Oud 02-04-2004, 22:37
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ah, ik heb het eindelijk gezien!

Deze aflevering was cool Jammer dat de serie elke keer uit feestjes + vechten bestaat, maar toch is het verslavend. Seth is zooo'n leuk personage En Adam Brody is natuurlijk gewoon cute <3

Summer is trouwens erg grappig met haar "Ielh"
__________________
I'll find you.
Advertentie
Oud 02-04-2004, 23:28
Verwijderd
Heeeeeeeel slecht nieuws:

Ik was net op teletekst aan het lezen over de aflevering van volgende week, en eronder stond dat 15 april de laatste aflevering van The OC wordt uitgezonden, en dat het in juni pas weer verder gaat

Waarom waarom waarom?
Oud 02-04-2004, 23:36
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Dat is ook snel afgelopen dan...
Oud 03-04-2004, 01:14
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 02-04-2004 @ 23:36 :
Dat is ook snel afgelopen dan...
Oud 03-04-2004, 09:39
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ooooh, ja hoor! Dan hebben we ook zes afleveringen kunnen zien

Blugh! Veronica gaat dus ook al op die toer.
__________________
I'll find you.
Oud 03-04-2004, 09:59
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Wat een kutstreek. Ja sorry hoor. Waarom moet dat nou weer? Wat gaat er dan in de plaats van The O.C. worden uitgezonden?

Nou ja, nog even over de vorige afl. Ik vond het wel leuk, maar ik vond het wel een beetje jammer dat Luke in zn arm geschoten moest worden. Dat hadden ze van wel mij wel weg mogen laten....
Oud 03-04-2004, 10:09
somszithetmee
somszithetmee is offline
daar ben ik het roerend mee eens
__________________
ik ben immers ook maar een genie
Oud 03-04-2004, 10:24
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-04-2004 @ 23:28 :
Heeeeeeeel slecht nieuws:

Ik was net op teletekst aan het lezen over de aflevering van volgende week, en eronder stond dat 15 april de laatste aflevering van The OC wordt uitgezonden, en dat het in juni pas weer verder gaat

Waarom waarom waarom?
Er waren te weinig kijkcijfers. Het was een grote hit in Amerika, maar hier valt het tegen. Ze proberen het van de zomer weer. Ipv "the OC" komt nu "Angel" op tv.
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 03-04-2004, 11:50
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
sharkkkie schreef op 03-04-2004 @ 10:24 :
Er waren te weinig kijkcijfers. Het was een grote hit in Amerika, maar hier valt het tegen. Ze proberen het van de zomer weer. Ipv "the OC" komt nu "Angel" op tv.
Wat een onzin!! Ze kunnen toch nie verwachten dat na 3 afleveringen de kijkcijfers superhoog zijn??
Kheb zelfs een vriendin zo ver gekregen dat ze het kijkt (en die kijkt normaal nooit zo'n series)
Ze moeten het gewoon een kans geven!
Oud 03-04-2004, 12:42
karinn
Avatar van karinn
karinn is offline
Wat een slechte 1 aprilgrap zeg! (dat hoop ik dan maar he )
__________________
Sometimes, I wish that I was a cold beer,I'd rest assured that you would hold me near you, I'd be guaranteed to be just what you need
Oud 03-04-2004, 13:49
Verwijderd
Citaat:
sharkkkie schreef op 03-04-2004 @ 10:24 :
Er waren te weinig kijkcijfers. Het was een grote hit in Amerika, maar hier valt het tegen. Ze proberen het van de zomer weer. Ipv "the OC" komt nu "Angel" op tv.
echt waar? maar tis zo leuk!!

En gaan ze dan Angel herhalingen doen ofzo? The OC is veel leuker dan Angel!
Oud 03-04-2004, 15:51
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Tja, ze hebben het ook niet echt een kans gegeven. Hoe vaak is het nou geweest? 4x toch...?

Nou ja misschien dat het in de zomer idd wel meer bekeken wordt omdat iedereen dan weer vrij is e.d.
Oud 03-04-2004, 19:21
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-04-2004 @ 13:49 :
echt waar? maar tis zo leuk!!

