Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2004, 20:15
funest
Avatar van funest
funest is offline
lijkt me wel leuk/handig om elkaar van intresante exposities op de hoogte te stellen en eventueel je ervaringen hierin te delen

ik zal wel beginnen:

Mike Mills
Not How, What Or Why But Yes
MU, eindhoven
17 januari t/m 29 februari 2004
geen entree kosten

Mike Mills (1966) is een begaafd grafisch ontwerper, art director, filmmaker en kunstenaar. Hij heeft naam gemaakt als een van de meest gerespecteerde en gewilde creatieve visionairs van deze tijd. Hij ontwierp platenhoezen en maakte muziekvideo’s voor bands als de Beastie Boys, Sonic Youth, Jon Spencer Blues Explosion, Air en Beck. Mills ontwierp ook het beroemde X-Girl logo en de X-Girl shirts en maakte skateboard graphics voor Supreme, Stereo en Subliminal. Daarnaast maakte hij korte films en documentaires voor Marc Jacobs en Ornette Coleman en de zeer geliefde/gehate ‘West Side Story’ televisiecommercials voor GAP. ... (http://www.mu.nl/exhibitions/now/49-mike/mike.html)



Ron Mueck
De Hallen, Haarlem
15.11.2004 t/m 18.01.2004
t/m 18 geen entreekosten
www.dehallen.com

Ron Mueck (Melbourne 1958) maakt sinds 1996 hyperrealistische beelden van siliconen en fiberglas. Het zijn introverte, kwetsbare portretten van een hoogzwangere vrouw, een moeder met kind, van mensen in verschillende stadia van ouderdom en een zelfportret.





ik ben zelf naar Ron Mueck geweest afgelopen week, vond het erg indrukwekkend. Die techniek die hij heeft weten te ontwikkelen is echt prachtig en intresant hoe hij tegenover de kunstwereld staat ect. Hoewel er maar 6 beelden stonden en 1 film was, heb je daar toch wel genoeg te zien. Verdere exposities daar bestonden voorzover ik gezien heb uit een fototentoonstelling over eten, waar ik zelf niet zo onder de indruk van was..
En verder ben ik erg benieuwd naar Mike Mills, hij was vanavond nog bij RAM en het zag er wel intresant uit.


edit:grmbl hij doet et niet?

Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 20:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 20:20
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
verander snel je topictitel nog in interessante

verder: goed idee

qkw
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:55
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Dude! die eerste van Mills wilde k hier ook neerzetten. Maar ik ben al twee keer naar die van Mueck geweest, die is op zich wel ok. Ook het kankerservies op de derde verdieping ofzo.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 22:07
Verwijderd
leuk topic
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 22:08
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
mja de eerste ga ik heen, wsl

end e 2e ben ik geweest, is erg vet, alleen wel jammer dat er niet heel veel beelden staan
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 22:14
funest
Avatar van funest
funest is offline
ah nu jullie !

ohw waar ik ook nog heen wil gaan:

Jan de Bie
verzamelingen
Museum van Bommel van Dam, Venlo
14 december 2003 t/m 20 februari 2004
http://www.vanbommelvandam.nl/
entree weet ik niet

Voor het eerst na vijftien jaar is het mogelijk toonaangevende werken van Jan de Bie op een plaats in hun onderlinge samenhang te zien.

Onder de titel Jan de Bie: Verzamelingen toont Museum van Bommel van Dam een uitgebreide keuze uit De Bie zijn ‘verzamelingen’ van landschappen, Elvis Presley, bibliotheken, James Joyce en duivenhokken. Een keuze die gelegenheid biedt op zoek te gaan naar de unieke werkelijkheid die schuilgaat achter de door Jan de Bie met verf en inkt verbeelde realiteit.

Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 23:06
brinta
brinta is offline
Heb geen link bij de hand, maar van 14 tot 18 januari is er een Realisme-kunst beurs in de Passengers Terminal in Amsterdam. Lijkt me erg leuk, alleen maar figuratieve kunst.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 23:14
funest
Avatar van funest
funest is offline
noem eens namen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 00:11
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
AM schreef op 11-01-2004 @ 21:15:


Mike Mills
Not How, What Or Why But Yes
MU, eindhoven
17 januari t/m 29 februari 2004
geen entree kosten

