Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2003, 13:18
*marinn*
*marinn* is offline
Ik heb misschien een raar verhaal en ik voel me er zelf ook nogal schuldig over.

Ik heb nu al weer een aantal maanden een vriend. Zelf ben ik best nogal verlegen en op sexueel gebied durf ik niet zo heel veel. Ik ben nu al blij dat ik mezelf kan laten gaan als ik bij hem ben....

Hij vingert me dus ook, ik vind het echt heel fijn en ik durf nu ook echt mezelf te zijn. Dus hem te zeggen wat ik fijn vind en wat niet... en ik durf ook bij hem klaar te komen. Ik schaam me er helemaal niet meer voor, wat ik vroeger wel had.

Maar wat ik niet durf is hem bijvoorbeeld aftrekken of pijpen. Iets houdt me gewoon tegen om dat te doen. En daar voel ik me dan ook bet wel schuldig over.
Hij doet zo z'n best om mij te laten genieten en ik wil hem niet eens aftrekken....

Heeft iemand dit ook ofzo? En weet iemand hoe ik van die 'angst' af kan komen??
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:21
poesiefox
poesiefox is offline
Ja hoor, ik was ook verlegen. Op een gegeven moment heb ik de stoute schoenen aangetrokken, en was het om te doen helemaal niet eng. Het idee was enger dan de daad. Was niks engs aan, beetje onbekend en raar, maar eigenlijk wel leuk.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:23
Verwijderd
Ik deed het ook nooit Ik had zoiets van - als jij mij niet kan laten klaarkomen, denk maar niet dat ik het dan bij jou doe. Mwaha, wat gemeen. Nou ja, het ging toch uit
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:26
Vevay
Heb ik ook gehad. Hij deed vanalles met mij, maar ik haast niks met hem (wat kwam door dingen die voorheen met een ander vriendje gebeurd waren).
Op een gegeven moment heb ik me erover heen gezet, en ook al vond ik het wel wennen, was het helemaal niet meer eng, omdat ik hem zo vertrouwde.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:28
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2003 @ 14:23:
Ik deed het ook nooit Ik had zoiets van - als jij mij niet kan laten klaarkomen, denk maar niet dat ik het dan bij jou doe. Mwaha, wat gemeen. Nou ja, het ging toch uit

Goh, waarom zou dat nou uitgegaan zijn...
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:32
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 27-06-2003 @ 14:28:
Goh, waarom zou dat nou uitgegaan zijn...
Omdat ik niet meer verliefd was (en dat in de eerste plaats eigenlijk nooit ben geweest)? Hij had het (stiekem tegen zijn vrienden dan, niet tegen mij) al over trouwen, ooit
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 13:39
poesiefox
poesiefox is offline
Er staat nergens dat jij hem meteen maar moet doorslikken.

Begin het rustig op te bouwen, iedere keer een beetje meer. Aai hem daar, voel eens wat in zijn broek. (zachtjes!) Pak dan zijn piemel eens in je hand, streel hem, en van daaruit is afrekken niet echt een grote stap.

Aftrekken is nog best moeilijk, dus daar zal hij je bij moeten helpen. Wat ook nuttig is, is als hij het voordoet. Aanschouwelijk onderwijs!

Zelfde geldt voor afzuigen. Je begint met gewoon kusjes geven op zijn piemel, dan kun je hem masserenen eens een likje geven.

Als hij lekker schoon en fris gewassen is, is het zeker niet vies. Hij smaakt gewoon naar de binnenkant van zijn onderarm, daar is de huid ook heel zacht en glad.

Een ongewassen jongeheer kan het wel vergeten natuurlijk.

Het slijmerige doorzichtige spul wat eruit komt is voorvocht. Dat is een beetje zout en erg glibberig. Als je het vies vindt kun je dat even wegvegen met je hand, of er niet direct proevend met je tong overheen gaan. Je kunt ook je hand erbij gebruiken, en dan is het alsnel zo verdund met jouw speeksel, dat je er niet veel meer van proeft.

