Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2008, 15:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wat voor toegevoegde waarde heeft het om plaatjes van je random getal te posten?
Het bewijst niks, je kunt net zo lang random getallen oproepen totdat je het gewenste getal krijgt, en daar dan een screenshot van maken.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 05-03-2008, 15:35
Verwijderd
@ Martino.

Ik twijfel nu of ik misschien toch ook moet meegaan voor sterrenmeisje...
Maar ik moet nu weg

Nee, ik laat het maar gewoon bij Katje.
Oud 05-03-2008, 15:41
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
random geeft bij mij Sherco.
*stemt*
Oud 05-03-2008, 15:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Speciaal voor de nieuwelingen:

Je doet stemmen door een pm met jouw stem naar de spelleider te sturen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-03-2008, 16:16
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Lisaaah
Uice

AllureV
Kazet Nagorra

Tink*
Pippeloen

Sador/DP
Cherry Springs

zoemzoem
Paranoide
Krynn
sterrenmeisje

sterrenmeisje
Martino87
Röps
EvilBlue
zoemzoem

Röps
Sador/DP

Cherry Springs
Stefenootje

Katje
Sherco
Minke

Martino87
Katje

Sherco
***aila***

Krynn
coolkast

Dat zijn 18 mensen, nog 4 mensen hebben nog niet gezegd op wie ze gaan stemmen: Lisaaah, Twinkebel, Tink* en AllureV

edit: ik ga ook maar voor sterrenmeisje, liever zij dood dan ik
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 05-03-2008, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Wat voor toegevoegde waarde heeft het om plaatjes van je random getal te posten?
Het bewijst niks, je kunt net zo lang random getallen oproepen totdat je het gewenste getal krijgt, en daar dan een screenshot van maken.
Ik kan niet voor de anderen spreken, maar ik deed het meer omdat ik het leuk vond, niet om iets te bewijzen. Want het bewijst niks, nee. Maar goed, alsof er uberhaupt iets te bewijzen valt in de eerste ronde. Alle redenen zijn dan een beetje bullshit, dus ik denk niet dat er mensen zijn die nu al per se iemand weg willen hebben en dan ook nog eens sneaky gaan zitten doen alsof het toevallig was. (Of er moet een of andere persoonlijke reden achter liggen die verder niks met het spel te maken heeft, maar dat is dan óf allang bekend en nogal flauw, óf diegene heeft een geheime vete en doet aan reversed-reversed-reversed psychology, wat nog vergezochter is dan denken dat mensen in de eerste ronde iets willen bewijzen met hun screenshots. )
Oud 05-03-2008, 17:06
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik denk dat ik maar op sterrenmeisje ga stemmen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-03-2008, 17:22
Verwijderd
Ja ik ook.


Edit:

Lisaaah
Uice

AllureV
Kazet Nagorra

Tink*
Pippeloen

Sador/DP
Cherry Springs

zoemzoem
Paranoide
Krynn
sterrenmeisje

sterrenmeisje
Martino87
Röps
EvilBlue
zoemzoem
Topdrop
Lisaaah

Röps
Sador/DP

Cherry Springs
Stefenootje

Katje
Sherco
Minke

Martino87
Katje

Sherco
***aila***

Krynn
coolkast

Gek trouwens opeens zoveel mensen in een keer op Sterrenmeisje. Maar ik wil nu zeker geen risico nemen, straks is het gelijkspel tussen 5 mensen ofzo en dan weten we na deze ronde helemaal niks.
Oud 05-03-2008, 17:46
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jammer alleen dat TopDrop niet meedoet met het spel
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 05-03-2008, 18:09
Lethe
Lethe is offline
Nou ja, dan stem ik ook maar op sterrenmeisje. Zo te zien heeft het weinig zin om op iemand anders te stemmen en we weten verder toch nog niks.

