Oud 03-10-2007, 13:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wie gaat er nou uitzoeken waar die zones eindigen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 03-10-2007, 13:34
Verwijderd
Morgen en vrijdag is het zeppelintijd.
ik hoef gelukkig niet om 6 uur te komen meer, maar gewoon om half 9
Straks even er naar toe om alles door te nemen.
Whiehie ik vind het spannend
Oud 03-10-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Wie gaat er nou uitzoeken waar die zones eindigen?
Mijn ouders wonen op de zonegrens, dus dat weet.
Verder weet ik inmiddels ook wel waar ze zijn in de rest van den haag.
In de tram wordt het ook omgeroepen, in de bus ook soms.
Oud 03-10-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Morgen en vrijdag is het zeppelintijd.
ik hoef gelukkig niet om 6 uur te komen meer, maar gewoon om half 9
Straks even er naar toe om alles door te nemen.
Whiehie ik vind het spannend
Misschien dat ik het gemist heb hoor, maar wat ga je doen dan?
Oud 03-10-2007, 13:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik had laatst trouwens één strip te weinig voor mijn reis en geen geld om bij te kopen, en toen zei die buschauffeur 'nou, dan heb je een probleem'. Wat een FAILER.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 13:39
Verwijderd
Dood, moet-ie.
Oud 03-10-2007, 13:40
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Die zin ook. 'Dan heb je een probleem'. Kom op zeg. Wat verwacht ie dan voor antwoord?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 13:40
Verwijderd
Buschauffeurs zeggen altijd dat soort vreselijke dingen. Ik heb ook nog nooit een aardige meegemaakt.
Oud 03-10-2007, 13:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Dood, moet-ie.
nou nou nou
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Misschien dat ik het gemist heb hoor, maar wat ga je doen dan?
Er vliegt sinds gister t/m vandaag een zeppelin boven R'dam-Den Haag, voor een kunstproject. De zeppelin vliegt boven de weg N407, er mogen 470 mensen mee die iets hebben met die de N407 (was een prijsvraag actie oid).
Maar : ik heb een tijdje voor een bedrijf gewerkt dat in zeppelins doet (kleine zeppelins, voor op evenementen maar ook grote).
Morgen en vrijdag kan men voor het eerst in de vaderlandse geschiedenis meevliegen met een zeppelin tegen betaling. Vertrek vanaf R'dam airport.
Ik moet vanaf het kantoor in Den Haag mensen bellen, als ze bijvoorbeeld te laat zijn, of de vlucht kan vanwege het weer niet doorgaan (vanaf windkracht 7 mag ie niet opstijgen).
Ook zal ik de telefoon moeten aannemen als mensen vragen hebben over hun vlucht of algemeen.
En zelf mag ik waarschijnlijk ook meevliegen
Oud 03-10-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
nou nou nou
Sorry
Oud 03-10-2007, 13:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Buschauffeurs zeggen altijd dat soort vreselijke dingen. Ik heb ook nog nooit een aardige meegemaakt.
Nou, na enige discussie ging ik dus maar de bus uit, en toen nam ik die bus daarachter en daar zat een neger en die maakte nergens een probleem van. Hij vroeg niet eens naar mijn strippenkaart en nam genoegen met mijn weekabonnement, ook al was het weekend.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 13:43
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sorry
Volgens mij voel je je best beroerd als die man daar plots neer valt


En ik moet nu de masterscriptie van m'n broer checken op fouten. Omg wat kan die jongen beroerd schrijven Volgens mij heeft ie het zelf nog maar amper doorgelopen. Complete zinnen die totaaaaal niet kloppen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 13:43
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Buschauffeurs zeggen altijd dat soort vreselijke dingen. Ik heb ook nog nooit een aardige meegemaakt.
Ze zijn er wel, maar het lijkt alsof ze een uitstervend ras zijn. Volgens mij zijn buschauffeurs standaard chagrijnig.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-10-2007, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Nou, na enige discussie ging ik dus maar de bus uit, en toen nam ik die bus daarachter en daar zat een neger en die maakte nergens een probleem van. Hij vroeg niet eens naar mijn strippenkaart en nam genoegen met mijn weekabonnement, ook al was het weekend.
Zo zie je maar, negers!

