Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2011, 14:17
Verwijderd
Advertentie
Oud 11-08-2011, 14:20
Verwijderd
Ah, hij was vol. Dan wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie nogmaals een heel fijne middag te wensen

En wat zal ik vanavond eens gaan eten dan?
Oud 11-08-2011, 14:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi! Pizza
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-08-2011, 14:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Iets Oosters wokken zou ik zeggen.

oh, en hoi!
__________________
Tsja
Oud 11-08-2011, 14:31
Verwijderd
Pheebs, zijn er pizzeria's die ernstig de moeite waard zijn (en die ik kan vinden, one might add) in DH?
Oud 11-08-2011, 14:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nee
__________________
Tsja
Oud 11-08-2011, 14:33
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Wauwie de nieuwe . Dat duurde lang
Oud 11-08-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Iets Oosters wokken zou ik zeggen.

oh, en hoi!
Mneh ik heb niet echt veel zin om achter het vuur te staan vanavond </slacker>

Citaat:
Nee
Woon jij ook in DH? Zo nee, sinds wanneer heet jij Dave?

Spoiler
Oud 11-08-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Ah, hij was vol. Dan wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om jullie nogmaals een heel fijne middag te wensen

En wat zal ik vanavond eens gaan eten dan?
Zalmwraps.
Oud 11-08-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Zalmwraps.
Interesting, dat idee houd ik even in mijn achterhoofd. Hoewel ik dan probably voor wraps met gerookte kip ga is het wel een puik plan!
Oud 11-08-2011, 14:36
Verwijderd
Beetje jammer dat Moksi nog steeds op vakantie is
Oud 11-08-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Interesting, dat idee houd ik even in mijn achterhoofd. Hoewel ik dan probably voor wraps met gerookte kip ga is het wel een puik plan!
Pijnboompitten licht fruiten nomnomnom
Oud 11-08-2011, 14:40
Verwijderd
wtf is Moksie?
Oud 11-08-2011, 14:40
Verwijderd
Citaat:
wtf is Moksie?
http://www.eet.nu/den-haag/moksi
Oud 11-08-2011, 14:41
Verwijderd
ik eet vanavond spaanse tortilla (dus niet zo'n wrap, maar zo'n omelet uit de oven) met aardappelschijfjes en blokjes fuet (droge spaanse worst met wat minder knoflook dan chorizo), met daarbij tomaatjes. Maar dat is denk ik wat veel werk als je geen gekookte aardappelschijfjes over hebt.
Oud 11-08-2011, 14:41
Verwijderd
Yeah werk was ik eigenlijk niet echt van plan
Oud 11-08-2011, 14:42
Verwijderd
Pff iBood mag wel eens opschieten ook. Stomme omhooggevallen barbecue.
Oud 11-08-2011, 14:43
Verwijderd
als je toevallig wel gekookte aardappelschijfjes hebt, is het heel makkelijk gewoon de boel in een ovenschaal kiepen en in de oven zetten.
Ads door Google
Oud 11-08-2011, 14:46
Verwijderd
Vanochtend was ik ziek, gewoon voedselvergiftiging ofzo denk ik, maar nu ben ik echt vet zwak . Gelukkig is het niet druk.

En nu vertrouw ik de tonijnsalade in de koelkast niet meer, terwijl ik die gisteren pas had opengemaakt, en ik had ook shoarma besteld gisteren en dat is natuurlijk een veel waarschijnlijker oorzaak.
Oud 11-08-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Vanochtend was ik ziek, gewoon voedselvergiftiging ofzo denk ik, maar nu ben ik echt vet zwak . Gelukkig is het niet druk.

