Oud 28-03-2014, 09:58
Thomyorke
Thomyorke is offline
Citaat:
Alsnog gefeliciteerd!
Het is altijd vervelend als je niet je eerste keus van studie kunt doen, maar ik ken een aantal mensen op UCR van de middelbare school en die hebben het allemaal super erg naar hun zin daar .

Weet je al zeker dat je naar UCR gaat?
Ja weet ik zeker. Wil hier ook graag heen. Zo vervelend vind ik het echt niet haha.

Citaat:
Gefeliciteerd!!!
Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2014, 15:12
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Net bericht gehad dat ik ben uitgenodigd voor een gesprek op UCR! Ik heb woensdag m'n gesprek op LUC en dan de week daarna in Middelburg.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2014, 22:08
Nico25
Nico25 is offline
Gefeliciteerd! Lijkt wel alsof bijna iedereen in deze draad successen boekt op UC gebied!

Gister m'n gesprek op UCU gehad, leek redelijk te gaan. Was 30 seconden voor de afgesproken tijd aanwezig, dus van een degelijke voorbereiding ter plaatse was geen sprake. De applicatiecommissie komt eens elke fortnight samen, dus ik verwacht uitslag binnen nu en 14 dagen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2014, 10:52
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Lijkt wel alsof bijna iedereen in deze draad successen boekt op UC gebied!

Gister m'n gesprek op UCU gehad, leek redelijk te gaan. Was 30 seconden voor de afgesproken tijd aanwezig, dus van een degelijke voorbereiding ter plaatse was geen sprake. De applicatiecommissie komt eens elke fortnight samen, dus ik verwacht uitslag binnen nu en 14 dagen.
Spannend! Fijn dat het gesprek wel ok ging. Ben benieuwd of je aangenomen bent!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 16:46
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Lijkt wel alsof bijna iedereen in deze draad successen boekt op UC gebied!

Gister m'n gesprek op UCU gehad, leek redelijk te gaan. Was 30 seconden voor de afgesproken tijd aanwezig, dus van een degelijke voorbereiding ter plaatse was geen sprake. De applicatiecommissie komt eens elke fortnight samen, dus ik verwacht uitslag binnen nu en 14 dagen.
Hoi! Ik vroeg me af of ze bij jouw interview bij UCU iets hadden gezegd over de tijd voordat je iets zou horen? Op de site zag ik namelijk staan dat slechts enkele gevallen het voor 1 mei te horen krijgen, maar ik lees overal iets anders. Ik heb mijn interview namelijk 3 maart al gehad en ik heb nog helemaal niks gehoord...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 20:06
Nico25
Nico25 is offline
De docente die mij interviewde begon zelf over hoe lang het zou duren (zou het zelf wss niet hebben gevraagd). De commissie komt elke 14 dagen samen en is "very, very, VERY busy". Omdat ik geen typische aanmelder ben (o.a. omdat ik vorig jaar al m'n vwo heb gehaald) zou ik misschien eerder uitslag kunnen verwachten.

Ben bang dat je er gewoon van uit moet gaan dat het ergens eind april wordt; ik vermoedt dat de commissie een ranglijst bij houdt, en naar mate er meer mensen worden geïnterviewd er wordt geschoven met namen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 20:28
Verwijderd
Waarom zou je er zelf niet om vragen? Je moet natuurlijk niet al te wanhopig overkomen, maar je mag best interesse tonen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 11:09
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Ik heb morgen mn gesprek op LUC. Iemand nog tips?
Ik ben echt mega zenuwachtig!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 18:42
Nico25
Nico25 is offline
Citaat:
Waarom zou je er zelf niet om vragen? Je moet natuurlijk niet al te wanhopig overkomen, maar je mag best interesse tonen lijkt me.
De zoveelste prospectieve student die afscheid neemt met de vraag wanneer hij/zij reactie krijgt beklijft niet, dus heb ik over wat andere UCU-gerelateerde dingen gekeuveld. Wachttijd kon ik gewoon hier navragen

