Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 09:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zal wel beetje overbezorgd zijn, maar vraag het maar voor de zekerheid, heb afgelopen weken genoeg ziekenhuis en dokters gezien...

Bij het poepen soms dat er ook klein beetje bloed is bij het afvegen. Het is echt super weinig dus ik dacht eerst dat het misschien daar beetje gescheurd was. Alleen moet dat overgaan en ik merk het nu soms nog steeds. Het is niet altijd, af en toe...

En nu heb ik sinds woensdag buikpijn. Nee ik ben niet ongesteld en kan het voorlopig ook niet worden.

Iemand helderen plannen of een idee wat het kan zijn? En kom niet dat ik meteen naar de dokter moet, zoiets heb ik zelf ook al bedacht als het ernstig is of niet over gaat...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 10:18:
En kom niet dat ik meteen naar de dokter moet, zoiets heb ik zelf ook al bedacht als het ernstig is of niet over gaat...
Of het ernstig is kom je pas bij de dokter achter, denk ik.

Maar goed...behalve een klein wondje of een aambei ofzo zou ik het ook niet weten...alleen die twee hebben voor zo ver ik weet geen link met buikpijn...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:28
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 10:18:
Bij het poepen soms dat er ook klein beetje bloed is bij het afvegen. Het is echt super weinig dus ik dacht eerst dat het misschien daar beetje gescheurd was. Alleen moet dat overgaan en ik merk het nu soms nog steeds. Het is niet altijd, af en toe...
Heb ik ook, ik denk al een jaar ofzo.... gewoon een wondje dat niet over wil gaan.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Bloed in de ontlasting kan wijzen op allerlei ernstige aandoeningen, zeker als je ook buikpijn hebt.

Mijn advies: meteen naar de huisarts en je ontlasting laten onderzoek (in het lab).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:34
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
ekki schreef op 19-10-2003 @ 13:28:
Heb ik ook, ik denk al een jaar ofzo.... gewoon een wondje dat niet over wil gaan.
Dat kan, maar, jij hebt er geen buikpijn bij, denk ik?

Normaliter zou ik ook aan een simpel wondje denken, dus niet iets ernstigs, maar de combinatie bloed in de ontlasting en buikpijn en het gelijktijdig voor het eerst optreden van die twee verschijnselen zijn voor mij aanleiding om de mogelijkheid van ernstiger aandoeningen open te houden, en dus 'opdracht' te geven tot nader onderzoek.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 13:34:
Dat kan, maar, jij hebt er geen buikpijn bij, denk ik?

Normaliter zou ik ook aan een simpel wondje denken, dus niet iets ernstigs, maar de combinatie bloed in de ontlasting en buikpijn en het gelijktijdig voor het eerst optreden van die twee verschijnselen zijn voor mij aanleiding om de mogelijkheid van ernstiger aandoeningen open te houden, en dus 'opdracht' te geven tot nader onderzoek.
Buikpijn is pas sinds woensdag. Bloed is al minstens een week geleden begonnen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 13:18
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
dan veeg je gewoon te hard, of je gebruikt geen wc-papier van labradors

heel soms als ik 10 keer op een dag naar de wc moet (heeel soms dus) wordt mijn bips zo schraal dat hij ook weleens gaat bloeden, drupje of 2
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 13:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 13:56:
Buikpijn is pas sinds woensdag. Bloed is al minstens een week geleden begonnen...
Misschien houden die twee zaken geen verband met elkaar. Ik kan dat mogelijke verband bevestigen noch ontkrachtigen.

Het kan best zijn dat dat bloed gewoon door een wondje komt, zoals ekki al zei.
Maar het kan ook, om maar even erg dramatisch te doen, een tumor in je darmen zijn.
En alles daar tussenin.

Niemand kan dat zeggen, alleen lab-onderzoek...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 14:18
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
iemadn die ik ken heeft dat ook ns gehad, hij ging ook naar de dokter want hij had hele erge krampen, en toen bleef dat ie een darm infectie had... als je daar bang voor bent zeker even naar de dokter gaan, want dat is heel besmettelijk (voor mensen die dezelfde toilet gebruiken als jij.. ) iig even hgoed in de gaten houden...suc6!
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:01
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 13:34:
Dat kan, maar, jij hebt er geen buikpijn bij, denk ik?

