Oud 14-04-2013, 11:24
rosahenderson
rosahenderson is offline
Hi,

Ik heb sinds een tijdje een vriend. Ik ben nog maagd en hij niet meer..
Ik ben erg onzeker over mijn lichaam en vind het drm best moeilijk om verder te gaan op sexueel gebied.
Ik wil wel sex hebben maar mijn lichaam houd me tegen. En vind dit heel vervelend.
Wat kan ik doen voor hem en mezelf om het toch leuk en spannend te houden???
En toch verder te kunnen gaan op sexueelgebied..

Groetjes rosa
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 11:33
Businessguy
Avatar van Businessguy
Businessguy is offline
Dat je lichaam je tegen houdt ligt waarschijnlijk aan dat je jezelf niet tot onvoldoende ontspant. Om deze spanning eraf te krijgen kan je het best stapje voor stapje te werk gaan.
__________________
Het komt wel goed schat.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 12:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet stoppen met onzeker zijn. Je vriend is je vriend omdat hij je aantrekkelijk vindt. En geloof me nou maar, kleding verandert echt niet zo veel aan je figuur, dus je vriend heeft al een goed idee van hoe je er naakt uitziet. En blijkbaar vindt hij je mooi, dus er is niets om bang voor te zijn.

En ook moet je je niets aantrekken van kleine dingetjes zoals bijvoorbeeld cellulitis of striemen. Iedereen heeft wel iets en de meeste mensen letten er niet eens op. Zelf heb ik het idee dat mannen bijvoorbeeld cellulitis pas opmerken als ze erop gewezen worden.

Verder denk ik niet dat je je nu al druk moet maken over hoe je het 'spannend' houdt, want jullie hebben nog niet eens seks gehad. Als er nu al geen spanning meer zou zijn, dan zou er iets vreemds aan de hand zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 13:35
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wat Vowel zegt. Onzekerheden over uiterlijk zijn tegenover je vriend, er van uitgaande dat jullie een goede relatie hebben echt niet nodig.

Verder zou ik wachten met seks tot je je 100% bij hem op je gemak voelt en er echt alleen seksuele spanning, dus geen stress aanwezig is.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 14:09
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Wat Vowel zegt ja!

Overigens wat het cellulitus-deel betreft: er zijn natuurlijk gradaties in, soms is het zo erg dat iedereen dat wel opvalt.. Maar zullen ook ongetwijfeld gevallen van zijn waar het totaal niet storend is of ook maar opvalt als je er niet specifiek op let.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 15:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Natuurlijk zijn er gradaties. Maar de meerderheid van de vrouwen heeft cellulitis.

Spoiler


Dat soort kleine oneffenheden hoef je je echt niet druk om te maken. En sowieso, als een kerel je zou dumpen om een beetje cellulitis of zo, dan kun je daar maar beter zo snel mogelijk achter komen.

Mannen hebben er zelf natuurlijk ook vaak een paar, hè? Bijna al mijn vriendjes hadden bijvoorbeeld last van striemen. Dat zou jou toch ook niet boeien?

@TS: Over welke delen van je lichaam ben je eigenlijk precies onzeker?

Laatst gewijzigd op 14-04-2013 om 15:16.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 16:32
rosahenderson
rosahenderson is offline
Om duidelijk te zijn heb ik totaal geen cellulitis!
Vroeger ben ik erg gepest om mijn haar, (dat hier helemaal buiten staat) en omdat ik toen al onzeker was.
Maar dat heeft mij erg onzekerder gemaakt.. zelf zit ik nu in een periode dat mijn onzekerheid erg terug komt.
En met "spannend" bedoel ik dat ik toch op sexueelgebied een stap verder wil gaan
Maar ik dat toch moeilijk vind, terwijl ik het wel wil maar mijn lichaam het niet helemaal toe staat ofso.. beetje raar om uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2013, 20:13
Verwijderd
Er is geen reden om onzeker te zijn. Dus als je daar gewoon mee ophoudt kan je aan de slag.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 13:39
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 22:08
Seksualiteit ik ben onzeker
carpediem
52 14-07-2007 22:52
Psychologie Vaak onzeker
Paulusma P
4 17-02-2006 00:31
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 12:29
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.