Citaat:
Ik heb morgen mn gesprek op LUC. Iemand nog tips?
Ik ben echt mega zenuwachtig!
Kump wel goed, zorg dat je goed weet uit te leggen waarom je de vakken waar je je voor op hebt gegeven wil gaan volgen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 19:31
Verwijderd
Citaat:
De zoveelste prospectieve student die afscheid neemt met de vraag wanneer hij/zij reactie krijgt beklijft niet, dus heb ik over wat andere UCU-gerelateerde dingen gekeuveld. Wachttijd kon ik gewoon hier navragen
Als ik in de toelatingscommissie zou zitten zou ik het bijzonder raar vinden als deze vraag niet gesteld wordt. Prima dat je er nog iets anders naast vraagt, maar ik vind het echt ongeïnteresseerd overkomen als je het niet vraagt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 15:11
Nico25
Nico25 is offline
Of het een voor- of nadeel zou zijn geweest, uiteindelijk is dat onderwerp toch aan de orde gekomen. Had misschien wel mogen vragen naar hoeveel aanmeldingen er dit jaar waren.

Ik heb de oudere threads doorgekeken, zoekend naar wanneer men ongeveer te horen kreeg dat ze toegelaten waren, maar die data waren veelal na 1 mei, wat dit jaar de deadline is. Het lijkt wel dat het qua aantal posters dit jaar rustiger is. Hopelijk duidt dat op verminderde interesse in UC's (fingers crossed!), maar het kan ook met een eventuele daling van het aantal bezoekers van dit deel van het forum te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 17:14
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Of het een voor- of nadeel zou zijn geweest, uiteindelijk is dat onderwerp toch aan de orde gekomen. Had misschien wel mogen vragen naar hoeveel aanmeldingen er dit jaar waren.

Ik heb de oudere threads doorgekeken, zoekend naar wanneer men ongeveer te horen kreeg dat ze toegelaten waren, maar die data waren veelal na 1 mei, wat dit jaar de deadline is. Het lijkt wel dat het qua aantal posters dit jaar rustiger is. Hopelijk duidt dat op verminderde interesse in UC's (fingers crossed!), maar het kan ook met een eventuele daling van het aantal bezoekers van dit deel van het forum te maken hebben.
In mijn rejection letter van Utrecht stond geschreven dat ze almost 800 applications hebben ontvangen, dus ik denk niet dat er dit jaar minder interesse is in UC's. Ik zou eerder zeggen dat die interesse steeds meer toeneemt, aangezien er elk jaar nieuwe UC's bijkomen en het aantal aanmeldingen ook nog steeds toeneemt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 09:36
vlindersoep
vlindersoep is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Lijkt wel alsof bijna iedereen in deze draad successen boekt op UC gebied!

Gister m'n gesprek op UCU gehad, leek redelijk te gaan. Was 30 seconden voor de afgesproken tijd aanwezig, dus van een degelijke voorbereiding ter plaatse was geen sprake. De applicatiecommissie komt eens elke fortnight samen, dus ik verwacht uitslag binnen nu en 14 dagen.
Hoe heb jij het UCU interview ervaren?
Ik heb mijn gesprek aankomende donderdag en ik heb veel gemengde dingen gehoord over de interviews, dus ik weet nu niet echt wat me te wachten staat..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 13:35
Nico25
Nico25 is offline
Ik vond de gehele gang van zaken erg plezant; zelfs de leerlingen die de administratie op dat moment runden waren erg geïnteresseerd. Je hoeft je dus niet op te maken voor een passief-agressief verhoor in het hol van de leeuw, maar een vriendelijk en ietwat informeel gesprek.

Degene die mij interviewde geeft een vak dat ik helemaal niet had aangevinkt in de application, maar dat bleek geen enkel probleem, dus schiet niet in de stress als je een man of vrouw tegenover je krijgt die een vak geeft waar je geen interesse in hebt

En ga niet met de auto, want die buurt daar is me een doolhof van jewelste!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 16:05
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Ik heb morgen admissions day op AUC en ik ben best wel zenuwachtig zeker omdat het interview bij UCU niet geweldig ging...