Normaliter zou ik ook aan een simpel wondje denken, dus niet iets ernstigs, maar de combinatie bloed in de ontlasting en buikpijn en het gelijktijdig voor het eerst optreden van die twee verschijnselen zijn voor mij aanleiding om de mogelijkheid van ernstiger aandoeningen open te houden, en dus 'opdracht' te geven tot nader onderzoek.
buikpijn: vaak zat. Maar dat heeft hier niets mee te maken.

Omdat ze aangeeft dat het bloed is als ze afveegt, denk ik dat het gewoon een wondje is. Maar als je het met elkaar in verband zou brengen, zou ik inderdaad naar de dokter gaan. Ik persoonlijk zou nog een weekje afwachten of de buikpijn niet over zou gaan.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:25
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
ekki schreef op 19-10-2003 @ 17:01:
buikpijn: vaak zat. Maar dat heeft hier niets mee te maken.

Omdat ze aangeeft dat het bloed is als ze afveegt, denk ik dat het gewoon een wondje is. Maar als je het met elkaar in verband zou brengen, zou ik inderdaad naar de dokter gaan. Ik persoonlijk zou nog een weekje afwachten of de buikpijn niet over zou gaan.
Bij nader inzien ben ik het daar wel mee eens.

Het is beter het verloop van de bloedingen en de buikpijn te volgen. Bij verergering alsnog de huisarts verwittigen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:50
Verwijderd
Een klein wondje bij de anus kan natuurlijk altijd een keer ontstaan, heb ik zelf ook wel eens als ik een paar dagen achter elkaar bruine bonen of Chinees heb gegeten
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 21:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik heb er toch eens wat beter op gelet, maar volgens mij is het toch meer en niet door een wondje, het komt van binnenuit heb ik het gevoel ... is dat erg?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 21:36
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-10-2003 @ 22:31:
Ik heb er toch eens wat beter op gelet, maar volgens mij is het toch meer en niet door een wondje, het komt van binnenuit heb ik het gevoel ... is dat erg?
Ja. Als dat zo is zou ik direct (nouja, zo snel als mogelijk is, in de avonddienst is een beetje overbodig) de dokter bellen. OOK als het morgen over is. Bloed van binnenuit moet je ALTIJD serieus nemen, net als je huisarts.

Dus: morgenochtend meteen de huisarts bellen!! (dit is een advies )

Sterkte.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 21:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ekki schreef op 21-10-2003 @ 22:36:
Ja. Als dat zo is zou ik direct (nouja, zo snel als mogelijk is, in de avonddienst is een beetje overbodig) de dokter bellen. OOK als het morgen over is. Bloed van binnenuit moet je ALTIJD serieus nemen, net als je huisarts.

Dus: morgenochtend meteen de huisarts bellen!! (dit is een advies )

Sterkte.
Dit wilde ik nou net niet horen, maar ja waarheid is hard ...
Misschien moet ik dat dan toch maar doen, ik heb alleen net paar weken dokters en ziekenhuizen achter de rug, geen zin om nou weer iets te hebben ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 22:18
shut*up
shut*up is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 14:21:
Misschien houden die twee zaken geen verband met elkaar. Ik kan dat mogelijke verband bevestigen noch ontkrachtigen.

Het kan best zijn dat dat bloed gewoon door een wondje komt, zoals ekki al zei.
Maar het kan ook, om maar even erg dramatisch te doen, een tumor in je darmen zijn. En alles daar tussenin.

Niemand kan dat zeggen, alleen lab-onderzoek...
ehm... ik ben uiteraard ook geen dokter dus ik weet het natuurlijk niet zeker, maar wat ik wel weet, is dat wanneer er bloed bij de ontlasting zit en dit is gewoon rood, dat het dan vaak duidt op een aambei of klein wondje... Het wordt pas ernstig wanneer het heel donker is ( bijna zwart ), dit kan namelijk duiden op bijvoorbeeld darmkanker ( een tumor ofzo ).. Dit is mijzelf vertelt door een arts toen mijn oma opgenomen werd met darmkanker, en ik zo verbaasd was dat ze dan zelf nix door had gehad.. Toen vertelde de arts mij dus dat dit kwam omdat er dan wel bloed bij de ontlasting zat, maar dat dit zwart was, dus niet al bloed werd gezien en mensen het daarom ook niet als alarmerend zien...

