Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2006, 18:55
Verwijderd
Uit alle verhalen die ik hoor van anderen lijkt het wel alsof het bij iedereen seksueel gezien gelijk goed gaat allemaal. Een vriendin van me kende haar vriendje nog maar net, was voor het eerst bij hem thuis, bleef slapen, en lag gelijk naakt bij hem in bed, en ze hebben wat dingen gedaan op seksueel gebied.
Bij een andere vriendin van me ging het hetzelfde.

Ik vraag me nu af wat er mis met mij (en mijn vriend) is. Ik heb al meer dan een jaar met hem, maar wij bleven in het begin bij elkaar slapen zonder dat we seks hadden, of zelfs maar naakt waren. We hebben het nog nooit 'echt' gedaan. Wel pogingen, maar dat liep vervolgens altijd in de soep, of lukte gewoon niet. Kortom, seksueel gezien klikt het eigenlijk niet zo tussen ons. Voor de rest gaat alles heel goed tussen ons, en het is ook niet zo dat we niet opgewonden van elkaar worden.

Nou vraag ik me dus af of iedereen, (of in ieder geval de meerderheid) hetzelfde is als die vriendinnen van me. Gelijk de eerste keer naaktheid en pogingen tot seks? Gelijk alles durven, en nooit preuts zijn? Want ik voel me zo langzamerhand nogal een uitzondering.

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:03
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Fantaseer je er wel over ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:08
Thought Alive
Thought Alive is offline
Het is niet zo dat iedereen meteen met seks begint, je kan er ook een tijdje mee wachten, maar een jaar lijkt mij wel erg lang. Dan moet je je afvragen of jullie elkaar wel aantrekkelijk vinden of zelfs aan de geaardheid van je vriendje gaan twijfelen...
__________________
Reality includes everything that is, whether observable, comprehensible, or self-contradictory by science, philosophy, or any other system of analysis
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 19:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Wat jij nodig hebt is meer zelfvertrouwen en een dosis 'fuck the world'-attitude.

Als jullie minder snel van stapel willen lopen dan anderen, of langzamer dan 'gemiddeld' (net alsof iemand dat weet) dan is dat jullie goed recht. Zolang jullie er maar gelukkig mee zijn.

Juist die verwachtingen door anderen om je heen omhoog laten jagen is iets waardoor het niet lukt en waardoor je je niet goed voelt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:06
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
T_ID schreef op 07-08-2006 @ 20:10 :
Juist die verwachtingen door anderen om je heen omhoog laten jagen
Zo je houdt wel de spiegel voor he !
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:11
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Iedereen gaat daar weer verschillend mee om, ookal heb jij dan toevallig van twee vriendinnen hetzelfde verhaal gehoord. Ik was daar ook snel mee. Bij mijn eerste relatie hadden we binnen een maand alles gedaan, van zoenen tot 'echte' seks en in mijn huidge relatie hadden we al seks de 2de keer dat we elkaar überhaupt zagen. Ik denk dat als je eenmaal een relatie hebt gehad en intiem bent geweest, dat je die stap ook sneller zet.

Hebben jullie beiden al eerder een relatie gehad of seksuele ervaringen opgedaan? Als dat niet zo het geval is, kan ik me voorstellen dat je daar in het begin nog even mee wil wachten. Alles is immers nieuw en het is leuk om elkaar langzaam op steeds meer manieren te leren kennen. Maar dat jullie daar na een jaar nog geen behoefte aan hebben, vind ik eerlijk gezegd een beetje raar, zeker gezien jouw (en waarschijnlijk dan ook zijn) leeftijd. Is die behoefte er inderdaad genoeg (nog) niet of zijn er andere dingen die jullie tegenhouden?

Ik denk dat het geen kwaad kan om gewoon lekker te gaan experimenteren. Dat seks gelijk de eerste keer nog niet lukt, is helemaal niet vreemd en daar hoef je je ook zeker niet door te laten ontmoedigen. Ga gewoon lekker op onderzoek uit bij elkaar en bij jezelf en leer elkaar op die manier kennen. Dan merk je vanzelf dat je daar steeds verder in groeit, tenzij het op seksueel vlak echt niet klikt tussen jullie, omdat jullie behoeften te veel verschillen. Maar daar kom je dan ook vanzelf wel achter
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:32
Verwijderd
Bij ons ging het vrij snel, omdat we daar gewoon zin in hadden. Dat wil niet zeggen dat we meteen maar alles durfden of helemaal niet onzeker waren, maar wel dat we vanaf het begin gewoon een beetje dezelfde instelling hadden en ons gewoon bij elkaar op ons gemak voelden.

