Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2011, 20:13
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Een maand of wat geleden heeft mijn moeder voor mij op een webshop samenvattingenboeken van de exacte vakken en Noordhoff samenvattingenboeken voor talen voor mij gekocht, omdat ik het prettig vind informatie snel terug te kunnen vinden. Dit leek allemaal goed te gaan, maar nu heb ik de boeken binnen en het lijkt helemaal nergens op. De boeken zijn duidelijk al vele malen eerder gebruikt, en sommige boeken heb ik dubbel gekregen. Ezelsoren, afgesleten kaften, op één boek ligt de achterkant voor de helft los, er is in getekend, stickers op de achterkant... Het zijn KOOPBOEKEN. Dit kan toch niet? Hier was niks over gezegd op de website voor zover wij weten. We gingen er eigenlijk vanuit dat de boel best betrouwbaar was aangezien we daar voor school onze boekenpakketten moeten bestellen.

Er zat bij de aflevering een envelop met belangrijke informatie. Hierin stond dat de bestelling met zorg is samengesteld (oja), en dat als er iets dubbel was of als boeken beschadigd waren we ze terug konden sturen naar een postbusnummer en met verpakkingseisen erbij. Ja daag, ik ga er niet voor betalen als zij de boel niet goed afleveren. Mijn moeder gaat dus komende week maar bellen, maar dit is toch niet echt lekker thuiskomen van vakantie.

Nou, en deze lui hebben mijn ouders dus weer €100 rijker gemaakt.

Hebben jullie wel eens zoiets mee gemaakt? Zoja, hoe zijn jullie er toen mee omgegaan? Of hebben jullie ook wel eens een (grote) miskoop gedaan met bepaalde schoolspullen?

Laatst gewijzigd op 23-07-2011 om 20:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2011, 20:19
Verwijderd
Wil je advies wat je kan doen of wilde je alleen even je frustratie uiten? Als het het laatste is dan sluit ik de topic aangezien er geen discussiewaarde en/of een vraag in zit.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:21
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
O sorry, ik dacht dat ik hier ook frustraties mocht uiten, omdat er op de voorpagina onder dit kopje staat: "Algemene vragen met betrekking tot school en dingen als klaagzangen over irritante leraren kun je hier kwijt. " Ik dacht dat het me wel handig leek om medestudenten even goed te waarschuwen, en eventueel advies zou ik natuurlijk ook waarderen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:21
312
Avatar van 312
312 is offline
Heel vervelend voor je, maar ik weet niet wat je wilt met deze reactie. Het bericht heeft geen enkele vraag in zich of enige discussiewaarde. Dit forum is niet bedoeld om simpelweg dingen af te kraken. Dat kan in een algemeen topic.

Edit: Sorry, toen ik hier aankwam waren er nog geen reacties.

Wat betreft advies: je zult je moeder gewoon even moeten laten bellen. Dit zal Van Dijk ook niet willen.
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:23
Kesa
Kesa is offline
Zes jaar geleden hadden wij precies hetzelfde hier. Voor de brugklas hadden we een boekenlijst van school gekregen en wij hebben die bij VanDijk.nl besteld, koopboeken wel te verstaan. Nadat we een doos kregen met overduidelijk gebruikte boeken heeft mijn vader een paar telefoontjes gepleegd met VanDijk. En ik kan je zeggen, ik heb mijn vader vrolijker gezien.

Die boeken hebben we teruggestuurd ( de kosten voor de verzending naar VanDijk van de boeken mochten we ook nog zelf even betalen ) en uiteindelijk via een boekhandel alle boeken zelf kunnen bemachtigen. Zo hebben we dat de afgelopen jaren ook gedaan. Nu ik komend jaar op de universiteit ga beginnen kan ik gelukkig alles via de universiteit/studievereniging regelen.

Maar goed, ik kan me compleet vinden in jouw verhaal. Voor koopboeken is VanDijk een afknapper. In ieder geval nooit meer VanDijk gebruikt sindsdien en dat lukt ook prima.

Betreffende de Noordhoff samenvattingsboekjes: bedoel je de 'In je pocket'- boekjes? Beter bestel je die gewoon hier. Examenbundels en Samengevat kun je ook gewoon bestellen via Examenbundel.nl en zelfs bij Bol.com. Met veel geluk krijg je bij de laatste ook gewoon enkele boeken van je boekenlijst als nieuw besteld, anders blijft de boekhandel de beste oplossing.

