Oud 29-10-2011, 15:30
edelsteentje123
Avatar van edelsteentje123
edelsteentje123 is offline
Hey, ik ben een meisje van 13 en vind het lekker om mezelf te vingeren... maar toch heb ik wat vragen: Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het spannend maak om mezelf te vingeren? het is lekker maar 'alleen' vingeren is niet meer spannend genoeg...
Hoe kan ik een orgasme krijgen als ik mezelf vinger? ik heb al vaak dingen geprobeerd om een orgasme te krijgen maarja... het lukt niet.
Hoelang moet je doorgaan om een orgasme te krijgen en wanneer weet je als je een orgasme krijgt? Tjaa, hoop dat jullie dat in woorden uit kunnen leggen...

oohjha, nog een vraagje.. Ik heb een filter op mn pc, dus willen jullie woorden zoals g e i l, c li. enz. op deze manier typen, anders kan ik mn eigen vraag niet meer teruglezen!!
Dankjee!

x.

Laatst gewijzigd op 29-10-2011 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 16:47
Verwijderd
Als je een orgasme hebt, weet je het wel. Hoe lang dat duurt, verschilt per persoon. Voor de meeste mensen geldt wel dat als ze iets heel erg lekker vinden en het gevoel hebben dat er iets opgebouwd wordt, je dan met datzelfde door moet gaan, anders ga je niet over het randje. (als mensen te snél klaarkomen, is het dus juist handig om even wat anders te gaan doen ).

En spannender... je kunt misschien erotische verhalen lezen? Maar dat zal met filter op je computer wel lastig worden. Als je hitsige fanfiction zoekt kun je trouwens nog wel onder dat filter doorkomen denk ik, maar dan moet je wel Engels lezen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 18:19
edelsteentje123
Avatar van edelsteentje123
edelsteentje123 is offline
dankje en lang leve google vertalen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 18:53
Jeppe2
Jeppe2 is offline
Een filter? L.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 21:04
Verwijderd
Dus orgasme komt wel door het filter maar ge il niet?

OT: Alleen jij weet wat je lekker vindt, en daar moet je dus zelf achterkomen door jezelf een beetje te 'ontdekken'.

Laatst gewijzigd op 30-10-2011 om 09:15.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2011, 21:49
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ja Sabir nou heb je het getypt en kan ze haar vraag niet meer lezen

OT: Hoe lang het duurt, weet ik niet. Uit ervaring kan ik je niets vertellen. Maar misschien heb je er toch wat aan.

In ieder geval: ontspannen. Ga gewoon rustig achterover liggen, zitten, whatever, en relax. En zorg ervoor dat je niet gestoord kunt worden, zodat je echt helemaal een moment voor jezelf hebt.

Denk lekker helemaal nergens aan, of aan iets wat jou opwindt, of pak een spiegel en kijk wat je daarbeneden uitvoert, of wat Freyja zei, lees desnoods een verhaal ofzo om in de stemming te komen.

Het is jouw lichaam, dus zoek op je gemak uit wat jij lekker vindt. Je kunt de plek variëren, in je vagina of juist rond je clitoris of misschien ook wel je dijen, je kunt druk variëren, beweging variëren, voorzichtig wrijven of cirkeltjes draaien, wat jij het prettigst vindt. Neem de tijd en zoek het uit, i guess
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 09:14
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
topic wat opgeschoond. zullen we het de TS niet onmogelijk maken om dit topic nog te bekijken door opzettelijk de woorden te typen waardoor het filter erop gaat?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 12:04
Verwijderd
Oh en je vooral niet gaan focussen op een orgasme, dat werkt doorgaans alleen maar averechts. Verder wat Freyja en Diamera zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 08:21
edelsteentje123
Avatar van edelsteentje123
edelsteentje123 is offline
jewel, ik kom er nog in!
Bedankt allemaal
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 22:36
gerben399
gerben399 is offline
of desnoods download je een filmpje om te zien hoe het spannender wordt . Als dat wel door filter komt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2011, 00:29
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ga op een proxy dan omzeil je je filter toch?
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 12:42
jeroen96
jeroen96 is offline
www.websurfing.net

Zoek via hier en je zit onder je filter
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 16:56
bloeddd
bloeddd is offline
waarom moeten wij dit in godsnaam weten
__________________
opa blia
Met citaat reageren
Oud 17-11-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
waarom moeten wij dit in godsnaam weten
waarom moeten wij weten dat jij nat word van "dooie lijken"?

maar je was wel baas hoor, voor heel even.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
ga op een proxy dan omzeil je je filter toch?
Dit mag geloof ik niet. (edit: vanuit het forum gezien)


