Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2003, 14:28
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
ja duzz....kep ff snel (nou ja snel!) een siteje gemaakt...althans een opzetje....hij doet nog nix...het zijn alleen nog maar plaatjes....maar ben er nog nie helemaal tevreden over en wou ff jullie mening wetuh enzow! en het is in eerste instantie een portofolio die ik op cd ga zetten voor een stage gesprek......duzz.....fire away!

http://www.geocities.com/mcmurdar

ow en die transformer (shockwave) heb ik ook zelf getekend hoor!

ow en alles wortd dus alter in flash geanimeerd enzow...zodat allees een beetjuh mooi in elkaar schuift enzo.......en het logo wordt in 3D en gaat dan een beetje met storing rond draaien!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 14:40
neetolthof123
neetolthof123 is offline
ik vind em wel nice, misschien iets meer 3d vormgeving erin, dat heb ik op mijn site, www.neetonline.tk, is wel heel anders, maar vind ik wat mooier voor vormgeving, dan wil je juist het design naar voren laten komen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:41
mR
Avatar van mR
mR is offline
Ziet er tof uit !

Alleen weer de o zo storende geocities banner :\
*Hint* Bekijk je PM ff
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:43
Sjoukie
Sjoukie is offline
neetolthof123, ik vind opzet van --GETUPKIDS-- qua vormgeving stukken prfessioneler en verzorgder overkomen; een project waarmee hij zeker indruk zal kunnen maken (ook afhankelijk van het stage-adres). T0ch snap ik de tak van de 'r0b0t' niet in het geheel.

Ga zo door en veel suc6 bij het gesprek!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:49
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
verisme schreef op 30-06-2003 @ 15:43:
neetolthof123, ik vind opzet van --GETUPKIDS-- qua vormgeving stukken prfessioneler en verzorgder overkomen; een project waarmee hij zeker indruk zal kunnen maken (ook afhankelijk van het stage-adres). T0ch snap ik de tak van de 'r0b0t' niet in het geheel.

Ga zo door en veel suc6 bij het gesprek!
dank u!
tja die robot.....uhm.....ik had hem eerst zonder die transformer en toen vonk uhm een beetjuh leeg en begon ik te denken van wat past bij mij en bij de vormgeving......en toen kwam ik dus op de transformers omdat ik al van kinds af aan al fan ben en omdat die "robots ook vrij hoekig en statisch zijn qua vorm net als de rest van de portofolio! duzz........kep em ook expres in de zelfde kleuren getekend als de rest van de portofolio!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:49
Verwijderd
Adembenemende vector-art Wou dat ik t kon hulde hulde
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:51
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
SouthPoleRaider schreef op 30-06-2003 @ 15:49:
Adembenemende vector-art Wou dat ik t kon hulde hulde
hehe...dank u! ...al is die transformer in photshop gedaan hoor! althans de kleuren!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 15:04
Verwijderd
jammer dat z'n voeten er net niet op komen (bij mij althans)

verder valt er niks over te zeggen behalve dat het is
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 15:14
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
je bedoelt op de tweede pagina?...ja klopt! alsk uhm kleiner maak vink uhm nie mooi meer duzz..of zo...of op een andre plaats....benk nog ff over aant dubben!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 15:40
Verwijderd
Ik vind 'm wel cool. Heb alleen een schijthekel aan flash dus wat mij betreft mag je dat laten hangen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:31
Verwijderd
De transformer is cool, vooral voor een zelfgetekende

De kleuren vind ik persoonlijk wat minder. Bruin en oranje vind ik een extreem foute kleurencombi
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 17:25
Verwijderd
Citaat:
neetolthof123 schreef op 30-06-2003 @ 15:40:
ik vind em wel nice, misschien iets meer 3d vormgeving erin, dat heb ik op mijn site, www.neetonline.tk, is wel heel anders, maar vind ik wat mooier voor vormgeving, dan wil je juist het design naar voren laten komen denk ik.
Ik zou de nep-3d look zoals op jouw site juist achterwege laten, de eenvoudige photoshop bevel&emboss oogt amateuristisch en stijlloos. (Maak dan gebruik van écht 3d, niet dat wanna-be-diepte-effect).