Lisaaah
Uice

AllureV
Kazet Nagorra

Tink*
Pippeloen

Sador/DP
Cherry Springs

zoemzoem
Paranoide
Krynn
sterrenmeisje

sterrenmeisje
Martino87
Röps
EvilBlue
zoemzoem
Topdrop
Lisaaah
AllureV

Röps
Sador/DP

Cherry Springs
Stefenootje

Katje
Sherco
Minke

Martino87
Katje

Sherco
***aila***

Krynn
coolkast

Hee TopDrop staat er ook tussen
__________________
Nice
Oud 05-03-2008, 18:17
Verwijderd
Maarten jij gemenerd Ik heb hem erop gezet En had niet door dat ie niet meedeed.

Lisaaah
Uice

AllureV
Kazet Nagorra

Tink*
Pippeloen

Sador/DP
Cherry Springs

zoemzoem
Paranoide
Krynn
sterrenmeisje

sterrenmeisje
Martino87
Röps
EvilBlue
zoemzoem
Lisaaah
AllureV

Röps
Sador/DP

Cherry Springs
Stefenootje

Katje
Sherco
Minke

Martino87
Katje

Sherco
***aila***

Krynn
coolkast
Oud 05-03-2008, 18:18
Verwijderd
nou fijn dat ik dan meedeed. jammer dat ik geen functie heb, dan hadden jullie nu allemaal spijt. HA!
Oud 05-03-2008, 18:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Sorry voor mijn grapje

Edit: En wat als spelers wel stemmen die niet mogen stemmen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 05-03-2008 om 19:04.
Oud 05-03-2008, 19:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Spelers die niet stemmen, moeten de reden voor hun niet-stemmen naar de spelleider pm-en. We zijn van plan om strenger toe te zien op niet-stemmende spelers.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-03-2008, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Sorry voor mijn grapje

Edit: En wat als spelers wel stemmen die niet mogen stemmen?
dan moeten ze als straf sikken laten groeien!
Oud 05-03-2008, 20:25
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Tiergarten Schönbrunn, Wenen, eergisteren
De twee meisjes die als laatste de dierentuin waren in gerend bleven staan bij het hok van de koalaberen. ‘Moet je eens kijken’ zei de eerste, terwijl ze naar één van de koala’s wees. ‘Ahh wat schattig!’ zei de andere vertederd. ‘Ik vind koalabeertjes zo lief. Ik zou die wel willen vasthouden en knuffelen en dan noem ik haar Klaartje.’ De koalabeer begon wild te piepen. De meisjes konden het beestje natuurlijk niet verstaan, maar als ze dat wel konden, hadden ze dit gehoord: ‘KLAARTJE??? Ik ben godverdomme een jongetje!! Mijn naam is Kazet Nagorra stelletje inferieure primaten dat jullie zijn!!’ Kazet liet een harde brul vanuit zijn diepste wezen horen. ‘Ik ben een gevaarlijke beer, geen schattige koala!! Als jullie mij nog één keer schattig noemen, dan scheur ik jullie aan stukken!!!’ De meisjes staarden hem vertederd aan. ‘Aww, hij piept naar ons’ zei de eerste. ‘Hij vind ons vast lief.’ ‘Koesji, koesji’ zei de andere tegen Kazet. ‘Wat ben je schattig.’ ‘Weet je wat ik ga doen?’ zei de eerste tegen haar vriendin. ‘Ik ga aan de juf vragen of we zo’n schattige koalabeer mogen houden!’ ‘Ja, goed idee’ zei het andere meisje. Enthousiast huppelden ze weg.

