Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 11:48
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ik had ook het voornemen wat te gaan doen voor de verandering

maar ik had moeite om niet tijdens de eerste lading gebazel in slaap te denderen
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Advertentie
Oud 07-06-2006, 17:06
Verwijderd
Internet is traag, dikke lag op Diablo II, tóch een tentamen gemist afgelopen dinsdag, morgen tentamen filosofie, overmorgen ridicuul groot literatuurverslag Duits en ik moet beginnen met lezen, het is gaaf weer maar ik moet dingen doen dus ik kan er niks mee, ik ben lekgeprikt door muggen, het is nog geen vakantie, iedereen zeurt, volgende week zaterdag is mijn broertje jarig en dan komt de zooi retards die zich 'familie' noemt weer langs, ik erger me aan elk geluid dat door een mens gemaakt wordt maar ik kan er niet aan ontsnappen want ik moet dus dingen doen en dat brengt mensen met zich mee, ik ben brak en ik wil slapen maar daar heb ik geen tijd voor, de koppijn heeft zich diep in mijn hoofd genesteld en is niet van plan te vertrekken, omdat ik 'n een of andere kutprijs won miste ik de laatste les Duits voor we beginnen aan de literatuurafsluiting en ik krijg geen uitstel ook al moest ik verplicht mee van school om te presenteren en is het mijn schuld niet maar die van de school dat ik allemaal materiaal en informatie mis, het water in mijn glas is op en ik ben te lui om nieuwe te halen, de printer loopt telkens vast als ik iets wil printen dus ik print al tijden op school en dat is kankeronhandig, mijn identiteitskaart is bijna verlopen dus ik moet een nieuwe halen en daar heb ik geen zin in, geen tijd voor en ik vind het gay dat ik 'm niet vanaf 06-06-06 deed, ook al is het wél op die datum doen nog stukken gayer, ik ging net kijken bij Diablo II maar er is nog steeds dikke lag, ik moest vanochtend een mondeling en een toets tekstbegrip - beide voor Engels - maken met een heel nare kater, ik heb geen honger maar wel zin in iets lekkers maar we hebben niks gaafs waar geen lijken doorheen zitten, de kat viel net van de tafel en toen heb ik haar gevangen maar ze schrok dus ze heeft me gekrabt, ik ging vandaag gym inhalen en toen bleek dat ik dat moet doen met een meisje waar ik koppijn van krijg omdat ze ADHD heeft en dom is en daarom AAN EEN STUK DOOR domme dingen zegt maar door die ADHD dus met DRIEDUBBELE SNELHEID waardoor je overspoeld wordt door een zich vastklauwende golf van wanhoop en bereid bent een roestig stuk metaal door je kop te jagen om dat gebrabbel niet meer te horen , en toen later moest ik naar Duits en daar zat nog zo'n SPAWN FROM HELL maar dan drie keer zo erg omdat zij behalve retarded en hyperactief ook nog eens een achterbakse teef is, hoe dan ook, dNOG STEEDS LAG BIJ DIABLO II, buiten schreeuwen kutkinderen de buurt bij elkaar, mijn kwastendoosje is stuk want ik ging er op staan, mijn vader heeft m'n mp3-speler gejat voor dubieuze doeleinden, de moeder zit in de keuken geen idee, te schuiven met dingen ofzo en het is irritant, ik vind het licht te fel maar ik ben al mijn zonnebrillen kwijt, ik ben weer vergeten een gaaf boek te halen dus nu heb ik niks te lezen, ik moet samenwerken met allemaal mensen voor school en daar heb ik geen zin in, praktisch iedereen is een sukkel, het pff aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa was ik maar dronken.