En wat betreft alle tips: je zult toch echt zelf moeten ontdekken wat je spannend vindt. Meisjes houden gemiddeld minder van beeldmateriaal, en bedenken eerder een heel verhaal rond een van hun crushes. Verder kun je natuurlijk niet alleen je vingers gebruiken, maar ook een waterstraal of voorwerpen (waarbij je natuurlijk goed moet opletten wat je dan gebruikt).
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 21:44
Verwijderd
Gewoon ff dikke po.rno fil;m kijken

Laatst gewijzigd op 02-12-2011 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2011, 23:44
steffaboy
Avatar van steffaboy
steffaboy is offline
snel dat filer verwijderen
Met citaat reageren
Oud 20-11-2011, 16:57
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Ik zou eens naar je ouders stappen en vragen waarom dat filter er uberhaupt opzit.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2011, 20:02
ikbenhetmiss
ikbenhetmiss is offline
of je kunt het laten doen door iemand anders
hahahahahahaha
Met citaat reageren
Oud 22-11-2011, 23:38
Loempiavouwer
Avatar van Loempiavouwer
Loempiavouwer is offline
niet grappig.
__________________
Haters zijn fans.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2011, 02:05
NoID87
Avatar van NoID87
NoID87 is offline
Citaat:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik het spannend maak om mezelf te vingeren?
mij uitnodigen
__________________
Een oester maakt van haar probleem een parel.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:47
Telesmurf
Avatar van Telesmurf
Telesmurf is offline
Hoe zou ik kunnen klaarkomen bij het masturberen?

Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:47
Telesmurf
Avatar van Telesmurf
Telesmurf is offline
Met gewoon vingeren lukt het niet...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 15:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zoek wat extra stimulatie dan, vibo? douchekop ? En ga gewoon lekker op onderzoek uit wat jezelf het lekkerst vind.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 18:34
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Wat bedoel jij met vingeren? Doe je dan alleen je vinger in je vagina? Want eigenlijk moet je je richten op je clitoris. Die zit net daar waar je binnenste schaamlippen beginnen (ietsje erboven). Wat je moet uitvinden is wat jij het fijnst vindt. Directe aanraking, of stimulatie van het gebied eromheen. Als iets lekker voelt, moet je daar mee doorgaan. Probeer dan de druk iets te verhogen, of iets sneller te bewegen. Maak het eventueel nat met speeksel als het te gevoelig is voor directe aanrakingen. Op een gegeven moment zou het gevoel moeten opbouwen, als het ware. Zodra je in de goede richting zit voel je dit vanzelf.

En ga er niet meteen allemaal speeltjes bijhalen zoals hierboven wordt aangeraden. Probeer het eerst eens helemaal zelf te doen. Zodra je weet dat je het kunt, en hoe, dan kun je met allerlei andere dingen gaan experimenteren. Je zou bijvoorbeeld wel tijdens het masturberen alsnog een vinger in je vagina kunnen doen, of twee.

Er is geen "goede" manier om het te doen. Iedereen heeft een eigen manier. En probeer je vooral niet te focussen op alleen het orgasme. Als het lekker is, is dat toch al heel mooi? En als je ontspannen bent en kunt genieten zonder steeds te "moeten" klaarkomen zal het al een stuk makkelijker gaan. Iedere vrouw moet haar eigen lichaam verkennen en ontdekken wat ze lekker vindt, dus als jij dit ook gewoon goed komt het allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2011, 20:59
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat bedoel jij met vingeren? Doe je dan alleen je vinger in je vagina? Want eigenlijk moet je je richten op je clitoris. Die zit net daar waar je binnenste schaamlippen beginnen (ietsje erboven). Wat je moet uitvinden is wat jij het fijnst vindt. Directe aanraking, of stimulatie van het gebied eromheen. Als iets lekker voelt, moet je daar mee doorgaan. Probeer dan de druk iets te verhogen, of iets sneller te bewegen. Maak het eventueel nat met speeksel als het te gevoelig is voor directe aanrakingen. Op een gegeven moment zou het gevoel moeten opbouwen, als het ware. Zodra je in de goede richting zit voel je dit vanzelf.

En ga er niet meteen allemaal speeltjes bijhalen zoals hierboven wordt aangeraden. Probeer het eerst eens helemaal zelf te doen. Zodra je weet dat je het kunt, en hoe, dan kun je met allerlei andere dingen gaan experimenteren. Je zou bijvoorbeeld wel tijdens het masturberen alsnog een vinger in je vagina kunnen doen, of twee.