Bij de leeuwenkooi, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, eergisteren
De leeuw, die door de opzichters soms liefkozend Katje werd genoemd, was wreed verstoord in haar rust. Ze was aan het overpeinzen geweest wat er vanmorgen gebeurd was. De opzichters hadden woedend rondgerend en de dieren hadden nog geen eten gekregen. Ze rammelde van de honger en toen ze de jongens zag, kwam ze in de verleiding om er eentje op te peuzelen.
‘Hallo Katje’ klonk opeens een hese stem. Katje schrok op uit haar gedachten. Ze was helemaal geobsedeerd geweest door die lekkere hapjes. Aan de stank die ze rook, wist ze meteen wie het was. ‘Hallo sterrenmeisje’ zei ze vriendelijk. ‘Hoe weet je dat ik het ben? Je kijkt niet eens om wie het is’ vroeg sterrenmeisje verbaasd. ‘Het stonk hier opeens’ antwoordde Katje glimlachend. ‘Oh pardon’ zei sterrenmeisje stamelend.
Op dat moment wees één van de jongens naar Sterrenmeisje. ‘Moet je eens kijken wat voor lelijk beest dat is!’ De andere jongens liepen weg van de leeuwenkooi naar het hok waar Sterrenmeisje in zat. ‘Wat is dat in godsnaam?’ zei er één met een vies gezicht. ‘Wra-ten-zwijn’ las de eerste jongen van het bordje af. ‘Wrattenzwijn.’ Hij begon te lachen. ‘Wel een toepasselijke naam!’ Hij wees op de wratten die over Sterrenmeisje’s huid verspreid waren. ‘Wat een lelijk beest’ zei een andere jongen. ‘Hij stinkt’ zei een derde. Sterrenmeisje begon te huilen. Mensen zeiden altijd dat ze lelijk was en dat ze stonk. Zelfs de meeste dieren in de dierentuin gingen niet graag met haar om, omdat ze zo stonk. Ondertussen had één van de jongens een steen gepakt. ‘Hier, pak aan!’ riep hij naar Sterrenmeisje. Hij gooide de steen tegen haar kop aan. De anderen begonnen te lachen. ‘Daar heb je niet van terug hé, stinkerd?’ Het wrattenzwijn begon luid te knorren en te grienen toen de steen haar kop raakte. ‘Nu ik!’ zei de tweede jongen, die een kop groter was dan de anderen. Hij bukte naar de grond en pakte een steen op die een stuk groter was dan de eerste steen. ‘Die is te zwaar’ zei een andere jongen. ‘Die krijg je nooit zo ver gegooid.’ ‘Wedden van wel?’ zei de jongen met de steen. ‘Als ik die stinkerd raak, dan moeten jullie mij allemaal een ijsje geven, ok?’ ‘Best’ zeiden de andere jongens. ‘Maar als je mist, dan trakteer jij ons allemaal op een ijsje.’ De grote jongen nam een aanloop en rende op het hek af. Toen hij bij de rand was, wierp hij de steen. Met een boog vloog de steen door de lucht en met een plof landde hij precies op het hoofd van het wrattenzwijn. Er klonk een krakend geluid en het beest viel om. Sterrenmeisje was morsdood. ‘Raak!’ schreeuwde de jongen die de steen had gegooid. ‘Dat wordt dokken mannen!’ Maar de andere jongens keken alleen maar naar het zwijn. ‘Volgens mij is ie dood’ zei eentje verschrikt. ‘Daar krijgen we gezeik mee! Wegwezen!’ De jongens maakten dat ze wegkwamen.


Spelers:
1) Twinkebel
2) MadameMinke
3) coolkast
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco
7) Kazet Nagorra
8) Krynn
9) AllureV
10) Sador
11) Martino87
12) Katje
13) Lisaaah
14) Cherry Springs
15) Röps
16) ***ailá***
17) Stefenootje
18) zoemzoem
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen

Sterrenmeisje is jammer genoeg gedood door de dorpelingen. De wolven en bijzondere functies hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun eerste stem uit te brengen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-03-2008, 20:42
Verwijderd
dorpeling. jammer, maar het minst erge
Oud 05-03-2008, 20:47
Verwijderd
nou mensen, dat was gezellig.
Oud 05-03-2008, 20:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
dorpeling. jammer, maar het minst erge
Een wolf is het minst erge, imho.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-03-2008, 20:59
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Maarten, hou je mond

Je hebt jouw eigen ww-spel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 05-03-2008, 21:00
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik vind het verhaal leuk bedacht.

Maakte Coolkast een hele domme verspreking nu..?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-03-2008, 21:01
Verwijderd
wrattenzwijnen zijn trouwens <3 (alleen hangbuikzwijntjes zijn liever )
Oud 05-03-2008, 21:05
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Sorry Sterrenmeisje voor mijn stem.

Erg leuk verhaal! Weet niet hoe de vorige verhalen waren, maar moest een paar keer goed lachen
Oud 05-03-2008, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het verhaal leuk bedacht.

