Advertentie | |
|
27-10-2003, 20:02 | |
Ik weet het niet maar het lijkt me wel cool al zouden dan eerst alle oude en gerimpelde mensen afsgeschoten moeten worden .. Je hebt in ieder geval dan letterlijk en figuurlijk niks meer te verbergen.. Terrorisme is vt. waar moeten ze hun wapens nu onders steken , alleen "insteken" gaat nog .. Kleren beschermen je wel, maar nog even over die kou op zich valt dat wel meej denk ik?! Hoe moet de mensheid het hier anders overleefd hebben?! Ik denk dat je een grotere weerstand opbouwt en dus ook beter tegen warm, koud weer beschermd bent...
Sommige zeggen "je ziet mij niet naakt rondlopen" maar als iedereen naakt rondloopt zal je toch mee moeten doen, want alleen in je kleren staat ook zo zielig niet?! Dus dan moet je wel..! Gr, DaLoverBoy
27-10-2003, 20:37 | |
het leuke van naakt lopen op naturistencampings is dat iedereen je ziet zoals je bent... je ziet iedereen zn hangtieten misvormde billen buiken ga zo maar door. Niet dat dat nou zo supertof is om te doen, maar je beseft hoe belachelijk het eigenlijk is dat mensen zoveel waarde hechten aan iets wat niet eens van henzelf is (lees: kleding) en dat ze mensen beoordelen op wat ze aanhebben.
En kom op denk eens na, waarom zou idereen perfect moeten zijn? Waarom zouden eerst alle lelijke mensen moeten worden afgeschoten? Door naturist te zijn durf je te tonen wie je bent en leer je dat te accepteren, in plaats van je te schamen voor je uiterlijk. Probeer t eens! |
27-10-2003, 20:43 | ||
Citaat:
|
27-10-2003, 21:09 | |
lijkt me echt zo nix he?! ik denk dat er ook veel sneller mensen verkracht zullen worden
m,aar ja ik ben ook niet zo 'trots' op me lichaam ik vind een kort rokje bloot genoeg
27-10-2003, 21:21 | |
Tja, het zou af en toe wel makkelijker zijn ja. Ik denk dat kleding is uitgevonden toen er een ijstijd aankwam ofzo of toen men in de evolutie zijn vacht ging verliezen en de weinige haren geen warmhoudfunctie meer konden geven.
En kleding geeft ook status weer. Ik denk niet dat er meer verkracht en gegeild zou worden. Als iedereen er naakt bij zou lopen en dat zou normaal zijn dan is dat net zo iets als dat je het nu normaal vindt dat iedereen kleren aanheeft. Bovendien verbergt kleding iets, en dat maakt nieuwsgierig naar wat er onder zit en daar kun je juist op geilen. als je naakt ben geef je alles al weg en is je nieuwsgierigheid dus ook weg. Ik denk juist dat een bepaald deel van seksuele lust enzow erdoor weg gaat omdat er niet veel meer te fantaseren valt enz. |
27-10-2003, 22:32 | ||
Ik hou zelf niet zo van naakt lopen. En de gedachte van oude rimpelige mensen naaktlopend, maakt mij ook helemaal niet blij. Mooie mensen zouden me nog wel blij kunnen maken maar ik hoef echt niet alles van iedereen te zien.
Citaat:
|
27-10-2003, 22:32 | |
Verwijderd
|
Kleding is waarschijnlijk ooit bedacht voor bescherming tegen koude, warmte, scherpe dingen, dingen die je zouden kunnen beschadigen, vieze dingen, enz. Bovendien kun je van alles in je zakken kwijt.
Meisje zijnde 24/7 zonder BH lopen lijkt me trouwens niet praktisch. Voor mezelf lijkt het me ook niet echt goed om altijd maar zonder ondergoed te lopen (of fietsen ). |
27-10-2003, 22:56 | |
Als we vanaf nu allemaal naakt gaan lopen worden er over ongeveer 50 jaar kinderen geboren die over hun hele lichaam behaard zijn. Ik haat lichaamshaar. Dus lekker die kleren aanhouden.
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Naakt in bed? scholier28817 | 203 | 19-03-2011 00:54 | |
Lifestyle |
Hoe ziet jouw droomhuis eruit? Susanne | 66 | 09-04-2004 20:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 16:01 | |