Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2003, 17:55
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Help..!

Okay, ik zit weer eens in een flinke benarde positie. Ik ben verliefd op mijn lerares Nederlands.. Ik heb altijd wel geweten dat ik bi was enzo, maar ik was nog nooit echt verliefd geweest op een meisje. En (jahoor..) wordt ik verliefd op mijn lerares..! *grmbl* Beetje een 'eek' moment. Want ik kan het gewoon écht niet tegen iemand vertellen; ik wil het mijn vriendinnen wel vertellen, maar ze schrikken zich flink dood als ik A) bi blijk te zijn en B) verliefd ben op onze lerares Nederlands!
En ik durf het ook niet te vertellen.. En ik vind deze situatie zó raar.. die lerares is echt superlief enzo, maahja.. Ik vind het zo vreemd.. Ben helemaal in de war.. En als ik haar dan zie op school krijg ik helemaal zo'n 'tinglywingly' (we all know it) feeling en dan bedenk ik me tegelijk dat zij zo nooit over mij zo denken.. *sob* Ik ben zielug..

{de point hiervan is dus: HELP! wie heeft zoiets meegemaakt, heeft tips.. idee.. whatever..}
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2003, 18:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben nog nooit verliefd geweest op mijn lerares NLs.

Maar je kan toch best je vrienden door laten schemeren dat je Bi bent, het is praktisch mode, mensen vinden dat volgens mij echt niet meer zo raar...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:15
chiquita
chiquita is offline
heb ongeveer hetzelfde meegemaakt...geef me je email maar; ben bang dat als ik het hier neerplant, mensen het herkennen
__________________
Daan!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:16
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ben ook nog nooit verliefd geweest op leraar, of meisje, maar ik ben t met Gothic eens. Laat t je vriend(inn)en weten. Denk dat tegenwoordig niemand meer raar staat te kijken, en t zijn je vrienden he! Suc6xxx
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:18
liefschatje
liefschatje is offline
ik heb hetzelfde meegemaakt, meld me maar aan bij msn: liefschatje14@hotmail.com
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:20
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
..Ja maar ook daarom.. Bi is tegenwoordig iedereen.. en het is niet een opwelling ofzo.. ben ik altijd al geweest.. maar gewoon nooit verteld..

{wil een lief valentijnskaartje sturen. do? don't?}
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:20
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
*Ik herken de dingen die je zegt ehm jah als je erover wilt praten kan je me gewoon mailen, ik vind het niet raar in ieder geval...*
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:29
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Ik heb iedereen toegevoegd hoor.. *snik*
Ben zo errug..
En dan droom ik.. over *haar*..
En dan kom ik op school.. en zie ik *haar*..
En dan vraagt *zij* iets aan mij..
En dan wordt ik zó-ho rood en durf ik niets meer te zeggen..
(ohmygodohmygod)

{Kaart? Sturen? Lief?}
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 16:50
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Update.. (ofzo)

Nou.. ik had vandaag Nederlands.. Pff, ging dat even fout. Ik zit namelijk best achterin de klas, dus als we echt iets doen (zoals vandaag) kan ik haar nauwelijks zien en hoort ze ook niet wat ik zeg (terwijl ik juist van die leuke opmerkingen maak ) en dat vind ik frustrerend. En dan heb ik zo'n les gehad, en doe ik nog zo langzaam mogelijk bij het 'naar-buiten-lopen', maar uiteindelijk moet ik toch echt het lokaal uit.. (anders ben ik wel heel gaar bezig) *zucht*
En dan is het hoogtepunt van mijn dag weer voorbij. Ik wil zó graag met haar in gesprek komen enzo, hoe zou ik dat aankunnen pakken? idee?!

En ik stuur haar een lief kaartje voor Valentijn heb ik besloten, ik heb het al gekocht, een hele lieve (niet TE, gewoon lief) en daar zet ik dan zoiets op als 'just because you're sweet' ofzo..

hihi..
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 18:29
liefschatje
liefschatje is offline
oh wat goed van je (dat je het kaartje toch gaat sturen) ik wens je heel veel succes en plezier bij nederlands.

liefs
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:54
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik studeer Nederlands...bestaat er een kans dat je een crush op mij krijgt?