En gaan ze dan Angel herhalingen doen ofzo? The OC is veel leuker dan Angel!
Dit stond vandaag in de krant hier:

Veronica stopt na anderhalve maand met de Amerikaanse jongerenserie "the O.C.". De reeks die in de VS heel succesvol is, haalt hier te lage kijkcijfers. "We gaan het in de zomer opnieuw proberen", aldus een woordvoerder. "THe O.C.", de afkorting staat voor Orange County, draait om de dubbellevens die rijke tineners in dit deel van Zuid-Californië leiden. Het wordt vaak gezien als een tweede "Beverly Hills 90210". De show trok hier op de donderdagavond, om kwart over negen zo'n 125.000 kijkers. Veronica brengt nu vanaf 22 april tot en met 20 mei op dit tijdstip de laatste vijf afleveringen van het vierde seizoen van "angel", en lost daarmee een belofte aan de fans in. Vanaf september is de complete vijfde reeks van deze komische horrorserie te zien. Dat zijn tevens de laatste afleveringen. Een protestactie op internet van 80.000 trouwe kijkers wereldwijd mocht niet baten.

dus...................
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Oud 03-04-2004, 19:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
komische horrorserie? hmmm

maarja jammer van the oc, maar nog jammerder (?) van angel..
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 03-04-2004, 19:30
Cruz
Cruz is offline
Noouu sorry hoor, maar wat een grote kutzooi
Het is écht een leuke serie! Hoe kunnen ze dat nou nu al er weer af gooien!? Ik protesteer!

En Seth is helemaal top luv the guy..
__________________
What Goes Around Comes Around
Oud 03-04-2004, 20:31
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Snif dat Angel al echt stopt.
__________________
I'll find you.
Oud 03-04-2004, 20:43
Gruppie
Gruppie is offline
Ik vind het zo'n leuke serie

Nou ja, zolang Everwood niet van de buis wordt gehaald...

Ps: in de Veronicagids stond dat The OC volgende week rond 21 uur begint.
Oud 04-04-2004, 11:57
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Aah nee! Waarom moeten ze altijd die leuke series van de buis afhalen! Veel mensen weten geloof ik nog geeneens van het bestaan van de serie af.. dus ze zouden gewoon wat meer reclame moeten maken. Weet zeker dat er dan meer mensen zouden kijken.
Maarre in de zomer verder met de afleveringen? Alsof dan veel mensen kijken! Dan is iedereen op vakantie godverdomme(ik dus ook).
Oud 04-04-2004, 12:00
TwistedJunkie
Avatar van TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
wordt het van de buis gehaald?????? WAAROM?...mjaa ik moet wel toegeven dat ze het niet bepaald uitzenden op een goed tijdstip. Je hebt Jensen! op Yorin en op net 5 zijn op donderdag meestal wel goede films te zien.....

wel jammur....Adam Brody is ech lief
__________________
This Whole Damn World Can Fall Apart, You'll Be Ok
Oud 04-04-2004, 12:06
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
idd erg jammer ja! echt een heel leuke serie

Maar even over Angel Zijn de nieuwe afleveringen daarvan nog niet op de buis geweest? Dus over evil Cordy enz.?
Oud 04-04-2004, 12:16
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kiek schreef op 04-04-2004 @ 12:06 :
Maar even over Angel Zijn de nieuwe afleveringen daarvan nog niet op de buis geweest? Dus over evil Cordy enz.?
nee
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 04-04-2004, 12:52
Pla
Pla is offline
shut up!
Beter halen ze dit niet van de zender!
__________________
duss..
Oud 04-04-2004, 13:13
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Fucking belachelijk, ik vind het echt zo'n vette serie, ik kijk het zelfs als ik om 3 uur 's nachts van mijn werk thuiskom en om 6 uur weer op moet staan. Ik ben verliefd op Seth en in Juni zit ik in het buitenland en kan ik dus niet kijken.
Hoe kun je nou na 3 afleveringen beslissen dat het niet genoeg scoort?
Oud 07-04-2004, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 03-04-2004 @ 20:43 :
Ik vind het zo'n leuke serie

Nou ja, zolang Everwood niet van de buis wordt gehaald...

Ps: in de Veronicagids stond dat The OC volgende week rond 21 uur begint.
Op teletekst staat nu dat het 20.50 is
Oud 07-04-2004, 12:53
$uperGirl
Avatar van $uperGirl
$uperGirl is offline
Hoe kunnen ze het nou stoppen!!!!
Die mensen van Veronica zijn gek!! Als ze het nou op een beter tijdstip uitzenden zullen ze heus wel meer kijkers krijgen en reclame maken en nog wat langer wachten met die kijkcijfers!! Stelletje klootzakken daaro!
__________________
If the facts don't fit the theory, change the facts.
Oud 07-04-2004, 13:42
Verwijderd
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee*ademt* eeeeeeeeeeee!!! het mag niet stoppen! heb ik eindelijk weer eens een serie die ik wil volgen (na Roswell) stopt ie er weer mee!!!
Oud 07-04-2004, 18:51
Whodang
Whodang is offline
Ik had gehoord dat het door de kijkcijfers kwam.. anderen zeggen weer dat ze nog de rest van afleveringen moeten kopen..maar goed