Zit je mond te vol, dan laat je het lekker langs hem lopen, je hoeft het heus niet in te slikken. Niets hoeft!
En voor je het weet lig je heerlijk aan hem te sabbelen, en te likken, en van daaruit kom je vanzelf wel eens toe aan hem laten klaarkomen. Doe dat voor mijn part ook in etappes. Laat hem je waarschuwen als het bijna zover is, dan kun je het met de hand afmaken en hem zien spuiten. Of je laat hem tegen je borsten spuiten, of tegen je gezicht. Een beetje half in je mond, half erbuiten. Dan kun je het eens proeven. Je hoeft het niet meteen achter in je keel te laten deponeren dat het je neus en oren uitkomt!

En alsa je hem in je mond laat klaarkomen, dan mag je het best erna in een doekje uitspugen hoor. Daar zul je hem heus niet dodelijk mee beledigen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:25
jeroentje87
jeroentje87 is offline
Tante poesiefox heeft weer gesproken, en goed
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 14:33
Verwijderd
haha

ik durfde t ook niet goed, net wat jij beschrijft, alsof iets me tegenhield ofzo :/
het heeft lang geduurt voordat ik hem ging aftrekken en nog langer voordat ik m pijpte... en dat heb ik lange niet zoveel gedaan als hij mij gebeft...
voel me dr ook wel beetje schuldig over..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:05
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Heb je hem verteld dan dat je het moeilijk vind om die stap te nemen?
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:11
*marinn*
*marinn* is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 27-06-2003 @ 16:05:
Heb je hem verteld dan dat je het moeilijk vind om die stap te nemen?
Nee, durf ik niet zo goed. Lijkt het net alsof ik wel wil genieten, maar ik hem dat plezier niet gun door hem niet af te trekken ofzo.... En ik wil niet dat hij dat idee krijgt. Want ik wil hem juist heel graag aftrekken zodat hij zich ook fijn voelt.... maar toch houdt dan iets met tegen!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:13
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 27-06-2003 @ 16:11:
Nee, durf ik niet zo goed. Lijkt het net alsof ik wel wil genieten, maar ik hem dat plezier niet gun door hem niet af te trekken ofzo.... En ik wil niet dat hij dat idee krijgt. Want ik wil hem juist heel graag aftrekken zodat hij zich ook fijn voelt.... maar toch houdt dan iets met tegen!
Probeer hem dat eens uit te leggen .. en doe in ieder geval niets wat je niet wilt. Er komt vanzelf wel een moment dat je er aan toe bent.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:19
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 27-06-2003 @ 16:11:
Nee, durf ik niet zo goed. Lijkt het net alsof ik wel wil genieten, maar ik hem dat plezier niet gun door hem niet af te trekken ofzo.... En ik wil niet dat hij dat idee krijgt. Want ik wil hem juist heel graag aftrekken zodat hij zich ook fijn voelt.... maar toch houdt dan iets met tegen!
Ik denk dat je gewoon bang bent om iets fout te doen ofzo... of niet?
Maar probeer je er gewoon eens over heen te zetten, gewoon heel rustig beginnen, en als je eenmaal bezig bent vind je het vast leuk om hem te laten genieten!
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:19
poesiefox
poesiefox is offline
En je kunt het toch met behulp van het stappenplan van tante peosiefox opbouwen? Kind, de voldoening die je ervoor terugkrijgt is zo leuk! Hem door jou zo te zien genieten, dat is het leukste aan sex!.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:22
*marinn*
*marinn* is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-06-2003 @ 16:19:
En je kunt het toch met behulp van het stappenplan van tante peosiefox opbouwen? Kind, de voldoening die je ervoor terugkrijgt is zo leuk! Hem door jou zo te zien genieten, dat is het leukste aan sex!.
Ik denk dat ik dat ook moet doen... rustig beginnen zoals je uitlegde! Heel erg bedankt!
Ik denk dat ik inderdaad ook een beetje bang ben om iets fout te doen. Hij is m'n eerste vriend, maar hij heeft voor mij al een andere vriendin gehad die hem natuurlijk ook heeft afgetrokken. Daarbij krijg ik dan ook een beetje het gevoel dat hij me misschien gaat vergelijken met z'n vorige vriendin. En dat ik dan juist tegen zal vallen....

