Oud 06-09-2022, 15:22
aurore
aurore is offline
Hoi allemaal,
ik ben een beetje onzeker over mijn lichaam en ben nog steeds maagd, eerst wilde ik wachten tot de juiste jongen, maar intussen voel ik mij daardoor ook nog meer onzeker omdat al mijn vriendinnen het al 2 jaar over sex hebben, ik ben de enige maagd van ons groepje.

Dus daarom wijs ik jongens af omdat ik het niet aan durf stappen te zetten en zo veranderd er dus nooit iets.

Nu had een van mijn vriendinnen me aangeraden om eens via contact websites (kinky, afspraakjes,...) te zoeken omdat ze ziet dat daar soms advertenties over ontmaagding komen en ik heb er inderdaad een paar gevonden. Er zijn advertenties die echt niet leuk klinken maar er zijn er ook die echt wel leuk en vertrouwd klinken.

nu pusht mijn vriendin me heel hard om ook echt contact op te nemen en een leuke dag met die door te brengen en als alles goed gaat ben ik ook echt af van mijn onzekerhied over mijn maagdelijkheid. wat denken jullie? zouden jullie dit doen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2022, 17:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nee
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2022, 17:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar ja ik ben dan niet aan het neuken voor de seks maar voor een mooie ervaring die ik dan met mijn partner doorbreng
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2022, 17:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ding is ook het mket net je ding zijn. Even ervan uitgaan dat je niet gescammed word (want ook al ziet het er betrouwbaar uit dat is het niet altijd), het is prob een one night stand
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2022, 17:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Als je die wilt, en nogmaals zeker bent dar je veilig en gezond terugkomt, ga ervoor. Als je seks voor een meer passievol moment zeg maar wilt bewaren, doe je het niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2022, 20:32
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
‘17’ “nog steeds maagd”. Oke.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2022, 23:12
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon lekker wachten tot het zover is. Komt vanzelf wel. Als je het echt zou willen via een site is dat waarschijnlijk zo voor elkaar. Maar ik zou gewoon afwachten en doen als je je er prettig bij voelt
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2022, 02:05
kaasboertje
kaasboertje is offline
beter maagd dan een slet want mannen willen lage bodycount
Met citaat reageren
Oud 11-09-2022, 08:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
scheer s niet alle mannen over een kam
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2022, 09:14
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
beter maagd dan een slet want mannen willen lage bodycount
Wat een bs. Doe normaal mongool.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 09:27
aurore
aurore is offline
Citaat:
Als je die wilt, en nogmaals zeker bent dar je veilig en gezond terugkomt, ga ervoor. Als je seks voor een meer passievol moment zeg maar wilt bewaren, doe je het niet
dat is ook een beetje het probleem, op forums hebben mensen het altijd over passievolle momenten en liefde en de ware partner enzo maar mijn vriendinnen zijn allemaal ontmaagd en vonden het pijnlijk, niet leuk en helemaal niet passievol. plus het leverd mij echt pure stress op dus het is meer iets waar ik op een goede manier van af wil
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 09:30
aurore
aurore is offline
Citaat:
‘17’ “nog steeds maagd”. Oke.
ik ben de enige van 20 vriendinnen die nog maagd is...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 11:05
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
ik ben de enige van 20 vriendinnen die nog maagd is...
Driekwart zit te bluffen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 11:34
aurore
aurore is offline
Citaat:
Driekwart zit te bluffen.
Jij kent mijn vriendinnen en weet hoe het precies zit of ben je aan het veralgemenen?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 11:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik gok veralgemenen. Maar Haller heeft wel een punt. En al zouden je vriendinnen allemaal geen maagd meer zijn, maakt dat jij nog wel maagd bent een ander persoon? Word jij ineens een stuk beter als persoon omdat je een lul tussen je benen hebt gehad?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 11:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
dat is ook een beetje het probleem, op forums hebben mensen het altijd over passievolle momenten en liefde en de ware partner enzo maar mijn vriendinnen zijn allemaal ontmaagd en vonden het pijnlijk, niet leuk en helemaal niet passievol. plus het leverd mij echt pure stress op dus het is meer iets waar ik op een goede manier van af wil
Dat bedoel ik dus een beetje te zeggen. Ze gingen (gok ik even) meer voor de seks dan voor het moment. Het zou kunnen dat ze niet nat genoeg waren, dan is het idd pijnlijk. Als het niet met iemand was waarvan ze dachten ey met hem wil ik neuken, dan is het vaak pijnlijk, niet leuk en passievol. Dat gevoel komt met name na het zuipen als je dan ontmaagd wordt
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 11:49
aurore
aurore is offline
Citaat:
ik gok veralgemenen. Maar Haller heeft wel een punt. En al zouden je vriendinnen allemaal geen maagd meer zijn, maakt dat jij nog wel maagd bent een ander persoon? Word jij ineens een stuk beter als persoon omdat je een lul tussen je benen hebt gehad?
Nee het maakt me geen beter persoon.
maar het maakt mij onzeker en misschien kan jij dat niet begrijpen maar toch is het zo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 11:49
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar ook hier ben ik aan het veralgemenen, want ik ben ook maagd. Maar ja ik ben 18. Ding is ook, mij boeit seks niet zo veel. ik heb het liever gezellig met iemand dan dat ik een relatie/seks heb. Maar die afweging moet iedereen voor zichzelf maken. voordeel voor maagden is dat ze geen soa's hebben
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 12:29
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Jij kent mijn vriendinnen en weet hoe het precies zit of ben je aan het veralgemenen?
Ja ik ken ze en ze zitten te bluffen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 12:39
3v1t0
3v1t0 is offline
Citaat:
Hoi allemaal,
ik ben een beetje onzeker over mijn lichaam en ben nog steeds maagd, eerst wilde ik wachten tot de juiste jongen, maar intussen voel ik mij daardoor ook nog meer onzeker omdat al mijn vriendinnen het al 2 jaar over sex hebben, ik ben de enige maagd van ons groepje.