Edit: Ik typ waarschijnlijk langzaam ofzo, toen ik begon met typen stond alleen de openingspost er nog.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:23
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Heel erg bedankt Kesa! Ga ik direct doorsturen aan mijn moeder.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:29
Verwijderd
Ik heb de titel en de openingspost aangepast zodat er nog enige discussiewaarde in deze topic zit. Als je je frustratie wil uiten kan je posten in het grote lucht je hart topic, op Psychologie.

Verder heb ik eigenlijk nooit een miskoop voor school gedaan, zo ver ik kan herinneren. Alleen dat ik met boeken huren boeken kreeg waar in geschreven was, wat dus echt niet handig is voor school. Gelukkig kon het dan makkelijk omgeruild worden!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:29
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Heel erg bedankt Kesa! Ga ik direct doorsturen aan mijn moeder.
Citaat:
Ik heb de titel en de openingspost aangepast zodat er nog enige discussiewaarde in deze topic zit. Als je je frustratie wil uiten kan je posten in het grote lucht je hart topic, op Psychologie.

Verder heb ik eigenlijk nooit een miskoop voor school gedaan, zo ver ik kan herinneren. Alleen dat ik met boeken huren boeken kreeg waar in geschreven was, wat dus echt niet handig is voor school. Gelukkig kon het dan makkelijk omgeruild worden!
Ik heb het gezien, goed gedaan! Dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:32
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Heel erg bedankt Kesa! Ga ik direct doorsturen aan mijn moeder.
Alsjeblieft . Hopelijk krijgen jullie nog wel gewoon je geld terug en kun je gewoon je schoolboeken ergens anders bestellen; het beste via een boekhandel, desnoods via eerder genoemde Internetsites. Via het Centraal Boekhuis kunnen boekhandels de meeste/alle schoolboeken wel bestellen. Zorg er dan wel voor dat je de goede ISBN-nummers van je boeken hebt, niet alleen de naam van het schoolboek. Dat gaf bij mij in de 2e en 3e klas voor geschiedenis nog een probleem .

Veel succes verder met het afwerken van dit probleem bij VanDijk.nl!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:35
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Alsjeblieft . Hopelijk krijgen jullie nog wel gewoon je geld terug en kun je gewoon je schoolboeken ergens anders bestellen; het beste via een boekhandel, desnoods via eerder genoemde Internetsites. Via het Centraal Boekhuis kunnen boekhandels de meeste/alle schoolboeken wel bestellen. Zorg er dan wel voor dat je de goede ISBN-nummers van je boeken hebt, niet alleen de naam van het schoolboek. Dat gaf bij mij in de 2e en 3e klas voor geschiedenis nog een probleem .

Veel succes verder met het afwerken van dit probleem bij VanDijk.nl!
wat zijn ISBN-nummers?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:38
312
Avatar van 312
312 is offline
http://nl.wikipedia.org/wiki/Interna...ard_Boeknummer
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:39
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Wouw, ik ben zo dol op dit forum, jullie zijn zo snel met reageren! Dankjewel
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:40
312
Avatar van 312
312 is offline
Citaat:
Wouw, ik ben zo dol op dit forum, jullie zijn zo snel met reageren! Dankjewel
Graag gedaan!
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:50
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Wat betreft advies: je zult je moeder gewoon even moeten laten bellen. Dit zal Van Dijk ook niet willen.
Zoals je ondertussen al hebt kunnen lezen zal het VanDijk waarschijnlijk niets schelen. Ik dacht dat ik zes jaar geleden gewoon 'een gevalletje' was, maar dat ze het nu zes jaar later nog steeds zo uitvoeren laat toch wel zien dat VanDijk dit gewoon blijft doen terwijl ze ervan weten. Als VanDijk dit niet zou willen, hadden ze dit al zes jaar geleden aangepakt, mogelijk al langer geleden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:54
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Zoals je ondertussen al hebt kunnen lezen zal het VanDijk waarschijnlijk niets schelen. Ik dacht dat ik zes jaar geleden gewoon 'een gevalletje' was, maar dat ze het nu zes jaar later nog steeds zo uitvoeren laat toch wel zien dat VanDijk dit gewoon blijft doen terwijl ze ervan weten. Als VanDijk dit niet zou willen, hadden ze dit al zes jaar geleden aangepakt, mogelijk al langer geleden.
Dat denk ik ook. Ik heb het er net nog even met mijn ouders over gehad, maar die hebben eigenlijk helemaal geen zin in de herrie aangezien dit blijkbaar de normaalste gang van zaken is daar. De boeken zijn op zich wel bruikbaar, ze zien er alleen niet heel erg netjes uit. Het is niet mogelijk om alle kosten + de verzendkosten die je maakt om de boeken terug te sturen terug te krijgen toch?