Ik ben aan vakantie toe
Oud 07-06-2006, 17:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-06-2006 @ 18:06 :
Internet is traag, dikke lag op Diablo II, tóch een tentamen gemist afgelopen dinsdag, morgen tentamen filosofie, overmorgen ridicuul groot literatuurverslag Duits en ik moet beginnen met lezen, het is gaaf weer maar ik moet dingen doen dus ik kan er niks mee, ik ben lekgeprikt door muggen, het is nog geen vakantie, iedereen zeurt, volgende week zaterdag is mijn broertje jarig en dan komt de zooi retards die zich 'familie' noemt weer langs, ik erger me aan elk geluid dat door een mens gemaakt wordt maar ik kan er niet aan ontsnappen want ik moet dus dingen doen en dat brengt mensen met zich mee, ik ben brak en ik wil slapen maar daar heb ik geen tijd voor, de koppijn heeft zich diep in mijn hoofd genesteld en is niet van plan te vertrekken, omdat ik 'n een of andere kutprijs won miste ik de laatste les Duits voor we beginnen aan de literatuurafsluiting en ik krijg geen uitstel ook al moest ik verplicht mee van school om te presenteren en is het mijn schuld niet maar die van de school dat ik allemaal materiaal en informatie mis, het water in mijn glas is op en ik ben te lui om nieuwe te halen, de printer loopt telkens vast als ik iets wil printen dus ik print al tijden op school en dat is kankeronhandig, mijn identiteitskaart is bijna verlopen dus ik moet een nieuwe halen en daar heb ik geen zin in, geen tijd voor en ik vind het gay dat ik 'm niet vanaf 06-06-06 deed, ook al is het wél op die datum doen nog stukken gayer, ik ging net kijken bij Diablo II maar er is nog steeds dikke lag, ik moest vanochtend een mondeling en een toets tekstbegrip - beide voor Engels - maken met een heel nare kater, ik heb geen honger maar wel zin in iets lekkers maar we hebben niks gaafs waar geen lijken doorheen zitten, de kat viel net van de tafel en toen heb ik haar gevangen maar ze schrok dus ze heeft me gekrabt, ik ging vandaag gym inhalen en toen bleek dat ik dat moet doen met een meisje waar ik koppijn van krijg omdat ze ADHD heeft en dom is en daarom AAN EEN STUK DOOR domme dingen zegt maar door die ADHD dus met DRIEDUBBELE SNELHEID waardoor je overspoeld wordt door een zich vastklauwende golf van wanhoop en bereid bent een roestig stuk metaal door je kop te jagen om dat gebrabbel niet meer te horen , en toen later moest ik naar Duits en daar zat nog zo'n SPAWN FROM HELL maar dan drie keer zo erg omdat zij behalve retarded en hyperactief ook nog eens een achterbakse teef is, hoe dan ook, dNOG STEEDS LAG BIJ DIABLO II, buiten schreeuwen kutkinderen de buurt bij elkaar, mijn kwastendoosje is stuk want ik ging er op staan, mijn vader heeft m'n mp3-speler gejat voor dubieuze doeleinden, de moeder zit in de keuken geen idee, te schuiven met dingen ofzo en het is irritant, ik vind het licht te fel maar ik ben al mijn zonnebrillen kwijt, ik ben weer vergeten een gaaf boek te halen dus nu heb ik niks te lezen, ik moet samenwerken met allemaal mensen voor school en daar heb ik geen zin in, praktisch iedereen is een sukkel, het pff aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa was ik maar dronken.

Ik ben aan vakantie toe

Gaat jouw filosofie examen ook over antropologie?
Oud 07-06-2006, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-06-2006 @ 18:06 :
pff aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa was ik maar dronken.

Ik ben aan vakantie toe
ik ook

en

als ik er niet door ben na alle fokking moeite die ik al gedaan heb
Oud 07-06-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-06-2006 @ 18:18 :
Gaat jouw filosofie examen ook over antropologie?
Ik ben V5 hehe. Dus nee, morgen hebben we wetenschapsfilosofie en esthetica dacht ik.

Maar brr, zijn de examens filosofie dit jaar over antropologie? Volgens mij is dat gay, ik vind dat ik dat volgend jaar ehm niet heb.
Oud 07-06-2006, 18:36
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-06-2006 @ 18:57 :
Ik ben V5 hehe. Dus nee, morgen hebben we wetenschapsfilosofie en esthetica dacht ik.

Maar brr, zijn de examens filosofie dit jaar over antropologie? Volgens mij is dat gay, ik vind dat ik dat volgend jaar ehm niet heb.
Ik ook 5e klas, gekkerd, anders had ik toch al examen gedaan! Maargoed, dan krijg jij dat volgend jaar wel als schoolexamen, ik krijg namelijk later nog wetenschapsfilosofie en esthetica.
Oud 07-06-2006, 18:43
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
jezus coopertest
Oud 07-06-2006, 19:16
Verwijderd
'ik ben mn gymspullen vergeten'
Oud 07-06-2006, 19:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
is dat de test met
PIEEEEEEEEEEEEEEP TRAP 5 PIEEEEEEEEEEEEEEEP TRAP 6
__________________
Pardon my French
Oud 07-06-2006, 19:54
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-06-2006 @ 20:46 :
is dat de test met
PIEEEEEEEEEEEEEEP TRAP 5 PIEEEEEEEEEEEEEEEP TRAP 6
nee, dat is de shuttlerun.
coopertest is 12 minuten lang rennen
Oud 07-06-2006, 19:56
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
ohja dat was ook erg prettig !!