Dus daarom wijs ik jongens af omdat ik het niet aan durf stappen te zetten en zo veranderd er dus nooit iets.

Nu had een van mijn vriendinnen me aangeraden om eens via contact websites (kinky, afspraakjes,...) te zoeken omdat ze ziet dat daar soms advertenties over ontmaagding komen en ik heb er inderdaad een paar gevonden. Er zijn advertenties die echt niet leuk klinken maar er zijn er ook die echt wel leuk en vertrouwd klinken.

nu pusht mijn vriendin me heel hard om ook echt contact op te nemen en een leuke dag met die door te brengen en als alles goed gaat ben ik ook echt af van mijn onzekerhied over mijn maagdelijkheid. wat denken jullie? zouden jullie dit doen?
Ik denk dat je je beter niet kunt vergelijken met je vriendinnen. Iedereen is anders en misschien beleef jij straks met iemand wel een veel betere ervaring. Ik heb zelf nog veel langer gewacht met mijn ontmaagding en dat is ook helemaal goedgekomen. Het is heel normaal om op je 17e nog maagd te zijn hoor. Ik heb zelf twee relaties gehad met meiden die nog maagd waren en de ene was 18, de andere 24 toen ik ze ontmaagde.

Dat je onzeker bent over je lichaam is ook heel normaal. Als ik even voor mezelf spreek: het maakt mij heel weinig uit wat voor lichaam een vrouw heeft. Ze hoeft echt niet als een model eruit te zien. Sterker nog, daar houd ik helemaal niet van. Ik vind het juist leuk als een vrouwenlichaam heel natuurlijk is, met al zijn goede en slechte kanten. Wat vet, wat haartjes, wat moedervlekken ... het maakt me allemaal weinig uit en ik vind het wel authentiek eigenlijk! Laatst was ik nog met iemand en haar hele buik zat onder de moedervlekken. Nog nooit gezien maar ik vond het wel spannend!

