Advertentie | |
|
13-04-2011, 16:55 | |
Verwijderd
|
Zo'n groot verschil is er niet tussen naturisten en nudisten. Wat ik altijd heb begrepen is dat naturisten graag naakt rondlopen om 'een te zijn met de natuur' en dat nudisten gewoon graag naakt rondlopen Ik ging tot mijn 14de regelmatig naar naturistencampings, en daar werd over nudisten gesproken alsof het wat meer seks-gerelateerd naakt was, maar volgens mij is dat een beetje overdreven. En naturisten zijn overigens ook geen zweverige types hoor, sommigen vast wel, maar de meeste mensen die ik ken zijn heel normaal
Ik vond het als kind altijd leuk op die campings, maar geen idee of dat kwam doordat iedereen naakt was. Ik kijk daardoor nu wel heel anders naar naakte lichamen; ik heb er totaal geen moeite mee. Ik ken mensen die eigenlijk alleen zichzelf regelmatig naakt zien en de persoon met wie ze seks hebben; die associeren naaktheid veel meer met seks en walgen ook echt van bijvoorbeeld het naakte lichaam van een oude man/vrouw. Dat heb ik echt helemaal niet. Ik heb zoveel naakte mensen gezien; oud, jong, dik, dun... ik ben er wel aan gewend Overigens is dat wel waarom ik een hekel heb aan naakstranden bij recreatieplassen etc; daar komen ook veel mensen die dus wél die associatie met seks hebben, die komen puur om het kijken naar naakte meisjes etc. Bah! Op de campings waar ik vroeger kwam, werd daar erg goed op gelet. Er zijn ook campings waar je niet mag komen als je alleen bent, dus dan moet je met een partner komen of met een heel gezin met kinderen, puur om dit soort dingen te vermijden. Dat vind ik wat ver gaan, maar ik kan me voorstellen dat het een moeilijk punt is. |
15-04-2011, 10:15 | ||
Citaat:
(Ik snap het uitgangspunt van het beleid wel, maar ik weet niet of het nou echt helpt, waarschijnlijk wel tegen aanrandingen e.d., maar de viespeuk die kijkt, kan met een trouwring om ook nog kijken toch?)
15-04-2011, 17:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
nudisme, jou levensstijl? Sag | 110 | 30-06-2015 21:20 | |
Vrije tijd |
Naturisten MeisjeLimburg | 34 | 25-02-2011 19:18 | |
Seksualiteit |
[{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....**** Ed De Pijpslet | 25 | 06-06-2003 12:45 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie van naturisten??? Maikie | 162 | 20-05-2003 13:53 | |
Seksualiteit |
naturist opgewonden martin86 | 23 | 03-08-2002 12:02 | |
Lifestyle |
Naakt als lifestyle *Fallen_Tear* | 51 | 12-07-2002 23:01 |