Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2002, 16:20
blue_angel
blue_angel is offline
ben ik raar als ik zeg dat ik nooit iemand wil pijpen, ja sorry amar ik vind het gewoon een vies iedee voor mij eigen dus..
__________________
it's wonderful as long as you love what you're doing *britney spears*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:31
Verwijderd
da zei ik eerst ook alitjd
en nou kan ik t me wel voorstellen dak ut een x ga doen
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:33
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
het lijkt mij ook echt niks hoor! ik weet ook niet of ik het ooit ga doen... voorlopig in ieder geval niet...
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 16:39
ECKO*72
ECKO*72 is offline
waarom zou je dan raar zijn is je eigen keuze
__________________
eckö unltd
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:03
Cerberus
Cerberus is offline
mijn vriendin doet ut ook niet.
aan de ene kant zou ik het wel eens willen ervaren, maar als ze het niet wil? vind ik het ook best.het is haar keuze en ik wil haar nix opdringen.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:22
Zorkman
Zorkman is offline
zo zijn er wel nog meer meiskes da da zeggen en er zullen er ook wel zijn da da nooit zullen doen zeker?

maar vies...bwa..eigelijk nie viezer als beffen denkek...
maja, 't is een persoonlijke keuze hé
elken deftige vriend eeft daar wel begrip voor denkek

't lijkt zo wel ewa op nooit oesters ofzo willen proeven
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 18:26
DDD
DDD is offline
Ik zei ook dat doe ik nooit van me leven maar mijn vriend zat zo te zeuren dat ik het toch maar heb gedaan en doe ik het minstens 1x in de 2 maanden ook al wil ik het niet, ik doe het voor hem omdat ook altijd dingen doet wat hij eigenlijk niet wil doen. Zo zijn we allebei tevreden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:33
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ach, zolang ze van mij niet verwacht dat ik dan extreem veel moeite ga doen om haar een plezier te doen, dan is het no problem. Anders kan ze wel weer op zoek naar een ander.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 19:42
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
iedereen zijn keuzes
maar vind dat je een beetje voor alles moet openstaan
maar als je echt niet wil kan niemand je dwingen (hoop ik)
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:27
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Cerberus schreef:
mijn vriendin doet ut ook niet.
aan de ene kant zou ik het wel eens willen ervaren, maar als ze het niet wil? vind ik het ook best.het is haar keuze en ik wil haar nix opdringen.
helpen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 20:46
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
nou, je bent niet raar hoor...

maar ik snap niet waarom je t niet wil... Is best wel lekker hoor en je vriend geniet er erg van

ik doe t gewoon omdat ik t zelf erg geil vind en ik er mn vriend een plezier mee doe, uit liefde...

__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:04
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zou ut ook nooit doen hoor....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:13
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
blue_angel schreef:
ben ik raar als ik zeg dat ik nooit iemand wil pijpen, ja sorry amar ik vind het gewoon een vies iedee voor mij eigen dus..
Vind 't niet raar... maar ja, zeg nooit nooit

(m'n vriendin zei 't eerst ook, maar die werd nieuwsgierig, en nu doet ze 't wel.. )
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 07:44
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
moet jezelf weten of je dat doet...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 08:15
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
DDD schreef:
Ik zei ook dat doe ik nooit van me leven maar mijn vriend zat zo te zeuren dat ik het toch maar heb gedaan en doe ik het minstens 1x in de 2 maanden ook al wil ik het niet, ik doe het voor hem omdat ook altijd dingen doet wat hij eigenlijk niet wil doen. Zo zijn we allebei tevreden.
als je beide dingen tegen je zin in doet dan is er toch geen sprake meer van liefde als mijn vriendin iets tegen haar zin in wil doen mag ze gelijk kappen want dat hoef ik nie

__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 09:45
Cerberus
Cerberus is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
helpen?



verleidelijk maar......neej.
ik wacht liever nog eventjes.

__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 10:22
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
DDD schreef:
Ik zei ook dat doe ik nooit van me leven maar mijn vriend zat zo te zeuren dat ik het toch maar heb gedaan en doe ik het minstens 1x in de 2 maanden ook al wil ik het niet, ik doe het voor hem omdat ook altijd dingen doet wat hij eigenlijk niet wil doen. Zo zijn we allebei tevreden.
Ontevreden tevreden.. jajaja
Daar zou ik dus maar andere oplossingen voor gaan zoeken ofzo, want dat lijkt me dus niets.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 11:29
kizzy
kizzy is offline
ik wou het eerst ook niet, het leek me vies enzo.. in het begin vond ik het ook niet fijn om te doen.. inmiddels doe ik het wel, vind het niet vies en hij geniet er heel erg van...

maar 'k laat hem nooit klaarkomen.. op 1 of andere manier krijg ik een zere mond na een tijdje kan aan mij liggen... maar je kan het altijd een keertje proberen en als je het dan niet wil, vies vind ofzo kan je altijd zeggen tegen je vriend dat je het nie meer wil...

Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 13:10
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Dat dacht ik ook toen ik het nog nooit gedaan had, maar nu vind ik het een van de lekkerste dingen van sex!!

Dus als je het niet probeert kun je ook niet weten dat het vies is!!
__________________
Love Is Like War...Easy To Start...Difficult To End...Inpossible To Forget!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:54
crazzzy girl
crazzzy girl is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
Dat dacht ik ook toen ik het nog nooit gedaan had, maar nu vind ik het een van de lekkerste dingen van sex!!

