Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2002, 22:09
Gleipnur
Gleipnur is offline
Wrijf nukkig door m’n oog, het jeukt. Status op “afwezig”, laat me even zijn. Ik ben er niet, even niet. Straks uit. Vanavond. Dansen. Ik wil praten met jou, alleen met jou. Je kent me toch niet. Ik tast je geest af, je hebt het niet door, nog niet. Wanneer ga je antwoorden? Voor jou is alles anders, jij hebt alles, ik heb jou niet. Jij kan mij dumpen terwijl ik jou niet eens gehad heb. Maar dat valt alleen maar te aanvaarden, ik heb jou opgezocht en doe het nog steeds. Jij doet gewoon het minste dat je kan om mij tevreden te stellen. Maar het blijft niet genoeg, ik wil meer! Meer van jou. Nee, niet van jou, maar van de jij die ik gemaakt heb, zalig in m’n hoofd. Daarom wil ik je niet echt kennen. Het zou maar tegen vallen, dat weet ik nu al, ik heb dingen over je gehoord. Mensen vertellen, mensen horen, mensen trekken conclusies. Bewijs me eens het tegendeel dan? Dat dacht ik al. Ik probeer niet te vloeken. Laat me maar razen. Je kan er alleen maar mee lachen. Dan heeft er toch iemand lol. Niet dat ik iets te vertellen heb, oh nee, stel je voor. Maar gewoon, ik wil praten met jou. Ik geef openlijk toe, dat ik je wil. Vooruit; breek me dan! Ik schaam me niet obsessief over je bezig te zijn. Deze tijden vragen erom. Ze vragen erom, en ik ben alleen. Alleen met mezelf. Ik ben te jong, om alleen te zijn. Ze vragen erom, jij vraagt er om! Zeg het me dan, vlak in m’n gezicht, met je neus tegen het scherm. Een scherm van plastic gevoelens en schijnemoties. Ik geef niet echt om je. Je lacht niet echt om me. Toch?
__________________
run

Laatst gewijzigd op 03-05-2002 om 22:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2002, 22:15
scala
scala is offline
mooi, leuk geschreven, soms herkenbaar...deze zin vin ik koel:
Een scherm van plastic gevoelens en schijnemoties. Alleen haal ff de typfout eruit>>tekken-trekken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 22:22
Gleipnur
Gleipnur is offline
__________________
run
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 22:08
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:41
Verwijderd
Leuk geschreven!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:03
Gleipnur
Gleipnur is offline
thanx mensjes!! vertel es wat je er nou net leuk aan vind? De zinsbouw, schrijfstijl, woordkeuze, inhoud,...of wat je er minder aan vind?

cheers, Gleip
__________________
run
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Stukje steen/schelp in mijn voet!
hopipopi
19 02-09-2006 09:52
Verhalen & Gedichten [Stukje van vroeger] Geen commentaar geven
Verwijderd
4 06-07-2004 05:25
Verhalen & Gedichten Puberaal stukje
Rareman2
3 06-05-2004 21:36
Seksualiteit Welk stukje is precies de voorhuid?
pietjansen50
1 15-02-2004 21:56
Software & Hardware Stukje uit film halen
Dutchian
8 18-05-2002 14:28
Verhalen & Gedichten een stukje in mij
misspretty
14 24-01-2002 16:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.