En nu vertrouw ik de tonijnsalade in de koelkast niet meer, terwijl ik die gisteren pas had opengemaakt, en ik had ook shoarma besteld gisteren en dat is natuurlijk een veel waarschijnlijker oorzaak.
Voedselcrisis!
Oud 11-08-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
als je toevallig wel gekookte aardappelschijfjes hebt, is het heel makkelijk gewoon de boel in een ovenschaal kiepen en in de oven zetten.
Mja maar ik ben niet echt bekend met Pip haar ovenmagnetronthingie, ook weer geen zin om voedsel te verkloten
Oud 11-08-2011, 14:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dobermann: Nee, niet bijzonder, naar mijn weten.
Vapiano (Buitenhof) wordt hier geroepen. Oh, en absoluut niet naar de vip gaan
Oud 11-08-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Voedselcrisis!
ja ik vind enerzijds dat ik niet moet zeuren en die tonijnsalade gewoon moet opeten, maar ik heb ook geen zin om morgen weer de hele ochtend boven de wc te hangen
Oud 11-08-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Dobermann: Nee, niet bijzonder, naar mijn weten.
Vapiano (Buitenhof) wordt hier geroepen. Oh, en absoluut niet naar de vip gaan
Aight, straks even researchen of dat haalbaar is, logistiek gezien. Thanksies! Moet je vandaag werken trouwens? Of ben je al aan het werk?

Citaat:
ja ik vind enerzijds dat ik niet moet zeuren en die tonijnsalade gewoon moet opeten, maar ik heb ook geen zin om morgen weer de hele ochtend boven de wc te hangen
Bij twijfel hanteer ik een strict uitzetbeleid dat garant staat voor een enkeltje Eeuwig Archief
Oud 11-08-2011, 14:52
Verwijderd
Ik ga in elk geval niet meer bestellen bij Cleopatra ze hadden toch rare pitabroodjes.
Advertentie
Oud 11-08-2011, 14:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je weet toch wel waar het Buitenhof is
Nee moet alleen zaterdag en zondag werken
Oud 11-08-2011, 14:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Sarah schreef:
Maar Baldur's gate maken ze toch ook niet meer
Nee, maar dat was een voorbeeld van een goede Westerse RPG
Oud 11-08-2011, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar dat was een voorbeeld van een goede Westerse RPG
oh, ja, dat wel. Ik vatte het op als een voorbeeld van een RPG die tegenwoordig wordt gemaakt, dat is het niet echt
Oud 11-08-2011, 15:00
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline


Adventure time <3
__________________
O nou
Oud 11-08-2011, 15:17
Verwijderd
Zondag ga ik op vakantie.
Oud 11-08-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Zondag ga ik op vakantie.
Waar ga je heen? En voor hoe lang?
Oud 11-08-2011, 15:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Woon jij ook in DH? Zo nee, sinds wanneer heet jij Dave?
Jup, woon nog in Den Haag. Eind deze maand hopelijk niet meer!
__________________
Tsja
Oud 11-08-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Waar ga je heen? En voor hoe lang?
2 weken kamperen in Frankrijk in het zuiden, aan de oceaan. Ik weet niet hoe die streek heet. Maar ik heb er wel zin in want mijn vorige vakantie ben ik 10 uur per dag druk geweest met verven en laminaatleggen enzo
Oud 11-08-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
2 weken kamperen in Frankrijk in het zuiden, aan de oceaan. Ik weet niet hoe die streek heet. Maar ik heb er wel zin in want mijn vorige vakantie ben ik 10 uur per dag druk geweest met verven en laminaatleggen enzo
Lekker Met z'n tweetjes?
Oud 11-08-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Lekker Met z'n tweetjes?
ja! op een camping die alles heeft. En met de tent van mijn ouders waarin ook Theodoor rechtop kan staan.
Oud 11-08-2011, 15:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
score, amigo K heeft waarschijnlijk een prima appartement in München. Dat wordt een tripje boeken!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 11-08-2011, 16:15
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Nee, maar dat was een voorbeeld van een goede Westerse RPG
Don't teach my hamster.... to suck eggs!
__________________
Schmach.
Oud 11-08-2011, 16:24
Verwijderd
Sanne, trutje! Wat zit je me te verklikken??
Oud 11-08-2011, 16:58
Verwijderd
Citaat:
score, amigo K heeft waarschijnlijk een prima appartement in München. Dat wordt een tripje boeken!
Oud 11-08-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Sanne, trutje! Wat zit je me te verklikken??
Ik verklik je helemaal niet! Dat zou ik pas doen als ik zou zeggen waarom je pmde! Ik moest gewoon heel hard om je lachen!
Oud 11-08-2011, 17:33
Verwijderd
Hoi mensen ik wordt een yup! En bij tweede bezichtiging werd ik helemaal blij van mijn appartementje en snap ik niet waarom ik eerst zo twijfelde, dus yes yes yes.
Citaat:
Ik verklik je helemaal niet! Dat zou ik pas doen als ik zou zeggen waarom je pmde! Ik moest gewoon heel hard om je lachen!
Nu wek je mijn nieuwsgierigheid.
Oud 11-08-2011, 17:33
Verwijderd
Ik ging even slapen en ik heb zo geniaal gedroomd Over dat ik wakker werd ergens in China en iallemaal mensen die ik ken waren daar. Het was allemaal raar en iedereen sliep in het park en er was een soort revolutie gaande. Overal werden we door politie gevolgd en het park uitgezet door stormtroepen. Toen gingen we naar een bouwval en daar waren nog meer mensen die ik kende. (Ook verdacht veel forumers) Maar mijn schoenen en mijn jas had ik in het park laten liggen waar we resoluut door de stormtroepen uit waren gezet. Toen stond ik buiten met een hele leuke jongen te praten en die zei dat ik wel warm tegen hem aan mocht kruipen. Toen hadden we een heel leuk gesprek en toen gingen we zoenen en toen gingen in het gebouw, waar we voor stonden, opeens alle lichten aan en ging iedereen klappen. En toen kwam mijn moeder naar buiten en bleek het een surpriseparty voor m'n verjaardag maar ik kwam maar niet naar binnen