Laatst gewijzigd op 23-07-2011 om 20:54. Reden: aanvulling
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 20:57
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Het is niet mogelijk om alle kosten + de verzendkosten die je maakt om de boeken terug te sturen terug te krijgen toch?
Van de verzendkosten die je maakt om de boeken terug te sturen moet je alles zelf betalen, dat is me nog bij gebleven. De prijs die je voor de boeken hebt betaald kun je wel terugkrijgen ( dat is me dan weer niet bijgebleven, maar ik neem aan dat dat nog wel was gebeurd ). Je moet wel wat geduld uitoefenen met de mensen aan de telefoon, maar het moet geregeld kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:00
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Van de verzendkosten die je maakt om de boeken terug te sturen moet je alles zelf betalen, dat is me nog bij gebleven. De prijs die je voor de boeken hebt betaald kun je wel terugkrijgen ( dat is me dan weer niet bijgebleven, maar ik neem aan dat dat nog wel was gebeurd ). Je moet wel wat geduld uitoefenen met de mensen aan de telefoon, maar het moet geregeld kunnen worden.
Oke, dan ga ik morgen maar eens wat uitzoekwerk verrichten om te kijken of ik de kosten er op een een of andere manier uit kan halen. Ik laat jullie horen hoe het afloopt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 21:51
312
Avatar van 312
312 is offline
Citaat:
Oke, dan ga ik morgen maar eens wat uitzoekwerk verrichten om te kijken of ik de kosten er op een een of andere manier uit kan halen. Ik laat jullie horen hoe het afloopt.
Of je helemaal kosteloos gesteld wordt, waag ik te betwijfelen, maar je moet toch minimaal jouw aankoopbedrag terugkrijgen. Verder zou ik niet al te veel moeite doen als Van Dijk het ook niet doet. Gewoon terugsturen met minimale verpakking.

Ik wist niet dat het bedrijf zo vaak fouten maakt met het verzenden. Dit laat nog maar eens zien wat een gebrek aan concurrentie (in ieder geval wat betreft bepaalde artikelen) met een bedrijf doet. Het is een schande.

Ik ben benieuwd hoever je komt!
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)

Laatst gewijzigd op 23-07-2011 om 22:23.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2011, 08:41
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Ik wist niet dat het bedrijf zo vaak fouten maakt met het verzenden. Dit laat nog maar eens zien wat een gebrek aan concurrentie (in ieder geval wat betreft bepaalde artikelen) met een bedrijf doet. Het is een schande.
Het is meer een schande dat het bedrijf al in ieder geval schijnbaar zes jaar nog steeds huurboeken toestuurt als je koopboeken besteld. Dát is pas een schande .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 09:22
Verwijderd
Als je via een website die boeken gekocht hebt, dan kun je ze binnen 7 werkdagen retourneren, en de webshop moet dan je geld binnen 30 dagen terugstorten voor zover ik weet .
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 11:54
312
Avatar van 312
312 is offline
Citaat:
Het is meer een schande dat het bedrijf al in ieder geval schijnbaar zes jaar nog steeds huurboeken toestuurt als je koopboeken besteld. Dát is pas een schande .
Dat bedoelde ik ook, maar mijn post is iets onduidelijker. "Het verzenden" sloeg op het (al dan niet moedwillig) verzenden van de verkeerde boeken.
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 12:03
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Mijn moeder heeft zojuist een mail gestuurd naar VanDijk.nl, en heeft ze de mogelijkheid gegeven om binnen 10 werkdagen nieuwe boeken op te sturen en de door haar te maken verzendkosten te vergoeden, of het aankoopbedrag + de te maken verzendkosten om de boeken terug te sturen over te maken op haar rekening en dat we de boeken volgens Kesa's aanraden kopen bij de uitgever en bol.com.