Mike Mills (1966) is een begaafd grafisch ontwerper, art director, filmmaker en kunstenaar. Hij heeft naam gemaakt als een van de meest gerespecteerde en gewilde creatieve visionairs van deze tijd. Hij ontwierp platenhoezen en maakte muziekvideo’s voor bands als de Beastie Boys, Sonic Youth, Jon Spencer Blues Explosion, Air en Beck. Mills ontwierp ook het beroemde X-Girl logo en de X-Girl shirts en maakte skateboard graphics voor Supreme, Stereo en Subliminal. Daarnaast maakte hij korte films en documentaires voor Marc Jacobs en Ornette Coleman en de zeer geliefde/gehate ‘West Side Story’ televisiecommercials voor GAP. ... (http://www.mu.nl/exhibitions/now/49-mike/mike.html)


daarom heb ik die ram-uitzending opgenomen. ik wist niet dat er een expositie in eindhoven was.. ga ik misschien wel naartoe, lekker dichtbij
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:37
Verwijderd
voor in mode geinteresseerde, rodina?

utrechtse couture in het ventraal Museum
Carl van Corcum - utrechtse couturier 1945-2002
30 novmeber 2003 tm 1 februari 2004
http://www.centraalmuseum.nl/expo/index.php?lingo=NL

Hommage
De Utrechtse couturier Carl van Gorcom leidde van 1968 tot 1992 een couturehuis in Utrecht. Zijn ontwerpen waren echter tot ver buiten de Utrechtse grenzen bekend en geliefd. Actrice Gerrie van der Kleij en zangeres Astrid Nijgh behoorden tot zijn klantenkring. Van Gorcom presenteerde zijn modeshows vaak in de Utrechtse Stadschouwburg, maar ook in zijn eigen atelier die poederkleurig was geschilderd. Dezelfde poederkleur keert nu terug in projectkamer 1 van het Centraal Museum. Daarnaast is de inrichting geÔnspireerd op Van Gorcoms modeshows. Op twee catwalks staat een reeks ontwerpen opgesteld in de volgorde die Van Gorcom ook in zijn shows hanteerde. De presentatie start met eenvoudige japonnen, vervolgens zijn tailleurs en cocktailjurken te zien, om aan het eind bij de avondgala te eindigen. Aan het eind van de twee catwalks met creaties is een selectie tekeningen van Fred van der Laken te zien met ontwerpen van Carl van Gorcom. Deze tekeningen fungeerden oorspronkelijk als documentatiemap bij de shows en bestellingen.

Twintig outfits
In projectkamer 1 wordt een selectie van twintig outfits getoond die representatief zijn voor Van Gorcoms oeuvre. Zijn ontwerpen vallen op door het technisch vernuft, fraai gebruik van stoffen en buitengewoon vakmanschap. Daarnaast geven de verschillende creaties een mooi beeld van de mode van de jaren zeventig en tachtig van de twintigste eeuw. De basis voor deze tentoonstelling bestaat uit stukken die Carl van Gorcom in 2002 aan het Centraal Museum schonk. Daarnaast hebben verschillende dames die het werk van Van Gorcom nog altijd dragen hun bezit voor deze tentoonstelling in bruikleen gegeven.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:49
Verwijderd
het is misschien een beetje ver weg, maar ik ben er een paar jaar geleden ook voor naar Kole geweest en het is zonder twijfel de moeite waard. Dus mocht je er ooit in de buurt zijn oid..



Until recently the privilege to view corpses and the human body’s interior has been confined to medicine students and anatomists in dissection rooms. It is only due to the invention of plastination that the general public is now also able to enjoy fascinating insights into the human body. The plastination technique thus made a considerable contribution to health education.

In 1977, Gunther von Hagens invented the plastination technique which marked the beginning of a second anatomical revolution. Andreas Vesalius who created precise anatomical drawings as early as in 1543 was the pioneer of modern anatomy. Since then human corpses have slowly disappeared again from the human eye with the establishment of medical schools. A taboo emerged.

Gunther von Hagens’ plastinated bodies obviously touch upon this taboo and trigger controversial reactions throughout the world. The high number of visitors, however, proves the general population’s need to learn more about the structure and functions of their bodies."

Since the first exhibition in Mannheim in 1997 more than 13 million people have viewed the interior of the human body. The BODY WORLDS is hence the most successful touring exhibition world-wide.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 11-01-2004 @ 21:15:





Ron Mueck
De Hallen, Haarlem
15.11.2004 t/m 18.01.2004
t/m 18 geen entreekosten
www.dehallen.com

Ron Mueck (Melbourne 1958) maakt sinds 1996 hyperrealistische beelden van siliconen en fiberglas. Het zijn introverte, kwetsbare portretten van een hoogzwangere vrouw, een moeder met kind, van mensen in verschillende stadia van ouderdom en een zelfportret.