--->> gaat over
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 22:07
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
hihih.. Optima.. ik denk t niet hoor..
Zo te horen is 'liefje' helemaal dol op haar leraresje.. Ik vind t wel superschattig klinken hoor en altijd een beetje positief blijven denken! Anders word je vanzelf wel depressief..!

kusje
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 14:09
Verwijderd
Je weet niet of ze zich dood schrikken. Praat er over met iemand oid, das eigenlijk het enige wat ik kan verzinnen. Ik denk alleen niet dat een relatie tussen leerkracht - leerling goed gaat, zeker niet als je nog les van diegene hebt, over het algemeen dan (er zijn wel uitzonderingen natuurlijk).

Citaat:
Ik ben zielug..
Je bent net zo zielig als je jezelf maakt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 14:39
Verwijderd
damn ik word geil van het lezen.

Meid, trek je geilste latex pakje aan, en verleid dat weif!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 15:44
.:MaStA_N:.
.:MaStA_N:. is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
damn ik word geil van het lezen.

Meid, trek je geilste latex pakje aan, en verleid dat weif!
wat doe je tof man?! Als je zoiets zegt moet je het wel goed spellen he!
__________________
Wat kijk je kneus?!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:35
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
hmmm...lastige situatie zeg
Volgens mij moet je toch is met je vriendinnen praten. wel met die gene die je echt vertrouwd natuurlijk. Ik denk dat je het anders heel moeilijk gaat krijgen omdat je er met niemand lekker over kan praten en er uiteindelijk zelf aan onderdoor gaat.
Dat is stap 1.
Om je docente te benaderen kan je toch gewoon na de les is op haar afstappen?! Bedenk een leuk onderwerp waar jullie allebei een beetje leuk over kunnen praten. Maak bijvoorbeeld een opmerking over haar kleding. Dat ze er zo leuk uit ziet vandaag. Daar kan je denk ik wel wat leuks van maken. Is tegelijker tijd een beetje flirten!

Ik wilde wel even zeggen dat er natuurlijk een grote kans is, dat zij gewoon hetro is. En buiten dat zal het voor haar ook raar zijn om wat te beginnen met een leerling. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Zorg gewoon dat je wat vaker met haar in gesprek komt door over leuke interessante onderwerpen te beginnen. ZIj zal op een gegeven moment ook wel merken dat je graag met haar praat, en dan zou je de stap kunnen zetten om te vragen of je is een serieus gesprek met haar kan houden. Ergens waar jullie alleen kunnen praten. En dan zou ik haar vertellen hoe het allemaal zit. JE kan het maar beter kwijt zijn. Dat zal jou ook een stuk helpen.

HEt blijft allemaal heel lastig, maar ik hoop dat je de moed hebt om wat te ondernemen!!!!
VEel suc6 iig
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:38
Yamyam
Yamyam is offline
Ik was als kleutertje verliefd op mijn lerares, maar toen was het nog geen enkel probleem, wist ik veel dat men dat niet normaal vond.

Ik denk dat je het beste aan haar (je lerares) kan vertellen, dat ze t in elk geval weet, maar het gewoon over laten gaan, want erg groot zijn je kansen nou niet bepaald.

Maar dat is ook weer zo moeilijk, ik zou het zelf nooit durven, waarschijnlijk zou ik er vreselijk mee zitten en t wel mijn vrienden enzow vertellen, misschien zelfs mijn ouders (bij mij mag iedereen wel weten dat ik bi ben opzich), maar aan haar vertellen of aan mentor ofzo oeiii.

Ik weet t eigenlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 16:40
Yamyam
Yamyam is offline
Of eh op iemand anders verliefd worden.
*Mij bijvoorbeeld?*

(wil graag een lief meisje als vriendinneke, maar kom ze nooit tegen, of eigenluk kom er zat tegen alleen die zijn hetero of bezet of tis niet wederzijds)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
.:MaStA_N:. schreef:
wat doe je tof man?! Als je zoiets zegt moet je het wel goed spellen he!
man, DBZ is afgelopen, dus fuck off naar je bedje.