Indien VanDijk.nl hier niet mee akkoord gaat schakelen we de rechtsbijstandverzekering in.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 12:11
312
Avatar van 312
312 is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft zojuist een mail gestuurd naar VanDijk.nl, en heeft ze de mogelijkheid gegeven om binnen 10 werkdagen nieuwe boeken op te sturen en de door haar te maken verzendkosten te vergoeden, of het aankoopbedrag + de te maken verzendkosten om de boeken terug te sturen over te maken op haar rekening en dat we de boeken volgens Kesa's aanraden kopen bij de uitgever en bol.com.

Indien VanDijk.nl hier niet mee akkoord gaat schakelen we de rechtsbijstandverzekering in.
Mooi. Laat je de uitkomst nog even weten? Ik ben benieuwd.
__________________
"Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist." (Epicurus)
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 12:20
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Mooi. Laat je de uitkomst nog even weten? Ik ben benieuwd.
Natuurlijk, ik hou jullie op de hoogte.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 12:54
Verwijderd
Volgens mij heeft mijn moeder ook zo'n pakket voor mij bestelt
ben benieuwd...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2011, 15:18
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Volgens mij heeft mijn moeder ook zo'n pakket voor mij bestelt
ben benieuwd...
Laat je even weten hoe het afloopt met jouw boekenpakket? Ben wel benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 12:04
pietpelle
Avatar van pietpelle
pietpelle is offline
Veel succes ermee... Deze site staat ook vol met klachten: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=65610
__________________
"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.” - Terry Pratchett
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Laat je even weten hoe het afloopt met jouw boekenpakket? Ben wel benieuwd.
Is goed!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 19:05
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Mijn moeder heeft vandaag een factuur ontvangen dat ze 30% korting heeft gekregen. Maar dit boeit mijn moeder niet, we gaan ze toch terugsturen. Ze willen blijkbaar gewoon van hun oude troep af. Een hoop boeken zijn niet van de laatste versies en we willen ze t.z.t. ook nog gebruiken voor mijn broertje. Vandijk.nl antwoordt niet op de mailtjes van mijn moeder die zowel via info@ en via de website zijn verstuurt, dus morgen gaan we bellen, en woensdag sturen we alle boeken terug.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 19:50
Verwijderd
Ik zou ze gewoon direct terugsturen, niet afwachten. Als ze via een website besteld zijn valt het volgens mij gewoon onder koop op afstand, en dan mag je binnen (volgens mij) 7 werkdagen retourneren zonder reden. (Ook al heb je wel een reden, maar dat maakt niet uit). Volgens mij geldt dat hier gewoon...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 19:54
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Ik zou ze gewoon direct terugsturen, niet afwachten. Als ze via een website besteld zijn valt het volgens mij gewoon onder koop op afstand, en dan mag je binnen (volgens mij) 7 werkdagen retourneren zonder reden. (Ook al heb je wel een reden, maar dat maakt niet uit). Volgens mij geldt dat hier gewoon...
Daar heb je een goed punt, maar we willen wel even zeker weten dat we ons geld terugkrijgen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 19:56
Verwijderd
Dat kun je gewoon eisen. Als je even google gebruikt met Wet Koop op Afstand, zul je daar voorbeeldbrieven tegenkomen. Je krijgt gewoon je geld terug.

Edit: http://www.consuwijzer.nl/Voorbeeldb..._de_bedenktijd
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 19:57
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
O wouw, dat klinkt wel heel aantrekkelijk. Bedankt voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:19
Verwijderd
Is gewoon een wet hoor . Die is er juist voor dit soort vage dingen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:21
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
Is gewoon een wet hoor . Die is er juist voor dit soort vage dingen.
Haha, mooi verwoord!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:40
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Als je via een website die boeken gekocht hebt, dan kun je ze binnen 7 werkdagen retourneren, en de webshop moet dan je geld binnen 30 dagen terugstorten voor zover ik weet .
VanDijk hanteert een andere tijdspanne :

