Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2009, 20:40
Verwijderd
Het nieuwe seizoen is vorige week weer begonnen. Wie volgt het nog meer?

Dit is de eerste keer dat ik er naar kijk, maar het werkt wel heel aanstekelijk Word er heel vrolijk van. Nog meer mensen die dat hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2009, 05:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Nou, ik krijg eerder plaatsvervangende schaamte als ik naar Wietse kijk Hij zit er zo ongemakkelijk bij en zegt gewoon niets! Ik hoop dat hij Neeltje kiest, want dat vond ik een erg leuke chick Verder vond ik Wim (de man met de baard) ook vrij stil.
Jos vind ik maar een player. Best wel dominant ventje en die voelt zich vast het mannetje nu hij weet dat meer dan 800 vrouwen op hem geschreven hebben
Peter, de paardenman Leuk dat hij die ene meid van het paardenwereldje, Hanneke, gekozen heeft.
En Hans, die precies wist wat iedereen geschreven had en waarom hij die keuze had gemaakt Je zag ook echt een twinkeling in zijn ogen toen Audrey voor hem zat (dat meisje wat vorige aflevering ook al uitgelicht was).

Ik ga het volgen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 07:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb het vorige seizoen via internet gekeken tegen de tijd dat de laatste aflevering op tv kwam. En nu volg ik het toevallig wel, omdat ik het wel een aardig programma vind en het op een fijne tijd op tv komt

Ik vind de typische boeren herkenbaar en grappig. En ook leuk om te kijken wat voor type dames daar op af komen en hoe die reageren. De gesprekken bij Wietse vond ik nogal lachwekkend. Yvon Jaspers deed zo haar best om de dames voor te bereiden op die stille Wietse... Bij sommigen viel echt zo'n lange stilte, terwijl Neeltje het bijvoorbeeld goed oppakte, daar leek Wietse ook wat los van te komen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 13:00
Verwijderd
Wietse is echt irritant stil, zelfs als je het uit hem trekt zegt ie nog het minimum. Ik snap niet hoe die vrouwen kunnen zeggen dat ze het een leuk gesprek vonden. Die drie dagen gaan echt een hel worden, als ie niet was losser wordt. Hij lijkt wel een beetje op die ene heel verlegen boer (Jochem?) uit 2006. Hij heeft echt iemand nodig als Neeltje, die van zichzelf al heel open is.

Die Jos is wel stoer, weet wat ie zoekt en is een stuk zekerder. Mooi tegengewicht voor al die jongere, verlegen boeren.

Ik vind het apart dat sommige (op zich prima) boeren minder brieven krijgen dan andere, saaiere boeren. Zo kreeg de oubollige vader van Hans meer brieven dan Johannes en Auke.

Blijft een grappig programma, zo heerlijk écht
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 15:45
bagel
Avatar van bagel
bagel is offline
Ze hadden Wietse eerst een cursusje communiceren voor beginners moeten geven ofzo Dit was echt zo zielig!! Maar dat blonde meisje wat in het Fries begon te babbelen is wel goed voor hem
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 18:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Die Neeltje was toch juist die superirritante? Die meteen allerlei veronderstellingen begon te doen, zo van: o, maar je bent vast eigenlijk niet zo verlegen blablabla. Ik vond het echt zo dom dat Wietse haar koos, dat kan toch nooit wat worden.

En die Hans, die tegen iedereen zei: "Ik heb jou gekozen omdat je brief zo gevoelig was" en dat soort dingen, haha. En die ogen van hem, ik zou er echt de kriebels van krijgen, maar gelukkig vonden die vrouwen juist dat hij mooie ogen had

En Peter, echt zo'n Brabantse boer. Hij had allemaal paardenmeisjes uitgekozen, volgens mij had hij daar een beetje spijt van
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:59
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik vind wietse en neeltje JUIST perfect bij elkaar passen,
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Die Neeltje was toch juist die superirritante? Die meteen allerlei veronderstellingen begon te doen, zo van: o, maar je bent vast eigenlijk niet zo verlegen blablabla. Ik vond het echt zo dom dat Wietse haar koos, dat kan toch nooit wat worden.
Mwah, het was een beetje een rare veronderstelling, maar dat was meer een opmerking om hem wat moed in te spreken. Natuurlijk is ie superverlegen, maar ze moet toch wat zeggen? Mij lijkt het wel een leuk meisje.

