Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2003, 17:55
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Help..!

Okay, ik zit weer eens in een flinke benarde positie. Ik ben verliefd op mijn lerares Nederlands.. Ik heb altijd wel geweten dat ik bi was enzo, maar ik was nog nooit echt verliefd geweest op een meisje. En (jahoor..) wordt ik verliefd op mijn lerares..! *grmbl* Beetje een 'eek' moment. Want ik kan het gewoon écht niet tegen iemand vertellen; ik wil het mijn vriendinnen wel vertellen, maar ze schrikken zich flink dood als ik A) bi blijk te zijn en B) verliefd ben op onze lerares Nederlands!
En ik durf het ook niet te vertellen.. En ik vind deze situatie zó raar.. die lerares is echt superlief enzo, maahja.. Ik vind het zo vreemd.. Ben helemaal in de war.. En als ik haar dan zie op school krijg ik helemaal zo'n 'tinglywingly' (we all know it) feeling en dan bedenk ik me tegelijk dat zij zo nooit over mij zo denken.. *sob* Ik ben zielug..

{de point hiervan is dus: HELP! wie heeft zoiets meegemaakt, heeft tips.. idee.. whatever..}
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2003, 18:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben nog nooit verliefd geweest op mijn lerares NLs.

Maar je kan toch best je vrienden door laten schemeren dat je Bi bent, het is praktisch mode, mensen vinden dat volgens mij echt niet meer zo raar...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:15
chiquita
chiquita is offline
heb ongeveer hetzelfde meegemaakt...geef me je email maar; ben bang dat als ik het hier neerplant, mensen het herkennen
__________________
Daan!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:16
Miss Helena
Avatar van Miss Helena