Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2006, 19:31
Verwijderd
Ik wil graag een shampoo bar kopen omdat het me handig lijkt om mee te nemen. Ik heb nog nooit iets van Lush gekocht dus eigenlijk ook geen idee wat goed/fijn is.

Ik heb blonde haren tot mijn schouders en was ze elke dag met shampoo en conditioner.
Ik ben op zoek naar iets dat:
- Mijn haar niet zwaar maakt/ juist meer volume geeft.
- Waar ik na het wassen geen conditioner meer nodig heb (handig als ik dat niet meer mee hoef te nemen).
- Lekker ruikt.
- Elke dag gebruikt kan worden.
- Mijn haar zacht/ kambaar maakt. Nu klit het echt heel snel, vooral als ik geen conditioner gebruik.

Alvast bedankt voor de reacties .
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 19:49
Verwijderd
Ze hebben wel shampooblokken speciaal voor blond haar. Verder weet ik er weinig van af maar Lush is gaaf
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 17:26
Verwijderd
eeeh je kan de godiva of the blonde proberen, the blonde is dan wel weer een blokje en geen bar

Godiva is een bekende vrouw in het Engelse Coventry. Het verhaal gaat dat ze vaak naakt door de straten wandelt, met slechts haar lange, glanzende haar om de edele delen te bedekken. Mocht je dit ook van plan zijn, dan zorgt onze shampoobar er in ieder geval voor dat je haar heerlijk zacht en glanzend is. Voor alle Flying Fox en Youki Hi fans, Godiva heeft dezelfde geur! Met kleine stukjes cacaoboter is dit een 2 en 1 shampoo. Handig, je hebt geen conditioner meer nodig!

en die andere

De Blonde is helder geel van kleur. Sommige klanten dachten dat dit kwam door een synthetische kleur. Maar nee, ze begrijpen Moeder Natuur nog niet helemaal. De kleuren komen van gardenia en goudsbloem. Speciaal gemaakt omdat we denken dat blondines niet altijd alle fun hebben. Zij moeten namelijk bijna altijd naar chemische middelen grijpen om hun kleur mooi te houden. De kamille, goudsbloem en citroen in deze shampoo zijn natuurlijke middelen om je blonde haar mooi te houden.

hoop dat je hier iets aan hebt, anders moet je daddy-o proberen (das wel een vloeibare shampoo) of je kan altijd om advies vragen in de winkel

(nee ik ben geen lush addict, dat lijkt alleen maar zo)
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 19:03
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
In de winkel nemen ze uitgebreid de tijd voor je, tenzij het heel druk is.

Citaat:
Paranoide schreef op 31-12-2006 @ 20:49 :
Lush is gaaf
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 21:05
Verwijderd
Ik weet dat ik wel advies in de winkel kan krijgen maar ik heb jammer genoeg geen tijd meer om daar langs te gaan.
En ik kan via een vriendin van mijn zus korting krijgen (altijd mooi meegenomen ) dus ik moet snel beslissen.

Op dit moment twijfel ik tussen de shampoo bars Godiva en Karma Komba. Iemand hier ervaring mee/ een voorkeur?

En ik wilde ook nog graag iets om te douchen. Nu kwam ik bij de douche producten bijv. Skinny Dip tegen maar wat is het nu precies? Ik heb het idee dat het niet echt schuimt enzo.
En de zeep, is die gewoon voor het hele lichaam? Normaal is zeep namelijk nogal uitdrogend dus ik gebruik gewoon altijd douchegel.

Heel wat vragen maar het is nogal moeilijk om via internet iets uit te zoeken .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2007, 15:21
Verwijderd
met die shampoo bars kan ik je niet helpen, ik heb die zelf niet gebruikt...

skinny dip schuimt idd niet erg ofzo, het is gewoon zacht en fijn, het zit een beetje tussen zeep en badschuim en creme in, je word er zacht en geurig van, al vond ik de geur niks, maar mn moeder is er dol op

en die zeep kan je over je hele lichaam gebruiken, alleen voelen sommigen nogal stroef aan, maar je huid droogt er niet van uit ofzo, ze hebben ook voor de gevoelige huid dreamwash, kan je evt ook proberen.

maar ik zou zeggen, kijk op het lush forum, daar staan van vele producten ook ervaringsverhalen enzo.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Lush!
FluffyxEenhoorn
3 16-12-2015 16:39
Lifestyle Welke verzorgings/make-upmerken gebruik jij?
Rivka
44 16-11-2010 11:18
De Kantine Waterkastzak
Yoshimare
55 09-12-2007 11:53
Lifestyle Wat heb je nieuw? Deel Duizend
Verwijderd
500 03-05-2007 17:24
Lifestyle Wat heb je nieuw?
Verwijderd
500 07-03-2007 14:48
Lifestyle Lush!
Verwijderd
43 22-06-2005 07:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.