Maakte Coolkast een hele domme verspreking nu..?
Nee want wanneer hij aan de 'slechte' kant zou staan, zou een dorpeling ook niet het minst erge zijn, maar een goede functie.


En jammer van sterrenmeisje
Oud 05-03-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
En jammer van sterrenmeisje
niks jammer, gemenerd, jij heb ook op mij gestemd! de doodsklap was dat! de laatste druppel! ik hou jou verantwoordelijk voor mijn dood!

*kruipt graf in en wacht tot ze een zombie wordt, zodat ze weer verder kan spoken*

speel se mensen!
Oud 05-03-2008, 21:20
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Arme Anneke
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 05-03-2008, 22:26
Verwijderd
Helaas, een dorpeling. Volgende keer beter Sterrenmeisje! (Maar je zat er de vorige keer heel lang in toch?)
Oud 05-03-2008, 22:44
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Omg, wat een tragisch verhaal. Kutjongetjes.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 05-03-2008, 23:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG Sterretje !!!! Wat een rotjongetjes, Wie zijn verantwoordelijk? Ik schiet ze allemaal neer..

*houdt mond verder*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 05-03-2008, 23:24
Verwijderd
Awww... sterrenmeisje.
En ook zo'n treurig verhaal...

Beetje jammer dat Twinkebel een vrijkaartje kreeg vanwege de vorige keer, en dat hij nu één keer een bedankje heeft gepost en verder niets. We weten niet eens op wie hij gestemd heeft. Dat maakt hem een kandidaat voor mijn lijstje.
Oud 05-03-2008, 23:28
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Citaat:
Awww... sterrenmeisje.
En ook zo'n treurig verhaal...

Beetje jammer dat Twinkebel een vrijkaartje kreeg vanwege de vorige keer, en dat hij nu één keer een bedankje heeft gepost en verder niets. We weten niet eens op wie hij gestemd heeft. Dat maakt hem een kandidaat voor mijn lijstje.
Dit. Heel erg dit.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 05-03-2008, 23:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik wacht nog even met beschuldigingen tot na de eetronde, en raad mijn mededorpelingen aan hetzelfde te doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 05-03-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wacht nog even met beschuldigingen tot na de eetronde, en raad mijn mededorpelingen aan hetzelfde te doen.

Hmja, opzich heb je ook wel een beetje gelijk, bedankt voor de goede raad!

Maar het is zo jammer als het topic zo dood is tijdens de eetronde...

edit:
Even iets héél anders; ik ben benieuwd wanneer Bokito zijn intrede doet in het verhaal.
Oud 05-03-2008, 23:41
Sador
Avatar van Sador
Sador is offline
Ik beschuldig niemand. Ik ben het er alleen mee eens dat het lame is dat Twinkebel dan niks post.
__________________
The sum of intelligence on the planet is a constant; the population is growing.
Oud 05-03-2008, 23:45
Verwijderd
sorry ik ben vergeten te stemmen ;x
helaas sterrenmeisje, nogmaals bedankt dat je je plek in het ww spel aan mij gaf, hoewel dat nu wel een beetje lullig is
Oud 05-03-2008, 23:56
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
*eindelijk weer achter de computer*