Trouwens, er vielen me twee grappige dingen op:
Die vrouw van Wim die geen zoen gaf, waardoor er zich eventjes een ongemakkelijk moment voordeed

Dat lelijke mens dat afgewezen werd en toen met een air zei: "Mannen zat, ja toch"? Pfrt, zeg dan niks en accepteer je afwijzing gewoon, dom wicht
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 17:45
Allure
Allure is offline
Die ene met die krullen die toen ze niet gekozen was zei: 'ah, mannen zat, ja toch?' was duidelijk teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:21
Verwijderd
Ik vond Neeltje echt zó leuk Maar er was nog een meisje dat ik echt bij Wietse vond passen, geen idee meer hoe ze heet, maar hij had haar ook uitgekozen.
Wietse is wel echt pijnlijk verlegen, maar ik kan 't me ook wel voorstellen dat 't ook gewoon écht eng is met 10 vrouwen zo'n speeddate en dan ook nog camera's erbij enzo...

En bij Peter was een meisje dat gewoon echt héél erg op hem leek, beetje eng
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:48
Allure
Allure is offline
Is Neeltje dat spontane meisje met blond haar?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:49
Allure
Allure is offline
Citaat:
Dat lelijke mens dat afgewezen werd en toen met een air zei: "Mannen zat, ja toch"? Pfrt, zeg dan niks en accepteer je afwijzing gewoon, dom wicht
Dat dus, ik had niet gezien dat jij dat ook gepost had.

En Peter zei bij twee kandidaten: Hoe kan het dat zo'n mooie vrouw als jij nog geen man heeft?

Dat was oa tegen die ene die 'mannen zat' zei.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 19:01
Verwijderd
Ja, ik vond die ogen van Hans ook eng, het onderoorlid hangt naar beneden, als hij recht vooruit kijkt zie je een paar milimeter oogwit onder zijn iris. Dat is niet zo erg, maar ik snap echt niet dat ze dat móói vinden en dan zat hij ze nog opdringerig aan te staren ook, brr.

En dat 'mannen zat' vond ik ook dom. Je hebt een brief geschreven en de moeite genomen om naar de studio te komen, en dat weten we allemaal, dus het heeft echt geen zin om te doen alsof het je geen zier kan schelen.

Ik vond Wietse wel lief. Ook leuk om te zien hoe hij daar maar een beetje zit en charmant lacht en echt geen woord zegt, en al die vrouwen achteraf tegen Yvon 'ja ging goed, heel gezellig, echt een klik' haha
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 19:45
Allure
Allure is offline
Ik had Boer zoekt vrouw nooit vanaf de eerste afleveringen gekeken, is er altijd zoveel enthousiasme?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 23:57
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Ik denk dat Neeltje uit zichzelf gaat opstappen in één van de volgende 'rondes' (mocht ze gekozen worden...) .
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat Neeltje uit zichzelf gaat opstappen in één van de volgende 'rondes' (mocht ze gekozen worden...) .
Als Wietse zo pijnlijk stil blijft, dan denk ik dat inderdaad ook wel ja... Ik hoop dat hij een beetje losser gaat komen en in ieder geval wat gaat zeggen en vragen uit zichzelf, ipv stil te zitten lachen Ik vind Neeltje echt leuk, dus ik hoop dat ze door 'm heen kan prikken

Ik vind 'm leuk, die Wietse, maar na een tijdje stilte wordt die lach een beetje eng
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik volg het ook en vind het ook weer erg leuk. Dit is voor het eerst dat ik het echt vanaf de eerste aflevering gezien heb, voorgaande jaren steeds vanaf de derde ofzo. Lekker op zondagavond met m'n schoonouders kijken en op maandag met m'n collega's roddelen en evalueren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 23:51
Verwijderd
Oooh die gast die ging huilen... ik haat mannen die huilen (...behalve op hele gevoelige momenten die heel intiem zijn en waar vooral niemand bij is JA), en dat er dan allemaal vrouwen zijn die dat lief en gevoelig vinden, en dan vervolgens zitten ze zo tegenover elkaar en zeggen ze niks, en dan zeggen ze achteraf "Ja was wel een goed gesprek!"
WatwatWAT in wat voor wereld leven die lui, dat je denkt dat daar een goeie relatie uit kan komen? Of zouden er zoveel mensen altijd zulke slechte gesprekken voeren dat ze niet doorhebben dat dit bagger is? Ik snap er geen zak van.