ik ren liever 12 min buiten dan in een stinkgymzaal dat gepieeep aanhoren ik werd altijd duizelig van heen en weer rennen en de MUUR met je vinger aanraken zzz
__________________
Pardon my French
Oud 07-06-2006, 19:57
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-06-2006 @ 20:56 :
ohja dat was ook erg prettig !!

ik ren liever 12 min buiten dan in een stinkgymzaal dat gepieeep aanhoren ik werd altijd duizelig van heen en weer rennen en de MUUR met je vinger aanraken zzz
was echt heel lame, maar op mijn school telde het niet meer. dus ik stopte maar weer fijn bij trap 2.
Oud 07-06-2006, 20:00
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
neee we moesten trap 5 halen voor een voldoende uuh
__________________
Pardon my French
Oud 07-06-2006, 20:22
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 07-06-2006 @ 19:43 :
jezus coopertest
alleen mietjes zeiken over de coopertest. De enige uit mijn klas die het niet kon was de dikke nicht (ja, hij was echt een zo'n papzak en ja, hij was 100% nichterige pisvlek)
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 07-06-2006, 20:40
Verwijderd
ik zeikte/zeek er ook niet over, ik kwam gewoon niet
Oud 07-06-2006, 20:58
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
rxn schreef op 07-06-2006 @ 21:40 :
ik zeikte/zeek er ook niet over, ik kwam gewoon niet
dat is inherent aan vrouwen: consequent gymles spijbelen. Een beetje vent kan sporten.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 07-06-2006, 21:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
ZerO schreef op 07-06-2006 @ 21:00 :
neee we moesten trap 5 halen voor een voldoende uuh
ik 6 maar ik lag bij 3 al in coma op de grond.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-06-2006, 21:29
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik ben mn ov kwijt .
Oud 07-06-2006, 21:41
Verwijderd
kijk eens onder de koelkast
Oud 07-06-2006, 21:46
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ligt ie niet, net gekeken.
Morgen GVU maar eens bellen of ze iets hebben gevonden.
Of hij is gejat, maar wat moet je met zon ov .
Oud 07-06-2006, 21:47
Verwijderd
Wij deden de coopertest altijd zorgvuldig frauderen. We hadden zo'n super groot veld achter de school en dan ging iedereen achter een boom staan. Vervolgens liep iedereen telkens naar 1 boom. Op deze manier leek het van een verre afstand of we allemaal netjes 12 minuten hadden gelopen. Ik had meestal een 8 en daarna sigaretjes roken he
Oud 07-06-2006, 21:58
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 07-06-2006 @ 21:58 :
dat is inherent aan vrouwen: consequent gymles spijbelen. Een beetje vent kan sporten.
ZZ
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 07-06-2006, 22:00
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
O en ik ging vandaag pinnen maar eigenlijk niet dat was heel leuk maar mijn pas zat in de automaat en kwam er niet meer uit toen dacht ik huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh ohh ik vraag even bij het gwk daar zeiden ze ohohohohohohoh ga maar even wachten voor de automaat dus dat deed ik maar en toen ging ik toch maar terug want ik dacht huhuhuhuh en toen kreeg ik mijn pinpas en had ik nog geen geld oh
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 07-06-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 07-06-2006 @ 22:46 :

Of hij is gejat, maar wat moet je met zon ov .
als je hem opstuurt krijg je E12,50 ofzo
Oud 07-06-2006, 23:44
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-06-2006 @ 00:17 :
als je hem opstuurt krijg je E12,50 ofzo
Nou nou, maar daar hebben die junkies van centraal toch niks aan. Tenzij ze een rekening hebben.
Oud 07-06-2006, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 08-06-2006 @ 00:44 :
Nou nou, maar daar hebben die junkies van centraal toch niks aan. Tenzij ze een rekening hebben.
ik denk ook eigenlijk dat je hem eerder verloren bent dan dat ie gejat is
Oud 08-06-2006, 06:49
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
kater en maar 5 uur geslapen en dalijk naar school...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 08-06-2006, 07:05
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 07-06-2006 @ 19:36 :
Ik ook 5e klas, gekkerd, anders had ik toch al examen gedaan! Maargoed, dan krijg jij dat volgend jaar wel als schoolexamen, ik krijg namelijk later nog wetenschapsfilosofie en esthetica.
Haha, goed punt. Maar wetenschapsfilosofie en esthetica is leuk. Met name dat laatste, dan krijg je onder andere te horen dat over mening wél te twisten valt en hoe je kan zeggen van 'ja je kan het wel lelijk vinden maar het is gewoon mooi dus jij moet je bek houden en het ook mooi vinden'.

