Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 12:11
Shawna
Shawna is offline
als je met een jongen naar bed gaat waar je nix mee hebt...??geen one night stand ofzo ik ga namelijk al 5 maanden met een jongen maar ik ga ook nog heel soms met andere jongens....maar ga wel met die jongen naar bed waar ik 5 maanden mee ga is dat raar????
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:23
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
in de eerste plaats, je moet het zelf weten

maar, in de tweede plaats, je hebt een relatie van 5 maanden maar ondertussen neuk je met anderen, waarvoor heb je dan een relatie?

maar goed, ik heb er geen problemen mee, maar ik snap het wel als je vriendje dat wel heeft. heeft hij dat niet, geniet er dan lekker van
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:25
Uneksia
Uneksia is offline
ehm, tja.....ik zou het zelf niet zo snel doen, maar het hangt er vanaf wat je vriend daarvan vind. Als hij er geen problemen mee heeft, dan is er geen probleem he. Zolang iedereen weet waar hij/zij aan toe is...
__________________
Flew too high and burnt the wings, lost my faith in everything
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:28
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Shawna schreef:
als je met een jongen naar bed gaat waar je nix mee hebt...??geen one night stand ofzo ik ga namelijk al 5 maanden met een jongen maar ik ga ook nog heel soms met andere jongens....maar ga wel met die jongen naar bed waar ik 5 maanden mee ga is dat raar????
opzich vat ik het niet echt..
Je gaat al 5 maanden met 1 bepaalde jongen naar bed..
MAAR je gaat ook met andere jongens..
Ik snap je probleem opzich niet dan..?
Als jij er blij mee bent met deze situatie zou ik gewoon door gaan.
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:17
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Hoer!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:59
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Wat een stomme kutreacties.
Je hele gedrag is niet 'gewoon' (laat staan voor een 15 jarige).

Noem je die ene gast 'je vriend' of is dat gewoon een vage sexkennis? Jeez.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:06
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Hoer!!!
Ik vind je woordkeuze niet optimaal, maar ben het eens met wat je bedoelt. Zoiets doe je gewoon niet, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:00
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ik vind je woordkeuze niet optimaal, maar ben het eens met wat je bedoelt. Zoiets doe je gewoon niet, vind ik.
ligt er toch helemaal aan wat voor relatie ze heeft met die ene jongen? sexrelaties zijn niet verboden ...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 15:22
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:


ligt er toch helemaal aan wat voor relatie ze heeft met die ene jongen? sexrelaties zijn niet verboden ...
Neej idd niet??!!!
Als ze allebei geen probleem ermee hebben

WAT nou hoer.. sjezus.. aargghh
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:12
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
tsja als jij je zo voor schut wilt zetten moet je dat doen, maar sta niet vreemd te kijken als je vriendje je een hoer gaat noemen als ie erachter komt. En waarom zou ze dit vragen als hun relatie zo in elkaar steekt en als normaal wordt gezien.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:20
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
beetje vaag verhaal voor een 15jarige, wat moeten je pappie en mammie daar wel niet van denken
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:23
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
beetje vaag verhaal voor een 15jarige, wat moeten je pappie en mammie daar wel niet van denken
vertel jij papie en mamie alles?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:47
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Tuurlijk niet maar mijn ouders weten echt wel wat ik zo'n beetje uitspook hoor
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:05
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
youriw schreef:


ligt er toch helemaal aan wat voor relatie ze heeft met die ene jongen? sexrelaties zijn niet verboden ...
Citaat:
Shawna schreef:

ik ga namelijk al 5 maanden met een jongen
met iemand gaan is in mijn ogen nog altijd dat je verkering hebt met diegene toch? Tis of met iemand gaan of met iemand iets hebben of met iemand neuken ofzow.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:19
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
youriw schreef:

ligt er toch helemaal aan wat voor relatie ze heeft met die ene jongen? sexrelaties zijn niet verboden ...
dat niet, maar je kan als 15 jaige niet inschatten hoe zoiets ligt.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:40
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:


dat niet, maar je kan als 15 jaige niet inschatten hoe zoiets ligt.
En daar komt ze zelf dan wel achter
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Tuurlijk niet maar mijn ouders weten echt wel wat ik zo'n beetje uitspook hoor
bij mij niet. En ik geloof ook nevernooitniet dat je je ouders doodleuk gaat vertellen dat je buiten je vriend sex hebt met aan ander.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 17:46
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
Hoer!!!
als je mensen wilt gaan uitschelden gaan dan lekker triest doen op tmf-chat ofzo
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:23
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


bij mij niet. En ik geloof ook nevernooitniet dat je je ouders doodleuk gaat vertellen dat je buiten je vriend sex hebt met aan ander.
Dat klopt, maar in zo'n gehucht als waar ik woon krijg je wel van die roddels. Maar het is ook zeker niet het geval.