Ik vind het wel een béétje raar dat het bij jullie niet zo vanzelf gaat, als je het tenminste allebei wel wilt. Want als het inderdaad niet zo klikt op seksueel gebied, lijkt me dat nogal een probleem. Ik bedoel niet te zeggen dat je meteen maar seks hoeft te hebben, want ik ken ook mensen die daar veel langer (half jaar, jaar, anderhalf jaar voor de eerste keer) over doen. Als je maar een beetje op een lijn zit en je wel op dat gebied op je gemak voelt bij elkaar. Maar als je zelf al zegt dat het niet klikt, klinkt dat toch wel verontrustend.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, ik ken ook wel mensen die meer dan een jaar gewacht hebben, of langer zelfs. Dat maakt vrij weinig uit. Pas als je je er zelf niet meer lekker bij voelt en je het idee hebt dat dit niets goeds kan betekenen moet je eens verder gaan kijken.

Waarom loopt die seks in de soep?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:08
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Omdat je vriendinnen zo zijn wil niet zeggen dat de rest van de wereld ook zo is en jullie anders zijn

Als mn vriendin en ik samen slapen hebben we vaker geen seks dan wel Wij vinden het fijner om dan gewoon lekker knus tegen elkaar aan te kruipen en te knuffelen. We mogen namelijk niett super vaak samen slapen, en seks kan zonder samen te slapen ook Het is maar net waar je voorkeur ligt.

Jullie moeten gewoon samen in bed kruipen en lekker experimenteren. Maar niet met de gedachte van 'Oh wanneer komt de seks?!'. Gewoon aan elkaar zitten en als jullie er allebei klaar voor zijn komt het allemaal vanzelf aan waaien. Probeer er iig voor te zorgen dat jullie bij de eerste keer allebei heel geil zijn en dat het bij jou nat genoeg is, dan is het voor jou het minst pijnlijkst
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:36
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Haha, ik het begin waren wij heel preuts. We wisten dat we allebei verliefd op elkaar waren maar we durfden elkaar niet eens te kussen. Maar eens het zover was, ging het wel allemaal sneller. De eerste pogingen waren trouwens ook niet helemaal gelukt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:50
Verwijderd
Om het even te verduidelijken: Het is niet zo dat we er bewust mee wachten om een of andere reden, en het is ook niet zo dat de behoefte er niet is. We willen allebei heus wel, en als we niet bij elkaar zijn hebben we het er ook vaak genoeg over (sms, enz) met alle dirty details included, maar als we bij elkaar zijn dan gebeurt het gewoon niet, die stap van "oke, we gaan het nu doen" maken we heel moeilijk.

Het is trouwens ook niet zo dat we nog helemaal niks gedaan hebben hoor.

Ik heb op dit moment ook niet echt een probleem meer (behalve dus dat we er wat moeilijk aan beginnen en het niet altijd goed gaat) het ging mij er meer om of er meer mensen zijn zoals ik, die het allemaal wat moeilijker vinden/vonden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 21:54
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-08-2006 @ 22:50 :
Om het even te verduidelijken: Het is niet zo dat we er bewust mee wachten om een of andere reden, en het is ook niet zo dat de behoefte er niet is. We willen allebei heus wel, en als we niet bij elkaar zijn hebben we het er ook vaak genoeg over (sms, enz) met alle dirty details included, maar als we bij elkaar zijn dan gebeurt het gewoon niet, die stap van "oke, we gaan het nu doen" maken we heel moeilijk.
Ik neem aan dat jullie wel gewoon lekker zoenen en knuffelen als jullie samen zijn? Want dan lijkt het me toch niet zo heel moeilijk om die stap verder te zetten. Begin de ander lekker te strelen tijdens het zoenen, fluister dingen in elkaars oor, zorg voor een mooi muziekje op de achtergrond en wat sfeerverlichting. Dan zou de situatie er goed voor moeten zijn lijkt me toch?

Zeker als jullie via sms elkaar wel op kunnen winden. Waarom dan niet als jullie bij elkaar zijn? Want nogmaals, ik heb daar zelf totaal geen moeite mee (nooit gehad ook) en kan me zo ook niet bedenken waarom dat bij jullie wel zo is.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 07-08-2006 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-08-2006 @ 22:54 :

