Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2017, 19:51
Verwijderd
Hey,

Ik heb het laatste tijd echt het gevoel dat ik lelijk ben en niks me meer staat. Zelfs kleren dat ik 2 weken geleden super leuk vvond staan. VInd ik nu echt niet meer staan en dat komt niet door mn kleren maar ik vind dat het niet... ja hoe zeg je dat... ik voel me gewoon ontzettend lelijk.

Waarom ben ik in 1 week heel erg veranderd en waarom vind ik me zelf opeens zo lelijk?
Ik weet het echt ff niet meer...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2017, 21:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk dat iedereen (of in elk geval elke vrouw) dat zo af en toe wel heeft. Bij mij ligt het vaak ook wel aan de tijd van de maand, sommige dagen houd je net meer vocht vast waardoor je kleding strakker zit of minder mooi valt, een paar dagen later is dat weer anders.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2017, 21:07
Verwijderd
Dankje wellll😁
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 12:17
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik denk dat iedereen (of in elk geval elke vrouw) dat zo af en toe wel heeft.
Ik heb dat nooit.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 12:27
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Is er de afgelopen weken iets gebeurd, LOVEbasketbal?

Heeft bijvoorbeeld iemand je aangeraakt terwijl je niet wilde? Al is het op een 'kleine' manier, zoals een irritante klasgenoot in de aula. Was er een situatie waarin je bang was en wilde dat je geen ruimte innam? Of iets waarbij iemand indruk op jou maakte?

Het is niet normaal om psychologisch zo veel last te hebben van je lichaam, ook al wordt vrouwen voortdurend onzekerheid aangepraat. Door de acute start van je symptomen zou het kunnen dat je op deze manier een emotionele ervaring (zoals bijv. een ontmaagding) fysiek aan het verwerken bent.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Is er de afgelopen weken iets gebeurd, LOVEbasketbal?

Heeft bijvoorbeeld iemand je aangeraakt terwijl je niet wilde? Al is het op een 'kleine' manier, zoals een irritante klasgenoot in de aula. Was er een situatie waarin je bang was en wilde dat je geen ruimte innam? Of iets waarbij iemand indruk op jou maakte?

Het is niet normaal om psychologisch zo veel last te hebben van je lichaam, ook al wordt vrouwen voortdurend onzekerheid aangepraat. Door de acute start van je symptomen zou het kunnen dat je op deze manier een emotionele ervaring (zoals bijv. een ontmaagding) fysiek aan het verwerken bent.

Nee geen van alle.....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 16:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Tja, dan zijn het misschien toch hormonen. Je zit tenslotte in de puberteit.

Misschien kun je een handeling zoeken waar je je lekker bij voelt? Veel mensen voelen zich aantrekkelijk als ze net gesport hebben, bijvoorbeeld. Je moet er alleen niet in doorschieten, uiteindelijk moet je je wel fijn voelen bij jezelf, door jezelf.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 17:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat soms ook heel fijn kan zijn is jezelf even vertroetelen. Even de tijd nemen om een maskertje op je gezicht te doen, je nagels te lakken, dat soort dingen. Soms kan zoiets simpels, waardoor je jezelf tijd gunt puur voor jezelf, best goede dingen doen voor je zelfvertrouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2017, 18:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom vind je je uiterlijk eigenlijk zo belangrijk?

Heb je het gevoel dat mooi zijn 'moet', of doe je het voor jezelf?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2017, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom vind je je uiterlijk eigenlijk zo belangrijk?

Heb je het gevoel dat mooi zijn 'moet', of doe je het voor jezelf?
Ik wil der gewoon leuk uitzien... dat heeft denk ik iedereen wel....
Met citaat reageren
Oud 20-03-2017, 22:49
emmawinter
emmawinter is offline
Citaat:
Ik wil der gewoon leuk uitzien... dat heeft denk ik iedereen wel....
Dat is zeker waar. Toen ik jonger was (nu soms nog steeds eigenlijk) had ik ook best veel onzekerheden wat betreft mijn uiterlijk. Een gedeelte daarvan gaat vanzelf weg met de tijd. Maar je zou er ook iets aan kunnen doen. Sommige dingen kan je niet veranderen (zoals bijvoorbeeld je neus of de bouw van je lichaam) maar andere dingen kan je wel heel veel invloed op hebben. Denk hierbij aan het elke dag reinigen van je huid als je last hebt van puistjes en regelmatig sporten als je overgewicht hebt. Deze dingen lijken misschien oppervlakkig, maar ik heb zelf gemerkt dat kleine veranderingen/verbeteringen echt een groot effect kunnen hebben op je zelfvertrouwen en de manier waarop je in het leven staat
Met citaat reageren
Oud 21-03-2017, 16:52
Verwijderd
Dankjewell<3
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Overal tussenin en uiterlijk te belangrijk vinden.
krentenbol
13 26-01-2010 21:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap LA laat ouders uiterlijk kind kiezen
De Veroorzaker
40 09-03-2009 15:27
Psychologie handelingen en uiterlijk
Lenny K
12 16-11-2004 15:20
Liefde & Relatie Uiterlijk of innerlijk belangrijk?
TranceGirl
69 11-01-2004 18:57
Lifestyle Innerlijk - Uiterlijk
Nijn*
32 19-10-2003 19:30
Liefde & Relatie verhouding innerlijk - uiterlijk
Blisss
49 16-11-2002 12:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.