Oud 03-10-2007, 13:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Precies. Als ik moet kiezen door wie ik mijn kaartje laat controleren tussen een neger en een blanke kies ik altijd de neger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 13:45
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Er vliegt sinds gister t/m vandaag een zeppelin boven R'dam-Den Haag, voor een kunstproject. De zeppelin vliegt boven de weg N407, er mogen 470 mensen mee die iets hebben met die de N407 (was een prijsvraag actie oid).
Maar : ik heb een tijdje voor een bedrijf gewerkt dat in zeppelins doet (kleine zeppelins, voor op evenementen maar ook grote).
Morgen en vrijdag kan men voor het eerst in de vaderlandse geschiedenis meevliegen met een zeppelin tegen betaling. Vertrek vanaf R'dam airport.
Ik moet vanaf het kantoor in Den Haag mensen bellen, als ze bijvoorbeeld te laat zijn, of de vlucht kan vanwege het weer niet doorgaan (vanaf windkracht 7 mag ie niet opstijgen).
Ook zal ik de telefoon moeten aannemen als mensen vragen hebben over hun vlucht of algemeen.
En zelf mag ik waarschijnlijk ook meevliegen
Dat is wel leuk

N407, welke weg is dat?
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 03-10-2007, 13:47
Verwijderd
ehm, tussen delft en R'dam. Volgens mij is ie nog niet af
ik weet het ook niet precies. Aerwin (bedrijf waar ik voor ga werken) heeft daar ook verder niks mee te maken
Oud 03-10-2007, 13:51
Verwijderd
Leuk Pippeloen Hopelijk mag je mee
Oud 03-10-2007, 13:53
Verwijderd
ja dat hoop ik ook

ik heb nog nooit gevlogen dus spannend
Oud 03-10-2007, 14:08
Verwijderd
Nouhou, ik liep eerst naar de Bijenkorf, daar was vrijwel alles ingepakt in geel papier voor die doldwaze dagen ofzoiets, bij die spullen mocht je dus niet komen, alleen een paar standaarddingen waren niet ingepakt, maar natuurlijk alle mooie japanse dingen wel, dus géén leuke schaaltjes voor de sojasaus en de wasabi, geen mooie hashi's, helemaal niets Bij de V&D was er niet eens iets te vinden wat Japans leek... Dus ja, ik kocht maar een mega-perforator
Toen naar de supermarkt voor een sushi-pakketje; er lag er nog één, gelukkig
En toen ging ik naar huis en werd ik door een énorme stortbui overvallen. Binnen 3 seconden was ik echt compleet doorweekt Wel leuk was dat ik door alle plassen heel waadde en toen een man tegen kwam met twee honden, ook compleet doorweekt, z'n snor hing er heel erg uitgezakt bij We begonnen allebei te lachen om elkaar
Maar... leuk was het niet hoor Vieze regen
Oud 03-10-2007, 14:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Denk maar gewoon dat je heel veel mazzel had dat er nog precies 1 sushipakketje was voor jou. Voor hetzelfde geld had je bij de bijenkorf lang in de rij moeten staan en was er net iemand voor je geweest die het laatste sushi pakketje mee had genomen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 14:24
Verwijderd
haha balance
Oud 03-10-2007, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Denk maar gewoon dat je heel veel mazzel had dat er nog precies 1 sushipakketje was voor jou. Voor hetzelfde geld had je bij de bijenkorf lang in de rij moeten staan en was er net iemand voor je geweest die het laatste sushi pakketje mee had genomen!
Oud 03-10-2007, 14:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouhou, ik liep eerst naar de Bijenkorf, daar was vrijwel alles ingepakt in geel papier voor die doldwaze dagen ofzoiets, bij die spullen mocht je dus niet komen, alleen een paar standaarddingen waren niet ingepakt, maar natuurlijk alle mooie japanse dingen wel, dus géén leuke schaaltjes voor de sojasaus en de wasabi, geen mooie hashi's, helemaal niets
Huh, wat is dat voor een rare actie dan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-10-2007, 14:31
Verwijderd
Citaat:
In de metro rijd ik altijd zwart, behalve als er controle bij de ingang is. Ik snap echt niet waarom je zou afstempelen, plus can't be bothered om uit te zoeken hoeveel strippen ik dan zou moeten afstempelen.
pcies aalleen dat stempelen is achterhaald hiero
Oud 03-10-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Precies. Als ik moet kiezen door wie ik mijn kaartje laat controleren tussen een neger en een blanke kies ik altijd de neger.
Oud 03-10-2007, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Huh, wat is dat voor een rare actie dan?
Er komt zo'n mega-uitverkoop-actie, kennelijk zijn ze daar de dag van te voren al zo druk mee bezig dat het ze niet echt interesseert dat er misschien ook mensen zijn die niet op die mega-uitverkoop willen wachten. Beetje dom eigenlijk
Oud 03-10-2007, 14:37
Verwijderd
;x
Oud 03-10-2007, 14:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Er komt zo'n mega-uitverkoop-actie, kennelijk zijn ze daar de dag van te voren al zo druk mee bezig dat het ze niet echt interesseert dat er misschien ook mensen zijn die niet op die mega-uitverkoop willen wachten. Beetje dom eigenlijk
Ik had het vorige week ook bij de V&D. De dag erna begon het prijzencircus en je mag dan gelijk de artikelen niet meer zien en proberen.
Ook bij een bouwmarkt. Ik ging een bureaustoel kopen en er was er eentje ingepakt! Die kon ik dus niet uitproberen (wat betekent dat ik hem zeker weten niet koop, want ik wil er eerst even op zitten). Heel krom.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 14:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Kunnen jullie mij even helpen? Wat is correct:

- Gemiddeld 10% van de bestellingen afkomstig van kinderen, moet van een hoge locatie gepakt worden.
- Gemiddeld 10% van de bestellingen afkomstig van kinderen, moeten van een hoge locatie gepakt worden.

- Van de 65% van de bestellingen afkomstig van kinderen die wel vanaf de grond gepakt kan worden bedraagt blabla.
- Van de 65% van de bestellingen afkomstig van kinderen die wel vanaf de grond gepakt kunnen worden bedragen blabla.

In de eerste neig ik naar enkelvoud en in de tweede naar meervoud
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 14:43
Verwijderd
eerste is enkelvoud, tweede zou ik meervoud doen
Oud 03-10-2007, 14:43
Verwijderd
Volgens mij klopt dat ook, want in het eerste geval is het onderwerp '10 % van de bestellingen' en in de tweede zin zit je werkwoord in een bijzinnetje met als onderwerp 'de bestellingen'.

Maar ik zou allebei de zinnen helemaal niet gebruiken, want het zijn tangconstructies en die zijn onoverzichtelijk.
Oud 03-10-2007, 14:45
Verwijderd
Citaat:
eerste is enkelvoud, tweede zou ik meervoud doen
Ik ook, om de redenen die Sarah noemt
Onoverzichtelijk zijn ze ook, vind ik.
Oud 03-10-2007, 14:49
Verwijderd
Als je geen van beide hoeft te gebruiken, zou ik ze inderdaad niet nemen.
Oud 03-10-2007, 14:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dankjewel.
En het zijn zinnen uit m'n broers scriptie. Ze waren eerst nog veel erger, dus ik heb ze al enigszins vervormd (en ik heb even andere woorden en percentages gebruikt). Helemaal herschrijven ga ik niet doen, want dan kan ik zo'n beetje heel z'n scriptie wel herschrijven. Waar die jongen Nederlands heeft geleerd is mij een raadsel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 14:54
Verwijderd
Wat lief dat je dat doet, je broers scriptie nakijken
Oud 03-10-2007, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Wat lief dat je dat doet, je broers scriptie nakijken
Oud 03-10-2007, 14:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Sowieso wil ik dat best wel doen, maar het werd me ook gewoon opgedragen
Ik kreeg gistermiddag een mail met de vraag of ik er even naar wilde kijken en ik werd vanmorgen om 9 uur al wakker gebeld of ik het al af had en dat hij het vanmiddag echt moest hebben.. Hehe
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 15:17
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Buschauffeurs zeggen altijd dat soort vreselijke dingen. Ik heb ook nog nooit een aardige meegemaakt.
Bij mij was er door de vorige buschauffeur schuin gestempeld, dus over twee strippen heen. De buschauffeur daarna vroeg: 'staat hij nou op elf of op twaalf?' Ik zei dat ik het niet wist, en toen stempelde hij alsof het op de elf stond.