Maar ik ga eens rustig beginnen.... gewoon een beetje voelen en het er met hem over hebben!

Dankjewel....
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 15:36
poesiefox
poesiefox is offline
Zij is de ex, jij bent de vriendin. Je valt echt niet tegen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 06:09
Verwijderd
Citaat:
*marinn* schreef op 27-06-2003 @ 14:18:
Ik heb misschien een raar verhaal en ik voel me er zelf ook nogal schuldig over.

Ik heb nu al weer een aantal maanden een vriend. Zelf ben ik best nogal verlegen en op sexueel gebied durf ik niet zo heel veel. Ik ben nu al blij dat ik mezelf kan laten gaan als ik bij hem ben....

Maar wat ik niet durf is hem bijvoorbeeld aftrekken of pijpen. Iets houdt me gewoon tegen om dat te doen. En daar voel ik me dan ook bet wel schuldig over.
Hij doet zo z'n best om mij te laten genieten en ik wil hem niet eens aftrekken....
Ik heb het ook, en voel me er echt rot over..Maar k durf het echt niet...Ben al wel met m naar bed geweest, mja, dat vond ik niet zo eng..
Mn vriend weet dat ik t eng vind, dus hij probeert me te helpen, al vind ik dat ik het zelf moet doen, voor ik me gedwongen voel..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 11:32
*marinn*
*marinn* is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 28-06-2003 @ 07:09:
Ik heb het ook, en voel me er echt rot over..Maar k durf het echt niet...Ben al wel met m naar bed geweest, mja, dat vond ik niet zo eng..
Mn vriend weet dat ik t eng vind, dus hij probeert me te helpen, al vind ik dat ik het zelf moet doen, voor ik me gedwongen voel..
Ja, dat heb ik ook. Het gevoel dat ik wel met hem naar bed zou durven/willen. Maar dat ik z'n penis zelf niet aan durf te raken.... raar eigenlijk....
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 12:01
poesiefox
poesiefox is offline
Ik zal het maar eerlijk zeggen, dat ik de piemel van mijn eerste vriendje wel in me heb gehad, maar zelfs niet eens durfde te bekijken, laat staan aanraken. Schroom. Te gegeneerd.

En daar ben ik niet de enige in!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 13:01:
Ik zal het maar eerlijk zeggen, dat ik de piemel van mijn eerste vriendje wel in me heb gehad, maar zelfs niet eens durfde te bekijken, laat staan aanraken. Schroom. Te gegeneerd.

En daar ben ik niet de enige in!
En zo voel ik me dus ook...Erg irritant, maar ik kan er gewoon nix aan doen!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 14:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 28-06-2003 @ 15:29:
En zo voel ik me dus ook...Erg irritant, maar ik kan er gewoon nix aan doen!

Iets voor hem om op te lossen. Want je durft het naar hem toe niet toe te geven dat je best bent geintrigreerd door dat ding. Dus is er een drempel van zelf opgelegd fatsoen. Hij wil jou niet in verlegenheid brengen, dus hij confronteert je er ook niet mee.

FOUT! dat moet hij wel doen, gewoon in een losse ontspannen sfeer. Ga met zijn tweetjes lekker samen met dat ding spelen. Doe hem barbiekleertjes aan, en hoofddoekjes om, geef hem met oogpotlood oogjes, dat soort stupiditeiten. Leer er eerst maar eens om te lachen. Dan is hij niet meer eng.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 14:57
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 15:56:


FOUT! dat moet hij wel doen, gewoon in een losse ontspannen sfeer. Ga met zijn tweetjes lekker samen met dat ding spelen. Doe hem barbiekleertjes aan, en hoofddoekjes om, geef hem met oogpotlood oogjes, dat soort stupiditeiten. Leer er eerst maar eens om te lachen. Dan is hij niet meer eng.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 15:27
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 15:56:
Iets voor hem om op te lossen. Want je durft het naar hem toe niet toe te geven dat je best bent geintrigreerd door dat ding. Dus is er een drempel van zelf opgelegd fatsoen. Hij wil jou niet in verlegenheid brengen, dus hij confronteert je er ook niet mee.
Jeetje, zit je bij ons in de huiskamer ofzow? T klopt echt preceis wat je zegt...Ik heb sowieso al snel spijt van iets, dus mn vriend durft niet snel de volgende stap te zetten...Misschien beetje vreemd, maar omdat hij zo 'voorzichtig' met me omgaat, heb ik het er moeilijk mee om te zeggen wat ik wil...