[afbeelding]



ik ben zelf naar Ron Mueck geweest afgelopen week, vond het erg indrukwekkend. Die techniek die hij heeft weten te ontwikkelen is echt prachtig en intresant hoe hij tegenover de kunstwereld staat ect. Hoewel er maar 6 beelden stonden en 1 film was, heb je daar toch wel genoeg te zien. Verdere exposities daar bestonden voorzover ik gezien heb uit een fototentoonstelling over eten, waar ik zelf niet zo onder de indruk van was..
En verder ben ik erg benieuwd naar Mike Mills, hij was vanavond nog bij RAM en het zag er wel intresant uit.



die moet iedereen gaan bekijken,
zijn werk stond ook op de bienalle in venetie (ook de moeite waard).
prachtwerk maakt die man
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 16:05
Verwijderd
http://www.museumhetvalkhof.nl/index2.html

expositie van shinkichi tajiri in het vakhof museum te nijemegen.
verder valt er nog altijd veel archeologie te bezichtigen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:59
funest
Avatar van funest
funest is offline
@skyrise, meer info zou wel fijn zijn, random wat links gooien heeft weinig zin

verder zitten wel leuke dingen tussen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:02
Mijke16
Avatar van Mijke16
Mijke16 is offline
Ik hoorde dat er op dit moment een grote expositie in Den Haag is van Escher. Weet iemand daar iets van?? Ik wil er zelf ook nog naar toe, lijkt me erg leuk.
__________________
Het is niet hoeveel jaren je leeft, maar hoeveel leven je aan die jaren geeft. ;)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Mijke16 schreef op 12-01-2004 @ 21:02:
Ik hoorde dat er op dit moment een grote expositie in Den Haag is van Escher. Weet iemand daar iets van?? Ik wil er zelf ook nog naar toe, lijkt me erg leuk.
http://www.escherinhetpaleis.nl/
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 10:15
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
waarom woon ik nou in groningen en heb ik geen ov! gemeenheid, de expositie van Mueck lijkt me geweldig
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2004, 11:08
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Mijke16 schreef op 12-01-2004 @ 21:02:
Ik hoorde dat er op dit moment een grote expositie in Den Haag is van Escher. Weet iemand daar iets van?? Ik wil er zelf ook nog naar toe, lijkt me erg leuk.
Heb Escher een paar jaar geleden gezien in Baarn, echt top!


Roxanne; zal 't onthouden
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 18:34
Verwijderd
Miss dat ik wel naar Escher ga alsk zin heb.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 19:24
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 12-01-2004 @ 13:37:
modegeblaat
das dichtbij, daar ga k wel heen. En escher heb ik al eens gezien, was heel leuk
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 20:04
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
AM schreef op 12-01-2004 @ 18:59:
@skyrise, meer info zou wel fijn zijn, random wat links gooien heeft weinig zin

verder zitten wel leuke dingen tussen
Oh ja... er zitten leuke dingen tussen.

zo blij?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 23:07
funest
Avatar van funest
funest is offline
jaja blabla
en had et niet over jou dingen want daarheb ik niet eens naar gekeken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 01:51
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
AM schreef op 14-01-2004 @ 00:07:
jaja blabla
en had et niet over jou dingen want daarheb ik niet eens naar gekeken
erg jammer, maargoed moet je zelf weten, tis jou feestje
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:34
funest
Avatar van funest
funest is offline
mja v2 kende ik al
las palmas site werkt niet
madrettor is in october?
doors of perception is geen event meer na 2003.
igda kom ik niet echt uit. gamedesigners?zie zo niks van expo's staan
alleen die hku links is duidelijk en bruikbaar.

lam0r
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2004, 13:43
funest
Avatar van funest
funest is offline
Net terug van Mike Mills expo, en vond et enorm goed.
Je moet er niet heengaan met de verwachting dat er ENORM veel te zien zal zijn, want de MU is niet erg groot, maar desondanks zeker de moeite waard (imho).
En als je er bent neem ook zeker de tijd om de film die gepresenteerd word in z'n geheel te zien.
post dadelijk wel wat links naar pics voor de mensen die niet gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:36
funest
Avatar van funest
funest is offline
voor mensen die niet gaan maar wel geintreseerd zijn
http://members.lycos.nl/funest/170104/muur1.jpg
http://members.lycos.nl/funest/170104/pop1.jpg
http://members.lycos.nl/funest/170104/pop2.jpg

voor anderen kan dit een spoiler zijn als je er nog heen wilt gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 17:49
sirrah
sirrah is offline
Bedankt voor de tip! Die expo van Mike Mills lijkt me erg leuk, ik ben benieuwd.
Ik ben ook in Keulen naar die Koperweltententoonstelling geweest (lang gelden) maar ik weet niet of dat echt bij kunst hoort....meningen verschillen! Je moet in iedergeval tegen lijken kunnen, maar als je eenmaal binnen bent went 't snel.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:52
Verwijderd
Body Electric - Berend Strik
Fries museum Leeuwarden
25-01-2004 t/m 12-04-2004