Leuk verhaal, en echt, kutjongens zijn et!
Ik ben ook akkoord met uice, als ik nu die gast ga verdenken omdat ie alleen bedankt heeft gezegd dan ben ik geen stap verder. dus is mijn lijst *voor nu* helemaal leeg.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 06-03-2008, 07:16
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Sorry maar ik ben er dus 2 dagen nauwelijks geweest.. Ik ben vandaag ook weer de hele dag weg. Heb het gewoon even druk. Ik had trouwens random gestemd op stefenootje.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 06-03-2008, 11:11
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Aww, sterrenmeisje. Maar, je zat er de vorige twee spellen vrij lang in
Ik noteer even voor mezelf dat Uice en Evilblue beschuldigingen/theorieen beloven/hinten na de eetronde. En de vorige keer was dat een afleidingsmanoeuvre tegen de tovenaar...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 06-03-2008, 13:52
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
ik vind het verhaal wel een beetje zielig hoor
RIP sterrenmeisje
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-03-2008, 15:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sorry sterrenmeisje! Het was niet persoonlijk bedoeld.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-03-2008, 20:02
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Bij de gorillakooi, Tiergarten Schönbrunn, Wenen, gisteren
‘En dan komen we nu bij het hoogtepunt van de rondleiding’ zei de gids tegen de groep. De toeristen keken het verblijf in. ‘Hebben jullie het verhaal van Bokito weleens gehoord?’ vroeg de gids. ‘Dat is een gorilla die ontsnapt is uit een Nederlandse dierentuin. Daarna is ie wereldberoemd geworden. Hij heeft zelfs een gastrol gehad in de strip Dirkjan. Nou zien jullie die grote Gorilla in de hoek?’ Hij wees naar één van de gorilla’s, een grote zilverrug die een banaan aan het eten was. ‘Is dat Bokito?’ vroeg een vrouw. De gids schudde zijn hoofd. ‘Nee, helaas. Als je Bokito wilt zien zul je toch naar Nederland moeten. Maar dit is zijn jongere broer, Sauron.’ Op dat moment keek de gorilla op. Hij begon woedend op zijn borst te trommelen en tegen het glas te bonken. ‘Het is wel een heethoofd hé?’ merkte iemand op. ‘Vind je het gek?’ zei iemand anders. ‘Het is familie van Bokito. Ik heb gehoord dat Bokito vijftig vrouwen heeft doodgeslagen.’ ‘Vijftig?’ zei weer iemand anders. ‘Ik heb honderdvijftig gehoord. En hij heeft ze ook nog eens verkracht’ De groep liep door. Sauron bleef grommend achter. ‘Grrr…Bokito..altijd weer die Bokito. Bokito dit, Bokito dat. Ze zouden mij moeten aankondigen met Sauron, de woeste gorilla. Maar in plaats daarvan noemen ze mij het kleine broertje van Bokito!’ Hij stampte op de grond.
‘Hey Sauron’ zei een stem achter hem. De gorilla draaide zich om. Er zat een klein blauw vogeltje op een tak. ‘Hey Evilblue’ zei Sauron. ‘Nog nieuws uit het vogelverblijf?’ ‘Niks bijzonders’ zei het vogeltje. ‘Behalve dat ze de zaak weer niet goed hebben afgesloten. En dat ze vergeten zijn om ons te voeren. Bezwaar dat ik wat apenootjes eet?’ Sauron maakte een wuivend gebaar. ‘Ga je gang, er liggen er toch zat. Hier krijgen we nog steeds voldoende eten. Ik denk omdat ze nog steeds hopen dat ik Lisa bezwanger. Hij wees naar een jonge vrouwtjesgorilla die even verderop in een boom zat te slingeren. ‘Waarom doe je dat eigenlijk niet?’ vroeg Evilblue. ‘Voor een gorilla ziet ze er toch best goed uit? En het is alweer een hele tijd geleden sinds we hier kleine aapjes hebben gehad. Wil je geen vader meer worden?’ Sauron haalde zijn schouders op. ‘Ik wil best nog wel een keertje vader worden, maar Lisa heeft geen interesse in mij. Ze is verliefd op één van de bavianen.’ Evilblue begon te lachen. ‘Een gorilla op een baviaan? Da’s het zotste dat ik ooit gehoord heb. Valt ze op rooie billen of zo? Welke is het eigenlijk?’ Sauron wees naar de bavianen, die aan de overkant van het apenverblijf zaten. Die ene met die grote rooie kont, helemaal links. DP heet hij geloof ik.’
