Oud 07-04-2009, 21:33
Sjaaker
Sjaaker is offline
Hoi, ik heb laatst zelf een filmpje met mn broer gemaakt, laat even weten wat je er van vindt! Ik heb de techniek stopmotion gebruikt, waarbij je in dit geval een poppetje steeds een kleine beweging laat maken en een foto neemt.ips zijn meer dan welkom!

www.youtube.com/watch?v=mY4riPKp6XY
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2009, 13:40
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hmmwtf. XD Ik vind stopmotion altijd wel gaaf. Het ziet er wel een beetje rommelig uit, die scene met dat mannetje door de huiskamer. Het licht is een beetje gaar daar, vind ik. Ook jammer dat de conclusie meteen verraden wordt door de titel (hoewel ik eigenlijk dacht dat het mannetje de slapende jongen zou gaan vermoorden met een komkommer, niet andersom).
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 19:15
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
ik vind t leuk, maar zodra de muziek stopt en het 'echte filmen' komt vind ik m niet zo leuk meer. niet grappig.
ligt natuurlijk aan ieders humor..
persoonlijk vind ik het stopmotiongedeelte veel meer inhoud en sfeer hebben en daarom ook leuker om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 20:43
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik vind het laatste deel ook niet zo leuk, maar dat begin daarintegen best grappig!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 10-04-2009, 11:40
Sjaaker
Sjaaker is offline
Ik heb de hele video ge storyboard tot aan het moment dat de jongen de volgende ochtend opstaat. Ik had met mijn broertje ter plekke besloten dat het wel grappig zou zijn om een onverwacht einde te creeeren. Sommige mensen vinden het einde te gek, sommigen vinden het verschikkelijk. Het moet net je smaak zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.