Zeker als jullie via sms elkaar wel op kunnen winden. Waarom dan niet als jullie bij elkaar zijn? Want nogmaals, ik heb daar zelf totaal geen moeite mee (nooit gehad ook) en kan me zo ook niet bedenken waarom dat bij jullie wel zo is.
Dat kunnen we ook wel hoor! Maar er is gewoon iets dat me tegenhoud op het moment supreme.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:01
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-08-2006 @ 23:00 :
Dat kunnen we ook wel hoor! Maar er is gewoon iets dat me tegenhoud op het moment supreme.
En je hebt nog geen idee wat?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:05
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet echt. Ik denk misschien omdat het na een jaar wat beladen is geworden. Dat als het nu gebeurt, ik iets heb van: O my god, nu gaat het echt gebeuren help!
En soms als we een beetje onserieus aan het klooien zijn, dan gaat het gewoon goed, en is er niks aan de hand, maar als hij dan vervolgens voorstelt om het echt te gaan doen (of ik) dan durf ik vaak niet meer, of hij wordt plotseling bang en onzeker.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 22:08
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm, dat is wel jammer dan. Misschien moeten jullie het daarom ook gewoon maar loslaten, omdat het onderwerp dus inderdaad beladen is geworden. En dat is jammer, want seks is spontaan en vanuit een gevoel van verlangen gewoon het lekkerst. En dan zul je ook merken dat het op gegeven moment vanzelf gaat.

Veel advies kan ik je eigenlijk niet geven, omdat ik er zelf niet bekent mee ben en jullie blijkbaar allebei nog onzeker zijn, wat eigenlijk vanzelf verdwijnt naarmate je meer ervaring hebt...

Maar wat ik begrijp hebben jullie allebei dus ook nog geen seksuele ervaringen met anderen opgedaan?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 23:29
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Probeer eens als jullie allebei opgewonden zijn gewoon eens zelfverzekerd in zijn oor te fluisteren dat je niet meer kan wachten om met hem te vrijen. Het feit dat jij zelfverzekerd overkomt en het nu heel graag wilt zal voor hem, waarschijnlijk, wel genoeg zijn om die drempel toch over te komen.

Verder kun je ook gewoon proberen terwijl jullie bezig zijn met het voorspel, het vrijen niet aankondigen, maar gewoon rustig een condoom over zijn penis doen. Mits hij niet tegenstribbeld of zegt het niet te willen. En hem dan gewoon op je te trekken, dan zal de rest ook vanzelf wel los lopen.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 02:28
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Spanning, zenuwen.

Dat gooit een hoop roet in't eten. De beste seks blijft imo spontaan gebeuren.

Probeer het eens te combineren met alcohol (met mate), dat helpt wel tegen zenuwen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 12:02
LoneLover
LoneLover is offline
Minder denken, meer doen ...

Op zo'n moment dat je echt opgewonden bent, en je merkt dat hij er ook wel zin in heeft moet je echt niet gaan debateren of je nu al dan niet sex zult hebben en op welke manier en hoelang en waar juist en welk standje.

Op zo'n moment grabbel je gewoon een condoom, kleed je zijn jonge heer aan en begin je eraan. Zijn lichaamstaal heeft al lang JA gezegd. Dat moet daarom echt niet nog eens uit z'n mond ook komen.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 14:39
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Je moet er ook niet echt veel van verwachten ofzo, seks is ook maar gewoon seks. Als je zoiets hebt van ik ga nu iets doen wat niet zo heel erg boeiend is, zul je er minder zenuwachtig om zijn. En het kan dan ook niet tegenvallen ofzo. Zo'n eerste keer is namelijk echt niet de beste keer. Maar als je er veel van verwacht enzo, lijkt het me moeilijk om eraan te beginnen en dan kan het ook tegenvallen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 15:15
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Mwah..nooit echt last van gehad tot gister tuurlijk in het begin wel wat gekunstel, maar daar alch je uiteindelijk om alleen gister voelde ik me behoorlijk LULlig... ach ja..komt ook wel weer goed
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 10:26
Verwijderd
Met degene met wie ik voor het eerst seks had, heeft dat ruim 10 maanden geduurd. Daarvoor bleef ik wel bij hem slapen af en toe en dan gingen we wel wat verder dan zoenen, maar meer wou ik toen nog niet.

Daarna heb ik met nog een jongen seks gehad en dat ging heel snel. Ik heb er geen spijt van, maar had het achteraf anders gedaan.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 19:38
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
ach als het in het begin niet lukt is dat niet raar, dan iets het ook niet leuk. Als je wat geoefend heb is het wat leuker, iig dat is mijn ervaring

Het is eigelijk net fietsen, je moet het een keer leren dan is het leuk en verleer je het ook niet meer
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 00:51
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
jou probleem is dat je je teveel vergelijkt en aantrekt van wat anderen doen. Zolang je zelf geen probleem hebt met wat je doet, moet je er geen probleem van maken dat je vriendinnen andere dingen doen dan jij.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:26
Verwijderd
Nee je bent niet raar. Trouwens bekijk het eens van de andere kant: ik zie het zo voor me dat het initiatief behoorlijk van de jongen uitgaat, en dat die vriendinnen van je er 'maar' in meegegaan zijn, zonder dat ze er zelf op voorbereid waren.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 20:28
Ivon*
Avatar van Ivon*
Ivon* is offline
Dit is niet raar,,

toen ik het voor het eerst met mn vriendje deed duurde het ook heel lang hor, volgens mij hadden we dik half jaar verkering en sliepen ook bij elkaar,, ook in hetzelfde bed...
Ik vond dat we er nie aan toe waren... maar kan ook zo zijn dat ik dat gewoon dacht en nie durfde...

