Oud 31-03-2008, 15:22
Eloo
Eloo is offline
Hallo,

Ik ben 20 en ik heb sinds 2 maanden een vriendje. Allemaal heel leuk en gezellig en hij is ook de eerste persoon met wie ik seks heb (neuken dan). Hiervoor heb ik wel aantal jongens gehad met wie ik al die handelingen enz deed, maar ik had niet zo'n zin om zomaar met iemand te neuken. Toch heb ik het weleens eerder geprobeerd met 2 andere jongens, maar ik dacht altijd, het lukt vast niet omdat ik niet verliefd ben en omdat ik me niet ontspannen genoeg voel.

Maar nu blijkt dat het zelfs bij hem ook niet lukt. We gebruiken al glijmiddel, want zonder dat lukt het helemaal niet. Met het glijmiddel gaat het wel, maar het doet nog steeds heel erg pijn en het is meer dat ik elke keer denk, nou ja misschien gaat het deze keer beter.
Oh en mijn vriendje gaat er trouwens heel goed mee om en hij is ook heel lief voor me.

Maar nu begin ik nu eigenlijk een beetje hopeloos te worden en ik vraag me af of het bij iedereen in het begin niet/moeilijk lukt, want ik wil gewoon dat het wel lukt.

Misschien is er iemand die dit herkent of die me misschien kan vertellen dat dit ooit overgaat, want ik vind het echt vervelend.

bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 15:51
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Misschien dat het alsnog niet lukt, omdat je het té graag wilt. Klinkt misschien raar, maar zou wel eens de oorzaak kunnen zijn.

Niet meer richten op het 'moeten lukken', maar gewoon rustig opbouwen en er misschien zelfs wat humor doorheen proberen te gooien?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 16:54
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Je zou even alle topics hier moeten zoeken waarin het woordje 'vaginisme' voorkomt. Niet dat je dat nu gelijk hebt (waarschijnlijk niet zelfs), maar daarin wordt wel gesproken over mensen met dezelfde problemen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 16:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
En probeer je ook vooral op andere dingen te richten. Natuurlijk is het even vervelend als neuken niet meteen goed lukt, maar er zijn genoeg andere manieren om het elkaar naar de zin te maken, die je in de tussentijd kunt verkennen tot het op een zeker moment misschien wel lukt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 17:33
Eloo
Eloo is offline
Citaat:
Je zou even alle topics hier moeten zoeken waarin het woordje 'vaginisme' voorkomt. Niet dat je dat nu gelijk hebt (waarschijnlijk niet zelfs), maar daarin wordt wel gesproken over mensen met dezelfde problemen.
Okee, bedankt En ik denk/hoop niet dat ik dat heb nee. Ik weet wel dat ik van mezelf vrij 'smal' ben en daarbij is mijn vriendje wel groot geschapen.
Ik heb ook heel veel moeite gehad met tampons ed, maar dat lukt nu uiteindelijk wel.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 17:34
Eloo
Eloo is offline
Citaat:
En probeer je ook vooral op andere dingen te richten. Natuurlijk is het even vervelend als neuken niet meteen goed lukt, maar er zijn genoeg andere manieren om het elkaar naar de zin te maken, die je in de tussentijd kunt verkennen tot het op een zeker moment misschien wel lukt.
Ja, ik snap wat je bedoelt en dat proberen we ook echt wel maar ergens nou ja ik weet ook dat het misschien wel waar is dat ik te graag wil nu.
Maar dat is ook omdat ik ergens dan ook denk van, zie je wel je bent al 20 en nog steeds niet en dan ben je echt een sukkel. En ik weet wel dat ik niet zo moet denken over mezelf en het is zeker niet bevorderlijk, maar toch..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2008, 20:18
Verwijderd
Mja, het kan zijn dat je gewoon 'smal gebouwd' bent en het daardoor lastig gaat, helemaal als hij groot geschapen is. Heeft in ieder geval geen zin om je erover op te vreten. Natuurlijk ben je geen sukkel als het lukt, dan is er gewoon iets niet helemaal in orde (fysiek danwel psychisch), maar dat komt heus wel vaker voor. Een vriendin van mij is echt vaginistisch (zonder traumatische ervaringen in het verleden ofzo, trouwens, was bij haar gewoon 'zomaar' ontstaan) en die lukt het ondertussen ook wel om seks te hebben. Het vereist gewoon training en je op je gemak voelen, en jezelf zéker geen complexen erom aanpraten...