Dus maak je geen zorgen. Verder is het voor een jonge meid best makkelijk om aan seks te komen. Via datingapps of gewoon op andere manieren. Er zijn zelfs speciale apps voor, hoewel je daar officieel misschien niet op mag als je 17 bent ...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 13:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je mag er officieel niet op maar er zijn genoeg tinderbio's met "stiekem ben ik 17" dus op andere apps zal dat ook wel lukken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 13:41
aurore
aurore is offline
Citaat:
Dat bedoel ik dus een beetje te zeggen. Ze gingen (gok ik even) meer voor de seks dan voor het moment. Het zou kunnen dat ze niet nat genoeg waren, dan is het idd pijnlijk. Als het niet met iemand was waarvan ze dachten ey met hem wil ik neuken, dan is het vaak pijnlijk, niet leuk en passievol. Dat gevoel komt met name na het zuipen als je dan ontmaagd wordt
ja niet nat genoeg en alles heb ik vaak gehoort, ook dat jongens eigenlijk gewoon hun ding doen en klaar zonder rekening mee te houden wat de meid precies nodig heeft.

bij veel vriendinnen is het ook na het stappen gebeurt of zo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 13:49
aurore
aurore is offline
Citaat:
Ik denk dat je je beter niet kunt vergelijken met je vriendinnen
dat weet ik wel hoor. Vele mensen zeggen mij dat ook. Maar ik doe het toch
En ergens is het toch normaal dat je vergelijkt met anderen, er word vaak over gepraat, ik krijg alle details te horen van wat er rondom mij gebeurd, dan vind ik het heel moeilijk om mijzelf niet af te vragen waarom ik niet


Citaat:
Dat je onzeker bent over je lichaam is ook heel normaal.
ook dat weet ik... maar het helpt niet. Laatste keer was ik met een jongen en heb ik hem gezegt dat ik nog geen ervaring had en daar reageerde hij vet slecht op. Ik weet het, het is een hufter en ik heb waarschijnlijk pech gehad maar dat helpt niet. Ook de ervaringen van mijn vriendinnen zijn geen motivatie om nog even te wachten en te zien hoe het loopt.

Citaat:
Dus maak je geen zorgen. Verder is het voor een jonge meid best makkelijk om aan seks te komen. Via datingapps of gewoon op andere manieren. Er zijn zelfs speciale apps voor, hoewel je daar officieel misschien niet op mag als je 17 bent ...
ja idd ik heb al op een afspraakjes website gekeken en een paar advertenties gevonden die vertrouwder over komen dan tinder of zo. Ik denk dat ik het ook makkelijker zal vinden als ik er vooraf via mail of zo over kan praten zodat ik het niet meer hoef uit te leggen en dat de ander er rekening mee kan houden. Ik weet het niet
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 14:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zit nu in de hogeschool, daar is vrijwel niemand nog maagd, ik wel. Maar ja als het over seks enzo gaat word ik wel stiller ja, maar iedereen weet intussen dat ik maagd ben. Sure af en toe wat opmerkingen maar het boeit me niet heel erg. Het is ook net hoeveel waarde je eraan hangt. Mij boeit seks niet erg, anderen vinden het belangrijk
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 14:07
aurore
aurore is offline
Citaat:
Ik zit nu in de hogeschool, daar is vrijwel niemand nog maagd, ik wel. Maar ja als het over seks enzo gaat word ik wel stiller ja, maar iedereen weet intussen dat ik maagd ben. Sure af en toe wat opmerkingen maar het boeit me niet heel erg. Het is ook net hoeveel waarde je eraan hangt. Mij boeit seks niet erg, anderen vinden het belangrijk
ik zou het liefst ook ophouden er over te piekeren maar er word bijna alleen nog over sex gepraat in mijn vriendengroep. misschien moet ik eens andere vrienden zoeken! En stiekem verlang ik er ook wel naar door een jongen verwent te worden, lijkt me super fijn en chill als het niet zo veel stress opleverde. Dus daarom hoopte ik er snel van af te zijn zodat mijn leven weer wat meer normaal word...

