Oud 28-05-2002, 13:28
Kozak
Avatar van Kozak
Kozak is offline
1. Hebbne de Jedi nou echt zo'n tekort aan basiskennis van de exacte wetenschappen. Volgens de Prophecy zal er een persoon komen die balans brengt in de Force. Volgens Qui-Gonn Jin is het Anakin, later is de raad het er ook mee eens.

Evenwicht:
F(l) = F(r)

l = links
r = rechts

Er is al duizend jaar geen Sith meer geweest, alle Force is dus aan de Light side. Er is dus zoals je kan zeggen geen balans in de Force. Als ze zeggen dat Anakin balans zal brengen zal hij dus bij de Dark side gaan, dan zou er een balans komen. Om dat hij zo ongelooflijk sterk is.

2. Check dit uit: SW Gangsta Rap , Yoda aan het rappen
__________________
Een goed lid verslapt niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 08:57
JediJoel
Avatar van JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Kozak schreef:
1. Hebbne de Jedi nou echt zo'n tekort aan basiskennis van de exacte wetenschappen. Volgens de Prophecy zal er een persoon komen die balans brengt in de Force. Volgens Qui-Gonn Jin is het Anakin, later is de raad het er ook mee eens.

Evenwicht:
F(l) = F(r)

l = links
r = rechts

Er is al duizend jaar geen Sith meer geweest, alle Force is dus aan de Light side. Er is dus zoals je kan zeggen geen balans in de Force. Als ze zeggen dat Anakin balans zal brengen zal hij dus bij de Dark side gaan, dan zou er een balans komen. Om dat hij zo ongelooflijk sterk is.

2. Check dit uit: SW Gangsta Rap , Yoda aan het rappen
Precies! Als iedereen aan de linkerkant zit, dan moet er ook aan de rechterkant komen. Behalve, als de Linkerkant het evenwicht is, en de Rechterkant dat uit balans brengt. Dan zou Anakin dus die rechterkant uit moeten roeien.
__________________
Mithhuanion; Poet and Writer
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:27
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Maar Luke is toch de gene die uiteindelijk de gene is die voor het evenwicht zorgt, in deel 7 8 en 9 ofzow?
(ik heb geen flauw idee maar ik het hier over gister met iemand, en die zei dat )
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:11
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Maar Luke is toch de gene die uiteindelijk de gene is die voor het evenwicht zorgt, in deel 7 8 en 9 ofzow?
(ik heb geen flauw idee maar ik het hier over gister met iemand, en die zei dat )

Nee, luke zorgt er voor dat Anakin zichzelf wordt, goed dus en uiteindelijk gooit ANAKIN de keizer in de goot of wat het ook is! En dus brengt Anakin inderdaad de kracht in balans.

Ik ben ook van mening inderdaad dat de light side het evenwicht is en de rechterkant het uit balans brengt.

Die verstoort het evenwicht van de light side zou je dus kunnen zeggen.

Dus het klopt wel degelijk hoor. Denk dat je toch een beetje te veel de zwaartekrachtwetten door wil trekken naar geheel andere toepassingen.

Groetjes
Ben(die de andere films al heeeeel vaak heeft gezien
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:12
JediJoel
Avatar van JediJoel
JediJoel is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:



Nee, luke zorgt er voor dat Anakin zichzelf wordt, goed dus en uiteindelijk gooit ANAKIN de keizer in de goot of wat het ook is! En dus brengt Anakin inderdaad de kracht in balans.

Ik ben ook van mening inderdaad dat de light side het evenwicht is en de rechterkant het uit balans brengt.

Die verstoort het evenwicht van de light side zou je dus kunnen zeggen.

Dus het klopt wel degelijk hoor. Denk dat je toch een beetje te veel de zwaartekrachtwetten door wil trekken naar geheel andere toepassingen.

Groetjes
Ben(die de andere films al heeeeel vaak heeft gezien
Pcies. Maar verder, ik weet niet wat er allemaal in 789 gaat gebeuren. En hebben ze dan weer mark Hamill? Die is toch te oud daarvoor?
__________________
Mithhuanion; Poet and Writer
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:56
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
JediJoel schreef:


Pcies. Maar verder, ik weet niet wat er allemaal in 789 gaat gebeuren. En hebben ze dan weer mark Hamill? Die is toch te oud daarvoor?
Ik dacht dat het meest onwaarschijnlijk is dat er nog vervolgen komen. Daar heeft/had hij toch helemaal geen zin in??

Groetjes
Ben(die wel graag vervolgen eventueel zou willen zien
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)

Laatst gewijzigd op 30-05-2002 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:40
ReiN
ReiN is offline
Is de film in nl al uit?
Hier heb ik hem al wel gezien, kan ook wel verklappen wat er gebeurt
__________________
.............average neutral.............
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.