En mocht het wel iets fysieks zijn, dan kun je misschien een keertje naar de huisarts/gynaecoloog. Sowieso heeft die misschien nuttige tips. En tot het wel lukt, je er niet zo druk om maken. Er zijn zóveel leuke dingen aan seks, zoals je zelf ondertussen ook wel ontdekt hebt, zonde om dan te gaan mokken om dat ene dat niet kan..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 09:16
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Kan je wel makkelijke tampons inbrengen? Ik had een vriendin die kon ook heel moeilijk tampons inbrengen. Ze had last van een te groot en te dik maagdenvlies. Ze zou daar operatief aan geholpen moeten worden voordat het waarschijnlijk lukt met seks. Ik heb haar nu al een tijdje niet meer gesproken dus ik weet niet hoe ze het heeft opgelost. Maar even langs de dokter kan geen kwaad toch?

Of denk je dat het echt komt doordat je niet ontspannen genoeg bent?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 09:51
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
misschien is dat mannetje met 6 cm wat voor je
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 11:38
SRV
Avatar van SRV
SRV is offline
Citaat:
misschien is dat mannetje met 6 cm wat voor je


OT: Ontspan en denk er niet al te veel (tot helemaal niet) overna...
__________________
wat is deze
Met citaat reageren
Oud 01-04-2008, 12:38
Verwijderd
Dat heb ik ook lang gehad; in het begin ging het niet eens, maar uiteindelijk lukte het wel maar niet pijnloos. Inmiddels gaat het prima, maar is het soms nog gevoelig; ik moet écht érg opgewonden zijn wil het zonder enige moeite gaan. Ik ben kennelijk smal gebouwd en hij is denk ik gemiddeld, dus het moest een beetje wennen allemaal Maar met wat oefening moet dat wel gaan. Zorg ook dat je echt heel erg opgewonden bent en gebruik zoveel glijmiddel als je wil, dat helpt alleen maar.

Als je ook zelf geen tampon in kan brengen, dan kan het wel echt een fysieke oorzaak hebben die je niet zelf kan verhelpen. De huisarts is dan de aangewezen persoon om een bezoekje te brengen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:01
Eloo
Eloo is offline
Citaat:
Kan je wel makkelijke tampons inbrengen? Ik had een vriendin die kon ook heel moeilijk tampons inbrengen. Ze had last van een te groot en te dik maagdenvlies. Ze zou daar operatief aan geholpen moeten worden voordat het waarschijnlijk lukt met seks. Ik heb haar nu al een tijdje niet meer gesproken dus ik weet niet hoe ze het heeft opgelost. Maar even langs de dokter kan geen kwaad toch?

Of denk je dat het echt komt doordat je niet ontspannen genoeg bent?
Toen ik net ongesteld was kon ik geen tampons inbrengen. Of eigenlijk, ik durfde niet, ik ben echt heel lang bang geweest om het in te doen en voor de pijn enz. Nu kan het wel. Eerst alleen de minitampons en nu ook de normale.
Ja, misschien is naar de dokter gaan wel een idee, maar ik zie daar erg tegenop. Mijn dokter is wel aardig ofzo, maar ik heb nou niet zo'n zin om dit probleem bij hem voor te leggen.

Als mijn vriendje mij vingert, kan hij wel 2 vingers naar binnen krijgen, soms zelfs zonder glijmiddel.
Misschien dat het dan toch de zenuwen is van 'en nu moet het echt' bij het neuken.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:09
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Ik denk dat het de zenuwen zijn dan, ik had er vroeger ook last van, nu nog steeds maar dat is na een minuutje alweer weg.

