Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2008, 01:32
L_P
L_P is offline
Ik heb ietswat van een probleem en ik zal maar met de deur in huis vallen.

Ik heb nu al 3.5 jaar met mijn vriendin een goede en gezonde relatie, alleen op seksueel gebied zijn er nog een paar kleine dingetjes die wij beide zouden willen verbeteren.

Een probleempje wat we de laatste tijd tegenkomen is dat als ik in mijn vriendin ben klaargekomen er bij haar een ietswat branderig gevoel ontstaat. Voor alle duidelijkheid, we gebruiken geen condooms (pil) en geen glijmiddelen of andere hulpstoffen en stukken. Dit zorgt ervoor dat een tweede keer (al hoewel we daar beide zin in hebben) dan niet mogelijk is. Zijn er manieren om dit te voorkomen / te verzachten?

Tweede klein probleem is dat zij bijna altijd maar 1 keer kan klaarkomen, daarna neemt bij haar de zin sterk af en is het moeilijk door te gaan, zijn er manieren om ervoor te zorgen dat ze vaker kan klaarkomen?

Bedankt in ieder geval voor de antwoorden
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 03:04
Verwijderd
Zuurgraad van sperma verschilt veel van de vagina. Dat irriteert dus.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 08:30
Verwijderd
Het kan zelfs zijn dat ze een allergische reactie krijgt van sperma.

Misschien toch een condoom gebruiken.
En anders even langs de huisarts gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 10:03
Verwijderd
Of voor het zingen de kerk uit? Het eerste ladinkje er net naast dumpen of door haar met de hand/mond laten afmaken.. en dan de tweede lading er wel in? En haar orgasme uitstellen tot jouw tweede orgasme.

Het is een redelijk normaal verschijnsel dat vrouwen na het orgasme geen zin meer hebben, daar kun je niet zo makkelijk iets aan doen.. alleen uitstellen denk ik. Of wanneer haar zin weg is, wil ze misschien jou wel nog even een handje helpen? Uit liefde?
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 10:52
L_P
L_P is offline
Oplossing voor het eertse moeten we dan maar uitproberen, en anders inderdaad misschien ff de doc aanspreken.

Voor het tweede moet ik zeggen dat dit mijn eerste seksuele relatie is. Maar hoe zit het dan met vrouwen die 4 of 5 keer kunnen klaarkomen tijdens 1 vrijpartij? Is dat persoongebonden, grootspraak of zijn er manieren voor waarmee ik mijn vriendin vaker dan 1 keer kan laten klaarkomen (als verrassing).

Citaat:
Of wanneer haar zin weg is, wil ze misschien jou wel nog even een handje helpen? Uit liefde?
dat zit ook wel snor.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 12:30
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ananas gaan eten (of nog beter ananassap drinken, maar ik weet niet waar je dat zo snel kan vinden) en genoeg water drinken.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Voor het tweede moet ik zeggen dat dit mijn eerste seksuele relatie is. Maar hoe zit het dan met vrouwen die 4 of 5 keer kunnen klaarkomen tijdens 1 vrijpartij? Is dat persoongebonden, grootspraak of zijn er manieren voor waarmee ik mijn vriendin vaker dan 1 keer kan laten klaarkomen (als verrassing).
Het kán wel, als dat bij die vrouw zo ingebouwd is. Bij veel vrouwen houdt de zin niet op na het klaarkomen, maar als jouw vriendin dat gewoon wel heeft, valt er denk ik weinig aan te doen - als ze geen zin meer heeft, heeft ze geen zin meer. Zijn genoeg mannen die na het klaarkomen ook niet (direct) meer kunnen/willen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 03:54
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Ananas gaan eten (of nog beter ananassap drinken, maar ik weet niet waar je dat zo snel kan vinden) en genoeg water drinken.

Dit is voor het branderige gevoel probleem neem ik aan Hoezo helpt dat?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 18:04
Verwijderd
Citaat:
(of nog beter ananassap drinken, maar ik weet niet waar je dat zo snel kan vinden)
Bij de lokale supermarkt hebben ze dat vaak wel in het schap staan. Tenminste bij mij in het dorp wel.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 19:00
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dit is voor het branderige gevoel probleem neem ik aan Hoezo helpt dat?
Daar wordt je sperma zoeter van.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 21:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Daar wordt je sperma zoeter van.
Maar zoet heeft niks met de zuurgraad van sperma te maken, t geeft t alleen een extra smaakje. Daar verandert de pH niet van...
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 00:42
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Maar zoet heeft niks met de zuurgraad van sperma te maken, t geeft t alleen een extra smaakje. Daar verandert de pH niet van...
Ja, maar ik bedoelde dus ook dat de pH veranderde. Foute formulering van mijn kant.
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe zit het dan met vrouwen die 4 of 5 keer kunnen klaarkomen tijdens 1 vrijpartij? Is dat persoongebonden, grootspraak of zijn er manieren voor waarmee ik mijn vriendin vaker dan 1 keer kan laten klaarkomen (als verrassing).
Dat is denk ik wel een beetje persoonsgebonden. Voor mij gebeurt het zeker weleens vaker dan 1 of twee keer, maar idd niet iedereen heeft dat.