Weet iemand die al geweest is wat ik een beetje kan verwachten? Ik ga ook nog naar de extra dag omdat ik de andere data niet kon dus ik hoop wel dat er nog een hoop anderen zijn haha.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 20:06
NsassySweet
NsassySweet is offline
Citaat:
Ik heb morgen admissions day op AUC en ik ben best wel zenuwachtig zeker omdat het interview bij UCU niet geweldig ging...

Weet iemand die al geweest is wat ik een beetje kan verwachten? Ik ga ook nog naar de extra dag omdat ik de andere data niet kon dus ik hoop wel dat er nog een hoop anderen zijn haha.
Ik kan je wel wat vertellen over hoe het bij mij verlopen is ...

Als eerste kregen we een algemene presentatie, daarna werden we in twee groepen verdeeld. De ene groep moest in een groepje met een student een aantal vragen over je motivaties enzo bespreken. De andere groep kreeg een gesprek met een tutor aan een tafel over je study plan. Na de lunch (die je daar kreeg), moest de ene groep bij de studentenverenigingstand staan en je kon dan met studenten praten. De andere groep moest met een tutor de eisen van wiskunde/engels bespreken. Als laatste was er nog een vrijwillige quiz door studenten georganiseerd.

Dit is in ieder geval hoe de dag er bij mee uitzag. Wat mij het meeste opviel is dat er geen notities gemaakt werden, de hele dag niet. Het was vooral een dag om jouw vragen aan hun te kunnen stellen. Ik zou dus als voorbereiding goed nadenken over vragen, want ze vinden het heel fijn als je die een aantal stelt. Naar mijn idee zijn de mensen die op een admissions day mogen komen eigenlijk al wel aangenomen, aangezien ik daar een stuk of 5 anderen heb ontmoet die ook allemaal zijn aangenomen.

Ik wens je heel veel succes, maar maak je vooral geen zorgen! Er wordt weinig of zelfs niets beoordeeld; het is heel erg informeel. Zie het meer als de eerste kennismaking met je toekomstige leraren en klasgenoten. Zo heb ik het in ieder geval ervaren. Ben benieuwd naar jouw ervaring!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2014, 20:23
charlotteeee
charlotteeee is offline
Gesprekje op UCM ging slecht..... Afwachten maar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2014, 13:12
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
M'n gesprek op UCR ging echt super goed!! Ze zei dat ze een positief review zou schrijven dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed zit!

Ik had vorige week m'n gesprek op LUC. Ik twijfel er nog steeds aan of het nou goed ging of niet. Ik had niet echt het idee dat het heel slecht ging ofzo, maar ik was na een kwartiertje al klaar en die man stelde wel hele makkelijke vragen. Dingen die echt letterlijk in m'n brief stonden, maar ook niks meer dan dat.

Aangezien Middelburg m'n eerste keus is, maakt het me niet zoveel meer uit dat het wat minder ging op LUC. Ik hoop gewoon dat ik op één van de twee wordt aangenomen.

Verder nog nieuws jongens?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 12:49
vlindersoep
vlindersoep is offline
Gister had ik mijn gesprek bij UCU, en ik heb veel gehad aan de experiences die op dit forum stonden. Zo was ik bijna niet zenuwachtig voor mijn interview en er was inderdaad geen reden om zenuwachtig te zijn, mijn interviewster was ontzettend aardig en het gesprek was binnen no time heel informeel en persoonlijk. Als ik advies zou mogen doorgeven; neem een flinke portie zelfkennis mee, want daar bestond 3/4e van mijn gesprek uit. Toch liet ze niks los of ze een positive/negative review zou geven dus ik heb geen idee hoe het ging, ik voel me zelfs minder zeker dan voor het interview, haha.
Ze legde trouwens van te voren al het hele admission procedure uit, wat hier vaker is uitgelegd maar voor de zekerheid; nadat alle admissions zijn gelezen nodigen ze een selectie uit voor interviews. Deze gesprekken zijn bedoeld om het profiel meer compleet te maken en evt gaten op te vullen of vraagtekens weg te halen, zowel bij hun als bij jou, waarna de profielen een positieve/negatieve review krijgen. Daar zijn ze nu heel druk mee bezig. De dean of head of admission selecteren daaruit de meest geschikten en de uitslag hiervan zal 1 mei bekend worden gemaakt. Ze benadrukte ook dat als je 2 mei nog niks hebt gehoord, je meteen contact moet opnemen. 4 weken duimen dus