Denk dus dat het niet ernstigs is, maar goed, bezoekje aan de arts kan nooit kwaad, want als het aambeien zijn is het misschien ook wel fijn als er iets aan gedaan word... ofzo...
__________________
zo, ik heb een sig
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 23:35
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-10-2003 @ 10:18:
Zal wel beetje overbezorgd zijn, maar vraag het maar voor de zekerheid, heb afgelopen weken genoeg ziekenhuis en dokters gezien...

Bij het poepen soms dat er ook klein beetje bloed is bij het afvegen. Het is echt super weinig dus ik dacht eerst dat het misschien daar beetje gescheurd was. Alleen moet dat overgaan en ik merk het nu soms nog steeds. Het is niet altijd, af en toe...

En nu heb ik sinds woensdag buikpijn. Nee ik ben niet ongesteld en kan het voorlopig ook niet worden.

Iemand helderen plannen of een idee wat het kan zijn? En kom niet dat ik meteen naar de dokter moet, zoiets heb ik zelf ook al bedacht als het ernstig is of niet over gaat...
bij het afvegen
da heb ik ook wel eens maar dat komt bij mij gewoon omdat me kont dan kapot is van het afvegen ofo omdat de drol te groot was ofzo

als de bloed echt in je ontasting zit heb je gewoon pikzwarte [ope ipv een rode veeg op het toiletpapier
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 11:18
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Hm, het is een beetje onduidelijk ...

Probeer er eerst eens achter te komen of het bloed echt vanuit je lichaam komt... of vanuit een wondje.

In het laatste geval moet je je er niet druk om maken, ook niet als het een week of langer duurt. Komt wel weer goed

Komt het wel van binnenuit kijk het dan eventjes aan, maar als het zo blijft wel eventjes naar de dokter misschien.

Groetjes!
__________________
Will Your Smile Be True?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 12:27
Verwijderd
Een kennis van me heeft waarschijnlijk erfelijke aanleg voor baarmoederkanker. Dit zijn de symptonen van een beginsel van baarmoederkanker, wat het natuurlijk niet hoeft te zijn. Hoe dan ook, er is geen reden voor paniek, als het hier om baarmoederkanker gaat heb je nog jaren de tijd om ervan te genezen.
Gewoon ff naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 17:30
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zou nog een paar dagen wachten en als je beide klachten dan nog steeds hebt naar de dokter gaan. Ookal denk je, 'het zal wel niks zijn', op een gegeven moment word je gewoon gek van de gedachte 'maar misschien wel'. (heb ik ervaring mee) Dus maak gewoon een afspraak en zeg dat je heel bang bent dat het ernstig is en dan neemt hij je wel serieus. Toen ik ging afgelopen week, zei hij dat ik me waarschijnlijk voor niks zorgen maakte, maar hij heeft me toch onderzocht en iets naar het lab gestuurd.
Dus zorg dat je snel van deze onzekerheid afkomt!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 20:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
shut*up schreef op 21-10-2003 @ 23:18:
ehm... ik ben uiteraard ook geen dokter dus ik weet het natuurlijk niet zeker, maar wat ik wel weet, is dat wanneer er bloed bij de ontlasting zit en dit is gewoon rood, dat het dan vaak duidt op een aambei of klein wondje... Het wordt pas ernstig wanneer het heel donker is ( bijna zwart ), dit kan namelijk duiden op bijvoorbeeld darmkanker ( een tumor ofzo ).. Dit is mijzelf vertelt door een arts toen mijn oma opgenomen werd met darmkanker, en ik zo verbaasd was dat ze dan zelf nix door had gehad.. Toen vertelde de arts mij dus dat dit kwam omdat er dan wel bloed bij de ontlasting zat, maar dat dit zwart was, dus niet al bloed werd gezien en mensen het daarom ook niet als alarmerend zien...

Denk dus dat het niet ernstigs is, maar goed, bezoekje aan de arts kan nooit kwaad, want als het aambeien zijn is het misschien ook wel fijn als er iets aan gedaan word... ofzo...
Ik denk ook dat dit zo is (sorry voor het replyen van een lang stuk, maar anders moet je helemaal terug scrollen om te kijken wat er staat).