Die Jos is wel een macho, maar tegelijkertijd is hij zo ongeveer de enige die tenminste een beetje wereldwijs is en enig idee heeft van wat je wel en niet kunt maken in het leven. Jammer dat ie er een beetje arrogant van wordt, maar ik vind het dan wel weer schattig dat hij zo onder de indruk is van die dame die zo heel hard haar best doet om interessant over te komen voor hem ("...ik heb expres niet te veel verteld, zodat hij nieuwsgierig wordt naar mij." Eh ja daar denk je dus al weer te veel over na om echt te zijn, JA)

Nou ik ben benieuwd, ik vind het altijd leuk om te kijken Hoewel ik me blijf verbazen dat mensen zich op zulke intieme momenten willen laten filmen, oef. Ik deed er duidelijk niet aan mee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2009, 19:55
Verwijderd
Ik kwam erachter dat ik de moeder van één van die vrouwen van Jos ken Wel grappig.
Verder vind ik Hans denk ik het leukste van de boeren, hoewel hij die vrouwen wel eng aanstaarde allemaal..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 19:35
Verwijderd
Ik erger me nu al verschrikkelijk aan deze troela:

Hanneke, met haar lompe accent:

Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 20:18
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind haar juist leuk!!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2009, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar juist leuk!!
Waarom? Ze lijkt me een beetje retarded.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 06:32
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Waarom? Ze lijkt me een beetje retarded.
Ja, maar Peter ook, dus dat past wel leuk bij elkaar
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 11:19
Verwijderd
Ah, zij is het die ik heel erg op Peter vond lijken, geloof ik
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 13:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan al die vrouwen van Peter niet uit elkaar houden, hij heeft allemaal van die Brabantse paardenmeisjes uitgekozen

En Wietse heeft Neeltje gewoon nog uitgenodigd ook, terwijl ze zo overduidelijk niet bij elkaar passen. Maar ik vermoed ook dat Neeltje nog wel gillend weg gaat rennen, ja.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2009, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ah, zij is het die ik heel erg op Peter vond lijken, geloof ik
Ik vond Saskia heel erg op Peter lijken die met die bruine krullen. Maar idd, allemaal van die nietszeggende paardenmeisjes die volgens mij ook alleen maar naar hem geschreven hebben omdat hij met paarden werkt ;x
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 18:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik kan al die vrouwen van Peter niet uit elkaar houden, hij heeft allemaal van die Brabantse paardenmeisjes uitgekozen

En Wietse heeft Neeltje gewoon nog uitgenodigd ook, terwijl ze zo overduidelijk niet bij elkaar passen. Maar ik vermoed ook dat Neeltje nog wel gillend weg gaat rennen, ja.
Ik vind Neeltje best goed bij Wietse passen. Opposites attract en zij kan heel goed om gaan met zijn stille houding. Daarbij komt hij bij haar ook wel wat meer los. Naar mijn idee kan hij veel beter iemand als Neeltje hebben dan iemand die net zo stil is als hij.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 21:46
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Nou twee stille bij elkaar vinden het onderling prima dat het zo stil is tussen hen Als je een drukke en een stille hebt en er vallen dan stiltes dan vindt de drukke het saai en de stille voelt zich opgelaten omdat hij doorheeft dat de ander liever heeft dat hij praat. Als jullie het nog volgen...

Mijn voorspellingen, wie ik het best bij elkaar vind passen (waarschijnlijk denken ze er zelf anders over haha)

