Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2010, 01:52
jordster
Avatar van jordster
jordster is offline
goedennacht iedereen. ik ben verliefd heel erg en ik vind het verschrikkelijk. ik ben niet verliefd zoals normaal op een meisje maar op een vriend van me! zo erg dat ik me zelfs aftrek terwijl ik aan hem denk .. we lagen laatst buiten tegen elkaar aan omdat we het koud hadden en toen zei hij je denkt hier toch hopelijk niks bij heee? en toen zei ik maar nee maar ik dacht heel veel. en hij is zo'n jongen die verslaafd is aan meisjes alles draait om meisjes. en ik wil niet verliefd zijn op hem zowiezo niet op een jongen maar het gaat maar niet over! ik denk er elke dag aan en ik zit er zo erg mee maar als ik het hem vertel.. hij is alzowieso niet goed met geheimen en hij noemt een jongen uit mijn klas hele tijd vuile flikker. help me ik snap niks meer van mezelf! (sorry kom beetje raar over)

xxx
ps: ik heb een vriendinnetje waar ik ook heel erg veel van hou al is het maar op internet en dat maakt het nog erger.
__________________
The best move is follow your heart.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-12-2010, 11:56
Verwijderd
Er is toch niets ergs aan om verliefd te zijn op hetzelfde geslacht? Voor een heleboel mensen is dat doodnormaal. Ik snap dat het op jouw leeftijd 'eng' lijkt, maar je hoeft je er niet voor te schamen. Of je hem over je gevoelens moet vertellen, weet ik niet. Ik denk dat het je vriendschap zou kunnen verpesten en dat wil je vast niet.

Maar zoek eens wat informatie over holebi's en lees er wat over. Daarnaast kan het ook nieuwsgierigheid zijn en kan later blijken dat het een bevlieging is geweest.
Vind het niet verschrikkelijk, of je nou op mannen/vrouwen of mannen én vrouwen kan verliefd worden, het maakt jou niet tot een beter of slechter persoon.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 17:25
Selimmm
Selimmm is offline
Aan de manier waarop je praat lijkt het alsof je zelf niet homo wil zijn, dus ik adviseer je om veel met meisjes te doen nu? En ff uit zijn buurt te blijven anders gaat het natuurlijk niet weg.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 15:26
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
Waarschijnlijk ben je bi-seksueel
of is het alleen maar een bevlieging
neem een tijdje wat afstand van die jongen
en zoek wat informatie over homo's
lukt het niet om hem te vergeten probeer je dan toch
ergens anders op te focussen
aangezien je zelf al zegt dat die jongen geen homo is
succes
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 16:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het is niet echt zinvol om je schuldig te voelen, want je kan er niet heel veel aan doen. Behalve wat meer afstand nemen.
Ik zou wel eens met je vriendinnetje gaan praten, want het is niet echt eerlijk tegenover haar om een relatie te hebben terwijl je zo verliefd bent op iemand anders.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 14:05
anoniem1998
anoniem1998 is offline
ik denk tog zoals wat de andere zeggen dat je bi of homo bent (misschien dat ik het fout heb)
maar het is niiet erg om dat zijn schaam je dus niet voor ik ben zelf bi.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 14:16
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ik ken het gevoel, zelf ben ik momenteel ook op een meisje wat niet echt mogelijk is,... Succes ermee, het is lastig...
__________________
☻/
/▌ Love is like a brick. You can build a house, or you can sink a dead body. -Lady GaGa
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 17:26
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Die drie kusjes aan het eind van je vraag komt me wel wat vrouwelijk over. ;-)
14.. de experimenteerfase. alles wat intiem aanvoelt kan je erg opwinden.
Misschien komt het gewoon omdat je nog niet de kans hebt (gehad) met een meisje te zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2011, 18:49
likker
likker is offline
je praat als of je geen homo wil zijn. kijk in de spiegel en denk dat je homo bent als je van je zelf walgt ben je geen homo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 18:31
jordster
Avatar van jordster
jordster is offline
missschien beetje laat , maar dankjullie wel voor de hulp!
__________________
The best move is follow your heart.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 01:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Aan de manier waarop je praat lijkt het alsof je zelf niet homo wil zijn, dus ik adviseer je om veel met meisjes te doen nu? En ff uit zijn buurt te blijven anders gaat het natuurlijk niet weg.
Uhm... Het is onzinnig om te denken dat je geaardheid veranderd naar gelang met wie je omgaat. Ik weet niet waar je dat krankzinnige idee vandaan haalt.

Geaardheid is aangeboren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 02:49
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Uhm... Het is onzinnig om te denken dat je geaardheid veranderd naar gelang met wie je omgaat. Ik weet niet waar je dat krankzinnige idee vandaan haalt.

Geaardheid is aangeboren.
En er is niks mis mee.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 05:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
missschien beetje laat , maar dankjullie wel voor de hulp!
Hoe gaat het nu?

Het lijkt mij in jouw geval (als ik je verhaal mag geloven) niet zo slim om aan je vriend te vertellen dat je verliefd op hem bent. Helemaal omdat hij geen geheimen kan bewaren zoals je zegt. Grote kans dat dan ineens de hele school het weet, terwijl jij daar nog helemaal niet aan toe bent!
Dat je verliefd bent geworden op een jongen hoeft helemaal niet te betekenen dat je homo bent. Neem gewoon rustig de tijd om uit te zoeken of je op meisjes valt, op jongens valt of op allebei. Alles kan! Voel je vooral niet schuldig, want het is niet iets waar je iets aan kunt doen. Zoals T_ID al zei, geloof ik ook dat geaardheid is aangeboren. En daar hoef je je dus niet schuldig om te voelen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.