En verder: ik zou niet wachten tot het over gaat als je ECHT denkt dat het van binnenuit komt. Een docent van mij vertelde: vaak begint darmkanker met één keer bloed bij de ontlasting. Daarna duurt het een paar jaar voor je er echt last van begint te krijgen. Maar dan is het ook wel vrij groot al.
Dus je moet direct als je bloed bij je ontlasting hebt naar de dokter gaan. Vind ik dan.

Maarja, nogmaals: als het een wondje is, is het niet zo boeiend. En je bent vrij jong voor kanker. Dus dat zal het heus wel niet zijn.

Nouja, je moet maar zien.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 21:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mijn eerdere vermoeden blijft bestaan. Er kan wel degelijk sprake zijn van een ernstige aandoening, die niet uit zichzelf zal genezen.

Dus, naar de huisarts ermee, die kan verder onderzoek (laten) doen (of je verwijzen).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 23:13
Verwijderd
Heb ik ook wel eens, dan heb je te hard geschuurt (om het zo maar te noemen), en ja, dan kan het open gaan en heb je een wondje. En dat wondje kan ook weer gemakkelijk overgaan.
Gewoon een beetje voorzichtiger afvegen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 14:32
Verwijderd
Is de ontlasting anders van kleur dan gewoonlijk? Interne bloeding uit zich meestal in een heel donkere ontlasting. Als de ontlasting gewoon van kleur is, dan is de kans groter dat het gewoon van een wondje komt.

Maar als je geen risico wilt nemen, kun je idd beter naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 15:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef op 25-10-2003 @ 15:32:
Is de ontlasting anders van kleur dan gewoonlijk? Interne bloeding uit zich meestal in een heel donkere ontlasting. Als de ontlasting gewoon van kleur is, dan is de kans groter dat het gewoon van een wondje komt.

Maar als je geen risico wilt nemen, kun je idd beter naar de dokter gaan.
Het bloed komt van binnenuit, het bloed zit namelijk ook in het wcwater zeg maar. Ontlasting is verder normaal van kleur. Het bloed is gewoon rood, zelfde kleur als bv bloed uit een wondje op je hand...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 18:34
Verwijderd
Neem je misschien medicijnen?

(anti-biotica, pijnstillers, e.d.)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 18:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
******** schreef op 25-10-2003 @ 19:34:
Neem je misschien medicijnen?

(anti-biotica, pijnstillers, e.d.)
Nee. Ik slik alleen de pil, maar dat is al minstens een jaar. Verder af en toe een aspro bruis ding...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 21:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Het bloed komt dus waarschijnlijk wel uit je darmen?
Dan herhaal ik m'n eerdere standpunt:

Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-10-2003 @ 22:46:
Mijn eerdere vermoeden blijft bestaan. Er kan wel degelijk sprake zijn van een ernstige aandoening, die niet uit zichzelf zal genezen.

Dus, naar de huisarts ermee, die kan verder onderzoek (laten) doen (of je verwijzen).
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 21:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je je zorgen maakt is de enige die uitsluitsel kan geven of het wel of niet iets is je huisarts. Iedereen kan nog met honderd andere dingen aan komen dragen in dit topic maar daar gaat het niet door over hoor. Als jij denkt dat het van binnenuit komt en niet een wondje is dan heb je er alle reden toe om je huisarts even lastig te vallen, daar is ie voor!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:08
allie
allie is offline
het zal wel geen kanker zijn, dan had je al veel eerder tekenen moeten zien.
het kan ook een paar aambeien zijn, maar daar kun je gewoon een zalfje voor halen....
je moet even bij houden wanneer je je niet lekker gaat voelen en hoe rood het water is in de wc, misschien ben je wel geinfecteerd met een parasiet (cyste, worm....) dat kan heel vervelend zijn.

maar dat is niet erg, onthou maar dat ongeveer 90% van de bevolking alleen al in NL besmet is met een soort parasiet en die het pas na een jaar merken.......

maar laboratoriumonderzoek zal niet verkeerd zijn. wel wat genant om een potje stront in te leveren, maar je weet daarna wel wat je hebt.....

groetjes
__________________
anne
Met citaat reageren
Oud 26-10-2003, 19:32
dindjemek
Avatar van dindjemek
dindjemek is offline
uhm voor de duidelijkheid, ben jij homo?

Zo, ja dan had je partner glijmiddel moeten gebruiken.
Zo, nee dan moet je naar een arts.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
dindjemek schreef op 26-10-2003 @ 20:32:
uhm voor de duidelijkheid, ben jij homo?