Hans & Johanna
Jos & Dycke
Peter & stille Saskia (lange bruine krullen)
Wietse & Iris
Wim & Hmm Cynthia of Els, ga toch voor Cynthia
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 09:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vind Neeltje best goed bij Wietse passen. Opposites attract en zij kan heel goed om gaan met zijn stille houding. Daarbij komt hij bij haar ook wel wat meer los. Naar mijn idee kan hij veel beter iemand als Neeltje hebben dan iemand die net zo stil is als hij.
Ik denk dat over het algemeen iemand die nogal stil is zich een stuk beter op zijn gemak voelt met iemand die ook nogal stil is en dat je anders krijgt dat beide zich nogal opgelaten kunnen voelen (wat Jannekus al zei). Maar goed, Wietse lijkt nogal gecharmeerd te zijn van Neeltje, dus dat valt misschien nog wel mee. Maar ik vind ze sowieso niet bij elkaar passen, Neeltje houdt van Salou en weet ik veel wat, Wietse is volgens mij vooral vereerd dat zij hem leuk vindt, dat lijkt me niet echt een goede basis voor een relatie.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 14:03
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik moet even zeggen dat ik verbaasd was dat Richard niet bij de laatste 5 boeren zat, want hij was toch een heel stuk leuker, aparter en vlotter dan een paar van die contactgestoorde boeren die wél bij de laatste 5 boeren zaten. Erg jammer! Mijn moeder en zussen vonden hem trouwens wel een uitstekend type voor mij. Klopt ook wel een beetje, alleen jammer dat hij veel te jong is (mannen van 40+ trekken mij meer ) en wat te soft (ik heb liever een stoere vent met een klein hartje).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 17:04
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Wat zijn boeren toch vreemde mensen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 11:04
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Die ene boer die de hele tijd zijn hoofd scheef heeft, met die blauwe ogen en dat meisje met bovenop korter haar en krullen vind ik goed bij elkaar passen (hoe heten ze nou?)

&
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 13:09
Verwijderd
Hans en Audrey?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:00
Verwijderd
Die ene vrouw van Hans lijkt op Gwyneth Paltrow.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:07
Verwijderd
Boer Wietse die niks in huis heeft en maar Chinees voorschotelt Bij Boer Henk vorig jaar was dat ook het geval en toen werd ie hard afgestraft door z'n vrouwen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me nu al verschrikkelijk aan deze troela:

Hanneke, met haar lompe accent:

[afbeelding]
Inderdaad zeg. Ze doet me qua stem en lichaamstaal heel sterk aan iemand denken, maar ik kan er niet opkomen aan wie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2009, 21:09
stefan9876
stefan9876 is offline
Hahaha, er is 1 zo'n vette kerel, die is altijd verlegen..
Grappig om te zien
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 02:50
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Wat viel 'grote' Saskia mij tegen zeg, ik dacht eerst nog 'stille wateren hebben diepe gronden" maar toen ze die kleine stukjes lieten zien vond ik haar zo lijzig overkomen! Totaal geen enthousiasme. Misschien wordt dat nog beter, of misschien moet ik mijn voorspelling aanpassen.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat over het algemeen iemand die nogal stil is zich een stuk beter op zijn gemak voelt met iemand die ook nogal stil is en dat je anders krijgt dat beide zich nogal opgelaten kunnen voelen (wat Jannekus al zei). Maar goed, Wietse lijkt nogal gecharmeerd te zijn van Neeltje, dus dat valt misschien nog wel mee. Maar ik vind ze sowieso niet bij elkaar passen, Neeltje houdt van Salou en weet ik veel wat, Wietse is volgens mij vooral vereerd dat zij hem leuk vindt, dat lijkt me niet echt een goede basis voor een relatie.
Ik heb nogal veel stille mensen in mijn familie en de meerderheid heeft echt een partner die totaal het omgekeerde is (maar niet van de stille verwacht dat hij/zij ineens niet meer stil is). Ik hoor vaak ook van die niet-stille partners dat zij het juist fijn vinden dat hun partner wél zo rustig is omdat ze anders zelf ook veel te druk worden

Of dat bij Neeltje en Wietse ook zo is, weet ik natuurlijk niet, maar ik vind het juist geen vreemde combinatie. Ik zie het in mijn familie echt telkens weer terug.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 11:11
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Wat viel 'grote' Saskia mij tegen zeg, ik dacht eerst nog 'stille wateren hebben diepe gronden" maar toen ze die kleine stukjes lieten zien vond ik haar zo lijzig overkomen! Totaal geen enthousiasme. Misschien wordt dat nog beter, of misschien moet ik mijn voorspelling aanpassen.
Dat zeiden wij hier ook tegen elkaar toen we dat stukje over haar zagen.

