Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 20:36
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
nieuwe tekening! met de computer gekleurd ^_^ hijs gebaseerd op een trigun fanfic, akuma no hofuku, en die hoef ik neit uit te leggen want het slaat toch nergens op als je trigun niet kent. maar t gaat in t kort over legato(=bad guy) die herboren word als lieve schattige alexander, en dankzij de duivel weer zijn oude slechte zelf word, wat weer tegengegaan wor ddoor 2 engelen(die hier ook op staan) linksboven: alexander. rechtsboven: legato. zoek de verschillen.. aaaaaaaaaaaaaaanyway, benieuwd wat jullie ervan vinden, onderbouwde kritiek is meer dan welkom, en remember: het is manga stijl en aan 'het is niet mijn smaak' heb ik geen flikker



?
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 20:39
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
mooiiie engelun
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 21:56
fucking hero
fucking hero is offline
mooi getekend enzo(ik kan het je niet nadoen, op het moment )
maar, de kleuren mogen wel wat donkerder(een stuk donkerder). het heeft niet de juiste atmosfeer voor manga imho..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 11:59
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
poop schreef:
mooi getekend enzo(ik kan het je niet nadoen, op het moment )
maar, de kleuren mogen wel wat donkerder(een stuk donkerder). het heeft niet de juiste atmosfeer voor manga imho..
wow, een reply o.O ~_^

thnXXX! k heb de kleuren expres licht gedaan om het contrast tussen alexander en legato goed duidelijk te maken, maar het had idd wel wat donkerder gemogen.. persoonlijk vin k dat het wel de sfeer van de fic heeft, ma ja igg bedankt!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:07
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
tis wel mooi getekend, ik zou het je niet nadoen, ik vind bloemen alleen niet zo heel erg mooi.. (niet speciaal jouwe dus), en ik vind het niet echt geweldig ingekleurd, ik hou meer van 1 kleur per vlak (of meer, als er maar een duidelijke afscheiding is), en ik vind het dus niet zo mooi dat de kleuren veel overlopen en buiten de lijnen komen, ik vind dat het een rommelig effect heeft
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:35
fucking hero
fucking hero is offline
hijs ook te snel ingekleurd, te veel afgeraffeld, denk ik.. je kan zien hoe het ingekleurd is, das erg jammer
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:11
ZjAf
ZjAf is offline
Hmm, ik vind em een beetje onduidelijk.
Kan beter! Als je het een beetje bewerkt met schaduwen enzo izzie zeer cool
__________________
Chillin`
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 11:52
ShadowLady
ShadowLady is offline
ik zag je nick en dacht meteen legato

hijs wel mooi alleen hij lijkt dus totaal niet imho en ik vind hem ook niet echt mooi ingekleurd
:-\
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 14:17
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ik vind de tekening op zich wel heel mooi gemaakt, maar inderdaad, de inkleuring is wat minder. Ik vind dat er een duidelijkere scheiding moet zijn tussen goed en slecht; een groot verschil tussen licht en donker kan daar goed bij helpen. En misschien past cel-style hier wel beter bij (ik weet dat dat heel moeilijk is om te doen, kan het zelf niet).
Maar toch vind ik het een mooie tekening, zeker omdat je nog niet zo lang bezig bent met Photoshop (correct me if I'm wrong).
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:05
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
die arm van die iemand rechtsonder is wel heeeeel lang...
en die bloemen zien er wel viezig uit. MEt de inkleuring heb ik itt sommigen geen probleem. Wel in zn geheel !
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:21
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ik vind um wel heel erg mooi, maar idd, de inkleuring vind ik een beetje te 'lief' voor manga zegmaar, tis een beetje zacht. En Alexander en Legato lijken zo eigenlijk helemaal niet echt op elkaar, dat is wel jammer, je kunt niet zo makkelijk zien dat het 1 en dezelfde persoon is, alleen de een goed en de ander kwaad. Dat is wel jammer, het is dat het er bij staat, anders had ik het echt niet gezien... Het had allemaal wel ietsje donkerder gemogen en meer afscheiding tussen goed en kwaad. Verder vind ik het wel een heeeeeeeele mooie tekening, en nee, dit doe ik je niet zo snel na......
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.