Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2008, 10:45
Verwijderd
Paul de Leeuw
Ongeveer 4-5 uur over gedaan

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2008, 12:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Qua vormen enzo vind ik hem goed gelukt
Ik vind het alleen jammer dat buiten de neus, ogen en mond om je er niet zo veel zin meer in leek te hebben ofzoiets, het wordt nogal vlekkerig en slordig, zegmaar. Probeer niet al te enthousiast te zijn met het vegen van potlood in je tekening, heel vaak is dat helemaal niet nodig en wordt hij alleen maar vlekkeriger.
Zo te zien snap je wel al dat het verstandig is om te kijken/denken in schaduwen en vlakken in plaats van in de vorm van het gezicht in het algemeen, heel veel mensen snappen dat niet of kunnen dat niet.
Hoe lang teken je al?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2008, 13:10
Verwijderd
Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen, maar heb in de tussentijd lange periodes niet getekend. Denk dat ik echt pas een half jaar actief met tekenen ben bezig geweest ofzo.

Ik heb wel veel tijd besteed aan de rest van zijn hoofd, maar het is wel lastig om dat ook mooi te doen, je hebt snel het idee dat je grote vlakken aan het tekenen bent. Bij Paul de Leeuw heb je ook nog dat hij kaal is waardoor dat vlak alleen maar groter wordt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2008, 01:35
Verwijderd
Zeker niet slecht, maar de vegen maken het idd wat te vlekkerig. Arceren werkt wat dat betreft veel beter en dan kun je ook gemakkelijk lichtere en donkere vlakken maken.

Ik vind hem trouwens wel een beetje de pretoogjes missen. Hij lacht als een boer met kiespijn terwijl hij in het echt wat vrolijker kijkt.
Ook zit de kin wat scheef (te ver naar rechts, spiegel je tekening maar eens) en zijn zijn oren wat...raar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.