Citaat:
FOUT! dat moet hij wel doen, gewoon in een losse ontspannen sfeer. Ga met zijn tweetjes lekker samen met dat ding spelen. Doe hem barbiekleertjes aan, en hoofddoekjes om, geef hem met oogpotlood oogjes, dat soort stupiditeiten. Leer er eerst maar eens om te lachen. Dan is hij niet meer eng.
K zie t al helemaal voor me...daar hou ik zeker een trauma aan over... Ik kan er nu ook al om lachen hoor, maar dan meer via de opmerkingen van mn vriend
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 15:31
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
OMFG EEN PIEMEL!!!!!!1 RUN, EVERYMAN FOR HIMSELF!!! *kg..*

We HAVE A CODE P, I REPEAT WE HAVE A CODE P

Roger that alpha 1 GET THE FUCK OUT OF HERE GO GO GO GO GO!

ATTENTION! A penis is concicdered armed and very dangerous, a distance of 500 yards should be maintained at all times.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 15:32
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Voor wat hoort wat.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 28-06-2003 @ 16:32:
Voor wat hoort wat.
dat is zo ja...mja, ben niet zo'n iemand die voor nieuwe dingen in is...Mja, weet niet of iedere jongen dat snapt..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 15:55
*marinn*
*marinn* is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 28-06-2003 @ 16:32:
Voor wat hoort wat.
Maar dit gevoel krijg ik nou wel de hele tijd. Zo van dat ik me schuldig voel dat ik niks bij hem doe en hij wel bij mij.

En dat ik het moeilijk vind om daar met hem over te praten, dan lijkt het net alsof ik hem dat plezier niet gun of dat ik bang ben voor z'n piemel. Want misschien eigenlijk ook wel zo is.... maar dan voelt hij zich toch ook behoorlijk beledigd, heb ik zo het idee!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:03
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 28-06-2003 @ 16:55:
En dat ik het moeilijk vind om daar met hem over te praten, dan lijkt het net alsof ik hem dat plezier niet gun of dat ik bang ben voor z'n piemel. Want misschien eigenlijk ook wel zo is.... maar dan voelt hij zich toch ook behoorlijk beledigd, heb ik zo het idee!
Als je er niet met hem over praat trekt hij wellicht zijn eigen conclusies over het waarom niet. Ik denk dat je daar helemaal niet blij mee moet zijn.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
*marinn* schreef op 28-06-2003 @ 16:55:
Maar dit gevoel krijg ik nou wel de hele tijd. Zo van dat ik me schuldig voel dat ik niks bij hem doe en hij wel bij mij.
dat heb ik ook...k voel me er dan echt rot over...mja, als je het niet wilt / durft, moet je het echt niet doen, dan krijg je isschien ergens spijt van...Misschien ben je er gewoon nog niet klaar voor!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:29
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 28-06-2003 @ 17:05:
dat heb ik ook...k voel me er dan echt rot over...mja, als je het niet wilt / durft, moet je het echt niet doen, dan krijg je isschien ergens spijt van...Misschien ben je er gewoon nog niet klaar voor!

Dan ben je al helemaal niet klaar voor zijn piemel in je, hmmm?

