Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 10:52
scala
scala is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 11:46:
ik geloof dat dat voor mijn tijd is, en dat ik daar nooit iets over gelezen heb
neeej dat kan niet Gothic zei et in d'r post..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2003, 14:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
scala schreef op 17-04-2003 @ 11:52:
neeej dat kan niet Gothic zei et in d'r post..
Dat was met Damian en Luke die toen net geboren was ofzo? Damian wilde Luke afpakken van Lilly en gaf argumenten dat Lily gek was... Ik weet niet goed wat het precies was... Lucinda had daar ook mee te maken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 19:40
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Scott Holroyd (Paul) is echt irritant
vervelend ventje is dat geworden zeg
vroeger was ie veel sympathieker

en jammer dat Benjamin Hendrickson (Hal) een tijdje weg is,
2 maanden ofzo

edit: 2 weken!!

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 19:43.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 01:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Evito schreef op 18-04-2003 @ 20:40:
Scott Holroyd (Paul) is echt irritant
vervelend ventje is dat geworden zeg
vroeger was ie veel sympathieker

en jammer dat Benjamin Hendrickson (Hal) een tijdje weg is,
2 maanden ofzo

edit: 2 weken!!
ik heb kritisch zitten kijken, en normaal erger ik me dood aan invallers, maar ik moet zeggen, hij doet Hal absoluut niet slecht, hij heeft het goed afgekeken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-04-2003 @ 02:10:
ik heb kritisch zitten kijken, en normaal erger ik me dood aan invallers, maar ik moet zeggen, hij doet Hal absoluut niet slecht, hij heeft het goed afgekeken...
ja ik normaal ook, maar toen ik deze man zag wist ik echt meteen dat het Hal was, hij lijkt er ook echt op, hij heeft echt de 'Hal-uitstraling' zegmaar
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:10
No return
No return is offline
WAT EEN KUT SERIE


ik zeg maar zo AS THE WORLD BURNS
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:28
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Vier wat u liefhebt,
en respecteer wat u niet liefhebt maar wat wel kwaliteit heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 09:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 21-04-2003 @ 20:07:
ja ik normaal ook, maar toen ik deze man zag wist ik echt meteen dat het Hal was, hij lijkt er ook echt op, hij heeft echt de 'Hal-uitstraling' zegmaar
Maar ik hoop wel dat de echte Hal terug is op het moment dat hij zoent met Emily... dat kan je nu van verre aan zien komen, die spanning
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 12:34
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
KUT KUT KUT!!!!


zit op stage en heb het al 3 maanden niet gezien!!!! En ik moet nog tot half juni, zul je net zien, begint dan natuurlijk de zomerstop!


en ja, lily is "gek" geweest. Ze is een tijdje de serie uitgeweest en kwam toen terug met geheugenverlies oid.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 13:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 25-04-2003 @ 13:34:
KUT KUT KUT!!!!


zit op stage en heb het al 3 maanden niet gezien!!!! En ik moet nog tot half juni, zul je net zien, begint dan natuurlijk de zomerstop!
Ik weet niet hoe lang je al fan bent van ATWT, maar afgelopen aantal jaren is er nooit een zomerstop geweest...

Daarom mis ik het altijd als ik op vakantie ben ... ik kan maar 7 afleveringen opnemen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:49
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2003 @ 14:54:
Ik weet niet hoe lang je al fan bent van ATWT, maar afgelopen aantal jaren is er nooit een zomerstop geweest...

Daarom mis ik het altijd als ik op vakantie ben ... ik kan maar 7 afleveringen opnemen...
ATWT is de belangrijkste reden dat ik niet op vakantie wil.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 08:24
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
oeh die man (of maybe wel vrouw ) die aan t einde van vrijdag Barbara's kamer binnen komt ik kan dr echt niet tegen dat ik niet weet wie nou die aanslag heeft gepleegd!!is er iemand die het al wel weet?? hehe

oeh en Katie is weer zooo lekker katie-achtig bezig he? geweldig!
ik hou van ATWT
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:01
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 26-04-2003 @ 09:24:
oeh die man (of maybe wel vrouw ) die aan t einde van vrijdag Barbara's kamer binnen komt ik kan dr echt niet tegen dat ik niet weet wie nou die aanslag heeft gepleegd!!is er iemand die het al wel weet?? hehe