Op dat moment kwamen er twee opzichters aan die bananen in het gorillaverblijf gingen gooien. Alle gorilla’s begonnen luid te krijsen en rondjes te rennen. ‘Moet jij geen bananen gaan vangen?’ vroeg Evilblue. ‘Dadelijk zijn ze op’ ‘Waarom?’ zei Sauron. ‘Ik ben groepsleider. Dadelijk ga ik gewoon mijn deel opeisen. Laat de jongere apen zich maar moe maken.’ De grote gorilla liep op handen en voeten naar de opzichters toe. ‘Ik wil wel even horen wat ze te zeggen hebben.’
‘Heb jij het al gehoord?’ vroeg de ene opzichter aan de ander terwijl hij nog een banaan pakte. ‘Wat dan?’ zei de ander. ‘Er is vannacht een dier doodgegaan’ zei de eerste. De tweede keek verbaasd. ‘Dood? Da’s al de tweede. Hebben ze eigenlijk nog ontdekt wie dat wrattenzwijn heeft gedood?’ De eerste opzichter schudde zijn hoofd. ‘Maar dat tweede dier is helemaal aan stukken gescheurd. De directie is bang dat er een gevaarlijk dier ontsnapt is. Dadelijk gaan er ook bezoekers dood.’ De opzichter keek ineens naar de gorilla, die nu heel aandachtig leek te luisteren. ‘Ik word helemaal kriegel van dat beest’ zei hij toen. ‘Ik krijg altijd het idee dat hij kan verstaan wat ik zeg.’ De tweede opzichter begon te lachen. ‘Je ziet spoken man. Het is een gorilla, die kunnen niet denken. Het is gewoon een dom dier.’ De eerste opzichter haalde zijn schouders op. ‘Je hebt vast gelijk. Kom, we moeten de leeuwen nog eten geven’
Sauron wreef over zijn kin. ‘Nog een dier dood’ zei hij tegen zichzelf. ‘Dat is niet goed. We moeten de rest waarschuwen. Evilblue, zou jij alle verblijven langs willen gaan en willen vragen of alle dieren vanavond naar het gorillaverblijf willen komen? De situatie is ernstig.’ Het vogeltje knikte. ‘Laat dat maar aan mij over’
Evilblue schoot van het gorillaverblijf weg en stak het plein over. Hij ging een ander verblijf binnen en schreeuwde: ‘WAKKER WORDEN!!!’ ‘Ik wassss al wakker’ sliste iemand. ‘Wat een sssmakelijk hapje ben jij.’ Evilblue rolde met zijn ogen. ‘Ook goeiemorgen, Röps’ Röps was een 12 meter lange tijgerpython. ‘Kun jij niet ietsss dichterbij komen, lief klein ssssappig vogeltje?’ zei Röps poeslief. ‘Nee dank je, ik zit hier goed’ zei Evilblue, die maar al te goed wist dat Röps hem maar al te graag wilde oppeuzelen. ‘Kun je vanavond naar het gorillaverblijf komen? Sauron wil ons allemaal spreken’ ‘Wat moet die haarbal nou weerss??’ zei Röps chagrijnig. ‘Ik haat apen’ ‘Daar kom je vanavond wel achter. En vergeet niet te komen, anders legt ie vast weer een knoop in je staart’ zei Evilblue. Röps trok een pijnlijk gezicht. De vorige keer dat Sauron een knoop in haar staart had gelegd had ze daar drie weken last van gehad.
Evilblue vloog weg. Hij had een hekel aan Röps, maar Sauron had gezegd ‘alle dieren’ dus daar hoorde die overmaatse rups ook bij. Hij vloog nu naar het giraffenverblijf. ‘Krynn!!’ piepte hij. ‘Waar zit je? Krynn!! Kom tevoorschijn! Ik heb een boodschap van Sauron!’ Evilblue keek verbaasd om zich heen. De altijd zo vriendelijke giraf was nergens te bekennen. En toen zag hij haar liggen. De giraf was dood. Haar lichaam was finaal aan stukken gescheurd…