hey mensen check ook www.the-oc.nl ff. Is een nieuwe Nederlandstalige O.C. fansite
Er is ook een forum waar je kunt meepraten
Oud 07-04-2004, 19:23
nicky_b
nicky_b is offline
Het feit dat ze stoppen met het uitzenden van The O.C. heeft waarschijnlijk niets te maken met de kijkcijfers. In België zonden ze The O.C. ook uit , maar zijn ze er ook mee gestopt na een bepaald aantal afleveringen ( dacht ook 6 ) omdat ze in Amerika nog maar enkele afleveringen voorlopen , en er moet een bepaalde tijd tussen zitten vooraleer ze hier mogen uitgezonden worden. Er was ook nog het probleem dat de banden met de afleveringen er niet op tijd waren .
Oud 07-04-2004, 20:08
The Stranger
Avatar van The Stranger
The Stranger is offline
Citaat:
Whodang schreef op 07-04-2004 @ 18:51 :
Ik had gehoord dat het door de kijkcijfers kwam.. anderen zeggen weer dat ze nog de rest van afleveringen moeten kopen..maar goed

hey mensen check ook SPAM ff. Is een nieuwe Nederlandstalige O.C. fansite
Er is ook een forum waar je kunt meepraten
Lekker subtiele spam. Rot nu maar weer op, kerel.
__________________
~eef <3 "No hugging, no learning."
Oud 07-04-2004, 21:33
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
evEndzhar schreef op 07-04-2004 @ 20:08 :
Lekker subtiele spam. Rot nu maar weer op, kerel.
Wat maakt dat nou weer uit?
__________________
I'll find you.
Oud 07-04-2004, 21:43
Whodang
Whodang is offline
Citaat:
evEndzhar schreef op 07-04-2004 @ 20:08 :
Lekker subtiele spam. Rot nu maar weer op, kerel.
Is toch gwoon een fansite van The O.C., hoef je niet moeilijk over te doen...
Ik zet geen site over borstvergrotingen ofzo neer of wel soms
Als je het niet wil zien ga je toch lekker ergens anders spelen..

Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 22:15.
Oud 07-04-2004, 22:32
The Stranger
Avatar van The Stranger
The Stranger is offline
Je eerste post was toevallig over je eigen website? Adverteren op het forum is niet toegestaan, maakt niet uit waar het over gaat.

Neem maar contact op met Jon, hij wil vast wel een banner neerzetten tegen betaling.
__________________
~eef <3 "No hugging, no learning."
Oud 08-04-2004, 13:43
Whodang
Whodang is offline
Als mensen meer info over de serie willen vinden gaan ze derheen anders niet
En volgens mij ben jij de enige die ermee zit dus..
en nee..toevallig is het neit m'n eigen site
Oud 08-04-2004, 21:30
Verwijderd
Zielig voor Ryan dat hij steeds Marissa en Luke steeds samen moest zien. En dan gaat ie zoenen (en vast nog wel meer) met die Gabrielle! Net als Marissa binnen komt.. zo komt het nooit goed tussen die twee

Seth laat zich gewoon gebruiken door Summer, heeft ie dat in de gaten? Dat hij haar toch snel vergeet..

De opa van Seth is maar stom..

En dat Luke ineens zo lief doet tegen Ryan en Seth. Ik dacht dat hij misschien Ryan de schuld zou geven, maar nu lijkt het wel alsof ze beste vrienden zijn.
Oud 08-04-2004, 21:46
Verwijderd
Oeh, Seth kon dat gedichtje van Summer nog helemaal opzeggen! <3 Hij deed zoo lief tegen haar
En Summer zoende hem. Maar het betekende vast niet veel voor haar.. ze ging meteen weer op zoek naar rijke bankierjongens.

Zielig weer voor Marissa Ze had alleen seks met Luke omdat ze Ryan zag volgens mij. Dadelijk krijgt ze er spijt van..
Oud 08-04-2004, 21:52
Gruppie
Gruppie is offline
Wat een stom einde! voor mijn gevoel was dit nog helemaal niet een einde Ik maar wachten, komt Veronica Vibes (of hoe die troep heet)..........
Oud 08-04-2004, 22:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
argh, ik word echt gek van mijn moeder! ze kan echt niet opnemen.. gemist dus
iemand zin om een samenvatting te geven?
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-04-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 08-04-2004 @ 22:28 :
argh, ik word echt gek van mijn moeder! ze kan echt niet opnemen.. gemist dus
iemand zin om een samenvatting te geven?
Dat probleem heb ik ook vaak als voor mij opgenomen wordt