Maar knap hoor van je dat het je niet boeit, ik ben jaloers!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 14:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
kijk verlangen is nooit verkeerd om te hebben. Heeft iedereen. Ik ook. Het is meer dat ik ook realistisch kijk. ik ga (tenzij ik de wallen bezoek) niet snel seks hebben dus waarom zou ik me er druk om maken? ik kan het toch niet veranderen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 16:35
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Er zijn ergere dingen om je zorgen over te maken zoals de inflatie, gasprijzen, ons kabinet etc.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2022, 17:10
aurore
aurore is offline
Citaat:
kijk verlangen is nooit verkeerd om te hebben. Heeft iedereen. Ik ook. Het is meer dat ik ook realistisch kijk. ik ga (tenzij ik de wallen bezoek) niet snel seks hebben dus waarom zou ik me er druk om maken? ik kan het toch niet veranderen
begrijp ik en cool dat je er zo over denkt.
maar ik kan het wel veranderen en daar gaat het hem net om. Dus ik vroeg me af of ik naar mijn vriendin zou luisteren die mij probeert te overtuigen dat het zo iemand van online een betere ervaring zal zijn dan die van haar, als ik er een goede uitkies en goed de tijd neem er over te praten en zo.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2022, 23:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Wat ik wel eerder zei, het is net wat je zelf wil. Wil je zo snel mogelijk seks hebben gehad? Dan ja, zeker luisteren. Anders zou ik nog even wachten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2022, 23:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar onthoud wel dat online lang niet altijd veilig is, ook ziet het er wel betrouwbaar uit
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2022, 23:10
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nogmaals gewoon wachten. Een uitgebreide vrijpartij met iemand die je echt leuk vindt en die ook de tijd voor jouw neemt. Wellicht vingeren beffen etc. Is veel meer waard dan snel dronken na de kroeg.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 01:01
aurore
aurore is offline
Citaat:
Wat ik wel eerder zei, het is net wat je zelf wil. Wil je zo snel mogelijk seks hebben gehad? Dan ja, zeker luisteren. Anders zou ik nog even wachten
Het is niet dat ik zo snel mogelijk sex wil. Maar als ik die ene ervaring nodig heb om van mijn onzekerheid af te zijn dan wil ik dat wel snel, ja. Ik wil iemand die de tijd neemt voor mij en naar mij luistert en mij mijn zelfvertrouwen terug geeft. Als het goed voelt uiteraard, anders doe ik het natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 01:04
aurore
aurore is offline
Citaat:
Nogmaals gewoon wachten. Een uitgebreide vrijpartij met iemand die je echt leuk vindt en die ook de tijd voor jouw neemt. Wellicht vingeren beffen etc. Is veel meer waard dan snel dronken na de kroeg.
Snel dronken na de kroeg is dus niet wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 14:12
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Snel dronken na de kroeg is dus niet wat ik wil
Nou dat is dus heel goed. Je hebt toch vast wel contact met jongens in je gewone sociale leven. Wellicht daar een leuke bij voor je?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 15:06
aurore
aurore is offline
Citaat:
Nou dat is dus heel goed. Je hebt toch vast wel contact met jongens in je gewone sociale leven. Wellicht daar een leuke bij voor je?
Ja dat durf ik dus niet meer omdat ik zo onzeker ben. Dat is net de reden waarom ik het op een andere manier zou doen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 16:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar als je met de jongens in je omgeving het niet durft omdat je ze kent, maar je wilt iemand online leren kennen, hoe zorg je er dan voor dat je dat dan ook niet meer durft? Want het is niet dat je 1 avond ontmoet en dan even batsen en weer verder gaat als ik het zo lees. Je wilt er samen naar toe werken met iemand online. Prima, maar wat maakt iemand die je kent via internet en iemand die je kent via het echte leven anders? Via beide routes ga je toch verkennen naar wat jij en die jongen wilt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 17:11
aurore
aurore is offline
Ten eerste is er het leeftijdsverschil. de jongens die ik ken zijn allemaal mijn leeftijd en ik vind die heel kinderachtig reageren op alles. Zoals die vorige waar ik al over schreef die mij uitlachte omdat ik nog geen ervaring had.

Ook de ervaringen die mijn vriendinnen hadden, ik zit in een vriendengroep waar er heel open over gepraat wordt. En het wordt dan wel belachelijk gemaakt door sommige hier op het forum maar ze hebben echt wel ervaring en het komt er bij de meeste op neer dat het een slechte eerste ervaring was met jongens die uiteindelijk gewoon snel hun ding deden zonder te veel aandacht te besteden aan het meisje. Of ze al langere tijd bevriend waren, of op een dronken avond elkaar ontmoet hebben, lijkt niet veel uit te maken.

en dan zijn er nog de jongens die echt op mij zouden springen alleen omdat ik maagd ben en daar zit ik ook niet op te wachten, die geven dan ook niet om mij maar wel om de "eer" iemand ontmaagd te hebben...