Tien jaar na zijn laatste overzichtstentoonstelling in het Stedelijk Museum in Amsterdam is het werk van Strik nu in al zijn verschillende facetten in Leeuwarden te zien.
De solotentoonstelling ‘Body Electric’ brengt Striks ontwikkeling van de afgelopen tien jaar in kaart en toont tevens nieuw werk. Rode draad is Striks fascinatie voor het afwijkende.

Met onder meer borduurwerken, video’s, foto’s, de driedimensionale Jimi Hendrix-zitnis (Electric Church) en architectonische projecten als het Bierpaviljoen en het Gilles de la Tourette-huis, wordt de bezoeker ondergedompeld in de wereld van Berend Strik. De tentoonstelling is ontstaan in nauwe samenwerking met de kunstenaar en de kunstcriticus/kunsthistoricus Sven Lütticken.
Berend Strik (Nijmegen, 1960) is een veelzijdig kunstenaar. Hij richt zich niet slechts op één medium, maar opereert juist op verschillende terreinen aan de rand van de beeldende kunst, zoals borduurkunst, video, fotografie en architectuur. Zijn werk bestaat uit afwijkingen, vervormingen en mutaties. In de tentoonstelling zijn de verschillende vormen van kunst te zien die Strik beoefent.


heb wel wat plaatjes gevonden, maar niet zo interssante zoals op RAM was te zien

borduren op foto;s


architectuur

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 11:59
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
mike mills expo was koel ja, die film waarin mensen geinterviewt worden over de dood enzo, erg vet
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 16:00
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Alphonse Mucha (1860-1939) (Kunsthal Rotterdam)

Master of Jugendstil



31 January 2004 to 23 May 2004



The Kunsthal Rotterdam is staging the first Dutch retrospective exhibition of work by the world-famous Jugendstil (German form of Art Nouveau) artist Alphonse Mucha. This substantial exhibition includes mainly paintings but also metres-high posters and works of applied art, for instance winsome and alluring women, jewellery and perfume bottles. Photographs by Mucha of Paul Gauguin, Auguste Rodin and others are also on show for the first time.

Alphonse Mucha was born in 1860 in Moravia (the modern Czech Republic). As no other, he was able to convey the somewhat melancholy Slav temperament in his pictures. In 1887, he moved to Paris, the hotbed of art, where he found instant fame with his first poster, designed in 1894 for the play ‘Gismonde’ and featuring Sarah Bernhardt in the leading role. Mucha was to Jugendstil what Sarah Bernhardt was to the Paris theatre – the one master, the other star; it was not for nothing that Art Nouveau was initially known in France as ‘le style Mucha’. The actress and the artist entered into a six-year collaboration that enjoyed prolific results: Mucha was asked to design stage decors, costumes and jewellery for the diva. The whole of Paris was overwhelmed by his work, to the extent even that his ever colourful posters were stolen from the streets. The delicate lines, fresh pastels and sumptuous motifs of his pictures of sensual women became the fin-de-siècle icons. Alongside these paintings, the Kunsthal will be showing how the masterpiece ‘The Slav Epic’ came about, a series of twenty paintings chronicling Slav history on a magnificent and compelling scale. This is also the first showing of Mucha’s photographic work, which includes a photograph of Paul Gauguin in Mucha’s studio.

__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 08:54
Verwijderd
Escher is de man!
Ben er zelf heen geweest vorig jaar in Den Haag en vond het echt ill. Hebben ook pc's en shit waar je zooi op kan doen.

Voor openingstijden en adres:
http://www.arsetmathesis.nl/escherpaleis.htm

Voor Escher zelf (en zn werk):
www.worldofescher.com/
www.mcescher.com/
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 09:06
funest
Avatar van funest
funest is offline
dat Body Electric - Berend Strik ziet er wel interessant uit maar is echt te ver weg, dat Mucha is nog wel te doen, denk dat ik daar wel es ga kijken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 21:57
Verwijderd
ik heb nog wat plaatjes gevonden van Ron Mueck