Smook jij eens een grammetje superkalimist, en kijk dan nog of het je kan schelen of er een d of een dt achter een woord komt (of t whatever)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:19
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
man, DBZ is afgelopen, dus fuck off naar je bedje.

Smook jij eens een grammetje superkalimist, en kijk dan nog of het je kan schelen of er een d of een dt achter een woord komt (of t whatever)
okay.....misschien wil je nou effe ophouden met je gezeik. Je hebt je punt gemaakt. Als je nog verder discussie wil houden doe je dat maar ergens anders. Dit is een serieuze vraag, dus als je niks zinnigs te melden hebt, ga je dan ergens anders zitten vervelen, in plaats van die domme posts te plaatsen .
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 22:36
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ga na de les naar haar toe en vraag of ze misschien tips heeft voor boeken om te lezen voor je lijst.

Ik heb dat altijd bij elke leraar nederlands die ik had gedaan (just because i loooove reading) ze vinden het altijd erg leuk en vaak ontwikkeld zich dan een soort van relatie van dat je over boeken praat enzo. bij sommige leraren ga je dan ook praten over ander gedoe. ik reis met openbaar vervoer naar school en kom vaak bij leraren enzo in de bus te zitten. heb vreselijk leuke verhoudingen met eigenlijk al mijn nederlandse leraren... altijd gehad

interesseer je zeg maar in haar interesse. dan kom je vanzelf iets dichter bij haar
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:07
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
wow.. opeens veel reacties..

Euhm.. nou voor coecie: ik hoef nog geen boeken voor mijn lijst te lezen, ik heb nog geen mondelingen.. helaas..
En dat idee met het latexpakje vind ik wel heeeeeel erg.. *kuchkuch*
En ik kan toch niet zomaar zeggen dat ze er leuk uitziet?! Da's hartstikke *eng* om dat te zeggen.. (I'm way too shy!)
Maar zo'n idee over boeken (we hadden pas Piet Paaltjens en Lévi Weemoedt gedaan dat vond ik echt lol) is wel goed.. ik heb ookal eens met haar gepraat over dat ik die gedichtjes zo leuk vond.. En toen ik een gesprekje met haar had heb ik daar echt drie kwartier gezeten (normaal duurt dat 5 minuutjes) en maar gepraaat en gepraaat.. maar niets 'flirtigs'..

En *HOE* kan je geil worden van mijn verhaal?! Bdoel.. ik vindet wel leuk ofzo.. maar ?geil?..
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:09
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
maar aan haar vertellen of aan mentor ofzo oeiii.
Ze is mijn mentrix..
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:16
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
lekker liefje schreef:
wow.. opeens veel reacties..

Euhm.. nou voor coecie: ik hoef nog geen boeken voor mijn lijst te lezen, ik heb nog geen mondelingen.. helaas..
En dat idee met het latexpakje vind ik wel heeeeeel erg.. *kuchkuch*
En ik kan toch niet zomaar zeggen dat ze er leuk uitziet?! Da's hartstikke *eng* om dat te zeggen.. (I'm way too shy!)
Maar zo'n idee over boeken (we hadden pas Piet Paaltjens en Lévi Weemoedt gedaan dat vond ik echt lol) is wel goed.. ik heb ookal eens met haar gepraat over dat ik die gedichtjes zo leuk vond.. En toen ik een gesprekje met haar had heb ik daar echt drie kwartier gezeten (normaal duurt dat 5 minuutjes) en maar gepraaat en gepraaat.. maar niets 'flirtigs'..