Er is geen "goede" manier om het te doen. Iedereen heeft een eigen manier. En probeer je vooral niet te focussen op alleen het orgasme. Als het lekker is, is dat toch al heel mooi? En als je ontspannen bent en kunt genieten zonder steeds te "moeten" klaarkomen zal het al een stuk makkelijker gaan. Iedere vrouw moet haar eigen lichaam verkennen en ontdekken wat ze lekker vindt, dus als jij dit ook gewoon goed komt het allemaal goed.
Dat.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2011, 12:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat bedoel jij met vingeren? Doe je dan alleen je vinger in je vagina? Want eigenlijk moet je je richten op je clitoris. Die zit net daar waar je binnenste schaamlippen beginnen (ietsje erboven). Wat je moet uitvinden is wat jij het fijnst vindt. Directe aanraking, of stimulatie van het gebied eromheen. Als iets lekker voelt, moet je daar mee doorgaan. Probeer dan de druk iets te verhogen, of iets sneller te bewegen. Maak het eventueel nat met speeksel als het te gevoelig is voor directe aanrakingen. Op een gegeven moment zou het gevoel moeten opbouwen, als het ware. Zodra je in de goede richting zit voel je dit vanzelf.

En ga er niet meteen allemaal speeltjes bijhalen zoals hierboven wordt aangeraden. Probeer het eerst eens helemaal zelf te doen. Zodra je weet dat je het kunt, en hoe, dan kun je met allerlei andere dingen gaan experimenteren. Je zou bijvoorbeeld wel tijdens het masturberen alsnog een vinger in je vagina kunnen doen, of twee.

Er is geen "goede" manier om het te doen. Iedereen heeft een eigen manier. En probeer je vooral niet te focussen op alleen het orgasme. Als het lekker is, is dat toch al heel mooi? En als je ontspannen bent en kunt genieten zonder steeds te "moeten" klaarkomen zal het al een stuk makkelijker gaan. Iedere vrouw moet haar eigen lichaam verkennen en ontdekken wat ze lekker vindt, dus als jij dit ook gewoon goed komt het allemaal goed.
ik ben natuurlijk ook geen vrouw, maar mooi verwoord!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2011, 13:00
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik heb de twee topics van jullie 'het 'zelf' doen' en 'masturberen' (als ik me goed herinner ) samengevoegd omdat het vrijwel over hetzelfde gaat (namelijk: klaarkomen als meisje bij het masturberen). Dus zie dit als algemeen topic daarover, zoiets. Al denk ik dat het grootste deel van de antwoorden nu ook wel (bij elkaar) in dit topic zal staan.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2011, 08:06
edelsteentje123
Avatar van edelsteentje123
edelsteentje123 is offline
@Vowel bedankt, hier heb ik veel aan
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 15:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom zou je niet mogen experimenteren met andere dingen dan je vingers als het met je vingers niet lekker is?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 16:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Waarom zou je niet mogen experimenteren met andere dingen dan je vingers als het met je vingers niet lekker is?
Ik bedoelde ook niet dat het niet "mag." Ik vind het alleen een beetje drastisch dat je meteen met bananen, dildo's en tandenborstels aan de gang gaat als het niet meteen lukt met je handen.

Met je handen je eigen lichaam verkennen en erachter komen welke plekjes fijn voelen, welke plekjes niet, wat lekker is en wat niet, welke druk, welke bewegingen, etc.. dat is toch vrij normaal, lijkt me..

Bovendien heb ik wel vaker meegemaakt dat vooral jonge meiden bij de term "vingeren" al snel denken aan "je vinger in je vagina stoppen" - en hoewel dat er wel bij kan, is dat natuurlijk niet dé manier om te masturberen en een orgasme te krijgen. Vandaar dat ik dat er even bij haalde.

Edit: Overigens gaf de TS aan dat het wél lekker is, maar ze geen orgasme kan krijgen, dus mijn reactie kwam vanuit die hoek..
Met citaat reageren
Oud 05-12-2011, 21:25
Hellraider
Avatar van Hellraider
Hellraider is offline
Hahahah volgens mij komt ze er niet meer in door jullie. Woorden als vingeren en schaamlippen en orgasme houd dat filter wel tegen ;p
Met citaat reageren
Oud 18-12-2011, 22:32
steffanx3
steffanx3 is offline
Waarom laat je het niet een ander doen....
Als het toch verveeld?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2011, 16:49
edelsteentje123
Avatar van edelsteentje123
edelsteentje123 is offline
ik kokm er nog in hoowr, (dacht laat ff wat horen:$)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het nadeel van dit forum
Anneee
75 03-01-2007 12:46
De Kantine Hoe hoog woon jij boven/onder het zeeniveau!?
koelieboelie
151 25-11-2006 21:15
Seksualiteit aan de meiden: moeten jullie ook altijd alles zelf doen?
Angie_
47 03-08-2004 20:47
Psychologie Heb ik het zelf in de hand?
Nijn*
6 21-02-2004 11:25
Verhalen & Gedichten zelf zijn
xineof
2 04-07-2003 13:04
Lifestyle Doe-het-zelf-dreads?
Verwijderd
4 11-04-2002 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21.