oeh en Katie is weer zooo lekker katie-achtig bezig he? geweldig!
ik hou van ATWT
Wat keek Simon lief naar haar he
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:10
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 26-04-2003 @ 10:01:
Wat keek Simon lief naar haar he
ja zooo schattig! stiekem vind ie haar wel lief hun worden echt nog een x zo'n lief stelletje samen waar iedereen jaloers op wordt
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:11
Wicked Witch
Avatar van Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Vrijdag komt de "echte" Hal weer terug
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:10
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 27-04-2003 @ 14:11:
Vrijdag komt de "echte" Hal weer terug
ah mooi soow
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:18
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Gothic schreef op 25-04-2003 @ 14:54:
Ik weet niet hoe lang je al fan bent van ATWT, maar afgelopen aantal jaren is er nooit een zomerstop geweest...

Daarom mis ik het altijd als ik op vakantie ben ... ik kan maar 7 afleveringen opnemen...

Ben al redelijk wat jaartjes fan. Maar nooit gemerkt dat er geen zomerstop was. Dacht dat dat bij alle series was

anyways, baal er erg van dat ik het nu niet meer kan zien. ATWT is far better dan the Bold. Kan ik nu ook niet zien, maar na een half jaar weet je toch nog wel waar het over gaat. Bij ATWT heb je dat veel minder.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 01:03
annabegins
Avatar van annabegins
annabegins is offline
k heb laatst spoilers gelezen en nu weet ik al wat er totin oktober gebeurd ofzow beetje jammer, maarja mn eigen schuld he
__________________
one of gods better people
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 06:27
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Citaat:
bLuB iK=ViS schreef op 26-04-2003 @ 09:24:
SIZE=1]is er iemand die het al wel weet??[/SIZE] hehe

__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 09:18
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
jaaa ik wil nou ook eens weten wie de dader is en die paul hij wordt echt irritant bah...die nieuwe hal bevalt me niet die ouwe was echt beter nou vandaag weer kijken he hahaha
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:58
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
MissMorena schreef op 29-04-2003 @ 10:18:
jaaa ik wil nou ook eens weten wie de dader is en die paul hij wordt echt irritant bah...die nieuwe hal bevalt me niet die ouwe was echt beter nou vandaag weer kijken he hahaha
Die paul kan ik ook nie uitstaan en die nieuwe 'hal' moeten ze er ook snel weer uit smijten maar ik lees net dattie er vrijdag uitgaat
Vanmiddag cker weer kijken!
Btw, Graig heeft t niet gedaan!
Wat d88 jullie van de ex-vrouw van Graig? Die gister weer met hem sliep??
Dat is nu mijn verdachte hehe
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik weet het ook, ik kwam het per ongeluk tegen ... Ik vind het helemaal niet leuk, ook niet een bevredigend antwoord, maarja tis niet anders . Toch hoop ik dat James snel weer terugkomt
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 11:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 29-04-2003 @ 11:58:
Wat d88 jullie van de ex-vrouw van Graig? Die gister weer met hem sliep??
Dat is nu mijn verdachte hehe
Ik vond het wel geweldig dat ze terug was , ach nee, dat is totaal niet haar stijl vind ik, want als ze hem wil, ze krijgt hem toch wel, hoeft ze Babs niet voor te vermoorden...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:10
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
MissMorena schreef op 29-04-2003 @ 10:18:
jaaa ik wil nou ook eens weten wie de dader is en die paul hij wordt echt irritant bah...die nieuwe hal bevalt me niet die ouwe was echt beter nou vandaag weer kijken he hahaha
Ik weet t maar natuurlijk vertel ik t niet.
Ook ik vind Paul niet leuk, vroeger was ie leuker (meen ik mij te herinneren, of kan dat niet ) Ow en Sierra was wel aardig.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 29-04-2003 @ 14:10:
Ik weet t maar natuurlijk vertel ik t niet.
Ook ik vind Paul niet leuk, vroeger was ie leuker (meen ik mij te herinneren, of kan dat niet ) Ow en Sierra was wel aardig.
Sierra is leuk ja, Paul vind ik een ongelofige eikel, manipuleert Babs ed... hij ziet er evil uit
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:41
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2003 @ 12:26:
Ik vond het wel geweldig dat ze terug was , ach nee, dat is totaal niet haar stijl vind ik, want als ze hem wil, ze krijgt hem toch wel, hoeft ze Babs niet voor te vermoorden...
Tjah, daar zit ook wel iets in...*vraagt zich nu heel hard af wie dan wel*!