Kom op schijtlijster, dit is echt een kwestie van valse schaamte en onnodige verlegenheid. Volg het stappenplan maar om er langzaam aan te wennen, en over een paar maanden zuig jij hem helemaal leeg en je geniet ervan. Want dat is ook nog eens het geval: je onthoudt jezelf heel veel leuks. Dat krampachtige o help een pie-mol gedoe. Je bent toch geen twaalf meer?
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 16:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Mee eens..maar die angst heeft vaak een ondergrond...
Zoals ik durfde ook niks tot aan een jaar of 2 geleden omdat ik verkracht ben...
De reden hoeft niet meteen zo extreem te zijn, maar de reden zal er vast wezen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 17:55
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Toevallig dat je dit nu post... Ben ik niet de enige... (mijn topic)
En nee, ik heb dus ook geen tips; ik zal de gegeven tips hier ook nog maar eens goed door gaan lezen...
Wie weet hebben we er wat aan.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:12
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 28-06-2003 @ 16:31:
OMFG EEN PIEMEL!!!!!!1 RUN, EVERYMAN FOR HIMSELF!!! *kg..*

We HAVE A CODE P, I REPEAT WE HAVE A CODE P

Roger that alpha 1 GET THE FUCK OUT OF HERE GO GO GO GO GO!

ATTENTION! A penis is concicdered armed and very dangerous, a distance of 500 yards should be maintained at all times.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:38
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Jullie eten toch ook lollies en knakworsten, dus WTF ?!?
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 28-06-2003 @ 16:31:
OMFG EEN PIEMEL!!!!!!1 RUN, EVERYMAN FOR HIMSELF!!! *kg..*

We HAVE A CODE P, I REPEAT WE HAVE A CODE P

Roger that alpha 1 GET THE FUCK OUT OF HERE GO GO GO GO GO!

ATTENTION! A penis is concicdered armed and very dangerous, a distance of 500 yards should be maintained at all times.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 10:59
Verwijderd
Citaat:
M@niac schreef op 28-06-2003 @ 20:38:
Jullie eten toch ook lollies en knakworsten, dus WTF ?!?
Is het de bedoeling dat we op jullie jongens kauwen en doorslikken?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 11:03
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
het enigste wat ik weet is dat ik ook zo'n vriendin heb gehad
en het was soms beetje moeilijk
maar ik heb er gewoon respect voor gehad dat ze het nog niet wou doen
en dan mjah
er moet gewoon is een moment komen dat je zelf beslist dat je er zelf klaar voor bent en het wil doen
geloof mij
vroeg of laat kom je over die dingen over
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 28-06-2003 @ 17:29:
Dan ben je al helemaal niet klaar voor zijn piemel in je, hmmm?

Kom op schijtlijster, dit is echt een kwestie van valse schaamte en onnodige verlegenheid. Volg het stappenplan maar om er langzaam aan te wennen, en over een paar maanden zuig jij hem helemaal leeg en je geniet ervan. Want dat is ook nog eens het geval: je onthoudt jezelf heel veel leuks. Dat krampachtige o help een pie-mol gedoe. Je bent toch geen twaalf meer?
Neej, gelukkig ben ik geen 12 meer..Mja, ik voel me er gewoon niet gewoon nog niet prettig bij...Maar langzaam aan voel ik me wel vertrouwder bij hem...Mja...
Ik voel me gewoon enorm onzeker..Ik ben nog onervaren op dat gebied, en ik ben zo bang dat ik hem kwijtraak..Het is een stomme reden, maar zo onzeker ben ik nu. En niet alleen daarover, maar ook over mijn lichaam.
Ik wil het heus wel, maar durf gewoon niet. Misschien als alles goed is, de sfeer, de tijd, de situatie...

Laatst gewijzigd op 30-06-2003 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:48
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik had hetzelfde als jij.
Een half jaar lang heb ik de penis van mijn vriend niet aan durven raken terwijl hij mij vingerde en befte.
Ik durfde niet eens met hem te zoenen!
Hij is flink wat ouder dan ik en heeft vele vriendinnen gehad voor mij, ik was ook bang dat ik het niet goed zou doen omdat zij allemaal meer ervaring hadden.

Mijn vriend heeft op een dag mijn hand gepakt en zich daarmee afgetrokkente lang, alleen om even aan het idee te wennen.
Na dit een aantal keer gedaan te hebben liet hij ineens los en moest ik het zelf doen.
Natuurlijk stopte ik weer meteen, maar een aantal dagen daarna deed ik het helemaal zelf!