Ik heb vandaag heel veel spulletjes (voor mijn doen) gekocht, waaronder een elektrische tandenborstel.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 15:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zo en nu heb ik m'n broer gigantisch op z'n kop gegeven
Als ie nog een keer iets naar mij stuurt wat zo belabberd is dat het met Babelfish vertaald lijkt, dan krijgt ie het direct terug en gaat hij er eerst zelf maar eens naar kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-10-2007, 16:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat lief dat je dat doet, je broers scriptie nakijken
Heb ik bij mijn vriend ook gedaan... Dat werd op een moment niet echt bevorderlijk voor onze relatie. Gelukkig was een scriptie genoeg, en hij had er een acht voor, dus dat zat weer goed.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-10-2007, 16:36
Verwijderd
Ik vind het altijd leuk om dingen van m'n man na te kijken. Ik heb z'n proefschrift nagekeken, een paar papers, en ik haalde er altijd nog foutjes uit
Maar als het echt heel slecht geschreven zou zijn, dan zou ik het terug geven met de boodschap dat hij er eerst zelf nog maar eens naar zou moeten kijken, ik ga geen pure kladversie doornemen
Oud 03-10-2007, 16:37
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nouja, die van mij kon niet zo goed tegen dat ik kritiek had op interpunctie en zinsopbouw.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-10-2007, 16:38
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
TopDrop kan zelf goed genoeg schrijven. En ik heb het veel te druk.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 16:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je moet nog oefenen op je onleesbare doktershandschrift.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-10-2007, 16:41
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Je moet nog oefenen op je onleesbare doktershandschrift.
Ja, dat zeiden ze op het vwo tegen me. "Jij wordt nooit een goede dokter. Je schrijft veel te netjes." Wtf?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 03-10-2007, 16:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik vind het altijd leuk om dingen van m'n man na te kijken. Ik heb z'n proefschrift nagekeken, een paar papers, en ik haalde er altijd nog foutjes uit
Maar als het echt heel slecht geschreven zou zijn, dan zou ik het terug geven met de boodschap dat hij er eerst zelf nog maar eens naar zou moeten kijken, ik ga geen pure kladversie doornemen
Mjah, volgende keer krijgt hij hem dus ook direct terug. Maar dat heb ik hem inmiddels al per mail én per telefoon gezegd
En hij zegt dat hij er nog naar gekeken had ook, maar 'dat hij dan misschien niet zo goed gekeken had'.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.

Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 16:42. Reden: Hè, ik vergeet steeds dat die (N) het niet doet!
Oud 03-10-2007, 16:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, dat zeiden ze op het vwo tegen me. "Jij wordt nooit een goede dokter. Je schrijft veel te netjes." Wtf?
Haha, je hoort mij niet klagen hoor. Blijf maar lekker mooi schrijven.
Een docent vertelde me dat hij een aanvraag van een arts, die zoveel ongebruikelijke afkortingen gebruikte en een onleesbaar handschrift had, terug had gestuurd, en er KDNL (kan dit niet lezen) als commentaar bij had gezet.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-10-2007, 16:47
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Haha, je hoort mij niet klagen hoor. Blijf maar lekker mooi schrijven.
Een docent vertelde me dat hij een aanvraag van een arts, die zoveel ongebruikelijke afkortingen gebruikte en een onleesbaar handschrift had, terug had gestuurd, en er KDNL (kan dit niet lezen) als commentaar bij had gezet.
Haha! Tof. Mijn papa heeft een onleesbaar doktershandschrift. En hij is niet eens dokter. Maar dan heeft hij gewoon het handschrift en ik de opleiding.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.