Ik ben met iemand van een dating site in contact die op alles wat ik schrijf (en ik vind het ook veel makkelijker er over te schrijven dan te praten) echt super chill reageert en het mij echt comfortabel maakt. ook lijkt hij overweg te kunnen met mijn onzekerheid (hij zegt bijvoorbeeld niet dingen als maar jij bent vast ook wel mooi, of alle meisjes zijn onzeker... want daar heb ik niks aan) en lijkt hij super betrouwbaar. Mijn vriendin heeft hem ook gecontacteert onder een valse naam om te kijken en zij vindt het ook. Dus vandaar dat ik er echt over nadenk met hem af te spreken.

ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 19:16
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat eerste stuk ligt denk ik meer aan de jongens in jouw buurt. Ik ben ook jouw leeftijd en ik heb je niet uitgelachen.

Maar ik zie nu eerlijk gezegd niet echt een probleem meer. Ik bedoel als je het zeker weet en je voelt je fijn bij die gast online, waarom niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 20:46
aurore
aurore is offline
Ja ik wil zeker niet alle jongens veralgemenen! maar ik vergelijk idd met die die ik ken en ik kan moeilijk naar een andere buurt gaan in de hoop daar betere jongens te leren kennen.
Net zoals ik heel moeilijk vind in de buurt op oudere jongens af te stappen.

maar online gaat dat allemaal veel makkelijker dus ja.

zeker weet ik natuurlijk pas als ik met hem afspreek maar ik denk wel dat ik het ga doen ja!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 20:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Op zich is paar keer videobellen ook geen slecht plan, dan weet je iets meer zeker dat het veilig is.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 21:45
aurore
aurore is offline
hij stelde voor dat we elkaar morgen kort ontmoeten in de stad, gewoon buiten waar andere mensen zijn. Dus dat lijkt mij wel veilig!
spannend
Met citaat reageren
Oud 14-09-2022, 22:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
hij stelde voor dat we elkaar morgen kort ontmoeten in de stad, gewoon buiten waar andere mensen zijn. Dus dat lijkt mij wel veilig!
spannend
Oke nou doe dat en veel succes. Dan horen we wel hoe het was
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2022, 11:48
aurore
aurore is offline
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2022, 13:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
hopelijk wordt het gezellig!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2022, 22:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hoe was het?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2022, 12:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2022, 17:45
aurore
aurore is offline
ja het was heel leuk, hij praat heel makkelijk dus het ging helemaal vanzelf. En hij begrijpt ook precies in welke situatie ik ben en was heel begripvol en helemaal niet pusherig of zo dus dat vond ik ook wel fijn
Met citaat reageren
Oud 16-09-2022, 18:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
lekker! Dus als ik het goed begrijp ga je dus wat vaker met hem afspreken?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2022, 18:24
aurore
aurore is offline
hij wil graag met mij verder gaan want hij denkt dat hij mij kan helpen.
Maar hij gaat mij niet meer contacteren, ik moet zelf beslissen of ik het wil of niet.

ik voel me wel fijn bij het idee om een stapje verder te gaan maar ik wil er vanavond nog met een vriendin over praten en misschien schrijf ik hem morgen terug
Met citaat reageren
Oud 16-09-2022, 19:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het is wel lief van hem dat hij je die ruimte geeft. Ik zou hem ook sowieso een berichtje sturen, ongeacht of je doorgaat of niet. want op zich is afmelden wel lief om te doen zeg maar
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Kennen jullie Gerben901 nog?
Verwijderd
13 22-07-2020 22:34
Seksualiteit onzeker
rosahenderson
7 14-04-2013 20:13
Seksualiteit de eerste keer, hoe?
luna-23
16 15-01-2012 17:52
Seksualiteit Onzeker
Livin'Life
47 22-10-2008 17:59
Seksualiteit Ik weet het niet
Baby^Boo
51 22-06-2005 01:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.