Denken jullie ook dat Lilly vandaag Holden en Luke weer ziet?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 29-04-2003 @ 14:41:
Tjah, daar zit ook wel iets in...*vraagt zich nu heel hard af wie dan wel*!

Denken jullie ook dat Lilly vandaag Holden en Luke weer ziet?
Ik weet niet. Ik denk dat ze dat nog wel even uitspreiden. Maar ja Katie en Simon zitten nu met die lui. Wat ik raar vond, luke en Holden gingen door een gang, en kwamen in de kerk uit. Lily is er achter aan, maar ook die soldaten. Dus als het goed is komt eerst Lily uit dat luik en dan die lui. Maar met 1 pistool, ja op zich kan Holden op die manier bedoelen dat ze veilig zijn, maar hij kan toch ook wel bedenken dat die lui achter ze aan komen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:12
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2003 @ 15:05:
Ik weet niet. Ik denk dat ze dat nog wel even uitspreiden. Maar ja Katie en Simon zitten nu met die lui. Wat ik raar vond, luke en Holden gingen door een gang, en kwamen in de kerk uit. Lily is er achter aan, maar ook die soldaten. Dus als het goed is komt eerst Lily uit dat luik en dan die lui. Maar met 1 pistool, ja op zich kan Holden op die manier bedoelen dat ze veilig zijn, maar hij kan toch ook wel bedenken dat die lui achter ze aan komen?
Ik denk niet dat dat luik in de kerk uitkwam. Ik denk dat ze ontsnapt zijn en toen naar de kerk gegaan zijn ofzo?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:18
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Evito schreef op 29-04-2003 @ 15:12:
Ik denk niet dat dat luik in de kerk uitkwam. Ik denk dat ze ontsnapt zijn en toen naar de kerk gegaan zijn ofzo?
Ik weet t ook niet...Als het niet zo is wat je zegt, is het wel raar, een gang die in een oparakostuumskamer (mooi woord voor scrabble ) begint en uitkomt in een kerk??

Maar okej, ik denk wel dat ze het nog ff uitstellen...

Btw, die gast waar Holden mee vocht ging toch eerst die gang in?dan komt hij er toch als eerst uit? Of ben ik nou blond?
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 29-04-2003 @ 15:18:
Ik weet t ook niet...Als het niet zo is wat je zegt, is het wel raar, een gang die in een oparakostuumskamer (mooi woord voor scrabble ) begint en uitkomt in een kerk??

Maar okej, ik denk wel dat ze het nog ff uitstellen...

Btw, die gast waar Holden mee vocht ging toch eerst die gang in?dan komt hij er toch als eerst uit? Of ben ik nou blond?
Ja je hebt gelijk, eerst die bewaker en dan Lily...

Maar ik denk idd ook dat ze daarna naar de kerk zijn gegaan. Wat ik me afvraag, waarom blijft Holden herhalen dat Lily hen ontmoet in de kerk, hoe moet Lily dat weten? Misschien om te bidden ofzo? Of is dat een afspraak oid?

Wel zei Holden dat Luke dan naar zijn moeder moest vragen aan de priester...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:55
Deliveran©e
Avatar van Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Mja kmag hier niej vertellen wie de dader is
__________________
|| &hearts; AlBundy &hearts; || Karlijn. samen blond. samen niet-stom. || ~suusch ||
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Voor de mensen die het willen weten:

www.atwt.nl

Dan vragenhoekje en daar wordt verteld wie het gedaan heeft en waarom...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:36
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb t gemist vandaag!
Is er nog iets spannends gebeurd??
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 30-04-2003 @ 20:36:
Ik heb t gemist vandaag!
Is er nog iets spannends gebeurd??
Craig natuurlijk in de cel. Margo wilde dat Jack Jessica belde voor arrestatie, en Margo ging toen Carly manipuleren tot ze toegaf dat ze Craigs alibi was. Toegegeven, Jack over de rooie.