ik krijg volgensmij spijt van niet naar de hallen geweest te zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 22:38
funest
Avatar van funest
funest is offline
geweldige dingen ja
maar alleen die bovenste is van mueck volgens mij
kan even niet op naam komen van anderen.
maar goed, tis idd jammer dat je niet naar die expo bent gegaan, zal wel wat andere dingen van em scannen dit weekend
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 07:31
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 05-02-2004 @ 23:38:
geweldige dingen ja
maar alleen die bovenste is van mueck volgens mij
kan even niet op naam komen van anderen.
maar goed, tis idd jammer dat je niet naar die expo bent gegaan, zal wel wat andere dingen van em scannen dit weekend
maurizio cattelan?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-02-2004, 09:41
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Roxane schreef op 06-02-2004 @ 08:31:
maurizio cattelan?
Ik heb dat kind ook ergens anders gezien ja, met een excursie ooit in een ver verleden. Goed werk trouwens van die Ron. Ik zag laatst in de TU ook wat kunst hangen van studenten.. soms bleef ik best lang staan (:
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 12:54
Verwijderd
vette shit roxane
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 18:17
funest
Avatar van funest
funest is offline
Citaat:
Roxane schreef op 06-02-2004 @ 08:31:
maurizio cattelan?
ja die paus iig

gister die Mucha expositie bezocht, opzich wel leuk, maar niet echt mijn ding.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2004, 19:45
Verwijderd
Wat: Edward Steichen - Hollywood Celebrities

Waar: De Kunsthal, Museumpark, Westzeedijk 341, Rotterdam

Wanneer: tot en met zondag 25 april 2004


Fotograaf Edward Steichen (1879-1973) heeft vroeger veel gefotografeerd voor het Amerikaanse glamourblad Vanity Fair.

In Rotterdam kun je nu 61 zwart-wit portretten uit de jaren ‘20 en ’30 zien van beroemde Hollywoodsterren als Fred Astair, Charlie Chaplin, Greta Garbo en Marlene Dietrich.

Steichen was een tijd lang de belangrijkste Amerikaanse fotograaf van stijl, smaak en ‘stardom’.

Meer info: www.kunsthal.nl

Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:46
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ga volgende week naar Mucha in Rotterdam, Jugendstil


Afgelopen week naar de Hermitage geweest. Vooral 65+ ers, maar wel aanteraden.

Complete sieraden collectie uit StPetersburg oid, iig, Grieks Goud.

Zo knap dat dat zo enorm gedetailleerd is terwijl 't 2500 jaar geleden gemaakt is, dat men daar toen al de middelen voor had.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 13-03-2004 @ 17:46:
.

Zo knap dat dat zo enorm gedetailleerd is terwijl 't 2500 jaar geleden gemaakt is, dat men daar toen al de middelen voor had.
blijf ik me ook over verbazen met kerken tot op de millimeter netjes bewerkt, echt ziek..

is nu in ghet van gogh een leuke tentoonstelling met werk van Rossetti, zeker eventjes kijken
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:53
cottoncandy
Avatar van cottoncandy
cottoncandy is offline
Citaat:
Roxane schreef op 05-02-2004 @ 22:57:
ik heb nog wat plaatjes gevonden van Ron Mueck
wow
__________________
met melk meer mans
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 13:34
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ik zou idd ook wel naar die expo van Mucha willen. Maar ik heb de komende periode geen tijd om ervoor naar Rotterdam te gaan. Misschien lukt 't nog, 't is nog tot mei.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 21:25
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Ben afgelopen week naar Mucha geweest, in de Kunsthal in Rotterdam.

Erg gaaf, mooie dingen. Schilderijen hadden ze niet hoeven doen.
Veel litho's. Foto's.

Mooiste waren de voorstudies.


Alleen damn, hoe kan je als het als museum zijnde in je hoofd halen om dingen op te hangen achter niet ontspiegeld glas. Echt heel slecht.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 23:26
funest
Avatar van funest
funest is offline
tja dat gebeurd zoveel en zovaak
en waarom hadden die schilderijen niet gehoeven, is toch interesant om zijn gehele werk te zien en niet alleen die postertjes ect?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:13
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
funest schreef op 06-04-2004 @ 00:26 :
tja dat gebeurd zoveel en zovaak
en waarom hadden die schilderijen niet gehoeven, is toch interesant om zijn gehele werk te zien en niet alleen die postertjes ect?
Vond het niet echt boeiend, en er ook niet bij passen. Andere stijl.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan?
Verwijderd
500 24-08-2013 21:25
ARTistiek Wat is kunst?
Verwijderd
49 07-01-2011 23:15
De Kantine Een saai om je oren kun je krijgen! #355
Verwijderd
500 23-09-2008 19:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
ARTistiek Eindelijk, Dali.
eztah
57 26-04-2005 22:42
Muziek aXes: ROLAND KAYN: SCANNING
funest
2 10-03-2005 16:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.