Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2003, 21:14
Anti-Amerika
Anti-Amerika is offline
Hallo Allemaal,

Het doel van het Alevitisme is vanuit de gedachte "heb het geschapene lief vanwege zijn schepper", een volmaakte samenleving te bewerkstelligen waarin er op geen enkele basis onderscheid gemaakt wordt onder mensen en waarin met liefde met de natuur en andere levenden wordt omgegaan. Kortom het bereiken van het niveau van de Volmaakte Mens!


Ik ben zelf Koerdisch en mijn ouders geloven in het Alevitisme!Ik ben zelf ongelovig!!Ik weet zelf niet zoveel over het Alevitisme, maar ik vroeg me af hoe bekend het Alevitisme tussen Het Nederlandse Volk (in dit geval jongeren) is!!

Wie kent het Alevitisme? Ooit Gehoord? Zo ja, wat weet dan wel over het Alevitisme!!
__________________
Hasta La Victoria Siempre!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2003, 21:49
Anti-Amerika
Anti-Amerika is offline
hmmmzz niet zo'n interessant ondw. zo te zien, maar niemand heeft iets gezegd dus waarschijnlijk niets gehoord over het Alevitisme!! Maar ja,,,
__________________
Hasta La Victoria Siempre!!!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:54
Yousra
Yousra is offline
jawel, we hebben het er hier ook al over gehad...zoek het maar op ofzo.
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:57
Verwijderd
Hier een link: http://www.alevieten.nl/htm/3.htm

Er staat wel veel informatie op, ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 22:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
nondejen, na een kleine 35 minuten klagen dat niemand er iets over heeft gezegd.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 22:11
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Ik dacht dat dit al een keer eerder aan bod was geweest? Volgens mij waren de meeste "mainstream" moslims erover eens, dat Alevitisme geen islamitisch geloof was, en de Alevieten zelf dachten, dat ze wél islamitisch waren.
Maargoed, uitleg hierop zou wel leuk zijn, maar niet noodzakelijk, aangezien ik niet weet hoelang dit topic het zo gaat overleven.

Trouwens, verder is je voorstelling van het Alevitisme wél erg perfect en goedaardig etc. etc. Dusdanig, dat het op mij niet meer geloofwaardig overkomt.
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 22:40
Anti-Amerika
Anti-Amerika is offline
Ehm Tio Mijn ouders zijn ook alevieten dus

Maar ja,, dit is mijn eerste dag , dus k weet niet waar jullie het allemaal over hebben gehad, maar ja en ja over 35 min al begonnen met klagen want k ben hier nieuw dus k weet nie hoe alles hier gaat. leer k nog wel...

Maar ja, k weet wel wat over het alevitisme en die site ken k al Altinkiz maar tog Bedankt!!

Ik wilde alleen weten of het Alevitisme Bekend is in Nederland!!

maar jah tog bedankt voor het moeite
__________________
Hasta La Victoria Siempre!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.