De opa van Seth, die zo'n beetje de hele OC beheert, kwam op bezoek. Samen met zn vriendin, Gabrielle, van 24.. Hij was niet zo blij met Ryan, en het hele huis-brand-gebeuren, omdat hij de baas is van Seth's moeder, en zij dus over dat project ging. Caleb (opa) vond dat Seth's moeder minder moest gaan werken, zodat ze meer tijd had voor haar 'nieuwe zoon', maar hij bedoelde dat niet erg vriendelijk. Sandy moet hem sowieso al niet, en hij ging zeggen dat Seth's moeder (ik ben haar naam vergeten) ontslag wilde nemen. Ruzie tussen Caleb en Seth's mama dus. Maar uiteindelijk is dat toch nog goed gekomen.

Luke wilde weer samen met Marissa zijn, en hij was daar net op bezoek toen Ryan er ook aanbelde, om te vragen of ze zin had mee te gaan naar het verjaardagsfeest voor de opa van Seth. Luke zag hem, en hij deed echt superaardig na dat hele schiet incident. Helemaal dankbaar dat Ryan hem naar het ziekenhuis had gebracht en Marissa had gebeld.

Seth wilde Summer vragen voor dat feest voor zn opa, en ineens vroeg Summer hem zelf. Met de bedoeling dat Seth haar aan allemaal knappe rijke jonge bankierszonen enzo kon voorstellen. Marissa ging met Luke naar het feest, en Ryan vond dat niet zo leuk. Gabrielle had dat door, en ze begon hem te verleiden, en ze zoenden. Later op dat feest ging Ryan in zn poolhouse zitten nadat hij Marissa en Luke samen had gezien, en Gabrielle kwam daar langs. Ze gingen zoenen en waren ook nog wel van plan seks te gaan hebben volgens mij. Toen kwam ineens Marissa binnen, nadat ze met Summer een gesprek had gehad over Ryan en Luke en seks met Luke (hadden ze nog nooit gedaan). Nja, ze zag Ryan daar dus half uitgekleed met Gabrielle, rende weg naar Luke, en samen zijn ze naar Luke's huis gegaan en hebben het daar gedaan. Aan het eind werd Marissa thuis gebracht door Luke, en toen Luke weg reed kwam Ryan naar haar toe. Ze zei tegen hem dat hij net te laat was..

Op dat feest voelde Seth zich misbruikt, en hij zei dat tegen Summer. Dat die bankierszonen enzo alleen naar haar borsten keken, terwijl zij met allerlei economische dingetjes indruk probeerde te maken. En toen kwam een supermooi stukje: Seth ging een beetje herinneringen ophalen uit 6th grade, en hij kon nog een heel gedicht van haar opzeggen. Dat was echt zo lief! Summer keek ook heel vertederd, ze zoende Seth, en ging toen weer op zoek naar andere rijke leuke jongens.

En de moeder van Marissa heeft tegen de vader van Marissa gezegd dat ze wil scheiden.

Pff, dat was het wel denk ik.. als ik nog wat vergeten ben mag iemand anders aanvullen
Oud 08-04-2004, 22:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
dankje
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-04-2004, 23:11
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Pebbles.. jij bent ff bezig geweest.

Echt wel jammer dat Ryan met die vriendin ging zoenen. Dom, dom, dom! En Seth was weer schattig.
Oud 08-04-2004, 23:17
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Gruppie schreef op 08-04-2004 @ 21:52 :
Wat een stom einde! voor mijn gevoel was dit nog helemaal niet een einde Ik maar wachten, komt Veronica Vibes (of hoe die troep heet)..........
jaa.. dat gevoel had ik ook.. stomme O.C.
maar het was leuk.. voorspelbaar maar leuk..
dat Ryan met dat mens van 24 ging was juist goed! want hierdoor beseft Marissa dat Ryan niet alleen maar altijd als zij het wil klaar staat maar dat hij ook nog een leven heeft! en daardoor vindt ze hem juist weer leuker en dan krijgen ze wat! en dat is ons doel. (terwijl die Marissa trouwens wel een anorextische (?) doos is)
en Seth is egt de koelste.
is er ook een sait met de scripts van O.C.?? dan ga ik Seth quoten.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 08-04-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 08-04-2004 @ 23:11 :
Pebbles.. jij bent ff bezig geweest.