Hetzelfde met pijpen, maar dat was nog enger omdat hij niet met me mee kon doen zoals bij het afekken.
Vorige week heb ik, nadat ik al eerder er een kusje en een likje op gegeven had, hem afgezogen, nog niet afgemaakt maar het gaat nu )na 3x' al hartstikke goed!

Dus, praat er met je vriendover want als hij van niets weer, kan het je op een gegeven moment je relatie kosten.

Succes!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Somebody Special schreef op 30-06-2003 @ 12:48:
Dus, praat er met je vriendover want als hij van niets weer, kan het je op een gegeven moment je relatie kosten.

Succes!
Mn vriend weet het wel hoor, en hij helpt me ook, zoals jij zei, maar als hij dan mn hand loslaat, doet die van mij meteen niets meer...Ik durf gewoon niet alleen, ben bang dat ik hem pijn doe, en dat ik het verkeerd doe!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:31
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Hippe Woepsie schreef op 30-06-2003 @ 12:50:
Mn vriend weet het wel hoor, en hij helpt me ook, zoals jij zei, maar als hij dan mn hand loslaat, doet die van mij meteen niets meer...Ik durf gewoon niet alleen, ben bang dat ik hem pijn doe, en dat ik het verkeerd doe!
Dat had ik in het begin ook maar meisjes zonder ervaring (ook ik een tijdje geleden dus) denken allemaal dat we de jongen pijn doen maar in werkelijkheid doen we het (bijna) allemaal veel te zacht!
ewoon proberen dus!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 13:54
*marinn*
*marinn* is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 30-06-2003 @ 14:31:
Dat had ik in het begin ook maar meisjes zonder ervaring (ook ik een tijdje geleden dus) denken allemaal dat we de jongen pijn doen maar in werkelijkheid doen we het (bijna) allemaal veel te zacht!
ewoon proberen dus!
Ik heb hem eergister afgetrokken Ik had hem verteld dat ik het eigenlijk nog steeds heel eng vond en toen zei hij van, 'zal ik je gewoon helpen'. Dus toen pakte hij m'n hand vast en hebben we het zeg maar samen gedaan.... en toen hij los liet lukte het volgens mij ook vrij aardig.

Hij begreep me in ieder geval wel, maar ik had toch steeds het gevoel dat ik het te hard deed ofzo.... en dat hem dat pijn zou doen net zoals jij ook beschrijft!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:34
Francesco
Francesco is offline
Oefening baart kunst.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:36
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 30-06-2003 @ 14:31:
Dat had ik in het begin ook maar meisjes zonder ervaring (ook ik een tijdje geleden dus) denken allemaal dat we de jongen pijn doen maar in werkelijkheid doen we het (bijna) allemaal veel te zacht!
Ik vind dat meiden hun kwaliteiten op dit gebied over het algemeen sterk onderschatten. Ik generaliseer nu enorm, maar veel dames denken dat ze het niet goed doen terwijl mij dat over het algemeen niet tegenvalt

In tegendeel zelfs.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 15:18
Zweefvliegtuig
Zweefvliegtuig is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 30-06-2003 @ 14:54:
Ik heb hem eergister afgetrokken Ik had hem verteld dat ik het eigenlijk nog steeds heel eng vond en toen zei hij van, 'zal ik je gewoon helpen'. Dus toen pakte hij m'n hand vast en hebben we het zeg maar samen gedaan.... en toen hij los liet lukte het volgens mij ook vrij aardig.

Hij begreep me in ieder geval wel, maar ik had toch steeds het gevoel dat ik het te hard deed ofzo.... en dat hem dat pijn zou doen net zoals jij ook beschrijft!
*zucht* nu ik nog...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:21
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Francesco schreef op 30-06-2003 @ 15:36:
Ik vind dat meiden hun kwaliteiten op dit gebied over het algemeen sterk onderschatten. Ik generaliseer nu enorm, maar veel dames denken dat ze het niet goed doen terwijl mij dat over het algemeen niet tegenvalt

In tegendeel zelfs.

precies....

al dat gedoe om een stukje vlees in omhulsel...

ik weet niet hoe het bij andere jongens is maar als je een beetje harder drukt maakt het niet echt uit het is sowieso hard en je moet wel gigantisch hard knijpen wil het pijn doen...