Citaat:
Van Dijk Educatie hanteert een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van jouw boekenpakket. Wanneer de boeken binnen deze retourtermijn bij ons binnen zijn, ontvang je het volledige factuurbedrag (exclusief verzend- en administratiekosten) terug. Voor boeken die buiten onze retourtermijn geretourneerd worden, ontvang je geen geld retour.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2011, 20:42
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Maar daar is ook nog enige twijfel over mogelijk, aangezien er in de bijgeleverde brief van de bestelling 10 dagen stond.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:43
Verwijderd
Nou ja, als dit in hun algemene voorwaarden staat moeten ze zich daar aan houden .
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:43
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Maar daar is ook nog enige twijfel over mogelijk, aangezien er in de bijgeleverde brief van de bestelling 10 dagen stond.
Nooit gedacht dat een bedrijf nog vager kon worden dan het al was .
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 20:45
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Haha. Bij VanDijk.nl is alles mogelijk. Maar als we de boel morgen of woensdag nog terugsturen valt het nog onder de 7-dagen-wet van Interglot dus er is sowieso geen gezeur mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 17:04
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Mijn moeder heeft vandaag met vandijk gebeld. Ik heb haar wel de mogelijkheid van interglot gestuurd maar ze was te eigenwijs. Blijkbaar vertrouwt zij deze tent meer dan ik. Afijn, de reactie was dus dat het bij hen een standaardprocedure is om de zo goedkoop mogelijke exemplaren te sturen waarna je dus korting krijgt. (Dat verklaart die factuur.) Vervolgens heeft mijn moeder uitgelegd dat als we nieuwe boeken kopen we ook nieuwe boeken willen hebben, en dus geen verouderde versies, en dat ze op zijn minst de koper een keuze moeten geven tussen verouderde boeken met korting of nieuwe boeken. Van Dijk gaat nieuwe boeken sturen, we hoeven de oude boeken nog niet te retourneren. Zij laten ons weten wanneer dit moet gebeuren, maar het kan zijn dat de boeken al zover verouderd zijn dat ze ze niet meer terug hoeven hebben. (In dat geval geef ik ze wel weg aan school, zullen ze vast blij mee zijn.) Als we moeten terugsturen hebben we een antwoordnummer gekregen (= gratis post).

Nou maar hopen dat Van Dijk zich ditmaal wel aan de afspraken houdt. :-)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 17:07
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Afijn, de reactie was dus dat het bij hen een standaardprocedure is om de zo goedkoop mogelijke exemplaren te sturen waarna je dus korting krijgt. (Dat verklaart die factuur.) (...) maar het kan zijn dat de boeken al zover verouderd zijn dat ze ze niet meer terug hoeven hebben.


Ergens bij mij valt het woord 'oplichting' als ik naar de standaardprocedure kijk. Iemand?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 20:02
Verwijderd
Ik heb bij Van Dijk ook mijn examensbundels en dergelijke besteld, en dat waren allemaal hele nette dingen. Nooit problemen mee gehad, verder ook nooit rare / beschadigde boeken etc. Daar zaten ook samenvattingdingen bij.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:16
Verwijderd
Onze school huurt al jaren via VanDijk. Wij krijgen ze dan in huis. Dit is al de 3x dat ik er geen problemen mee heb.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:30
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Nou, en deze lui hebben mijn ouders dus weer €100 rijker gemaakt.
Prima toch? Ik kan me niet voorstellen dat je ouders daar moeite mee hebben
__________________
Godzijdank ben ik atheďst.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 21:40
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Oke, fijn om te lezen dat vandijk het dus wel kan. Ik krijg weer een beetje meer hoop

Citaat:


Ergens bij mij valt het woord 'oplichting' als ik naar de standaardprocedure kijk. Iemand?
* steekt handje omhoog *

Citaat:
Prima toch? Ik kan me niet voorstellen dat je ouders daar moeite mee hebben
Haha
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 10:05
Kesa
Kesa is offline
Citaat:
Oke, fijn om te lezen dat vandijk het dus wel kan. Ik krijg weer een beetje meer hoop
Bij Examenbundels kan dat komen omdat je dan altijd de bundel krijgt van het jaar dat je ingaat. Die zijn sowieso nieuw en geen oude. En het gaat ook alleen maar fout als je koopboeken besteld. Maar dat het 'alleen maar' dan fout gaat is geen reden om dan hun manier van werken maar goed te gaan keuren .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 10:10
Verwijderd
Ik heb ook wel gewone koopboeken daar gekocht, die er ook prima uitzagen .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 11:24
Kesa
Kesa is offline
^ Oké, ze kúnnen het dus wel .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 20:46
Oliebeer
Avatar van Oliebeer
Oliebeer is offline
Citaat:
^ Oké, ze kúnnen het dus wel .
Ik hoop het
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.