Citaat:
dit is zo Vlaams. Niet dat je een filter schoonmaakt maar de woorden in je post  het had alleen nog Vlaamser gekund als je had gezegd dat je schoon stond met een kleedje.
|
Ik weet het ^^ maar ik kon niet bedenken hoe dat ding in het Nederlands heet en het ontstoppen van een lavabo had hetzelfde Vlaams over zich dus ^^ en dabben in drab klinkt gewoon heel goed als de bezigheid die het is ^^
Citaat:
welke operatie heb je gehad?
|
gastric bypass. Over 6 dagen exact een jaar geleden en over 10 dagen ben ik een jaar oud in mijn nieuwe leven. Toen ben ik eventjes doodgegaan.
Citaat:
Oh serieus? Ik slik altijd gelijk wat om er vanaf te zijn, mijn kast lijkt ook net een miniapotheek 
|
Maar wel vol verbazing spreken over mijn medicijnenvoorraad
En mensen

ik had mijn bloed nog eens laten testen en het is in supergeweldige topconditie! Een jaar later en alles is super en zelfs de toestand van de lever is niet meer zo paniekopwekkend dat maandelijkse controles nog nodig zijn. We gaan nu over naar eens in de 3 maanden!

Mijn lever

de helft van de waarden bevinden zich nu binnen de grenzen, er zijn er 2 die iets te hoog zijn en er is er eentje die nog wel wat hoger is, maar het is dus echt een enorme vooruitgang!
Zooo blij!