En *HOE* kan je geil worden van mijn verhaal?! Bdoel.. ik vindet wel leuk ofzo.. maar ?geil?..
hee maar
als je zelf gewoon ook boeken leest en daarmee bij haar aan komt zetten, en dan niet gewoon boeken, nee GOEDE boeken, dan krijgt ze vanzelf een soort van 'bewondering achtig iets' voor je.
probeer eens 'over het water' van H..Brink
enneh... 'Gloed' van Sandor Maraì (is geen nederlands boek)

zeker dat ze denk wow als je dat leest of uberhaupt weet van zulke boeken
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:05
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
hee maar
als je zelf gewoon ook boeken leest en daarmee bij haar aan komt zetten, en dan niet gewoon boeken, nee GOEDE boeken, dan krijgt ze vanzelf een soort van 'bewondering achtig iets' voor je.
probeer eens 'over het water' van H..Brink
enneh... 'Gloed' van Sandor Maraì (is geen nederlands boek)

zeker dat ze denk wow als je dat leest of uberhaupt weet van zulke boeken
Pretending to be something or someone else is not the solution.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2003, 19:52
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
Wes schreef:
Pretending to be something or someone else is not the solution.

yeah whatever, als je die boeken gelezen hebt... dan heb je ze toch gelezen... en kun je er dus over praten... da's het fijne van boeken... je doet niet alsof je iemand anders bent als je bepaalde boeken leest... je verrijkt gewoon je interessevlak (want zeker wel dat ze die boeken leuk vind.. ik bedoel het meisje, zowel als de lerares)
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:30
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Hihi.. ja je hebt wel gelijk..
En ze weet idd wel dat ik van lezen hou (en ik lees ook echt van die diepzinnige, bijzonder boeken), want we moesten voor nederlands een keer zo'n leesautobiografie schrijven (de mijne was heel lang) en toen had ze eronder geschreven dat ze het leuk vond dat ik zoveel las en dat ik dat leuk vond.. enzo..
Ik zal idd eens de titels op gaan zoeken en wellicht lezen..

En dan na de les: "Hee, goh, ik wilde even zeggen dat ik "titel" van "schrijver" heb gelezen en dat vond ik zo'n mooi boek..!"
En dan zegt ze: "Oh goh, wat leuk. Fijn weekend. Doeg."
ofoziets
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:34
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
je kan ook aan haar vragen... "mevrouw heeft u misschien een tip voor een boek dat heel goed is waarvan u denkt, dat boek MOET je echt lezen."
dat doe ik ook altijd, meestal krijg je dan heeele goede boeken aanbevolen (ja... en voor jou is dat natuurlijk niet de enige leuke reden om het te vragen )

dan kun je als je het uit hebt met haar praten over het boek en het bediscussieeren. en dat is dan weer vet handig als je een boekverslag oid maakt, want dan verwerk je ook haar argumenten enzo erin en dan krijg je een heel hoog cijfer

(woow... alles is positief)
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:16
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmm ik weet niet, maar ik denk dat als ik in zo'n situatie zou zitten ik niets aan haar zou laten merken, straks vat ze het heel negatief op en dat beinvloedt de sfeer ook weer heel erg... bovendien is ze je lerares, dus dat maakt het allemaal nogal vreemd ( en strafbaar volgens mij) dus ik zou het zelf niet doen...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 19:59
** Phoebe **
Avatar van ** Phoebe **
** Phoebe ** is offline
Eeeey.....
Ik herken me helemaal in jou situatie. Ik heb het zelfde gehad met me leraares Engels,alleen het is alweer dik een jaar geleden.
Ik heb ook een heletijd gedacht dat ik bi was en viel voor mijn leraares Engels.
Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik toch hetro ben, maar ik vind haar nog steeds mijn schatje en ben nog steeds graag in haar buurt, maar ja. Als je wilt wil ik best met je hierover mailen.
mijn e-mail adress: phoebe_20001@hotmail.com

Dikke kus
Phoebe
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:05
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Lees anders Weerlicht eens van Caja Cazemier. Ik denk dat je daar wel heel veel in zal herkennen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:17
meissie18
meissie18 is offline
Tjaa.. vervelend zijn die dingen he...onmogelijke liefdes.. ik ken het!

Khad het met mijn leraar geschiedenis en genoeg leraressen maar goed, als je zeker weet dat ze niks voor jou zal voelen en het toch niks wordt.. wees dan gerust want het gaat echt over! Als je elkaar niet meer kan zien ben je d'r zo vergeten.. al hou je altijd een zwak voor d'r..