Oja, met de bus reizen is trouwens momenteel ook geen aanrader - de dichtsbijzijnde bushalte is "buiten dienst" vanwege road contructions en de bushalte die ik via 9292 gevonden had was twintig minuten lopen, als je het in 1x kan vinden, haha.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 14:54
NickjeB
NickjeB is offline
Hola! Aangenomen bij AUC en UCG (Groningen), ik kies voor Groningen uiteindelijk, ondanks dat dat een nieuwe UC is, maar de sfeer daar was geweldig, heel fijn, alles is veel persoonlijker in vergelijking met AUC, bij AUC was je meer een nummertje, bij Groningen proberen ze zich nog aan jou aan te passen (to a certain extent). Zijn er nog andere mensen die naar Groningen gaan?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 15:04
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Ik heb zaterdag gehoord dat ik op de wachtlijst sta bij LUC... voor 1 juni krijg ik de definitieve uitslag. Nog even wachten dus.

Ik had vorige week mn gesprek bij UCR dus daar verwacht ik volgende week bericht van.

Ik hoop op goed nieuws!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 12:07
charlotteeee
charlotteeee is offline
2 weken en 1 dag later na mijn interview op UCM en IK HEB NOG NIKS GEHOORD! aaaaah please laat wat horen voor ik vannacht naar Londen ga en 1,5 dag niet bereikbaar ben!!!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 19:05
charlotteeee
charlotteeee is offline
Haha oke ik begin te twijfelen of je een brief of een email krijgt van UCM :'')?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 19:42
Nico25
Nico25 is offline
Ik begin ook steeds meer te twijfelen over van alles en nog wat UCU-gerelateerd (enige waar ik nog zeker over ben is dat ik niets liever wil dan aangenomen worden), denk dat we onszelf naar mate de tijd verstrijkt steeds gekker maken.

Off-topic, hoop dat London leuk was
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 08:32
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
IK BEN AANGENOMEN OP UCR!!!!

Ik ben echt super blij! Haha

Zijn er nog anderen die goed nieuws hebben gehad?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 21:27
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Hallooo

Ik ben toegelaten op AUC, waar ik heeel blij mee ben!
Ik krijg alleen de uitslag van UCU pas een dag na de deadline van AUC... Ik kan daar wel om uitstel vragen maar dingen als een kamer regelen zijn op een "wie het eerste komt, wie het eerste maalt" basis dus daar ben ik een beetje bang voor als ik langer wacht..
Ik ben uitgenodigd voor een interview in UCM, maar vanwege de deadlines bij amsterdam en utrecht kan ik daar niet eens heen. Wel jammer dat dat allemaal zo slecht op elkaar aansluit!
Het is wel een luxe probleem want ik ben al ongelofelijk blij met een plekje op AUC
Hier veel mensen die naar AUC gaan?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2014, 23:04
dippedinice
dippedinice is offline
Citaat:
Hallooo

Ik ben toegelaten op AUC, waar ik heeel blij mee ben!
Ik krijg alleen de uitslag van UCU pas een dag na de deadline van AUC... Ik kan daar wel om uitstel vragen maar dingen als een kamer regelen zijn op een "wie het eerste komt, wie het eerste maalt" basis dus daar ben ik een beetje bang voor als ik langer wacht..
Ik ben uitgenodigd voor een interview in UCM, maar vanwege de deadlines bij amsterdam en utrecht kan ik daar niet eens heen. Wel jammer dat dat allemaal zo slecht op elkaar aansluit!
Het is wel een luxe probleem want ik ben al ongelofelijk blij met een plekje op AUC
Hier veel mensen die naar AUC gaan?
Ik ga in ieder geval naar AUC! Paar weken geleden m'n offer geaccepteerd, en net zo snel mogelijk het housing preference form opgestuurd, omdat ik (zoals vele anderen) graag een 1 persoons kamer zou willen... Wel vervelend dat die deadlines zo slecht op elkaar aansluiten.. . Dat is inderdaad niet echt handig van ze.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2014, 23:06
dippedinice
dippedinice is offline
Citaat:
IK BEN AANGENOMEN OP UCR!!!!