en meiden maak je maar niet druk..je kan echt weinig verkeerd doen... het enige wat je riskeerd is een lamme arm.. gewoon proberen dus, en als je van tevoren verteld dat je het eng vind zal hij je er ook niet op afrekenen als het niet helemaal goed gaat...
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:15
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
een maat van mij had het zelfde probleem, zij durfte hem ook niet te zoenen terwijl hij haar lag te beffen. Nou op een dag kwam hij zn vriendin's kamer binnen met zn lul uit zn broek en een honkbal knuppel. Hij sloeg de hele kamer overhoop en verkrachte daarna zn vriendin. Dat most ie van me gappies eh.
En ze had ook een konijn en dat konijn smeet ie het raam uit. Ze werd helemaal hysterisch, en hij werd helemaal ram para van dat gekrijs. Hij ging alleen maar harder rammen want hij ken niet goed tegen lawaai, het zag er totaal niet uit hoe ie daar in zn blote lul stond te rammen.

Nou het moraal van het verhaal is: Appels vallen ver van de boom
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 19:32
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 30-06-2003 @ 20:15:
een maat van mij had het zelfde probleem, zij durfte hem ook niet te zoenen terwijl hij haar lag te beffen. Nou op een dag kwam hij zn vriendin's kamer binnen met zn lul uit zn broek en een honkbal knuppel. Hij sloeg de hele kamer overhoop en verkrachte daarna zn vriendin. Dat most ie van me gappies eh.
En ze had ook een konijn en dat konijn smeet ie het raam uit. Ze werd helemaal hysterisch, en hij werd helemaal ram para van dat gekrijs. Hij ging alleen maar harder rammen want hij ken niet goed tegen lawaai, het zag er totaal niet uit hoe ie daar in zn blote lul stond te rammen.

Nou het moraal van het verhaal is: Appels vallen ver van de boom
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:47
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 30-06-2003 @ 20:15:
een maat van mij had het zelfde probleem, zij durfte hem ook niet te zoenen terwijl hij haar lag te beffen. Nou op een dag kwam hij zn vriendin's kamer binnen met zn lul uit zn broek en een honkbal knuppel. Hij sloeg de hele kamer overhoop en verkrachte daarna zn vriendin. Dat most ie van me gappies eh.
En ze had ook een konijn en dat konijn smeet ie het raam uit. Ze werd helemaal hysterisch, en hij werd helemaal ram para van dat gekrijs. Hij ging alleen maar harder rammen want hij ken niet goed tegen lawaai, het zag er totaal niet uit hoe ie daar in zn blote lul stond te rammen.

Nou het moraal van het verhaal is: Appels vallen ver van de boom
Je hebt jongens die leuk zijn en je hebt jongens die leuk proberen te zijn.
Rara bij welke hoor jij..?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 20:47
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
*marinn* schreef op 30-06-2003 @ 14:54:
Ik heb hem eergister afgetrokken Ik had hem verteld dat ik het eigenlijk nog steeds heel eng vond en toen zei hij van, 'zal ik je gewoon helpen'. Dus toen pakte hij m'n hand vast en hebben we het zeg maar samen gedaan.... en toen hij los liet lukte het volgens mij ook vrij aardig.

Hij begreep me in ieder geval wel, maar ik had toch steeds het gevoel dat ik het te hard deed ofzo.... en dat hem dat pijn zou doen net zoals jij ook beschrijft!
De rest gaat nu vanzelf. Zolang je er maar over blijft praten.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren"
Verwijderd
109 10-10-2016 10:08
Lichaam & Gezondheid vingeren na het aftrekken
Anoniiem
12 28-11-2011 19:58
Seksualiteit Hem aftrekken?
GoTeamJacob!
22 14-09-2009 15:46
Seksualiteit Pijpen en aftrekken eng?
Flowerless
134 02-03-2006 21:24
Seksualiteit vingeren en niet klaarkomen
rosayet
10 30-07-2003 21:34
Seksualiteit Ik snap iets niet...
Some
16 31-05-2003 21:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.