Zeuren ze bij jullie ook al 666 jaar door over Kant? (En gaan ze dat bij antropologie ook doen? Toffe vent hoor, maar ik hoef er nu echt niks meer over te horen, ik ken 'm beter dan mijn bloedeigen opa geloof ik )
Oud 08-06-2006, 11:47
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-06-2006 @ 08:05 :
Haha, goed punt. Maar wetenschapsfilosofie en esthetica is leuk. Met name dat laatste, dan krijg je onder andere te horen dat over mening wél te twisten valt en hoe je kan zeggen van 'ja je kan het wel lelijk vinden maar het is gewoon mooi dus jij moet je bek houden en het ook mooi vinden'.

Zeuren ze bij jullie ook al 666 jaar door over Kant? (En gaan ze dat bij antropologie ook doen? Toffe vent hoor, maar ik hoef er nu echt niks meer over te horen, ik ken 'm beter dan mijn bloedeigen opa geloof ik )
Na 30 jaar ken je Kant nog slecht. De Kritik der reinen Vernunft blijft een intellectuele bitch pur sang.

Wijsgerige antropologie is overigens de enige tak binnen de filosofie waar nog op een redelijke wijze de mogelijkheid bestaat om zinvol na te denken. READ HEIDEGGER.
__________________
tirade

Laatst gewijzigd op 08-06-2006 om 11:56.
Oud 08-06-2006, 11:53
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb koppijn en ik moet zo werken van 15:00 tot 00:00 en het is ook nog eens mooi weer, gvd.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 08-06-2006, 12:00
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-06-2006 @ 00:45 :
ik denk ook eigenlijk dat je hem eerder verloren bent dan dat ie gejat is
Hmm ja ik denk t ook wel....
Oud 08-06-2006, 12:17
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
De komende twee weken gaan doorgebracht worden met een enorme shitload aan schoolwerk.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 08-06-2006, 12:34
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-06-2006 @ 08:05 :

Zeuren ze bij jullie ook al 666 jaar door over Kant? (En gaan ze dat bij antropologie ook doen? Toffe vent hoor, maar ik hoef er nu echt niks meer over te horen, ik ken 'm beter dan mijn bloedeigen opa geloof ik )
Bij ons is het 666 jaar Plato en zijn grot. Ik word echt ziek van die natuurfilosofen, doe mij mannen als Sartre maar met zijn atheistisch mensbeeld.
Antropologie is vrij interessant, er zit een deel bij over verschillen tussen man/vrouw, maar het gezeik over de verhouding lichaam/geest wordt vrij saai op een gegeven moment.
Ik pm je even mijn msn, vind het wel leuk om met een mede-filosoofleerling te praten. Bovendien kennen wij elkaar al, maar dat weet jij niet.
Oud 08-06-2006, 13:26
Verwijderd
Verdomme, mijn stofzuiger deed 't niet meer, dus heb ik 'm open geschroefd, daarna deed 'ie het weer, heb ik de schroeven opgezogen. NU VALT 'IE UIT ELKAAR.
Oud 08-06-2006, 13:46
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 08-06-2006 @ 13:17 :
De komende week gaan doorgebracht worden met een enorme shitload aan schoolwerk.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 08-06-2006, 18:35
wup
wup is offline
Ik moest werken op het terras, en het was kkdruk en mijn nek is gewoon verbrand auw!
Oud 08-06-2006, 19:18
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik kreeg twee sigaretten in een envelop dat was geen grap maar wel grappig zie mij lachen hahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh oh dat is helemaal niet naar hahah
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 08-06-2006, 21:03
Verwijderd
WAAROM doen mannen altijd zo STOM
Oud 08-06-2006, 21:06
Verwijderd
"aahh je gaat dus voor een 6je"

steek die kk maquette maar in je....
Oud 08-06-2006, 21:48
Verwijderd
Catherina moet fietsen op een mountainbike terwijl ze een rokje aan heeft en het is echt een heel onhandige fiets want ik ben er zes keer vanaf gevallen op het Neude.
Oud 08-06-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 08-06-2006 @ 07:49 :
kater en maar 5 uur geslapen en dalijk naar school...
Heerlijk om 11:00 opgestaan. Ideaal.