Maar goed, wie niet waagt wie niet wint!! Kzou als ik jou was meer met haar gaan praten, meer contact met haar zoeken en als er genoeg vertrouwen is het haar vertellen... vaak voelen ze zich (ook als het niet wederzijds is) alleen maar erg gevleid.. (schrijf je dat zo??) ... tis toch geweldig als je hoort dat iemand verliefd op je is.. en het zal jou alleen maar opluchten!!

succes!!
__________________
ben jezelf, dan ben je't leukst... ;-)
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 18:19
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
directe vraag en misschien niet van toepassing:

zijn je ouders gescheiden?
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 01:41
Memnoch
Avatar van Memnoch
Memnoch is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
directe vraag en misschien niet van toepassing:

zijn je ouders gescheiden?
Ik zie al wat je er mee insinueerd, is meer een Psychologie ding lijkt me...
__________________
Mass genocide is the most exhausting thing one can engage in, next to soccer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 11:08
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
directe vraag en misschien niet van toepassing:

zijn je ouders gescheiden?


Nee. Hoezo?
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 20:49
Darkpunker
Darkpunker is offline
Ik heb het zo vlug niet zien staan, maar is het geen idee om je mentrix (dat is ze toch ook van je?) in vertrouwen te nemen en haar te vertellen dat je bi bent? Al ben je verlegen, het is zowieso niet raar om zoiets aan je mentrix te vertellen ofzo. Het is maar een idee, maar als je er zo over begint, wie weet kun je dan iets meer laten doorschemeren.. aangezien ze dan eventueel de mogelijkheid ziet dat je op haar kunt vallen.. (uh, vage zin..)
Zij heeft een geheimhoudingsplicht wat betreft dit soort dingen, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken

Anyway, ik heb voor de rest geen nuttige tips meer.. helemaal geen ervaring met dit soort dingen.. maja..
Ik wens je veel sterkte!
__________________
Know nothing, feel nothing, be nothing.. my life.. | *blaat*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2003, 15:07
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Het lijkt mij wel superraar om over je geaardheid met je mentrix te praten... ?! Toch..?!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 13:08
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef:
Het lijkt mij wel superraar om over je geaardheid met je mentrix te praten... ?! Toch..?!
Als je er een verhaaltje bij 'verzint' dat je er mee zit... dan kan het wel natuurlijk.

Ik heb trouwens zelf ook in zo'n situatie gezeten: docent en mentor tegelijk, en ik vond het zelf heel erg vervelend. Ik was zóóó blij dat ik mijn diploma haalde en van school af mocht...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:11
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Gewoon zorgen dat je 'na moet blijven'
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 18:31
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Maar ik doe nooit 'slechte' dingen onder Nederlands en ze doet ook eigenlijk nooit aan 'nablijven'... en sowieso vindt ze me lief en zal ze me vast niet snel straf geven..

Ik had vandaag het hoogste cijfer voor Nederlands van de hele klas.. en toen ging ze tegen me zeggen dat dat goed was.. en toen was ik helemaal superhappy.. En ze vond het ook al zo cool dat ik een dagje met Wouter Bos mee ging lopen.. *someone's in lo-hove*
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 19:46
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Wat een vervelende situatie voor je Ikzelf ben gewoon hetero en dan nog heb jij meer lef dan ik Ik zou het niet durven vertellen aan mijn vrienden als ik jou was...

Weten jou vriendinnen dat je bi bent ja toch?
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:12
lekker liefje
Avatar van lekker liefje
lekker liefje is offline
Yup. Al mijn vriendinnen en niet vriendinnen (aka de hele school) weet het nou.. Maahja..
Never mind..
__________________
I love you! Conny! *cuddle*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 21:46
liefschatje
liefschatje is offline
en hoe hebben de mensen om je heen gereageerd?
__________________
ik ben bi (Bijzonder Interessant) :);)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd-meisje-flirten-afspraak-versieren?
Rainn
61 16-05-2008 22:46
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten een stuk van mijn verhaal
one_of_the_lost
4 28-07-2005 22:26
Verhalen & Gedichten Een wereld van verdriet. (voorlopige titel)
Aardbei-meisje
9 17-02-2005 15:57
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.