Oh ja en eigenlijk zaten we op terschelling, maar toen misten we de boot. Einde.
Oud 11-08-2011, 17:42
Verwijderd
@ bovenstaande: ik heb een nieuwe afkorting bedacht: tl;ra (too long; read anyway).
Oud 11-08-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
@ bovenstaande: ik heb een nieuwe afkorting bedacht: tl;ra (too long; read anyway).
Oud 11-08-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Hoi mensen ik wordt een yup! En bij tweede bezichtiging werd ik helemaal blij van mijn appartementje en snap ik niet waarom ik eerst zo twijfelde, dus yes yes yes. Nu wek je mijn nieuwsgierigheid.
Oh, wat goed
Ach, twijfelen is heel menselijk, zeker als het over iets als een huis gaat. Maar fijn
Zal ook wel wat rust bieden dat je dat nu geregeld hebt..?

Ja, ik ben ook nieuwsgierig, potverdikkie
Oud 11-08-2011, 17:49
Verwijderd
Oh en nog meer goed nieuws, er is waarschijnlijk toch een muur die net breed genoeg is voor mijn servieskast!
Oud 11-08-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi mensen ik wordt een yup! En bij tweede bezichtiging werd ik helemaal blij van mijn appartementje en snap ik niet waarom ik eerst zo twijfelde, dus yes yes yes. Nu wek je mijn nieuwsgierigheid.
Wat goed! Gefeliciteerd! Wanneer ga je over?
Oud 11-08-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Oh en nog meer goed nieuws, er is waarschijnlijk toch een buur die net breed genoeg is voor mijn servieskast!
Dat is ook mooi
Ik zou dat ook wel een jammerlijk ding vinden inderdaad.
Oud 11-08-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Oh, wat goed
Ach, twijfelen is heel menselijk, zeker als het over iets als een huis gaat. Maar fijn
Zal ook wel wat rust bieden dat je dat nu geregeld hebt..?

Ja, ik ben ook nieuwsgierig, potverdikkie
Zeker wel ja (al moet het hele ondertekenen en zo nog gebeuren, maar dat is een formaliteit vergeleken met hoeveel uren ik op internet heb gezocht naar woonruimte, etc). Oh en ik heb al een paar collega's ontmoet en het zijn zoooo'n fijne mensen! Echt sympathiek, stuk voor stuk, en totaal niet uit de hoogte omdat ze twintig jaar meer ervaring hebben of zo.
Oud 11-08-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Zeker wel ja (al moet het hele ondertekenen en zo nog gebeuren, maar dat is een formaliteit vergeleken met hoeveel uren ik op internet heb gezocht naar woonruimte, etc). Oh en ik heb al een paar collega's ontmoet en het zijn zoooo'n fijne mensen! Echt sympathiek, stuk voor stuk, en totaal niet uit de hoogte omdat ze twintig jaar meer ervaring hebben of zo.

Klinkt fijn allemaal!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19.