Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2007, 12:12
Angel_123
Angel_123 is offline
Hoi,
Heeft er iemand toevallig ervaring met trimgel super afslankgel?
Ik heb zojuist een beschrijving erover op een website gevonden.


Trimgel Super afslankgel!

Afslanken zonder honger en met direct resultaat!
Verbluffende resultaten!!

Stopt onmiddellijk het hongergevoel !
Verbrandt al uw overtollige vet !
Vermindert cellulitis met 60% !

De geruchten zijn waar. Het middel om waanzinnig veel af te vallen is eindelijk ontdekt. Het gebruik leidt tot zulke aansprekende resultaten dat het zelfs de Ophra Winfrey Show heeft bereikt! Nu tijdelijk verkrijgbaar in Nederland! Dit product is een unieke combinatie van krachtige eigenschappen ontleend aan natuurlijke grondstoffen, zoals de Zuid-Afrikaanse vetplant Hoodia gordonii, samengebracht in een speciale, hypo-allergene huidgel.

Al enkele minuten nadat TRIMGEL SLIM 3-D op de huid is aangebracht zijn de bestanddelen door het lichaam opgenomen. Daarbij gaat er niets aan kracht verloren. Omdat TRIMGEL SLIM 3-D direct plaatselijk op de huid wordt aangebracht bestrijdt u zeer efficiënt hardnekkig overgewicht, onderhuidse vetafzettingen en “sinaasappelhuid” of cellulitis.

Product Informatie: Het product TRIMGEL SLIM 3-D, een afslankgel, die gebaseerd is op onder andere de veelbesproken Zuid-Afrikaanse cactussoort Hoodia gordonii en de absolute afslankhype uit Amerika van dit moment Geraniumolie, zorgt ervoor dat onderhuidse vetophopingen verdwijnen als sneeuw voor de zon!

De Amerikaanse media staan er bol van. Zelfs Oprah Winfrey besteedde er ruim aandacht aan!
Klinisch onderzoek bewijst dat de opname van met name geraniumolie de werkzaamheid 3-D vergroot in de aanval op de overtollige kilo's.

De combinatie van zes unieke stoffen, verwerkt in een etherische gel, die ook nog eens 100% natuurlijk is, zorgt voor een enorme vetverbranding en het snel verdwijnen van uw hongergevoel. Daardoor verdwijnt ook de trek in dikmakende tussendoortjes en is minder eten een automatisch gevolg.

U brengt TRIMGEL SLIM 3-D direct aan op de bekende “probleemgebieden” waar het vet zich ophoopt: o.a. buik, bovenbenen en heupen. U slaapt, bent aan het werk of houdt vakantie: het lichaam wordt de hele dag dóór getrimd zonder dat u het zelf in de gaten heeft.

Te veel en te snel afvallen is niet gezond. Daarom staat in de gebruiksaanwijzing van TRIMGEL SLIM 3-D een speciale vermelding. Gaat het afslanken te snel, dan dient u het aantal keren dat u TRIMGEL SLIM 3-D aanbrengt te verminderen. Leest u daarom de gebruiksaanwijzing zorgvuldig vóórdat u de strijd tegen de weegschaal begint. Waarschuwing: Let op: TRIMGEL SLIM 3-D zorgt ervoor dat enorm veel afvalstoffen uw lichaam snel willen verlaten. Drink daarom tenminste twee liter water per dag, zodat de vrijgekomen afvalstoffen uw lichaam ook snel kúnnen verlaten. Doet u dit niet, dan kunt u last krijgen van hoofdpijn, omdat er niet voldoende ontgifting van het lichaam plaatsvindt. Dit vertraagt tevens het afslankproces.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 12:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb er geen ervaring in, maar als ik logisch nadenk over het proces van afvallen, dan kan ik me op geen manier voorstellen dat een gel daar aan kan bijdragen.

Wat betreft het cellulitis gedeelte: mijn voormalige bazin heeft wel eens van die duurdere gels uitgeprobeerd tegen cellulitis. Zij vertelde dat het best werkte, maar dat de werking weg was zodra je stopte met die gel. En ik denk dat dat met dit ook zoiets zal zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 14:36
Verwijderd
Klinkklare onzin. Als zo'n wondermiddel daadwerkelijk uitgevonden zou zijn, zou het waarschijnlijk zelfs in het journaal genoemd worden. In ieder geval zou het niet via spam, tellsell of obscure websites aan de man worden gebracht.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-01-2007 @ 15:36 :
Klinkklare onzin. Als zo'n wondermiddel daadwerkelijk uitgevonden zou zijn, zou het waarschijnlijk zelfs in het journaal genoemd worden. In ieder geval zou het niet via spam, tellsell of obscure websites aan de man worden gebracht.
Idem!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2007, 23:53
Verwijderd
Ik denk dat je er wel van afvalt, maar dat het niet aan die gel ligt maar aan de 2 liter water die je moet drinken. Het is al lang en breed bekend dat als je veel drinkt je minder honger hebt, omdat er minder ruimte overblijft voor eten. Dus zonder gel maar met het water zal het wel net zo hard gaan.

En verder wat Morgan zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 09:08
Verwijderd
Ohja, leuk verhaal:
Een vriendin van een vriend van me overwoog eens om afslankpillen te kopen die 90 euro kostten voor 21 stuks. Je moest voor elke maaltijd zo'n pilletje innemen met 500 ml water, drie weken lang, en dan zou je afvallen.
Betreffende vriend van me hield haar tegen om dat te doen, zei dat hij dezelfde soort pillen gratis kon krijgen, deed ademsnoepjes in een medicijnpotje, gaf haar dat en benadrukte het belang van de 500 ml water om de 'pilletjes' door te slikken zonder te kauwen of te zuigen, en dat die echt vlák voor de maaltijd moesten, en dat tussendoortjes dan niet mochten (dat mocht bij de 'echte' pillen ook niet).
Na drie weken was ze twee kilo afgevallen

Laatst gewijzigd op 04-01-2007 om 10:09.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 10:02
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
dat er nog steeds mensen zijn die in dit soort dingen geloven Afvallen zonder gezonder te gaan eten en/of meer te gaan bewegen bestaat niet.

Wel mijn complimenten voor de mensen die deze gel hebben bedacht, een erg slimme manier om geld te verdienen
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 10:32
Vip3r
Vip3r is offline
Schei toch uit met dat gelul, slotje + ban.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 15:41
bij
Avatar van bij
bij is offline
vleesetende bacterien
__________________
z.o.z.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 17:24
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Mooie zoekresultaten ook:

http://www.google.com/search?sourcei...GEL+SLIM+3%2dD
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 06-01-2007, 18:43
bij
Avatar van bij
bij is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 04-01-2007 @ 18:24 :
Mooie zoekresultaten ook:

http://www.google.com/search?sourcei...GEL+SLIM+3%2dD
eh hoezo ? Ik zie ´m niet hoor
__________________
z.o.z.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.