Voor --GETUPKIDS--; het ziet er zeker oke uit op het eerste gezicht. Ben benieuwd naar het geheel in flash.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 17:26
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 30-06-2003 @ 15:28:


ow en die transformer (shockwave) heb ik ook zelf getekend hoor!
hoe dan?
overgetrokken?
nagetekend?

trouwens dat bruin van de achtergrond (links/rechts) is een andere kleur bruin :/
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 18:02
funest
Avatar van funest
funest is offline
erg gaaf, wel enorm hipheidsverantwoord..maar goed...
ik kan alleen niet verder komen dan de index, klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 02:45
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
-niels- schreef op 30-06-2003 @ 18:26:
hoe dan?
overgetrokken?
nagetekend?

trouwens dat bruin van de achtergrond (links/rechts) is een andere kleur bruin :/
ja kep hem nagetekend van een plaatje wat in de wizard stond...niet eerst ingescand ofzow...want da kan nie....scanner kaduuk! eenuh dat kleur verschil is idd storend.......kna hem ook nie de zelfde kleur krijgen....kan wle maar dan moet ik een plaatje op de achtergrond zettuh! .....kijk nog wel ff!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 02:46
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
N00dles schreef op 30-06-2003 @ 17:31:
De kleuren vind ik persoonlijk wat minder. Bruin en oranje vind ik een extreem foute kleurencombi
ja dat bruin en oranje is een beetjuh vintage.....beetjuh back to the eighties enzow....vink wel mooie kleuren bij elkaar eigenlijk!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 02:51
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
AM schreef op 30-06-2003 @ 19:02:
erg gaaf, wel enorm hipheidsverantwoord..maar goed...
ik kan alleen niet verder komen dan de index, klopt dat?
uhm...neej..als je op het plaatjuh in de index klikt hoor je op nog een pagina te komen!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 02:53
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
ow...en waar ik eigenlijk wle benieuwd naarw as is of de navigatie wle een beetjuh duidelijk is en of het geheel wle een beetjuh makkelijk te navigeren is volgens jullie......... alle tips en kommentaar is welkom (alsin foute zin )
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2003, 03:00
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-06-2003 @ 16:40:
Ik vind 'm wel cool. Heb alleen een schijthekel aan flash dus wat mij betreft mag je dat laten hangen
hekel aan flash????????

tjek dit en als je dan nog een hekel hebt aan flash dan....dan.....dan.....nou dan weet ik het ook nie meer!

http://www.2advanced.com
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 09:37
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 01-07-2003 @ 04:00:
hekel aan flash????????

tjek dit en als je dan nog een hekel hebt aan flash dan....dan.....dan.....nou dan weet ik het ook nie meer!

http://www.2advanced.com
't heet niet voor niks Flash..
sommige mensen hebben 't niet op flashy sites...

en 2advanced is best mooi... maar die laadtijden...
en dat mag best voor een portfolio site, maar dat neemt niet weg dat 't laden vervelend kan zijn...
helemaal als je bijv. alleen 't e-mail-adres moet hebben...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 12:01
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
tja.....die laad tijden zijn mischien wat minder maar qua vormgeving zijn zij echt de top! betere sites dan die hun maken bestaan er op dit moment gewoon niet...en het licht er ook gewoon helemaal aan op wat voor manier je flash gebruikt......zet je de gehele site in flash zodat alles beweegt en doet of gebruik je zoals ik het ga doen minimaal.... alleen om wat dingetjes wat mooier te laten op komen in plaats van... boem... pats > site! snappiej!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:00
Verwijderd
Flash kan voor irritaties zorgen omdat de laadtijden lang kunnen zijn of de computer te traag is waardoor de Flash te traag loopt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:36
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
N00dles schreef op 01-07-2003 @ 15:00:
Flash kan voor irritaties zorgen omdat de laadtijden lang kunnen zijn of de computer te traag is waardoor de Flash te traag loopt.
Om nog maar niet te spreken over problemen met printen, kopiëren en indexering van zoekmachines. Flash is prima als aanvulling op een bestaande site, maar juist door het gebrekkig van inzicht van de massa die Flash gebruikt voor hun ontwerpen heeft het zo'n slechte naam ...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 15:11
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Niet zeuren over flash altijd. Zo'n lay-out schreeuwt om flash. Lmd.

Overigens doet het me ergens wel veel aan 123klan denken. (oh, die is under construction, moet je onder aan de Old Site maar ff checken).

Maar desalniettemin erg dope.
__________________
yupyup.