Echt wel jammer dat Ryan met die vriendin ging zoenen. Dom, dom, dom! En Seth was weer schattig.
Ach, dat was weer wat nuttige tijdsbesteding

Het was idd dom van Ryan. En dan weet je dat Marissa het zal gaan zien, en dan hoop je van niet, maar het gebeurt natuurlijk toch. En Ryan weer net te laat om het goed te maken. Frustrerend..
Oud 08-04-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 08-04-2004 @ 23:17 :
jaa.. dat gevoel had ik ook.. stomme O.C.
maar het was leuk.. voorspelbaar maar leuk..
dat Ryan met dat mens van 24 ging was juist goed! want hierdoor beseft Marissa dat Ryan niet alleen maar altijd als zij het wil klaar staat maar dat hij ook nog een leven heeft! en daardoor vindt ze hem juist weer leuker en dan krijgen ze wat! en dat is ons doel. (terwijl die Marissa trouwens wel een anorextische (?) doos is)
en Seth is egt de koelste.
is er ook een sait met de scripts van O.C.?? dan ga ik Seth quoten.
Ik vond het juist wel een goed einde. Dat Marissa tegen Ryan zei dat hij net te laat was, en toen naar binnen ging en Ryan daar nog zo stond. (dat was toch het einde? ik weet het even niet meer zeker)

En Charmedkiz heeft wel eens wat gequote hier, dus ze zal vast ook wel een site weten
Oud 08-04-2004, 23:22
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 08-04-2004 @ 23:18 :
Ach, dat was weer wat nuttige tijdsbesteding

Het was idd dom van Ryan. En dan weet je dat Marissa het zal gaan zien, en dan hoop je van niet, maar het gebeurt natuurlijk toch. En Ryan weer net te laat om het goed te maken. Frustrerend..
Haha ik dacht ook precies zo. Ik zo shit.. Marissa ziet ze straks! Eerste keer blij dat niemand ze ziet natuurlijk.. maar ja.. dan de 2e keer.
Oud 09-04-2004, 10:55
kitkat
Avatar van kitkat
kitkat is offline
maar ik vind die marissa ook wel een muts hoor hoe kan zij nou verwachten dat Ryan gewoon blijft wachten op haar als zij aangeeft dat ze weer iets met luke heeft
__________________
*peet=tjick*pizza=jum*phoebs=liev=)*TrenzZ*GOD*outdated*nothing*bartje*psycho*hem*rob*wolter* Cormamin Lindua ele lle.
Oud 09-04-2004, 12:05
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Shadina schreef op 08-04-2004 @ 23:11 :


Echt wel jammer dat Ryan met die vriendin ging zoenen. Dom, dom, dom!
Ik kon het echt niet aanzien, ik zat helemaal verkrampt voor de tv dus toen heb ik maar doorgespoeld.

Zou Marissa echt met Luke naar bed zijn geweest? Misschien heeft ze op het laatste moment wel nee gezegd ofzo.
Oud 09-04-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 09-04-2004 @ 12:05 :
Ik kon het echt niet aanzien, ik zat helemaal verkrampt voor de tv dus toen heb ik maar doorgespoeld.

Zou Marissa echt met Luke naar bed zijn geweest? Misschien heeft ze op het laatste moment wel nee gezegd ofzo.
Dat zou ook kunnen. Ze keek wel even zo van 'o nee' toen ze daar in bed lag. Maar ze zei wel tegen Ryan dat hij net te laat was, dus dat zou weer wel kunnen betekenen dat ze seks heeft gehad..
Oud 09-04-2004, 12:29
Pla
Pla is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 09-04-2004 @ 12:05 :

Zou Marissa echt met Luke naar bed zijn geweest? Misschien heeft ze op het laatste moment wel nee gezegd ofzo.
Jaa die hebben opzeker wel seks gehad, Ryan was niet voor niets te laat..
hee en hallo, Seth en Summer zoenend, dat was toch ook leuk he
__________________
duss..
Oud 09-04-2004, 12:57
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
ze laten ons volgende week met een ***einde achter nou ja jullie
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 09-04-2004, 13:05
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
hier de leukste quotes pas op ***SPOILERS***

Spoiler
__________________
Learn the rules, then break them

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 23:00.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Waar is the O.C.??
mystery86
9 16-02-2005 12:14
Films, TV & Radio The O.C. #6
x-spekkie-x
2 10-01-2005 12:30
Films, TV & Radio The O.C. - SPOILERS topic
x-spekkie-x
14 17-12-2004 17:52
Films, TV & Radio hoelaat begint the OC???
DG
8 10-08-2004 22:19
Films, TV & Radio The O.C.
heaven or tha hell
3 19-07-2004 18:50
Films, TV & Radio The O.C.
UNP
1 06-04-2004 21:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.