Hal is bij Babs geweest en ze kregen ruzie, toen ging hij later terug om te zeggen dat hij van haar hield en dit keer meende hij het echt (moest van Emily).

Emily had die dingen van de boeken uit ziekenhuis gejat, toen zag je die hand met rubberen handschoen. Die keek even wie zij was en toen heeft hij haar auto door de war gehaald, spullen, geloof ook bekleding beetje kapot.

Carly kreeg voordat ze naar buro was dagvaardiging van Jack en toen vertelde ze dus niet dat ze naar Craig was geweest, daarom was Jack zo boos...

Lily nam die vrouw uit dat huis onder schot en wilde ze zij Damian zou bellen. Dante is evil halfbroer.

Simon en Katie . Ze zaten met handbouwen vast. Simon wou vrijkomen maar katie had geen haarspeldjes. Toen zei ze dat ze wel iets had, maar moest hij eerst haar 3 nachten bruidsuite beloven. Gedaan. Ze had kruisje aan ketting en zat in haar bh. Dus Simon moest met mond proberen te pakken. Hoop spanning natuurlijk. Moest hij rits van jurk losmaken, bandjes los ed...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:20
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-04-2003 @ 20:56:
Craig natuurlijk in de cel. Margo wilde dat Jack Jessica belde voor arrestatie, en Margo ging toen Carly manipuleren tot ze toegaf dat ze Craigs alibi was. Toegegeven, Jack over de rooie.

Hal is bij Babs geweest en ze kregen ruzie, toen ging hij later terug om te zeggen dat hij van haar hield en dit keer meende hij het echt (moest van Emily).

Emily had die dingen van de boeken uit ziekenhuis gejat, toen zag je die hand met rubberen handschoen. Die keek even wie zij was en toen heeft hij haar auto door de war gehaald, spullen, geloof ook bekleding beetje kapot.

Carly kreeg voordat ze naar buro was dagvaardiging van Jack en toen vertelde ze dus niet dat ze naar Craig was geweest, daarom was Jack zo boos...

Lily nam die vrouw uit dat huis onder schot en wilde ze zij Damian zou bellen. Dante is evil halfbroer.

Simon en Katie . Ze zaten met handbouwen vast. Simon wou vrijkomen maar katie had geen haarspeldjes. Toen zei ze dat ze wel iets had, maar moest hij eerst haar 3 nachten bruidsuite beloven. Gedaan. Ze had kruisje aan ketting en zat in haar bh. Dus Simon moest met mond proberen te pakken. Hoop spanning natuurlijk. Moest hij rits van jurk losmaken, bandjes los ed...
Hehe, heel erg bedankt!!Ik heb t vanochtend ff gekeken
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 01-05-2003 @ 10:20:
Hehe, heel erg bedankt!!Ik heb t vanochtend ff gekeken
heb ik voor niets zo'n lang stuk geschreven ... nu ziet iedereen hoe verslaafd ik ben
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:27
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Gothic schreef op 01-05-2003 @ 10:22:
heb ik voor niets zo'n lang stuk geschreven ... nu ziet iedereen hoe verslaafd ik ben
Hehe jah Maar wel lief van je hoor, kijk, als ik t nou niet had gezien wist ik wel wat er was gebeurd..En de mensen die t niet hebben gezien weten dat nu ook
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:47
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-04-2003 @ 21:57:
Voor de mensen die het willen weten:

www.atwt.nl

Dan vragenhoekje en daar wordt verteld wie het gedaan heeft en waarom...
he bah.. nu heb ik het gelezen en weet ik alles al
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 11:20
Verwijderd
he.. ik heb ook gekeken en ik ben niet blij met wat ik las maar ik ben niet verder gaan kijken dan juni. he godver
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:03
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
hoe lang duurt het voordat je alle familiebanden snapt enzo ik kijk al 3/4 jaar ofzo maar soms dan heb je nog wel iets van hmmm hoe zit dat eigenlijk, of waar is die vader van die dan gebleven..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:07
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 01-05-2003 @ 12:20:
he.. ik heb ook gekeken en ik ben niet blij met wat ik las maar ik ben niet verder gaan kijken dan juni. he godver
ik heb alleen dat vragenhoekje gelezen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 14:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roxy schreef op 01-05-2003 @ 13:03:
hoe lang duurt het voordat je alle familiebanden snapt enzo ik kijk al 3/4 jaar ofzo maar soms dan heb je nog wel iets van hmmm hoe zit dat eigenlijk, of waar is die vader van die dan gebleven..
Duurt rederlijk lang. Ook komen er steeds weer nieuwe leden bij. Ik snap ze nu wel redelijk, maar als die Snyders heb ik nog steeds moeite mee, net als de familie van Lucinda. Maar als er af en toe weer iemand naar Oakdale komt, vallen er weer paar stukjes op zijn plek
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 10:58
Bram
Bram is offline
Citaat:
Evito schreef op 25-04-2003 @ 18:49:
ATWT is de belangrijkste reden dat ik niet op vakantie wil.
zielig
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:40
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
hm nu weet ik wie het gedaan heeft...mja ik weet helemaal niet wie dat is dus ja *mja kweet t nu wel...blegh ach ja ik was er toch ooit wel achter gekomen *
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 16:47
Allome
Avatar van Allome
Allome is offline
*is er oowk achter gekomen wie het heeft gedaan* Hehe Khad 't kunnen weten..
De smiecht..
__________________
Of Tog Niet?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hoe vonden jullie het overstuur raken van Babs?
En vinden jullie Paul niet vreselijk? Ik kan die vent echt niet aanzien, bah, James heeft stijl, maar hij, hij is een kwijlebalk, blegh
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 19:59
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Allome schreef op 04-05-2003 @ 17:47:
*is er oowk achter gekomen wie het heeft gedaan* Hehe Khad 't kunnen weten..
De smiecht..
Volgens mij heb je het dan mis
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 16:15
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-05-2003 @ 20:29:
Hoe vonden jullie het overstuur raken van Babs?
En vinden jullie Paul niet vreselijk? Ik kan die vent echt niet aanzien, bah, James heeft stijl, maar hij, hij is een kwijlebalk, blegh
argh ik vind barbara echt zo verschrikkelijk! gaat ze naar die rechtszaal, zwiept ze dr hoed af in front of everyone zegmaar, en dan zegt ze als jennifer er aan komt neee ahh je mag me niet zien!! en Paul mag haar wel zien terwijl ze die een hele tijd niet eens gezien had en jennifer altijd al.(ik kende paul namelijk nog niet en ik kijk het toch al een jaartje of 2 ) echt zooo stom. En die paul vind ik helemaal een zak, als ik niet al wist wie het had gedaan zou k zeggen dat hij t was, bah bah zeg...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:43
Cupcake
Avatar van Cupcake
Cupcake is offline
Paul is echt een irritante vent!! Hij denkt echt dat ie heel wat is, nu hij met Barbara woont ipv Jennifer &zo. Ik zou ook denken dat hij het gedaan zou hebben als ik nietwist dat hij haar zoon was. Maar misschien is het wel zo.... dan zou ik 'm echt nog stommer vinden!!!
__________________
You are my world
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:59
Verwijderd
Bryant
[afbeelding]


oew ik weet lekker dingen over hem die niemand anders weet ...maar ehm voor de rest kut serie.....hoe bedoel je wij doen 1 week over 1 conversatie...wat een slakkenserie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap America as the last man standing
Love & Peace
188 03-11-2008 12:45
Muziek [HIpHop] concerten, releases etc deel 3
pete da pornkid
500 24-05-2005 08:04
Films, TV & Radio [Quiz] Raad de Tunes V (speciale zomer-editie!)
AJMouse
123 14-04-2005 14:36
Beleidszaken [Films&tv] Topics over series
ZerO
19 20-07-2004 09:33
De Kantine Mooie mannen en vrouwen topic :)
Secreet
285 02-10-2003 10:18
Verhalen & Gedichten The last dance
kaleidoscope
7 24-01-2002 15:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.