Ik denk dat gewoon goed opwarmen en relaxt doen al een hoop gaat helpen, want als je je alleen maar focust op de pijn die er gaat komen, verkramp je zowiezo al helemaal daar beneden. Succes
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:10
Eloo
Eloo is offline
Citaat:
Dat heb ik ook lang gehad; in het begin ging het niet eens, maar uiteindelijk lukte het wel maar niet pijnloos. Inmiddels gaat het prima, maar is het soms nog gevoelig; ik moet écht érg opgewonden zijn wil het zonder enige moeite gaan. Ik ben kennelijk smal gebouwd en hij is denk ik gemiddeld, dus het moest een beetje wennen allemaal Maar met wat oefening moet dat wel gaan. Zorg ook dat je echt heel erg opgewonden bent en gebruik zoveel glijmiddel als je wil, dat helpt alleen maar.

Als je ook zelf geen tampon in kan brengen, dan kan het wel echt een fysieke oorzaak hebben die je niet zelf kan verhelpen. De huisarts is dan de aangewezen persoon om een bezoekje te brengen
Hmm ik ben wel blij met deze reactie Ik denk ook dat dat het kan zijn ja. Mijn vriend is inderdaad redelijk geschapen en ik ben blijkbaar best smal gebouwd.

We denken nu misschien aan seksspeeltje om op die manier proberen om op een fijne manier de boel een beetje 'op te rekken'. Is dit een goed plan denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 15:16
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Klinkt prima, zolang je er maar lol in hebt en niet te druk maakt
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 16:31
Morticia_x
Avatar van Morticia_x
Morticia_x is offline
gelukkig heb ik een grote grot
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
gelukkig heb ik een grote grot
thanks for sharing
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:17
Eloo
Eloo is offline
Citaat:
gelukkig heb ik een grote grot
Ja, en daar heb ik niks aan dus rot maar lekker heel snel op
Met citaat reageren
Oud 02-04-2008, 21:21
Verwijderd
Citaat:
gelukkig heb ik een grote grot
Citaat:
thanks for sharing
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 05:41
Eendje
Avatar van Eendje
Eendje is offline
Citaat:
gelukkig heb ik een grote grot
lekker, sta je daar lekker te rammen, voel je er nog niets van. op zich wel handig dan, kan je tussendoor even boekje gaan lezen enz.
__________________
"i know, i know. ugly women have feelings too, but frankly it doesnt improve them any."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 10:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oki, graag weer reacties op de TS.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 14:26
Verwijderd
Mja ok, sorry voor de offtopic, kan me voorstellen dat het vervelend is. Ik heb ook wel eens pijn in het begin, ook al heb ik wel zin, maar als ik me daar overheen zet en gewoon doorga is het supersnel weer over. Dus, gewoon doorgaan al eens geprobeerd? Of blijft het dan veel pijn doen?
Dat seksspeeltje is ook een goed plan, en ik zou veel glijmiddel gebruiken
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 15:10
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
Ik herken het wel, eigenlijk precies wat jij beschrijft. Ook met tampons al moeite hebben, zelfs niet eens proberen omdat ik dat niet durfde, seks als iets zien wat je voor een bijzonder persoon wil bewaren (al zal dat voor genoeg anderen ook gelden), dat soort dingen. Misschien gaat er daardoor al wel veel vanaf hangen. En als het dan de eerste (paar) keer niet lukt en pijn doet, kom je al vrij snel in de spiraal van bang zijn pijn te krijgen, alles aanspannen, daardoor ook echt pijn krijgen, en zo door.

Tips zoals 'denk er niet over na' zijn natuurlijk heel lastig. Je vergeet niet dat het pijn deed, je vergeet niet dat je graag wilt dat het normaal was. Wat je wel kunt proberen is je veel meer op andere dingen richten. Er is al eerder gezegd dat er veel meer aan seks is dan alleen dat, daar kun je je ook mee vermaken tot het enge en vooral ook het verplichte eraf is, je gewoon een veel fijner gevoel bij seks hebt. En er dán pas weer langzaam mee begint. En dan ook niet meteen te heftig, maar rustig aan, en op geleide van jij wilt en niet eng vindt.

