Oud 26-03-2016, 18:24
Anoniem><
Anoniem>< is offline
HoiHoi!
Nadat jullie me de vorige keer heel erg hebben geholpen met mijn profielkeuze hoop ik nogmaals advies aan jullie te vragen.
Zoals misschien sommige weten zit ik in de 3e en heb ik pas vanaf de 2e 'natuurkunde' (NASK), deze 2 jaar heb ik dezelfde docent gehad die ietwat vreemd is?
We hoeven nooit onze boeken mee te nemen en hij geeft ons natuurkunde les wat hij zelf bedacht heeft. Zijn Natuurkunde lijkt denk ik een beetje op Wiskunde? We krijgen nooit theorievragen en wat hij ons aan huiswerk en toetsen meegeeft zijn vooral sommen zoals bereken de snelheid van dit en dit op de remsnelheid of bereken de vervangingsweerstand bij deze parallelschakeling ( En soms nog eens van die te lange tekstsommen waarbij we de gegevens eruit moeten halen ). Ik heb dus aan die docent gevraagd of ik Natuurkunde zou halen volgend jaar en wat het inhoud maar deze man is zoals ik zei een vreemde man ( En mijn mentor ) en hij zei dat ik zo'n typje ben die af en toe gewoon achterover kan leunen, like wat heb ik hieraan. Ik ken niemand in de 4e die Natuurkunde heeft dus ik dacht: Dan vraag ik het hier maar! Ik vraag me dus af wat Natuurkunde inhoud volgend jaar en of het een hoop theorie is.
Hoop dat jullie me kunnen helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2016, 19:13
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Natuurkunde in de bovenbouw is ook vooral sommetjes maken. Dus ik kan me voorstellen dat hij denkt jullie daarop beter te kunnen voorbereiden dan de boeken
Met citaat reageren
Oud 27-03-2016, 14:41
Fool_
Fool_ is offline
Met bovenbouw natuurkunde kun je in principe prima cijfers halen door alle formules uit de BINAS te halen en niets aan de theorie te doen. Moet je wel een beetje goed kunnen knutselen met formules, als je dat niet kunt is de theorie wel een handig hulpmiddel.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 16:28
Bamboestokje
Avatar van Bamboestokje
Bamboestokje is offline
qua theorie is het niet veel. Je leert vooral formules toe te passen. En de meeste daarvan staan in de BINAS dus als je die begrijpt zit je goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Helpp! Moet ik natuurkunde wel kiezen?
_x_lena
10 07-06-2013 21:54
Studeren Profielkeuze
Fleurdm
17 26-02-2013 12:42
Studeren Na zonder Wi B? + Keuzevak
Tunechi'Ye274
10 13-02-2013 13:15
Studeren Profiel E&M met Natuurkunde???
Verwijderd
2 31-01-2013 17:44
Studeren Profiel kiezen :s
Verwijderd
15 13-10-2010 14:04
Studeren Profielkeuze
Rosa*
6 31-03-2008 09:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.