel verdriet, aangegapen worden en truitjes die ik niet pas, geen leuke bh's die je kunt kopen, want die gaan maar tot B/C, klote opmerkingen naar je hoofd en je eigen dood schamen in het zwembad...

ik zou namelijk heel graag een borstverkleining willen.
bij de hunkemuller hebben ze best wel leuke bhs hoor, die ook hoger gaan dan D maar je hebt gelijk, daar houdt t over t algemeen wel op of je moet er heel veel voor neerleggen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 11:00
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Mijn moeder heeft geen borsten meer.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 11:13
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
kost dat 42.000 euro??? Dacht altijd rond de 5.000 gulden en dat vond ik al veel. Wie betaalt dat? Hoop iig dat je daarna tevreden bent, zou er zelf nooit zo'n fortuin voor over hebben.
5000 gulden is wel wat aan de lage kant maar 42000 euro...dan krijg je óf gouden protheses of je wordt een poot uitgetrokken.
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 12:51
Verwijderd
Iedereen oordeelt hier nu wel heel makkelijk, maar zolang je er zelf niet mee zit weet je niet hoe het is. Klinkt cliche, is wel waar.
Het is HAAR lichaam, zij beslist erover.
Maar ik vind het wel erg veel geld hoor en ik weet niet of ik ooit vrijwillig me zou laten opereren, dus als het echt niet noodzakelijk is.
Maar ja als je er geestelijk zo onder lijdt.. tis een moeilijke kwestie.. enb iedereen zegt wel zo makkelijk van 'echte schoonheid zit van binnen", maar face it mensen: iedereen kijkt in bepaalde mate naar het uiterlijk, de een wat meer dan de ander.. dus.

Maar iig veel succes Ik denk ook niet dat het veel uitmaakt wat men schrijft
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Evito schreef:
Blaat
Ten eerste heeft mijn vriend het me afgeraden, want hij vindt grote borsten LELIJK en die van mij PERFECT.
Ten tweede betaalt de verzekering helemaal niets, dat betaal ik zelf, per maand.

Trouwens, ik bedoelde ook 4200 euro, maar dat snapten de slimmerds onder ons wel..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:50
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Trouwens, ik bedoelde ook 4200 euro, maar dat snapten de slimmerds onder ons wel..
....
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Markiex schreef:
....
Huh?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:01
Markiex
Markiex is offline
denk daar maar eens over na :-)
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 15:54
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ten eerste heeft mijn vriend het me afgeraden, want hij vindt grote borsten LELIJK en die van mij PERFECT.
Ten tweede betaalt de verzekering helemaal niets, dat betaal ik zelf, per maand.

Trouwens, ik bedoelde ook 4200 euro, maar dat snapten de slimmerds onder ons wel..
Met wie heb je er dan over gepraat?


Je hoeft me niet te beledigen hoor. Eerst blaat, en nu al suggereren dat ik niet tot de slimmerds in dit topic zou behoren. Dat is heel fijn,
maar je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten als je je aangesproken voelt. Je kunt er ook over discussiëren.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Evito schreef:
Met wie heb je er dan over gepraat?
Met mijn vriend. Hij is het er niet mee eens, maar hij ziet me graag gelukkig en dus steunt hij me hierin en zal hij me helpen.

Citaat:
Je hoeft me niet te beledigen hoor. Eerst blaat, en nu al suggereren dat ik niet tot de slimmerds in dit topic zou behoren. Dat is heel fijn,
maar je hoeft niet meteen in de verdediging te schieten als je je aangesproken voelt. Je kunt er ook over discussiëren.
Prima.
En ik suggereerde ook helemaal niet dat jij niet slim bent, maar ik vind het een beetje dom als mensen denken dat het écht 42.000 eoro kost. Beetje nadenken kunnen ze toch wel zeker? Daar hoorde jij dus niet bij.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 16:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
tja het is net een beetje als tatoeages enzo

ach fuk it,
als jij een borstvergroting wilt,
doen.

veel succes enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:06
Verwijderd
Voor zover ik Vampiria ken zou ze NOOIT voor een jongen haar borsten gaan vergroten...