Wel grappig dat Wietse lekker lomp zegt dat-ie 's middags altijd warm eet en er dus van uit gaat dat iedereen dat doet. En dat hij (volgens mij ook) zijn dames bier voorzet zonder glas
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 11:22
Verwijderd
Ik vond het eerst nog wel schattig dat Wietse zo verlegen was, maar nu wordt het gewoon irritant.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 12:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vraag me af hoe oprecht Neeltje is.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het eerst nog wel schattig dat Wietse zo verlegen was, maar nu wordt het gewoon irritant.
Inderdaad, op een gegeven moment wil je in ieder geval zien dat hij z'n best doet contact te maken ipv telkens maar te lachen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 12:55
Verwijderd
Ik vind hem net een chimpansee, die grijnzen ook als ze bang zijn, net als Wietse, hoewel het bij hem sociale angst is. Hij heeft zich sowieso totaal niet voorbereid geloof ik, hij zegt overal "tja...ik weet het eigenlijk niet.." op ;x
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 13:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Die Peter die is bijna 32
Ik dacht echt dat het een 20-jarig ventje was ofzo!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 18:44
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Wat viel 'grote' Saskia mij tegen zeg, ik dacht eerst nog 'stille wateren hebben diepe gronden" maar toen ze die kleine stukjes lieten zien vond ik haar zo lijzig overkomen! Totaal geen enthousiasme. Misschien wordt dat nog beter, of misschien moet ik mijn voorspelling aanpassen.
kleine Saskia vond ik daarentegen echt superleuk!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 21:26
Allure
Allure is offline
Jos vind ik een enge man, wat een kapsones. Hij is enorm fan van zichzelf (ik vond het wel leuk dat iemand zich vrijwillig terugtrok vorige week). Volgens mij vindt hij Dijcke het leukst.

Hans vind ik lief en belangstellend. Ik denk dat hij Audrey gaat kiezen.

Peter is gewoon Peter, lekker zichzelf. Niet heel boeiend maar ook niks mis mee verder. Ik denk dat hij voor kleine Saskia gaat. Grote Saskia is hééééél sloom.

Wim vind ik een beetje apart. Ik kan zijn vrouwen even niet zo goed voor me halen. Oh ja, eentje met krullen en een bril, die best wel lelijk is. Maar ik kan verder niet oordelen over de klik tussen hen.

Wietse is ook wel lief denk ik maar damn wat irritant dat hij niet praat en als hij al praat zijn zinnen niet afmaakt. Neeltje is veel te spontaan voor hem, dat kan nooit wat worden. Ik denk überhaupt dat niemand het met hem uithoudt als hij niet wat meer belangstelling toont. Neeltje gaf hem trouwens nog een subtiele hint om haar koffer naar binnen te dragen, maar die pikte hij niet op.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2009, 22:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Neeltje gaf hem trouwens nog een subtiele hint om haar koffer naar binnen te dragen, maar die pikte hij niet op.
Jaaa, dat zei ik ook nog tegen m'n moeder toen ik dat zag. Als je zo graag een vrouw wilt hebben, moet je wel een beetje galant voor haar zijn - en dat is hij dus to-táál niet.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 08:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik heb nogal veel stille mensen in mijn familie en de meerderheid heeft echt een partner die totaal het omgekeerde is (maar niet van de stille verwacht dat hij/zij ineens niet meer stil is). Ik hoor vaak ook van die niet-stille partners dat zij het juist fijn vinden dat hun partner wél zo rustig is omdat ze anders zelf ook veel te druk worden

Of dat bij Neeltje en Wietse ook zo is, weet ik natuurlijk niet, maar ik vind het juist geen vreemde combinatie. Ik zie het in mijn familie echt telkens weer terug.
Maar ik vermoed dus dat Neeltje dat wel van Wietse verwacht, dat hij bij haar niet zo stil zal zijn. Ik vind Wietse overigens nu toch wel een beetje ongeïnteresseerd overkomen, ik bedoel, je kan natuurlijk wel verlegen en stil zijn, daar is verder niets mis mee, maar het lijkt wel alsof het hem niet kan schelen wie die vrouwen zijn, hij vraagt ze nooit iets En inderdaad, met die koffer, komaan jong, die til je toch even voor dat meiske op

Ik vond die Peter eerst niet echt iets, maar ik heb denk ik iets te snel geoordeeld (iets teveel naar zijn uiterlijk gekeken, ik snap niet dat die vrouwen daarop vallen, maar oké), want ik vind hem nu toch wel leuk, hoe hij daar rondbanjert op die boerderij en zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2009, 10:28
Verwijderd
Howww gemist zondag! Ik ga nu ff lekker kijken onder het tekenen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009)
Rooster
54 17-03-2008 18:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.