M'n koninck is een beetje doodgeslagen
Oud 08-06-2006, 22:02
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik moet morgen om kwart voor zes opstaan.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 08-06-2006, 22:03
Verwijderd
Ik stuurde hem op mijn allerdapperst een smsje over wat ik voelde ennn nu tja.
Oud 08-06-2006, 22:09
teenager
teenager is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 08-06-2006 @ 23:03 :
Ik stuurde hem op mijn allerdapperst een smsje over wat ik voelde ennn nu tja.
geef nooit op
of naja, niet nu meteen
sterkte


wat ik naar vind is die rotwarmte terwijl ik op school zit
Oud 08-06-2006, 22:10
Verwijderd
mn kop is aan t vervellen en t jeukt en argh
Oud 08-06-2006, 22:31
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik word fuckin' lek geprikt door die klote muggen
Oud 08-06-2006, 22:40
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Het postkantoor is dicht huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 08-06-2006, 22:49
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
kutzooi om me heen
maar we blijven sterk
__________________
i create glitches with my voice
Oud 08-06-2006, 22:58
Verwijderd
Citaat:
P.TIL schreef op 08-06-2006 @ 12:47 :
Na 30 jaar ken je Kant nog slecht. De Kritik der reinen Vernunft blijft een intellectuele bitch pur sang.

Wijsgerige antropologie is overigens de enige tak binnen de filosofie waar nog op een redelijke wijze de mogelijkheid bestaat om zinvol na te denken. READ HEIDEGGER.
Ja, maar wij hebben 't alleen over Urteilskraft en z'n opvattingen over deugdethiek. Doelmatigheid zonder doel, vet gaaf, maar niet TWEE JAAR LANG. Of eigenlijk drie, want ik ben een jaar blijven zitten.
Daarbij, hoewel ik doorgaans de voorkeur geef aan het uitdiepen van één onderwerp is het wel gaaf om vooraf over een oppervlakkige kennis van de verschillende onderwerpen te beschikken, zodat je weet waar je uit kan kiezen als het ware.
En ik zou ook liever Nietzsche, Descartes of Herakleitos zo uitgebreid behandeld zien, want hoewel zij misschien abstracter en minder praktisch zijn qua denkbeelden - dat is naar mijn idee des te boeiender. Maar daar wordt weer vluchtig overheen gewalst om weer door te zagen op Kant. Aaa.

@Crimson: hehehe, ik voeg je een dezer dagen toe

Ontopic: Om maar in de richting van de filosofie te blijven, ik ben begonnen in Plato's Politeia en het is naar dat ik geen tijd heb om veel te lezen.
Oud 09-06-2006, 07:06
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-06-2006 @ 23:58 :
Ja, maar wij hebben 't alleen over Urteilskraft en z'n opvattingen over deugdethiek. Doelmatigheid zonder doel, vet gaaf, maar niet TWEE JAAR LANG. Of eigenlijk drie, want ik ben een jaar blijven zitten.
Daarbij, hoewel ik doorgaans de voorkeur geef aan het uitdiepen van één onderwerp is het wel gaaf om vooraf over een oppervlakkige kennis van de verschillende onderwerpen te beschikken, zodat je weet waar je uit kan kiezen als het ware.
En ik zou ook liever Nietzsche, Descartes of Herakleitos zo uitgebreid behandeld zien, want hoewel zij misschien abstracter en minder praktisch zijn qua denkbeelden - dat is naar mijn idee des te boeiender. Maar daar wordt weer vluchtig overheen gewalst om weer door te zagen op Kant. Aaa.
Ik snap wel waarom ze zo doorhameren op Kant's deugdenethiek. Dat is allereerst omdat het 'lekker actueel' (''.) is binnen de maatschappelijke discussies aangaande normen en waarden - die door en door Kantiaans bepaald zijn. En ten tweede omdat het onderwijssysteem natuurlijk dusdanig verkankerd is, dat ook maar een gelezen letter Nietzsche al te hoog gegrepen is. Enigerlei vorm van uitdaging en confrontatie is natuurlijk ongehoord op een middelbare school, (zzz.) Herakleitos is tof!

-

On-topic:

zes uur slaap in drie dagen, .
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het is alsof ik niet leef!
Dreamer1234
21 15-11-2016 08:32
Liefde & Relatie Chaos, toekomstonzekerheden, je kent het wel
Verwijderd
33 06-05-2013 11:45
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Verhalen & Gedichten Nog maar wat columns
Shitonya
3 27-03-2004 11:18
ARTistiek [oud onzin verhaal] Het Verhaal
DarkCat
3 16-08-2002 17:58
Liefde & Relatie Wat als het gigantisch op het randje hangt..?
Verwijderd
15 17-04-2002 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.