Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2017, 09:59
marlonvds
marlonvds is offline
Hi allemaal,

Voor een online TV programma van een bekend merk (ik zal hier geen reclame maken), ben ik op zoek naar iemand met de leukste vrijgezelle moeder die we aan de man willen helpen.

Je moeder zal een leuke dag tegemoet gaan en voorgesteld worden aan drie heren. Er zullen drie date rondes plaatsvinden en na elke ronde valt er 1 man af. Uiteindelijk gaat ze op superdate met haar nr.1 keuze en zal daarna de keuze moeten maken of ze hem (nog) beter wil leren kennen.

Heb jij die superleuke moeder die ook een superleuke man verdient?! Of zou je hier graag meer info over willen? Bel of mail gerust naar Marlon (06 46 807 607) of mail naar m.vanderstrigt@yune.nl.

Op de liefde!

(Overigens zijn we ook nog op zoek naar de 3 mannen, maar dit hoeven niet per see vaders te zijn. Alle tips zijn welkom!)

Laatst gewijzigd op 24-10-2017 om 10:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2017, 13:20
marlonvds
marlonvds is offline
Best wat views, maar 0 reacties. Niemand die zijn/haar vader of moeder een nieuwe liefde gunt voor de koude winter? ;-) Vraag je vrienden, vriendinnen, neven, nichten of wie dan ook of zij die leuke vrijgezelle ouder kennen die we zoeken!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2017, 14:25
Verwijderd
Ja, eerst zeg je dat het gaat om "de leukste vrijgezelle moeder". Daarna ga je zeuren dat niemand zijn moeder heeft opgegeven... wil je gewoon random moeders of moet het de leukste zijn? Wees eens duidelijk!

En uiteraard ga ik niet zomaar wat rondvragen aan mensen of ze een leuke (hey, nu moet het weer leuk zijn opeens!) vrijgezelle ouder kennen. Wat denk je nou zelf?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde of Vriendschap ???
just_miej
11 29-12-2009 14:58
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Mijn verhaal
New-Michael
9 11-11-2003 19:31
De Kantine de beste mopjes: hier!
fruitvliegje
144 21-03-2003 20:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.