Kun je wel goed aan je vriendje aangeven wat je wel en niet wilt?

Bij de huisarts langsgaan kan nooit kwaad, misschien kan die je ook wel wat tips geven, en toch eens kijken of hij/zij iets abnormaals ziet. Misschien heb je wel een schimmelinfectie?

Bij mij is het in de loop der tijd (paar jaar) wel een heel stuk minder geworden. Vroeger ging het gewoon helemaal niet, nu gaat het ook heel vaak helemaal zonder pijn en ik merk dat het nog steeds beter gaat. Veel dingen geprobeerd (huisarts, glijmiddel, extra lang voorspel), wat nou uiteindelijk het beste geholpen heeft weet ik niet eens, maar er samen goed over praten heeft er wel erg aan bijgedragen.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 16:22
hmm-hmm
Avatar van hmm-hmm
hmm-hmm is offline
staar je iig niet blind op het 'het moet lukken'

geníet!
__________________
echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 13:00
Verwijderd
Als je met mini-tampons als moeite hebt wanneer je helemaal alleen in je eigen badkamer/wc bent, dan zou ik ook eens naar de dokter gaan; in die omgeving ben je vast wel helemaal ontspannen namelijk, dus lijkt 't me dat er iets meer aan de hand is dan aanspanning doordat het spannend is.
Oefenen met je eigen vinger kan ook goed helpen, bijvoorbeeld een keer onder de douche.

En speeltjes kunnen natuurlijk ook helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2008, 15:36
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
En probeer je ook vooral op andere dingen te richten. Natuurlijk is het even vervelend als neuken niet meteen goed lukt, maar er zijn genoeg andere manieren om het elkaar naar de zin te maken, die je in de tussentijd kunt verkennen tot het op een zeker moment misschien wel lukt.
Boodschappenlijstjes maken
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2008, 21:28
Eloo
Eloo is offline
Citaat:
Ik herken het wel, eigenlijk precies wat jij beschrijft. Ook met tampons al moeite hebben, zelfs niet eens proberen omdat ik dat niet durfde, seks als iets zien wat je voor een bijzonder persoon wil bewaren (al zal dat voor genoeg anderen ook gelden), dat soort dingen. Misschien gaat er daardoor al wel veel vanaf hangen. En als het dan de eerste (paar) keer niet lukt en pijn doet, kom je al vrij snel in de spiraal van bang zijn pijn te krijgen, alles aanspannen, daardoor ook echt pijn krijgen, en zo door.

Tips zoals 'denk er niet over na' zijn natuurlijk heel lastig. Je vergeet niet dat het pijn deed, je vergeet niet dat je graag wilt dat het normaal was. Wat je wel kunt proberen is je veel meer op andere dingen richten. Er is al eerder gezegd dat er veel meer aan seks is dan alleen dat, daar kun je je ook mee vermaken tot het enge en vooral ook het verplichte eraf is, je gewoon een veel fijner gevoel bij seks hebt. En er dán pas weer langzaam mee begint. En dan ook niet meteen te heftig, maar rustig aan, en op geleide van jij wilt en niet eng vindt.

Kun je wel goed aan je vriendje aangeven wat je wel en niet wilt?

Bij de huisarts langsgaan kan nooit kwaad, misschien kan die je ook wel wat tips geven, en toch eens kijken of hij/zij iets abnormaals ziet. Misschien heb je wel een schimmelinfectie?