Dus als je het niet probeert kun je ook niet weten dat het vies is!!
Juist! Je moet bijna alles ens geprobeerd hebben!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:05
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
ik wilde het eerst ook perse niet maar uiteindelijk heb ik et toch maares een kans gegeven, ja je kunt niet weten hoe iets is als je het niet probeert he... en ik vind het nu juist heel lekker, en het geeft me wel een soort gevoel van macht.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 19:13
RainDrop
Avatar van RainDrop
RainDrop is offline
ik heb altij gezegd gehad ik doe da nooit in me leve das ranzig
maar eens geprobeert zit et goe mee is ni zo erg dan ge denkt echt ni allee smaken verschillen natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:12
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Op gebeis van seks zijn weinig dingen raar. Als je iets niet wilt, moet je het zeker niet doen. In mijn geval zou ik het *misschien* wel een punt zijn om de relatie over te beindigen. Als m'n vriendin me al niet wil pijpen dan vermoed ik dat ze voor de rest ook niet veel dingen zal willen proberen. Orale seks is iets dat 90% (?) ofzo van de stellen doet. Als m'n vriendin daar al niet eens al wil beginnen, wat wil ze dan allemaal meer niet?
Ik zeg niet dat het 100% zeker het einde van een relatie zou zijn hoor. Als ze écht de ware is, dan neem ik het voor lief, maar erg veel kans van slagen heeft het niet.
Het zegt gewoon iets over het meisje, en ik denk dat we dan niet erg bij elkaar passen.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 20:22
1lovegirl
1lovegirl is offline
het is niet raar hoor ik doe het ook niet het lijkt me vies.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 13:54
Citaat:
SixOhFour schreef:
Ach, zolang ze van mij niet verwacht dat ik dan extreem veel moeite ga doen om haar een plezier te doen, dan is het no problem. Anders kan ze wel weer op zoek naar een ander.
pfffffff sommige keuzes moet je gewoon respecteren en ji doet dat duidelijk niet..

Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tatum schreef:
pfffffff sommige keuzes moet je gewoon respecteren en ji doet dat duidelijk niet..
Lees het verhaal van Wuzz ff. Ik heb een tijd een vriendin gehad die niet wou pijpen. Goed. Maar een meisje dat niet wil pijpen, wil een hoop andere dingen ook niet. Duurde bij haar een hele tijd tot ze overwoog 't op z'n hondjes te doen (en toen vond ze het opeens heel lekker, go figure). Persoonlijk vind ik dat je qua sex ook bij mekaar moet passen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 14:41
birdy
birdy is offline
ik heb dat ok gezegt maaer uit nieuwsgierigheid toch een keer geprobeert bij mijn ex en vond het vreselijk vies, nu heb ik een andere vriend en heb het toch weer geprobeert en nu ben ik echt helemaal verslaafd!!!! dus ik zou zeggen als je met een lieve jongen heb probeer het uit en als je het niks vind moet je het gewoon niet doen en anders is het voor julie allebei mooi meegenomen! kuz
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Op gebeis van seks zijn weinig dingen raar. Als je iets niet wilt, moet je het zeker niet doen. In mijn geval zou ik het *misschien* wel een punt zijn om de relatie over te beindigen. Als m'n vriendin me al niet wil pijpen dan vermoed ik dat ze voor de rest ook niet veel dingen zal willen proberen. Orale seks is iets dat 90% (?) ofzo van de stellen doet. Als m'n vriendin daar al niet eens al wil beginnen, wat wil ze dan allemaal meer niet?
Ik zeg niet dat het 100% zeker het einde van een relatie zou zijn hoor. Als ze écht de ware is, dan neem ik het voor lief, maar erg veel kans van slagen heeft het niet.
Het zegt gewoon iets over het meisje, en ik denk dat we dan niet erg bij elkaar passen.

whoeps........okeej das duidelijk

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
blue_angel schreef:
ben ik raar als ik zeg dat ik nooit iemand wil pijpen, ja sorry amar ik vind het gewoon een vies iedee voor mij eigen dus..
tis jouw mond, jij bepaalt wat erin komt (en doorgaat )

Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 19:54
Moederbord
Moederbord is offline
Komop zeg, als de ander niet wilt stofzuigen dan zeg je toch ook 'ach kom nou'? Dus als er gespermazogen moet worden ook!

(dat was een geintje mensen)

ik ben het eens met chimera en whuzz.
__________________
- Moederbord
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 00:52
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Citaat:
Tatum schreef:
pfffffff sommige keuzes moet je gewoon respecteren en ji doet dat duidelijk niet..
Pff, aanstelster. Als zij geen dingen tegen haar doet, is 't toch logisch dat ik dat ook niet doe?
Of vind je dat jongens maar gewoon als sexslaafje moeten dienen, de dame hoeft maar met haar vingers te knippen en de sexpatrouille komt eraan?

Zou jij bij een partner blijven die van alles van je verlangt maar zelf geen moeite voor je wil doen?
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2002, 16:58
veronie17
veronie17 is offline
Ik dufde het zelf ook neit in het begin maar nu ben ik er min of meer eraan verslaafd want ik vind het lekker om het te doen.
Ik zou zeggen doe het beetje bij beetje en neem de tijd.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit pijpen
MrNiceguy
27 22-09-2003 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.