Maar je moest het niet zo opvatten eigenlijk. Ik bedoelde het ja uhm anders maar niet letterlijk. Als zij het zouden weten zouden ze het zeker niet goedkeuren zo bedoelde ik het.
Dus niet sarcastisch maar anders.
Uhm ja je begrijpt me denk wel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:37
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Shawna schreef:
als je met een jongen naar bed gaat waar je nix mee hebt...??geen one night stand ofzo ik ga namelijk al 5 maanden met een jongen maar ik ga ook nog heel soms met andere jongens....maar ga wel met die jongen naar bed waar ik 5 maanden mee ga is dat raar????
als je je vriendje daar nu OF later pijn mee doet is het fout..doh!
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:45
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
gadverdamme het maakt me niet uit WAT je met die andere jongens doe al is het alleen zoenen... stop meteen met je relatie en zeg eerlijk wat er gebeurd is..want er zijn namelijk ook jongens die echt gek op hun vriendinnetje zijn GEEZ!!!

(en ik ben het met Sir Smoke-A-Lot eens hoer )
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:26
Shawna
Shawna is offline
jullie snappen het niet echt helemaal he ik zei dat ik met een jongen ga in mijn taal is dat geen vaste relatie en wat ik met andere jongens doe is zoenen niet neuken zo goedkoop ben ik ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:43
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Shawna schreef:
jullie snappen het niet echt helemaal he ik zei dat ik met een jongen ga in mijn taal is dat geen vaste relatie en wat ik met andere jongens doe is zoenen niet neuken zo goedkoop ben ik ook weer niet
nee zoenen geeft nix he?! GEEZ!! je bent dus wel goedkoop.. wie gaat er nou 8 maanden met een jongen en ondertussen andere zoenen........

zelfs al ging je niet met die jongen .. steed andere..beetje zielieg (en dat geldt ook voor jongens die dat doen)

edit: als die jongen (die van 8 maanden) het weet moeten jullie het natuurlijk zelf weten (zou niks voor mij zijn ).. toch blijft het goedkoop steeds andere zoenen op je 15e

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:44
AviBoY
AviBoY is offline
*snapt het ook niet meer*
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:45
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
dus je zoent vaker met dezelfde jongen, maar daartussen wel eens andere jongens.

Nah dat is niet fout, maar je moet je afvragen of je dat wel een leuk leven vind.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:17
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
dat is smerig, vies en goor

ik vind je ook een hoer
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:20
Verwijderd
ik snap niet wat hier raar aan is.
Je hebt geen serieuze relatie met die jongen.
Je gaat gewoon met hem om en jullie hebben gewoon sex.
Wat is daar erg aan?
En al die andere jongens die je zow af en toe hebt daar zoen juh alleen maar mee en verder dus niks. Als die eene jongen waar je mee gaat, hier ook vanaf weet. En hij vind het prima. Wat is dan het probleem.
Zolang juh zelf maar goed weet waar juh mee bezig bent en niet achteraf spijt gaat hebben, dan is alles toch prima.

Kijk als juh nou echt een serieuze relatie had met die eene jongen en je had dan nog andere jongens waar je af en toe iets mee deed. jah dat zou niet kunnen natuurlijk. Vind ik dan.. want dan zou het ook geen serieuze relatie meer zijn.

Maarja doe lekker waar je zin in hebt. Maar denk er wel altijd van te voren goed bij na.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:28
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Ik vind in het algemeen dat er nogal bekrompen word gedacht over dit onderwerp. Tuurlijk mag je altijd voor jezelf bepalen of je dit soort 'sexrelaties' wel of niet aan wilt gaan, maar ik vind niet dat je ze als 'fout' kan bestempelen.
Als het een situatie is waarin beide personen weten waar ze aan toe zijn en beiden genieten ervan, dan is het toch prima?
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:30
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
3307 schreef:
ik snap niet wat hier raar aan is.
dus steeds iemand anders zoenen is niet raar?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:36
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:


dus steeds iemand anders zoenen is niet raar?
Voor sommigen kennelijk niet. Betekent 'alleen zoenen' dus ook geen donder. Ben 't volledig met je eens dat dat in mijn ogen gewoon geen manier van doen is, en dat geen prettig leven kan zijn. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 22:48
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Kijk eens, er bestaat ook nog zoiets als 'puberteit' en het daarbij behorende 'je eigen lichaam en sexualiteit ontdekken'. Het kan dus ook een fase zijn. Natuurlijk is het niet een prettige situatie om je hele leven mee door te komen.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:00
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:
Kijk eens, er bestaat ook nog zoiets als 'puberteit' en het daarbij behorende 'je eigen lichaam en sexualiteit ontdekken'. Het kan dus ook een fase zijn. Natuurlijk is het niet een prettige situatie om je hele leven mee door te komen.
Nah dit is vreemdgaan, ik geloof niet dat dat bijster veel in relatie staat tot het fenomeen pubertijd. Misschien wil je dat eens een keer proberen, dat kan gebeuren. Maar mevrouw hier doet het al 5 maanden. Dan is het iets anders dan nieuwgierigheid, lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:01
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
Tox schreef:

als je mensen wilt gaan uitschelden gaan dan lekker triest doen op tmf-chat ofzo
Wie is er hier nou triest he? Heb je het verhaal wel gelezen? Zij is degene die hier triest is, PUNT! De hele tijd dat gezeik over dat jongens players zijn terwijl wijven net zo smerig zijn

Citaat:
Alkahol!K schreef:

(en ik ben het met Sir Smoke-A-Lot eens hoer )
kijk, er zijn ook nog verstandige mensen...

Citaat:
Shawna schreef:
jullie snappen het niet echt helemaal he ik zei dat ik met een jongen ga in mijn taal is dat geen vaste relatie en wat ik met andere jongens doe is zoenen niet neuken zo goedkoop ben ik ook weer niet
Als je met de ene neukt en met de ander zoent dan ben je wel goedkoop, PUNT!

Citaat:
[DFU]DutchGirllie schreef:
dat is smerig, vies en goor

ik vind je ook een hoer
dankjewel, zielige mensen die mij gaan uitschelden omdat ik de waarheid spreek. maarjah, je bent ook pas 15 he, dan krijg je dat kinderachtige gedoe...

Citaat:
C r Y p S schreef:
Kijk eens, er bestaat ook nog zoiets als 'puberteit' en het daarbij behorende 'je eigen lichaam en sexualiteit ontdekken'. Het kan dus ook een fase zijn. Natuurlijk is het niet een prettige situatie om je hele leven mee door te komen.
jah, maar er zijn wel grensen, ik blijf bij mijn standpunt van HOER!!!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:08
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:

jah, maar er zijn wel grensen, ik blijf bij mijn standpunt van HOER!!!
Ik respecteer je mening, maar wat mij betreft zijn er geen grenzen aan het accepteren van iemand anders' mening (tenzij het om zeer gevoelige onderwerpen gaat -discriminatie e.d.-). Dus iemand veroordelen om zijn mening vind ik niet correct. Zeker niet op de manier die jij doet (je mening geven kan ook zonder iemand uit te schelden).
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:12
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
hoe kun je iemand uitschelden voor hoer zonder het woord zelf te gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:20
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Sir Smoke-A-Lot schreef:
hoe kun je iemand uitschelden voor hoer zonder het woord zelf te gebruiken?
Je kan gewoon zeggen dat je vindt dat wat zei doet niet goed is (zie Koen's reactie). Of je kunt op z'n minst aangeven dat je haar niet wilt uitschelden, maar gewoon geen betere woorden vind.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:25
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ten eerste IK vind je geen hoer hoor 'k bedoel als je er nou wat aan zou verdienen...

maar uhms volgens mij heet wat jij doet vreemdgaan, ik kan de hele situatie van jou misschien ook wel fout hebben maar ok, en voor zover ik kon opmaken uit je verhaal ben je zowwieso fout bezig door andere te zoenen als je "wat hebt" (ik weet niet voor hoever dit geld maar toch) en dus JA ik vind het wel verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:30
Sir Smoke-A-Lot
Avatar van Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
Citaat:
C r Y p S schreef:


Je kan gewoon zeggen dat je vindt dat wat zei doet niet goed is (zie Koen's reactie). Of je kunt op z'n minst aangeven dat je haar niet wilt uitschelden, maar gewoon geen betere woorden vind.
bij deze: ik kom ff niet uit mun woorden, ik weet ff niet wat ik moet zeggen maar wat jij doet is fout! (papa Christiaan heeft gesproken )
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 09:19
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:


dus steeds iemand anders zoenen is niet raar?
Mag je mij uitleggen wat daar raar aan is ???
Als die jongens waarmee ze zoent..gewoon weten dat ze verder niks hebben.. en het gewoon voor 1 (2/3/4/5) x is?

zie ik het probleem niet
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 09:28
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

zie ik het probleem niet
Dan heet dat toch vreemdgaan? Waarom is dat nu ineens normaal dan? Volgens mij loopt ze dan die kerel waar ze al 5 maand mee heeft te belazeren. Misschien vind jij dat niet erg, maar als ik die jongen was en ik kwam d'r achter had ik 't wel geweten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 09:34
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Koen schreef:


Dan heet dat toch vreemdgaan? Waarom is dat nu ineens normaal dan? Volgens mij loopt ze dan die kerel waar ze al 5 maand mee heeft te belazeren. Misschien vind jij dat niet erg, maar als ik die jongen was en ik kwam d'r achter had ik 't wel geweten.

lees ---> jullie snappen het niet echt helemaal he ik zei dat ik met een jongen ga in mijn taal is dat geen vaste relatie en wat ik met andere jongens doe is zoenen niet neuken zo goedkoop ben ik ook weer niet

Ze had niks met die jongen van een paar maanden.. dus ze gaat niet vreemd.
__________________
hm

Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 09:56.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:07
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:


Mag je mij uitleggen wat daar raar aan is ???
Als die jongens waarmee ze zoent..gewoon weten dat ze verder niks hebben.. en het gewoon voor 1 (2/3/4/5) x is?

zie ik het probleem niet
nou als je bijvoorbeeld elk weekend iemand anders zoent vind ik dat gewoon behoorlijk hoerig.. zoenen doe je met iemand waar je ECHT van houd!!

Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:09
Vinzz
Avatar van Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
Koen schreef:


Voor sommigen kennelijk niet. Betekent 'alleen zoenen' dus ook geen donder. Ben 't volledig met je eens dat dat in mijn ogen gewoon geen manier van doen is, en dat geen prettig leven kan zijn. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:33
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
ieder zijn eigen mening.

Maar geen prettig leven? omdat je elke weekend iemand anders zoend?? Ik heb een heel fijn prettig leven.. ondanks ik toen der tijd bijna elke weekend met iemand anders zoende.. en met verschillende jongens in bed lag.
Als je er van beide kanten alleen LUST in ziet is er toch geen probleem?
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:47
Verwijderd
Whahaha dat mensen zo bekrompen zijn

Ze heeft geen vaste relatie met die jongen, so what's the problem? Iedereen hanteert nou eenmaal verschillende standaarden; voor de 1 is zoenen heel speciaal, voor de ander hoort het gewoon bij het uitgaan

Ik vind het persoonlijk ook wel een beetje goedkoop / sletterig, maar wie zijn wij anderzijds om dat voor haar te bepalen? Als ze het zo prima vindt, moet ze het zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 10:53
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:
Maar geen prettig leven? omdat je elke weekend iemand anders zoend?? Ik heb een heel fijn prettig leven.. ondanks ik toen der tijd bijna elke weekend met iemand anders zoende.. en met verschillende jongens in bed lag.
Als je er van beide kanten alleen LUST in ziet is er toch geen probleem?
Nee dan is dat geen probleem. Toch blijf ik 't een vreemde manier van doen vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Wat heeft zoenen op zichzelf in vredesnaam nog voor betekenis als het toch elke week een ander is? Dan staat zoenen niet meer gelijk aan liefde, en volgens mij is dat zonde...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 11:08
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Koen schreef:


Nee dan is dat geen probleem. Toch blijf ik 't een vreemde manier van doen vinden, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Wat heeft zoenen op zichzelf in vredesnaam nog voor betekenis als het toch elke week een ander is? Dan staat zoenen niet meer gelijk aan liefde, en volgens mij is dat zonde...
o jawel hoor.. Als ik met mijn vriend zoen is dat echt omdat we verliefd zijn en van elkaar houden..en dan voel ik dat ook echt.

Maar als je in een discotheek staat te zoenen met iemand.. is het gewoon.. lust spanning.. en je voelt er niks verder bij
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 11:26
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
laat haar toch lekker oefenen!!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 12:10
CurLyGuRLy
Avatar van CurLyGuRLy
CurLyGuRLy is offline
Citaat:
Shawna schreef:
als je met een jongen naar bed gaat waar je nix mee hebt...??geen one night stand ofzo ik ga namelijk al 5 maanden met een jongen maar ik ga ook nog heel soms met andere jongens....maar ga wel met die jongen naar bed waar ik 5 maanden mee ga is dat raar????

Ik snap jou niet...
Er staat toch echt bed.. hoor..

En sinds wanneer is Zoenen een one night stand.. En je praat steeds over bed..
__________________
Neem niet iedereen serieus ;)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:44
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
als deze jongens gaan praten krijg je een naam...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie is het verkeerd als imand uit groep 8 verkeering wilt met imand uit groep 5
nobody333
21 01-01-2013 20:39
Lifestyle Waarom is het erg als iets ordinair is?
XQseMe2
72 25-02-2006 16:08
Liefde & Relatie Is het verkeerd om iemand te verleiden die al bezet is?
Optima
184 03-01-2005 14:47
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 04:14
Levensbeschouwing & Filosofie Wrom is het verkeerd als je een tegenstander bent van de democratie?
Verwijderd
97 04-05-2004 12:49
Seksualiteit is het verkeerd???
Starrie
13 11-01-2002 17:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.