Ik ben echt super blij! Haha

Zijn er nog anderen die goed nieuws hebben gehad?
Gefeliciteerd!!!! Ik ken ook een paar mensen die er misschien naar toe gaan
Met citaat reageren
Oud 26-04-2014, 16:48
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Hallooo

Ik ben toegelaten op AUC, waar ik heeel blij mee ben!
Ik krijg alleen de uitslag van UCU pas een dag na de deadline van AUC... Ik kan daar wel om uitstel vragen maar dingen als een kamer regelen zijn op een "wie het eerste komt, wie het eerste maalt" basis dus daar ben ik een beetje bang voor als ik langer wacht..
Ik ben uitgenodigd voor een interview in UCM, maar vanwege de deadlines bij amsterdam en utrecht kan ik daar niet eens heen. Wel jammer dat dat allemaal zo slecht op elkaar aansluit!
Het is wel een luxe probleem want ik ben al ongelofelijk blij met een plekje op AUC
Hier veel mensen die naar AUC gaan?
Heb je dan geen voorkeur voor een bepaalde UC?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2014, 21:19
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Citaat:
Heb je dan geen voorkeur voor een bepaalde UC?
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik liever naar UCU of AUC ga dus dat maakt het moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2014, 13:50
dippedinice
dippedinice is offline
Weet iemand toevallig of je je voor AUC ook voor 1 mei aangemeld moet hebben op studielink? Zal wel niet toch?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2014, 08:51
Nico25
Nico25 is offline
Citaat:
Weet iemand toevallig of je je voor AUC ook voor 1 mei aangemeld moet hebben op studielink? Zal wel niet toch?
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar het lijkt me wel handig alvast te doen. Heb mezelf een tijd geleden al aangemeld voor UCU.


En over UCU gesproken, morgen is het 1 mei! Dag des oordeels! Wat zou het fantastisch zijn als ze me aannemen!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2014, 18:32
vlindersoep
vlindersoep is offline
Citaat:
En over UCU gesproken, morgen is het 1 mei! Dag des oordeels! Wat zou het fantastisch zijn als ze me aannemen!
Ik word toch wel een beetje nerveus nu, ik deel dezelfde gedachte. Ik heb me trouwens via studielink ook al een tijdje geleden aangemeld voor UCU, en gister voor een plan B. Just in case.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 14:51
Nico25
Nico25 is offline
Aangenomen op University College Utrecht

Eindelijk het verlossende woord gekregen; volgend jaar studeren aan het Campusplein in Utrecht! Echt fantastisch, alleen het vooruitzicht is al genoeg om me door de laatste maanden voor het nieuwe schooljaar heen te slepen!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 15:03
Suus_Carolien
Suus_Carolien is offline
Ik ben ook aangenomen op UCU ) Nu moet ik nog kiezen tussen AUC en UCU
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 20:58
vlindersoep
vlindersoep is offline
Afgewezen. Jammer maar helaas, dan maar een reguliere studie.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 21:20
vlindersoep
vlindersoep is offline
De rest natuurlijk van harte gefeliciteerd, en succes met de eventuele keuze!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 09:26
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
Citaat:
Aangenomen op University College Utrecht

Eindelijk het verlossende woord gekregen; volgend jaar studeren aan het Campusplein in Utrecht! Echt fantastisch, alleen het vooruitzicht is al genoeg om me door de laatste maanden voor het nieuwe schooljaar heen te slepen!
Gefeliciteerd! Dan zijn we bij deze jaargenootjes . Ik heb alleen echt een hele stomme vraag voor je, ik heb geen facebook, en een week nadat ik aangenomen werd ofzo kreeg ik een mail van ucsa (de studievereniging weetjewel) dat er een facebook was voor nieuwe eerstejaars. Nu kan ik daar natuurlijk niet op omdat ik geen facebook heb. Maar nu vroeg ik me af of daar echt wat spectaculairs op gebeurd of dat ik niets mis? (of heb jij ook geen facebook? haha)

@ Vlindersoep: Balen! Je vindt vast nog wel een andere leuke studie!

