Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 23:27
Verwijderd
Dit omdat de techniek het weer wint van de kracht?

Hoe denken jullie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2005, 06:58
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 24-02-2005 @ 00:27 :
Dit omdat de techniek het weer wint van de kracht?

Hoe denken jullie
Oneens, tennis vrouwen zijn hun hele leven al gewend om niet meer dan 3 sets te spelen. Dat houden ze niet meer vol en hun prestatie zal achteruit gaan.
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 07:10
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Hoezo zou de techniek van de kracht winnen? Juist de krachtigen zullen dit beter volhouden en hierdoor vaker winnen
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 09:30
number9
number9 is offline
De meesten zullen een 5 setter niet vol kunnen houden. En dan vooral zo'n laatste set met 21-19 ofzo
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 12:46
Verwijderd
het is bewezen dat vrouwen minder kracht en uithoudingsvermogen hebben dan mannen ( uitzonderingen nagelaten ) dus nee
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 18:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voor mijn part hoeft dat niet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 22:02
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Vrouwentennis vind ik al saai genoeg om naar te kijken, dus laat maar lekker zitten.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 12:23
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
mannen spelen volgens mij ook alleen 3 sets in grandslams?en in gewone tournooien ook 2 sets altijd
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 12:27
squat
squat is offline
Vrouwentennis duurt al veel te lang.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 13:19
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 24-02-2005 @ 08:10 :
Hoezo zou de techniek van de kracht winnen? Juist de krachtigen zullen dit beter volhouden en hierdoor vaker winnen
Op techniek tennissen kost veel minder energie dan op kracht tennissen. Maar dan nog denk ik dat 5 sets te lang is voor veel speelsters.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 14:35
Verwijderd
Dan voor spel ik dat de Williams zusjes, Davenport en Mauresmo het vrouwentennis gaan domineren. Zij zijn de enigen die de kracht hebben om zulke portijen vol te houden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 16:37
Verwijderd
Nee, maar ik vind het wel een optie om dat in een finale te doen. Volgens mij speelden Hingis tegen Davenport een keer een 5setter in het verleden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:39
M@ngo
Avatar van M@ngo
M@ngo is offline
Citaat:
vijf schreef op 24-02-2005 @ 13:46 :
het is bewezen dat vrouwen minder kracht en uithoudingsvermogen hebben dan mannen ( uitzonderingen nagelaten ) dus nee
nee, mannen hebben vaak meer snelle spieren dan vrouwen...mannen zijn er eigenlijk voor om in korte tijd veel inspanning te leveren. Vrouwen zijn eigenlijk degene met de langzame spieren.

Vrouwen werken in die arme landen de hele dag door. Op het land, etc. De mannen moeten 1x per dag achter een dier aan om vlees op tafel te brengen.

Er zijn uiteraard ook wel vrouwen met snelle spieren en omgekeerd. De mannen hebben wel meer kracht dan vrouwen...dus daarom kunnen zij die meer sets wel makkelijker aan dan vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2005, 17:49
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef op 24-02-2005 @ 23:02 :
Vrouwentennis vind ik al saai genoeg om naar te kijken, dus laat maar lekker zitten.
Hier sluit ik mij volledig bij aan
__________________
Relativeren is een werkwoord
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 12:38
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nee, maar een tijdje geleden was er een discussie dat vrouwen recht hadden op net zoveel prijzengeld als mannen, en dat is natuurlijk belachelijk.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:31
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-02-2005 @ 13:38 :
Nee, maar een tijdje geleden was er een discussie dat vrouwen recht hadden op net zoveel prijzengeld als mannen, en dat is natuurlijk belachelijk.
Hoezo?? Met welk argument staaf je dan je standpunt? En dat mannen dubbel zo lang op de court staan is geen goeie reden, nee. Vrouwen trainen even hard, leven evenveel voor hun sport, leveren evengrote prestaties als de mannen, zie dus eigenlijk niet in waarom het logisch zou zijn dat vrouwen minder prijzengeld verdienen dan mannen..

Maar goed, om op de vraag van de TS te antwoorden: Vrouwen spelen idd beter niet naar 3 winnende sets. Het lijkt mij eigenlijk goed zoals alles nu is.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Mannen bieden meer spektakel voor het publiek duidelijk toch?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 13:39
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 26-02-2005 @ 14:34 :
Mannen bieden meer spektakel voor het publiek duidelijk toch?
Toch kijken veel mensen (mannen) liever naar bepaalde vrouwlijke speelsters
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2005, 18:03
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz, dan wordt kracht nog belangrijker dan techniek.

Daarnaast is het seizoen nu al te zwaar voor hun, dus naar nog meer sets spelen gaat het einde van vele spelers betekenen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 12:08
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 25-02-2005 @ 17:37 :
Nee, maar ik vind het wel een optie om dat in een finale te doen. Volgens mij speelden Hingis tegen Davenport een keer een 5setter in het verleden.
Ik ben het met je eens, het lijkt mij ook leuk om een partij met hoogstaand niveau, zoals een finale van een Grand Slam. Over het algemeen zijn finales van Grand Slams heel leuk om te kijken, dat vind ik althans (met uitzondering van een finale tussen de Williams-zusjes )
Een echte vrouw kan echt wel 4 uur op de baan staan! dan trainen ze maar wat harder hoor. Die stomme finales van anderhalf uur bij de vrouwen vind ik geen kont aan.
__________________
When you lose something you can't replace
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Fritske1987 schreef op 04-03-2005 @ 13:08 :
Ik ben het met je eens, het lijkt mij ook leuk om een partij met hoogstaand niveau, zoals een finale van een Grand Slam. Over het algemeen zijn finales van Grand Slams heel leuk om te kijken, dat vind ik althans (met uitzondering van een finale tussen de Williams-zusjes )
Een echte vrouw kan echt wel 4 uur op de baan staan! dan trainen ze maar wat harder hoor. Die stomme finales van anderhalf uur bij de vrouwen vind ik geen kont aan.
Net als Michaëlla Krajicek die op de tennisbaan flauwviel???
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 14:35
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Michaelle Krajicik is geen vrouw, maar een meisje. Ze is net 16, ik bedoel met een vrouw iemand die minimaal drie jaar WTA-ervaring heeft en jaartje of 20 zijn
__________________
When you lose something you can't replace
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 15:33
Verwijderd
Dan is het weer een nadeel als zij in zo'n finale komt te staan.
Laat het maar zo
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 18:54
tss
Avatar van tss
tss is offline
wel als er 2 knappe vrouwen staan te spelen, maar als Mauresmo of Davenport ofzo spelen dan hoeft het van mij niet
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2005, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Fritske1987 schreef op 13-03-2005 @ 15:35 :
Michaelle Krajicik is geen vrouw, maar een meisje. Ze is net 16, ik bedoel met een vrouw iemand die minimaal drie jaar WTA-ervaring heeft en jaartje of 20 zijn
Dan nog blijven het vrouwen. Het vrouwelijk lichaam is ook niet gebouwd om zware dingen als een vijfsetter aan te kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.