Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 01:41
Corrtastic
Corrtastic is offline
Heej,

Ik ben op het eerste gezicht een hele normale jongen.
Maar dat veranderde allemaal... ik leerde de vorige zomervakantie depressie kennen. Dat ging na 1 maand voorbij en heel veel later dat jaar kreeg ik een vriendin. Dit bleek echt een psycho te zijn. En ze heeft mij vind ik aangestoken. Ik vertelde haar wat in me gaande was, waarom ik me kut voelde enzo, en zij vertelde op haar beurt wat bij haar gaande was.. Ook niet leuk.. maar achteraf kwam ik erachter dat 80% of zo niet waar was. Dat vond ik kut. Want door te weten dat ons leven slecht was ging zij zich ook nog snijden, dat vond ik freaky.. maar ik ging het ook doen! Ik wilde weten hoe het voelde.. toen voelde ik niks.. dus ik deed het gewoon. Toen kwamen lidtekens.. en toen kwam de tijd dat ze steeds stommer ging doen... we gingen uit elkaar. Zij ging naar een therapeut.. maar goed ook.. maar ze heeft niet alles verteld aan dat persoon.. anders zou ze nu in een tehuis zitten.

ik.. ja ik sneed niet meer.. ik moest alles verwerken... ik voel me nu nog steeds regelmatig kut... Een tijdje geleden ging ik weer snijden.. om te kijken hoe het voelde.. ik was toen depressief. En toen kwam ik achter iets dat ik nooit had gewild. Ik geniet ervan om mezelf te snijden. Het doet geen pijn... alleen als ik te diep ga, en om dan in slaap te vallen terwijl ik bloed.. is heel rustgevend.. om met een mes in mijn arm te zitten.. is rustgevend. Het geeft met vrede.
DIT IS PAS FREAKY!!!

Toen ik me dit realiseerde stopte ik gelijk.. nu heb ik een paar GROTE lidtekens en mijn familie denkt dat het door speerwerpen op school komt. Maar goed ook. Nu hoop ik dat ik het nooit meer doe. Maar als ik nu dus een wond krijg.. dan vind ik het dus niet erg.

GOD DAMN.. ik ben een freak geworden! En als ik kijk waardoor... en ik haar de schuld zou geven.. zou ik haar het nooit kunnen vergeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2002, 01:55
Verwijderd
Je bent geen freak geworden, je hebt kanten van het leven gezien die andere mensen niet of pas veel later zullen zien, en ging er op jouw manier mee om. Ik hoor uit je verhaaltje duidelijk dat je jezelf nog niet verloren bent, so hang in there en sterkte met je keuzes



[Dit bericht is aangepast door Chaos2K (11-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 21:23
Corrtastic
Corrtastic is offline
Thanks, dat doe ik zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik voel niks?
j2nn2fer
1 26-08-2010 19:38
Eten & Drinken Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten?
murwari
72 27-01-2006 16:20
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Psychologie iets dat verder gaat op "genieten van het leven?"
fruitvliegje
8 03-01-2003 15:37
Verhalen & Gedichten De terugkeer van het gevoel
Joy!
1 21-11-2002 21:16
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.