@ Suus_Carolien: Gefeliciteerd!! Heb je al een keuze gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 10:21
Nico25
Nico25 is offline
@ AardbeiKers Alvast aangenaam Ik heb wel Facebook, en heb al zitten snuffelen op de pagina's van UCU, UCSA, en van de Class of 2016 (de jaarlaag die boven ons zit). De laatste is een gesloten groep, dus daar kan ik alleen de ledenlijst van zien. Maar een Class of 2017 (waar de UCSA je voor uitnodigde) heb ik nog niet kunnen ontdekken. Was van plan er vandaag naar te vragen, maar ik wacht nu dat mailtje maar af. Zal je iig op de hoogte houden!

@ vlindersoep, echt balen! Maar erg slim dat je op de valreep nog een alternatief hebt opgegeven (op dat vlak heb ik verzaakt....), wat is het?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 10:25
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
@Nico25: Dankje! Ik hoor het wel.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 12:31
008063
008063 is offline
Van de week positief bericht gekregen van UCU.
Zowel voor LUC als UCU aangenomen, maar ik denk dat het toch LUC wordt vanwege de sfeer die er heerste toen ik daar was.

@Nico25
@AardbeiKers
@Suus_Carolien

Leuk dat jullie ook allemaal zijn aangenomen op UCU! Hopelijk zie ik jullie op jullie campus bij het InterUC Tournament
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 16:48
Nico25
Nico25 is offline
@AardbeiKers: je hebt PM

@008063: bedankt voor de felicitatie! UCU was mijn enige ijzer in het vuur voor volgend jaar, eigenlijk niet heel slim, maar het is goed afgelopen! Je gaat iemand die nu met het angstzweet in de nek op de wachtlijst voor Utrecht staat heel blij maken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 22:34
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
@ Nico25; ik heb het gelezen hoor

@008063: haha bedankt voor je felicitaties! Jij ook gefeliciteerd! Tot het interUC tournament dan!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2014, 22:29
Maayke96
Maayke96 is offline
Hey iedereen!

Als ik van het bestaan van dit topic had geweten had ik al veel eerder deelgenomen, maar helaas!
Ten eerste: voor iedereen die toegelaten is: gefeliciteerd!
Zelf heb ik me met de early decision bij UCU ingeschreven, en voor de gewone deadline bij LUC.
Helaas in februari te horen gekregen dat ik op de waitlist sta voor UCU.
Wel ben ik in april aangenomen op LUC ! Erg blij mee, maar Utrecht was toch wel mijn eerste keuze.
Ik moest met de waitlist wachten tot 1 mei. Helaas wéér te horen gekregen dat ik nog steeds op de waitlist sta.

Citaat:
Ik sta op de UCU waitlist.............
Jenn, ik ben benieuwd of jij inmiddels al aangenomen bent?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2014, 09:53
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Ik stond op de wachtlijst bij LUC en was al aangenomen bij UCR (mn eerste keus). K heb gisteren te horen gekregen dat ik uiteindelijk ook bij LUC aangenomen ben, maar ik heb ze gelijk maar gemaild dat ik naar UCR ga. Hopelijk maak ik iemand anders die op de wachtlijst staat er heel blij mee!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 10:38
vlindersoep
vlindersoep is offline
Ik sta nu ingeschreven bij de reguliere Liberal arts & Sciences in Utrecht, omdat het toch nog de breedte heeft die ik zocht.