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:10
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
p-chez schreef op 01-07-2003 @ 16:11:
Niet zeuren over flash altijd. Zo'n lay-out schreeuwt om flash. Lmd.
Waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 16:38
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
t is toch portfolio ??
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:06
Amnesiac84
Avatar van Amnesiac84
Amnesiac84 is offline
Prima lay-out, alleen jammer dat hij rechts ineens pltseling ophoudt...die oranje balk wordt nu door het bruine vlak gestopt...misschien kan je daar nog wat leuks mee doen...

Ik zou het wel in flash maken (als je dat een beetje onder de knie hebt ten minste), dan kan het echt wat moois worden!
__________________
##SPAM## http://www.infinitetelevision.com ##SPAM##
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:01
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Niceeeee! K ben niet zo'n kenner van dit soort dingen, maar ik weet wat ik zie en wat ik hier zie ziet er leuk uit. Kortom: goed gedaan!
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:56
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 01-07-2003 @ 17:10:
Waarom?
Daarom.
Dat past er gewoon bij. En kijk eens rond, overal waar die stijl is toegepast is het in combinatie met flash.

én ook omdat het mijn mening is. én omdat ik dat gezeik over flash vervelend begin te vinden. "Flash is hier niet goed voor, is zo vervelend is zus vervelend" etc.
Als flash goed toegepast wordt, is het een érg goede manier om een site wat te doen opleven.
Voor louter informatieve, 'saaie' sites zou ik ook geen flash gebruiken, maar voor een portfolio zoals die van de topicstarter, past het er zeer goed bij.
__________________
yupyup.

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:59
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
p-chez schreef op 01-07-2003 @ 22:56:
Daarom.
Dat past er gewoon bij. En kijk eens rond, overal waar die stijl is toegepast is het in combinatie met flash.

én ook omdat het mijn mening is.


lekker puh
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:03
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
oh, late postedit
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:05
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
italianboy schreef op 01-07-2003 @ 17:38:
t is toch portfolio ??
uh..int engels wel ja!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 22:49
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
p-chez schreef op 01-07-2003 @ 22:56:
Daarom.
Dat past er gewoon bij. En kijk eens rond, overal waar die stijl is toegepast is het in combinatie met flash.

én ook omdat het mijn mening is. én omdat ik dat gezeik over flash vervelend begin te vinden. "Flash is hier niet goed voor, is zo vervelend is zus vervelend" etc.
Als flash goed toegepast wordt, is het een érg goede manier om een site wat te doen opleven.
Voor louter informatieve, 'saaie' sites zou ik ook geen flash gebruiken, maar voor een portfolio zoals die van de topicstarter, past het er zeer goed bij.
Flash is slechts een middel, geen doel...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 23:24
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 01-07-2003 @ 23:49:
Flash is slechts een middel, geen doel...
Wel als je een beetje wilt laten zien wat je kunt. En ik geloof dat dat the main reason is om een portfolio te maken?

Overigens zeg ik nergens dat 't een doel is. Zoals ik zei kan het bijdragen aan een site, door het wat op te doen leven. Een goed middel daarvoor is dus flash.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 08:53
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
ja tis ook gewoon een showcase van mijn capaciteiten als multimedia designer in opleiding! dus ik wil gewoon zoveel mogelijk laten zien van wat ik kna....en dat ga ik nattuurlijk niet doen door het hele portofolio vol te stampen met falsh animaties.....maar ik ga het wel gebruiken als toevoeging en om het geheel een beetjuh dynamisch te maken! hij si overigens al klaar! ........kan hem allen niet uploaden...is alles bijelkaar.....duzz met al mijn werk en dergelijke (duzz ook zelf gemekte video filmpjes) ...zo''n 400 mb! en kep maar een 56k verbinding duz uploaden wordt hem niet! misgien binnuhkort ff een lege versie uploaden ofzow om ff te laten zien!