Bij mij is het in de loop der tijd (paar jaar) wel een heel stuk minder geworden. Vroeger ging het gewoon helemaal niet, nu gaat het ook heel vaak helemaal zonder pijn en ik merk dat het nog steeds beter gaat. Veel dingen geprobeerd (huisarts, glijmiddel, extra lang voorspel), wat nou uiteindelijk het beste geholpen heeft weet ik niet eens, maar er samen goed over praten heeft er wel erg aan bijgedragen.
Ja, ik begin ook steeds meer te merken dat het vooral een gevoel is van pfft het lukt maar niet en ik heb al zo lang gewacht.
Toch denk ik dat er van de week wel een ommekeer is geweest. Bij vorige vriendjes/scharrels kon ik ook niet klaarkomen en vaak deed het allemaal heel veel pijn. Eigenlijk had ik me er al bij neergelegd dat ik gewoon niet klaar kan komen bij anderen, maar dat is dit weekend wel gebeurt bij mijn vriendje
En we hadden zelfs (heel even) seks zonder glijmiddel.

Ik denk wel dat het me steeds meer lukt om dingen aan te geven. Ik voel me wel nog verlegen dan.

Bedankt iedereen voor de tips en ik kijk het zo wel even aan. Ik denk/hoop niet dat een dokter nodig is
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:04
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Over die tampons ben ik het niet helemaal eens. Ik heb gewoon seks (zonder problemen) maar tampons gaan er bij mij erg moeizaam in (ook de mini's). Rotdingen. Met zo'n huls-dingie wil het alleen goed en pijnloos lukken.

Ik denk dat het puur ligt aan het idee, ontspanning en 'er klaar voor zijn'. Verder heb je genoeg tips gekregen hier Succes en doe rustig aan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:58
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Citaat:
Ja, ik begin ook steeds meer te merken dat het vooral een gevoel is van pfft het lukt maar niet en ik heb al zo lang gewacht.
Toch denk ik dat er van de week wel een ommekeer is geweest. Bij vorige vriendjes/scharrels kon ik ook niet klaarkomen en vaak deed het allemaal heel veel pijn. Eigenlijk had ik me er al bij neergelegd dat ik gewoon niet klaar kan komen bij anderen, maar dat is dit weekend wel gebeurt bij mijn vriendje
En we hadden zelfs (heel even) seks zonder glijmiddel.

Ik denk wel dat het me steeds meer lukt om dingen aan te geven. Ik voel me wel nog verlegen dan.

Bedankt iedereen voor de tips en ik kijk het zo wel even aan. Ik denk/hoop niet dat een dokter nodig is
Het is zo herkenbaar dit. Ik had bijna hetzelfde, en ondertussen werkt alles prima zo. Dus ik zou idd geen zorgen maken en gewoon alles z'n beloop laten. Als je nu al vooruitgang ziet, dan komt het wel goed.

Fleurop: Dat ken ik, een normale tampon zonder inbrenghuls kan zo schuren, met inbrenghuls is er geen probleem.
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 18:57
*laf_ya*
*laf_ya* is offline
Hoi!

Ik wilde even zeggen dat ik ook nu ruim 2 maanden een vriend heb, en we het afgelopen weekend voor het eerst wilde doen!
Jouw verhaal is heel herkenbaar vind ik! Het lukte niet op zijn penis in mijn vagina te krijgen, echt super vervelend, ik schaamde me dood.
Ik heb nu echt het idee dat er wat met me mis is, maar ja zoals anderen mensen hier op het forum al zeiden dat kan bijna niet, omdat er natuurlijk kinderen uit worden geboren etc. Dus ik blijf maar hopen dat het goed is, en mijn vagina "smaller" is dan bij andere meiden!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 03:08
Verwijderd
Wat niet rekt scheurt wel.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
gelukkig heb ik een grote grot
Citaat:
Klinkt prima, zolang je er maar lol in hebt en jezelf niet te druk maakt
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Seksualiteit seks gaat 'opeens' niet meer zo goed..
groovy
9 10-10-2005 15:52
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 08:20
Seksualiteit Bang voor sex met meiden of prost.
Sander21
111 08-07-2004 14:42
Verhalen & Gedichten Avond, Nacht, Ochtend
Verwijderd
9 04-07-2004 00:11
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.