Tja ik vind het nog steeds geen goed idee maar als je het echt wilt, moet je het gewoon doen....
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 17:19
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Prima.
En ik suggereerde ook helemaal niet dat jij niet slim bent, maar ik vind het een beetje dom als mensen denken dat het écht 42.000 eoro kost. Beetje nadenken kunnen ze toch wel zeker? Daar hoorde jij dus niet bij.
Ik vermoedde al vaag dat je misschien een tikfout had gemaakt,
maar omdat er een punt stond tussen 42 en 000 dacht ik dat het geen typfoutje kon zijn, immers, bij 4200 typen wij over het algemeen geen punt.
Trouwens, weet ik hoe duur dat soort gedoe is tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:29
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Evito schreef:
[mening]
Evito, ik sluit me bij je aan (in het algemeen), was het niet zo dat het niet uitmaakt als jij dat vindt. Zij voelt dat anders, en ook al zou ze dit inzien zou ze het gewoon niet zo voelen, klaar. Wie weet voelt ze zich echt een stuk gelukkiger na haar operatie. Dan is haar keuze de juiste geweest.. en dan moeten we eigenlijk niet zeuren..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:34
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef:
tja het is net een beetje als tatoeages enzo
Pardon?

Ik vind het een groot verschil.. een tattooage is een toevoeging aan je lichaam, het zegt niks over je gevoel van eigenwaarde of je mening over je lichaam. Je neemt een tattoo niet omdat je ontevreden bent met je lichaam. Een tattoo draag je als een sierraad.
Een borstoperatie is een verandering aan je lichaam. Dat doet je als je ontevreden bent over je lichaam of je klachten krijgt. Een borstvergroting (e.d.) draag je niet als een sierraad, maar als een onderdeel van je lichaam dat eindelijk meer zo is als jij het zou willen hebben ("normaal").
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:35
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Mijn moeder heeft geen borsten meer.
Het vrouw zijn zit 'm sowieso niet in de borsten.. t zit in je hart
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 20:50
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Als ik mijn lichaam leer mooi te vinden, hoef ik toch niks meer te laten veranderen?
En ja, ik zal mijn lichaam veel mooier vinden als ik 2 cupjes meer heb, omdat mijn billen en borsten totaal niet in verhouding zijn. Mijn billen zijn vrij dik, terwijl ik kleine borsten heb. Ik wil dat alles bij elkaar past en geloof me: daar is lang genoeg over nagedacht en gepraat.
ja je hebt misschien gelijk, ik respecteer zeker je keuze. maareuhm, ik ben 19 en mijn borsten (ok, bortjes ) zijn laatst weer stevig beginnen groeien, heel vreemd is dat maar ook wel fijn. ik denk dat je er beter aan doet om te wachten.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:45
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Het vrouw zijn zit 'm sowieso niet in de borsten.. t zit in je hart
Jep. Daarom zei ik het ook.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 09:32
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
benchMarc schreef:
Ik zou 't echt niet doen... Alsof alle jongens daarop letten... Zo'n cliché. In werkelijkheid valt het echt wel mee en wordt daar helemaal niet als hoofdzaak op gelet. Alsof het op deze manier gaat: "Ow, ze heeft kleine borsten, nvm". Dus niet he.
Man, kun je lezen? Het interesseert me niet wat 'jongens' van mijn tieten vinden, ik kom echt geen aandacht tekort hoor. Ik doe het voor mezelf. Ja? Ja. Goh.

Citaat:
Wees slim en laat het gewoon zoals het is. De meeste vallen nog altijd op puur natuur Jij bent degene die het er ergst mee zit, en waarom? Iedereen heeft wel iets waar hij/zij mee zit. Leg je erbij neer en leer ermee leven. Ga niet jezelf verbouwen, echt zonde gewoon. Ik weet dat ik je zo toch niet kan overtuigen, maar doe het alsjeblief niet.
Helaas...

Citaat:
Owja.. lees net over je figuur. Probeer es aan die billen te werken op een natuurlijke manier Dat zal een hoop schelen.
Nee, ik vind mijn billen mooi!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:36
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef:
och meid.. zullen we ruilen?
dan wil ik die van jou mag jij die van mij...

het bezorgt mij rugpijn, heel veel verdriet, aangegapen worden en truitjes die ik niet pas, geen leuke bh's die je kunt kopen, want die gaan maar tot B/C, klote opmerkingen naar je hoofd en je eigen dood schamen in het zwembad...

ik zou namelijk heel graag een borstverkleining willen.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 18:16
a new noise
a new noise is offline
helemaal niet puberaal en/of flauw bedoelt
maar misschien kun je eens een (normale) foto posten waar je verhouding billen/borsten te zien is...?

ik weet dat het iets voor je zelf is..maar toch.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ja, de afspraak staat definitief genoteerd!
*Cayenne*
218 24-06-2004 07:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.