Toch heb ik een vraagje. Op aandringen van mijn lerares heb ik doorgekeken bij admissions pagina's van andere UC's. Nu staat er bij LUC, dat hoewel de deadline voorbij is, 'studens who still want to apply should inquire about the possibilities'.
Ik heb LUC gemaild maar ze reageren niet snel, dus misschien weet hier iemand wat ze met deze possibilities bedoelen?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 11:58
chocolategirl95
chocolategirl95 is offline
Citaat:
Ik sta nu ingeschreven bij de reguliere Liberal arts & Sciences in Utrecht, omdat het toch nog de breedte heeft die ik zocht.

Toch heb ik een vraagje. Op aandringen van mijn lerares heb ik doorgekeken bij admissions pagina's van andere UC's. Nu staat er bij LUC, dat hoewel de deadline voorbij is, 'studens who still want to apply should inquire about the possibilities'.
Ik heb LUC gemaild maar ze reageren niet snel, dus misschien weet hier iemand wat ze met deze possibilities bedoelen?
Je kan ze mailen dat je je nog in zou willen schrijven. Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Zij kreeg gewoon een deadline en voor die tijd moest ze alles opgestuurd hebben. Binnenkort mag ze op gesprek, dus ze zijn redelijk snel.

Persoonlijk vind ik het een beetje lullig van LUC dat ze zich eigenlijk niet aan de deadline houden. Eerst was de deadline 1 februari, toen 1 april en nu kan je je nog steeds inschrijven terwijl er ook mensen op de wachtlijst staan. Een deadline is gewoon een deadline. Als er nog plaatsen over waren geweest had ik het wel begrepen, maar het lijkt nu een beetje alsof ze gewoon kijken naar of er toch mensen zijn die nog net iets beter zijn dan die op de wachtlijst.

Succes met je inschrijving!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 12:12
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
Citaat:
Ik sta nu ingeschreven bij de reguliere Liberal arts & Sciences in Utrecht, omdat het toch nog de breedte heeft die ik zocht.

Toch heb ik een vraagje. Op aandringen van mijn lerares heb ik doorgekeken bij admissions pagina's van andere UC's. Nu staat er bij LUC, dat hoewel de deadline voorbij is, 'studens who still want to apply should inquire about the possibilities'.
Ik heb LUC gemaild maar ze reageren niet snel, dus misschien weet hier iemand wat ze met deze possibilities bedoelen?
Misschien moet je ze even bellen, dan krijg je sowieso antwoord.
Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 14:09
vlindersoep
vlindersoep is offline
Ik heb net gebeld en ze schijnen het inderdaad ontzettend druk te hebben, morgen krijg ik antwoord.

Het meisje dat opnam vertelde dat ze naar haar weten deze week nog wel nieuwe applications aannemen in overleg (wat vooral afhangt van binnen- of buitenlands, ivm visum) en een korte deadline. Ik snap dat dit oneerlijk aanvoelt voor de mensen die op de wachtlijst staan en zo wellicht hun plek mislopen door iemand die last-minute nog aanmeldt. Toch zou ik zelf best blij zijn als ik de kans krijg om het te proberen.

Dankjulliewel in ieder geval voor het snelle advies!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 15:56
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
Citaat:
Ik heb net gebeld en ze schijnen het inderdaad ontzettend druk te hebben, morgen krijg ik antwoord.

Het meisje dat opnam vertelde dat ze naar haar weten deze week nog wel nieuwe applications aannemen in overleg (wat vooral afhangt van binnen- of buitenlands, ivm visum) en een korte deadline. Ik snap dat dit oneerlijk aanvoelt voor de mensen die op de wachtlijst staan en zo wellicht hun plek mislopen door iemand die last-minute nog aanmeldt. Toch zou ik zelf best blij zijn als ik de kans krijg om het te proberen.

Dankjulliewel in ieder geval voor het snelle advies!
Niets te danken en succes !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #10
Diamera
500 30-11-2013 10:00
Studeren University College #11
dippedinice
1 27-09-2013 16:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Journalistiek op z'n slechtst
Gatara
9 16-05-2009 13:22
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 20:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 16:57
Studeren University College
ds
75 26-04-2005 12:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.