Spelers:
1) Twinkebel
2) MadameMinke
3) coolkast
4) Pippeloen
5) Tink*
6) Sherco
7) Kazet Nagorra
8) Krynn (heks)
9) AllureV
10) Sador
11) Martino87
12) Katje
13) Lisaaah
14) Cherry Springs
15) Röps
16) ***ailá***
17) Stefenootje
18) zoemzoem
19) Evilblue
20) Paranoide
21) Uice
22) sterrenmeisje (dorpeling)

Opgehangen
Opgegeten

De weerwolven hebben helaas een domme fout gemaakt en ze zijn nu een waardevolle bondgenoot kwijt. Gelukkig voor hen en helaas voor de dorpelingen word de leerling nu gepromoveerd tot leerlingheks.
De dorpelingen mogen weer stemmen. Ze hebben hiervoor tot morgenavond 20.30 de tijd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 06-03-2008, 20:03
Verwijderd
Hmm. Dat is minder handig voor ons dan het lijkt, want nu is de leerling heks.
Oud 06-03-2008, 20:04
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Goed dat de heks dood is, maar we schieten er niks mee op want nu hebben we de leerling-heks
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 06-03-2008, 20:06
Verwijderd
Het is moeilijk echt een concrete verdenking te hebben in het spel op dit moment, maar ik ga vermoedelijk op Röps stemmen. Reden:

Citaat:
Misschien van mijn kant ook een stomme reden om te stemmen, maar ik stem op iemand die er vorig spel (heb even gezocht) er lang in zat. (en dan de laatste aanmelder daarvan in dit spel blabla) Sterrenmeisje. Sorry.
In het vorige spel was Sterrenmeisje juist heel nuttig als tovenaar, of zo werd dat tenminste door de meeste spelers ervaren. Dit ziet er dus meer uit als een wolvenstreek om te proberen ervaren/nuttige spelers uit het spel te krijgen.

Het is misschien niet veel, maar beter dan random stemmen, lijkt me.
Oud 06-03-2008, 20:10
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmm, daar hebben we dus alsnog niks aan
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-03-2008, 20:12
Verwijderd
Wel lol dat de wolven hun heks hebben gegeten
Oud 06-03-2008, 20:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Heks dood.

Citaat:
In het vorige spel was Sterrenmeisje juist heel nuttig als tovenaar, of zo werd dat tenminste door de meeste spelers ervaren. Dit ziet er dus meer uit als een wolvenstreek om te proberen ervaren/nuttige spelers uit het spel te krijgen.

Het is misschien niet veel, maar beter dan random stemmen, lijkt me.
Niet de beste argumentatie ooit, maar ik denk dat ik hierin mee ga als er geen betere theoriën zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2008, 20:17
Verwijderd
Fuck, ik dacht ook even; Yes, dat is mooi meegenomen, de heks dood! Maar ik vergat de leerling...
Maargoed, voor morgen dan (nu mag het wel): Twinkebel is er inmiddels. Voorlopig dan toch maar even niet. Misschien dat ik met Kazet mee op Röps ga... Van de andere kant; Röps deed vorig spel niet mee, dus dat sterrieper een goede ervaren speler is, weet hij waarschijnlijk niet.

Daar gaan we weer; ik denk er nog even over na.
Oud 06-03-2008, 20:28
Verwijderd
OMG haha dat ze juist de heks nemen Ik vraag me wel af of er motivatie achter de keuze voor Krynn zat, ik kan me niet herinneren dat die al veel gepost heeft.

Ik wil eigenlijk niet voor Röps gaan, want ik denk niet dat hij slecht is (ja daar mag niet vanuit gaan door random verdeling maar het blijkt toch akelig vaak te kloppen) omdat hij nieuw is. Ik weet het nog zo niet
Oud 06-03-2008, 20:29
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Heerlijk verhaal

@ Kazet: Ik heb het topic niet helemaal doorgespit. Alleen even gekeken wie er lang in zaten... maargoed.

Als ik weerwolf was zou ik gezegd hebben:

"Helaas, een dorpeling."

Toen iemand dat hier zei, kreeg ik er daardoor ook meteen een slecht gevoel bij haar. Ik stem op Stefenootje. Het is een stem vooral op gevoel, maar een andere richtlijn dan wat ik zelf zou zeggen (of zelf héb gezegd als weerwolf bij een ander ww spel op een ander forum ) heb ik nu niet.

Laatst gewijzigd op 06-03-2008 om 20:35. Reden: naam verkeerd gespeld van Stefenootje
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 20:20
De Kantine Het Weerwolfspel #45
zoemzoem
500 19-02-2008 22:00
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.