iig bedankt voor alle reacties!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:28
mR
Avatar van mR
mR is offline
offtopic: beetje verslaafd aan smiley ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2003, 10:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb één aanmerking Tis op geocities, vlucht nu het nog kaaaaan! [Run Forrest... Ruuuun!]
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 12:39
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 02-07-2003 @ 09:53:
ja tis ook gewoon een showcase van mijn capaciteiten als multimedia designer in opleiding! dus ik wil gewoon zoveel mogelijk laten zien van wat ik kna....en dat ga ik nattuurlijk niet doen door het hele portofolio vol te stampen met falsh animaties.....maar ik ga het wel gebruiken als toevoeging en om het geheel een beetjuh dynamisch te maken! hij si overigens al klaar! ........kan hem allen niet uploaden...is alles bijelkaar.....duzz met al mijn werk en dergelijke (duzz ook zelf gemekte video filmpjes) ...zo''n 400 mb! en kep maar een 56k verbinding duz uploaden wordt hem niet! misgien binnuhkort ff een lege versie uploaden ofzow om ff te laten zien!

iig bedankt voor alle reacties!
400mb, ik dacht dat flash vector was?
Hoe een hoge resolutie exporteer je je jpg's enzo wel niet?
72dpi is voldoende hoor, 800dpi is overbodig
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 13:56
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
p-chez schreef op 02-07-2003 @ 00:24:
Wel als je een beetje wilt laten zien wat je kunt.
Kan dat alleen met Flash?
Citaat:
Overigens zeg ik nergens dat 't een doel is. Zoals ik zei kan het bijdragen aan een site, door het wat op te doen leven. Een goed middel daarvoor is dus flash.
Inderdaad, ik geloof dat we mekaar toch begrijpen
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:04
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
--GETUPKIDS-- schreef op 01-07-2003 @ 23:05:
uh..int engels wel ja!
ik heb t opgezocht in de Van Dale:

portfolio is correct
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:07
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
SpiritX schreef op 02-07-2003 @ 14:56:
Kan dat alleen met Flash?

Nee dan pak je Director ofzo. In vergelijking daarbij is Flash nog vrij beperkt maar he voor een portfolio moet je toch wat nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:15
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
p-chez schreef op 02-07-2003 @ 13:39:
400mb, ik dacht dat flash vector was?
Hoe een hoge resolutie exporteer je je jpg's enzo wel niet?
72dpi is voldoende hoor, 800dpi is overbodig
ja DOH!! er staan zo als ik al zei ook video filmpjes op zoals een zelf gemeekte video clip en nog wat gemaakte video's en die zijn vrij groot van formaat!! dus daar zit de grote in en ik eb er ookmaar al mijn digitale verslagen voor school in gezet en nog veeeeeel meer...duzz vandara zegmaar! ...kep wel vaker met dit bijltje gehakt hoor!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:16
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
mR schreef op 02-07-2003 @ 10:28:
offtopic: beetje verslaafd aan smiley ?
ben gewoon een vrolijk mannetje! laten we het daar maar bij houden!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 23:20
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef op 02-07-2003 @ 17:07:
Nee dan pak je Director ofzo. In vergelijking daarbij is Flash nog vrij beperkt maar he voor een portfolio moet je toch wat nietwaar?
jamaar ik vin director gewoon zwaar klote programma.......heb er op school ook een portofolio in moeten maken!
Maar director wortd in vergelijking met Flash vrij weinig gebruikt in het webdesign gebied! en daar het een webdesign bedrijf is waar ik stage ga lopen...leek het me ook wel wat toepasselijker om hem in flash temaken!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 03:13
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
erg netjes hoor. maarja GEOCITIES ZUIGT!!! vlug ergens anders hosten anders nemen die mensen bij dat webdesign bedrijf je echt niet serieus.

ik zou persoonlijk ook die rechter bruine frame ditchen en die oranje horizontale bovenste balk door laten lopen en uit laten splitsen in twee of drie balken. echte retro gevoel. leuke kleurenschema
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:30
\/ince
Avatar van \/ince
\/ince is offline
Die transformer is te gek! fakking wijze kleuren, goed gezet!! rest van de layout is ook strak
__________________
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:51
--GETUPKIDS--
Avatar van --GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
Citaat:
GRRR schreef op 03-07-2003 @ 04:13:
erg netjes hoor. maarja GEOCITIES ZUIGT!!! vlug ergens anders hosten anders nemen die mensen bij dat webdesign bedrijf je echt niet serieus.

ik zou persoonlijk ook die rechter bruine frame ditchen en die oranje horizontale bovenste balk door laten lopen en uit laten splitsen in twee of drie balken. echte retro gevoel. leuke kleurenschema

alsin ik heb hem alleen op geocities gezet om de opzet ff te laten zien...mijnh echte portofolio staat op ceedee!
__________________
[url=http://www.estatika.tk/]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.