Hebben jullie al eens glijmiddel gebruikt? Dat werkt vaak welals er irritatie is, want dat kan ook komen doordat zij heel erg droog geworden is...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 04:42
L_P
L_P is offline
Glijmiddel helpt niet echt, het begin is dan net zo makkelijk.

Meestal als we seks hebben gehad is ze voor een dag "uit de running", we proberen het wel, maar vaak doet het teveel zeer om het dan nog een keer te doen. Het voelt erg beurs aan bij haar zeg maar. Rare is, ik ben nou niet bepaald erg groot geschapen en ook niet extreem ruw. Ik ben dus heel benieuwd waar het van komt.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 15:16
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Heb ik ook...bij mij is het ook heel snel geïrriteerd en dan ben ik ook een hele dag "uit de running". Glijmiddel helpt nochtans bij mij...daarmee begint het pas na een dik uur te irriteren.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 18:05
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik heb mijn fair share aan meisjes gehad en een grand total of 0 hebben zulke problemen gehad (of vertellen mij er gewoon niet over).

Is er een verband met forumzitten?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Oplossing voor het eertse moeten we dan maar uitproberen, en anders inderdaad misschien ff de doc aanspreken.

Voor het tweede moet ik zeggen dat dit mijn eerste seksuele relatie is. Maar hoe zit het dan met vrouwen die 4 of 5 keer kunnen klaarkomen tijdens 1 vrijpartij? Is dat persoongebonden, grootspraak of zijn er manieren voor waarmee ik mijn vriendin vaker dan 1 keer kan laten klaarkomen (als verrassing).
Ik vraag me af waarom je het nodig vindt om haar meer dan 1 keer te laten klaarkomen? (enneh...als verrassing? Ik denk dat ze het wel ziet aankomen...oh slechte woordkeus)

Maar wat betreft dat 'schraal' zijn na de tijd. Is ze wel nat genoeg als jullie vrijen? En blijft ze dat ook? Dat kan namelijk behoorlijk wat irritatie opleveren (en dat voel je meestal niet terwijl je bezig bent).
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 21:54
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Ik heb mijn fair share aan meisjes gehad en een grand total of 0 hebben zulke problemen gehad (of vertellen mij er gewoon niet over).

Is er een verband met forumzitten?
Keer op keer doe je je als de patser van het forum voor
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:38
Verwijderd
Waarschijnlijk gewoon meer grootspraak
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn fair share aan meisjes gehad en een grand total of 0 hebben zulke problemen gehad (of vertellen mij er gewoon niet over).
Het probleem vaker dan één keer klaar te komen? Snap ik
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:10
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Het probleem vaker dan één keer klaar te komen? Snap ik
Hey Emanuela jij hier?
__________________
If I had one wish I would ask for a big enough ass for the whole world to kiss
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:44
Verwijderd
Elke keer als ik dit topic zie vat ik de titel op een héél andere manier op Meer van "Oh ja, oh, oh, ik kom, ik kom, aaaaah!" Hijgen en even bijkomen, vervolgens fronsen en zeggen: "Zeg, nu kun je wel weer van me af, hoor." En als het te lang duurt, geërgerd kijken, 'm van je af en uit het bed duwen en heel diep en hard zuchten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:07
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
gewoon op haar blijven slapen tog? zeker als je zon lekkere dikkerd ben zodat ze geen kant op kan gaan. en wanneer je wakker wordt, gewoon nog ff snel even batsen voor het weggaan.
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wat is er met zijn penis?
Wasabi
3 22-03-2013 15:34
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Seksualiteit 'Gedwongen' orgasme
Streepjescode
49 05-09-2011 20:12
Psychologie gedrag psycholoog experimenteel?
AnoNatalie
32 03-01-2010 18:17
Seksualiteit Naar het toilet na masturbatie?
carla-tje
51 23-06-2004 17:48
Seksualiteit moeten plassen na het klaarkomen
Tulpje6
47 09-03-2004 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.