Zo, ja dan had je partner glijmiddel moeten gebruiken.
Zo, nee dan moet je naar een arts.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
dindjemek schreef op 26-10-2003 @ 20:32:
uhm voor de duidelijkheid, ben jij homo?

Zo, ja dan had je partner glijmiddel moeten gebruiken.
Zo, nee dan moet je naar een arts.
Ze is vrouwelijk, homo zijn is dan vaak was lastig (iig met de betekenis die jij er aan geeft, bij vrouw-vrouw gaat het niet wat je bedoeld). Hoewel wat jij omschrijft bij man-vrouw ook kan. Maar ik denk niet dat dat de oorzaak is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 17:38
Freule
Freule is offline
Citaat:
je moet even bij houden wanneer je je niet lekker gaat voelen en hoe rood het water is in de wc, misschien ben je wel geinfecteerd met een parasiet (cyste, worm....) dat kan heel vervelend zijn.
is een cyste een parasiet?
zo ja, leg uit... want daar heb ik nog nooit van gehoord!

Ontopic: ga gewoon naar de dokter zit je ook niet meer in de zenuwen en weet je waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:08
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
allie schreef op 26-10-2003 @ 20:08:
misschien ben je wel geinfecteerd met een parasiet (cyste, worm....)
Een cyste is een blaasje of holte met een vloeibare, stroperige of taaie inhoud en heeft dus niets met parasieten of wormen te maken.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:18
zonnebloempie
Avatar van zonnebloempie
zonnebloempie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 13:32:
Bloed in de ontlasting kan wijzen op allerlei ernstige aandoeningen, zeker als je ook buikpijn hebt.

Mijn advies: meteen naar de huisarts en je ontlasting laten onderzoek (in het lab).
denk dat dat allemaal wel meevalt hoor. Als je onlasting echt boed bevat zal het zeer waar schijnlijk zwart, stinkend en teerachtig zijn. maagsappen kleuren bloed namelijk donkerbruin zwart.
Volgens mij is er in dit geval alleen bloed op het wc-papier zichtbaar, wat inderdaad kan duiden op een wondje of aambei.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:48
LiedekeR
LiedekeR is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 12-11-2003 @ 19:08:
Een cyste is een blaasje of holte met een vloeibare, stroperige of taaie inhoud en heeft dus niets met parasieten of wormen te maken.
Paracyten kunnen ook cysten vormen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 21:37
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 13:32:
Bloed in de ontlasting kan wijzen op allerlei ernstige aandoeningen, zeker als je ook buikpijn hebt.

Mijn advies: meteen naar de huisarts en je ontlasting laten onderzoek (in het lab).
ja fa, nu weten we het wel. Probeer mn vriendin ff nie zo bang te maken met je angstmakende dingen. Dadelijk is dr lintworm nog gewond. Aangereden door haar maag

Maar goed, ik denk niet dat het iets ernstigs is om je druk over te maken. Alleen ff in de gaten houden of het iets meer wordt
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 06:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 17-11-2003 @ 22:37:
ja fa, nu weten we het wel. Probeer mn vriendin ff nie zo bang te maken met je angstmakende dingen. Dadelijk is dr lintworm nog gewond. Aangereden door haar maag

Maar goed, ik denk niet dat het iets ernstigs is om je druk over te maken. Alleen ff in de gaten houden of het iets meer wordt
Tis al weer over hoor... en lieverd, ik ken FA ook
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 14:37
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-11-2003 @ 07:42:
Tis al weer over hoor... en lieverd, ik ken FA ook
het gaat om het algemeen muts
Je zou hier maar als n00b binnenkomen lopen, helemaal bang dat je iets hebt en dan maakt hij er weer iets van dat 10x zo erg is
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bloed bij ontlasting
ralph94
2 14-01-2017 23:09
Lichaam & Gezondheid Doorbraak bloeding?
Verwijderd
1 10-04-2013 21:41
Lichaam & Gezondheid Help! bloed nodig!
koelieboelie
21 22-06-2010 16:45
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans
Verwijderd
0 03-06-2004 20:48
Verhalen & Gedichten De amulet van Antar
Twijg
26 12-01-2004 06:15
Verhalen & Gedichten Bloedend op weg
Verwijderd
6 28-07-2002 18:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.