Oud 16-05-2019, 15:17
SannevdW
SannevdW is offline
Hoi!

Voor mijn afstuderen voer ik een onderzoek uit voor Katwijk Marketing, gericht op het creëren van meer online betrokkenheid voor de campagne “Dit is Katwijk”. Om te onderzoeken wat wel en niet werkt bij het verbeteren van de betrokkenheid heb ik een enquête opgesteld.

Zouden jullie mij willen helpen door mijn enquête in te vullen? Het invullen duurt ongeveer 5 minuten, en je zou mij er enorm mee helpen.

https://forms.gle/nteYc9uDBsTcSwLo8

Dank je wel!

Groetjes,

Sanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2019, 16:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Paar opmerkingen:

De stelling in je intro vind ik niet echt goed overkomen
Citaat:
Katwijk is centraal gelegen en goed bereikbaar, heeft een prachtig strand en duinen waar je heerlijk tot rust komt. Katwijk heeft de leukste winkels, restaurants, hotels en terrasjes en er worden de gezelligste evenementen georganiseerd! Kortom: Katwijk is de plek om samen te zijn met vrienden of familie.
Dit is een mening. Natuurlijk moet je, wanneer je iets op de kaart wilt zetten, dingen positief aanprijzen, maar dit kan ook zonder zo stellig te zijn, bijvoorbeeld:
Citaat:
Katwijk is centraal gelegen en goed bereikbaar, heeft een prachtig strand en duinen waar je heerlijk tot rust kunt komen. Katwijk heeft leuke winkels, restaurants, hotels en terrasjes en er worden gezellige evenementen georganiseerd! Kortom: Katwijk is de plek om samen te zijn met vrienden of familie.
Is maar een paar kleine aanpassingen en gelijk een stuk vriendelijker.

Over de enquête:
Bij vragen 10 ontbreekt de optie <1 keer per dag.
Bij de vragen met Content 'Dit is Katwijk' zijn de teksten niet leesbaar, kan niet oordelen over wat ik er mee zou doen.
Bij vraag 27 de optie "weet ik niet" toevoegen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2019, 18:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
En waarom wil je mijn postcode weten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.