Dat is bij iedereen verschillend...

en je moet aan jezelf denken, en nie aan wat anderen doen en ervan vinden!!!


Succes!!
__________________
....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 20:52
Ivon*
Avatar van Ivon*
Ivon* is offline
Nou..

Zoow normaal is t geloof ik niehj hoor om het direct te doen..
al hoewel t wel mode lijkt tegenwoordig..
lijkt me als je egt iets serieus wilt dat het dan niehj direct gebeurd mgoed het kan...maar het hoeft niehj..
__________________
....
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 21:03
De Dood
De Dood is offline
zit ie wel in het goede gaatje?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2006, 13:05
Verwijderd
Ik denk inderdaad ook dat je je teveel hebt laten "beinvloeden" door je vriendinnen. Zij hebben het allemaal vrij snel gedaan en ik denk dat jij dan het gevoel krijgt dat het zo hoort en daarom nu gestresst bent om toch sex met je vriend te hebben terwijl dat eigenlijk niet nodig is. Jullie vinden elkaar leuk, jullie raken opgewonden van elkaar, maar probeer dan gewoon op 'het moment supreme' niet na te denken en het gewoon te doen. Natuurlijk klinkt dat makkelijker dan dat het zal gaan, maar zet je allebei even over die nervositeit heen en doe het.

Succes.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 22:51
antondalhuijsen
antondalhuijsen is offline
Gewoon vragen of zij het fijn find dat je doorgaat nadat je klaar bent gekomen. Jij hebt dus geen fiagra nodig zoals vele anderen om uren door te gaan. Maar neem een andere vriendin als zij lang vrijen niet lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 10:04
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-08-2006 @ 23:05 :
Nee, eigenlijk niet echt. Ik denk misschien omdat het na een jaar wat beladen is geworden. Dat als het nu gebeurt, ik iets heb van: O my god, nu gaat het echt gebeuren help!
En soms als we een beetje onserieus aan het klooien zijn, dan gaat het gewoon goed, en is er niks aan de hand, maar als hij dan vervolgens voorstelt om het echt te gaan doen (of ik) dan durf ik vaak niet meer, of hij wordt plotseling bang en onzeker.
ah maar dat is toch juist gezellig
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 12:00
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
antondalhuijsen schreef op 23-08-2006 @ 23:51 :
Gewoon vragen of zij het fijn find dat je doorgaat nadat je klaar bent gekomen. Jij hebt dus geen fiagra nodig zoals vele anderen om uren door te gaan. Maar neem een andere vriendin als zij lang vrijen niet lekker vindt.
Euh juist, volgens mij ben jij verdwaald en in het verkeerde topic terecht gekomen..
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2006, 16:54
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 08-08-2006 @ 03:28 :

Probeer het eens te combineren met alcohol (met mate), dat helpt wel tegen zenuwen.
ja of een pepermuntje erbij
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 07-08-2006 @ 23:05 :
Nee, eigenlijk niet echt. Ik denk misschien omdat het na een jaar wat beladen is geworden. Dat als het nu gebeurt, ik iets heb van: O my god, nu gaat het echt gebeuren help!
En soms als we een beetje onserieus aan het klooien zijn, dan gaat het gewoon goed, en is er niks aan de hand, maar als hij dan vervolgens voorstelt om het echt te gaan doen (of ik) dan durf ik vaak niet meer, of hij wordt plotseling bang en onzeker.
Waarom zou je er bang voor zijn? Er is helemaal niets 'help' aan hoor. Je komt gewoon nóg dichterbij hem dan de gebruikelijke liefkozingen, dat is juist alleen maar fijn.
Die beladenheid moet je van je afzetten, want niemand heeft iets te zeggen over jouw seksleven. Als je het niet wilt, dan niet en als je het wel wilt, dan wel.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 10:14
Orpheus
Orpheus is offline
Mijn vriendin en ik hadden een afschuw van seks. Totaal geen verlangen ernaar, totaal geen behoefte eraan.

Verleden tijd inderdaad, want na wat experimenteren kunnen we nu nog nauwelijks van elkaar afblijven.
__________________
Naamloos kun je niet schuilen// Het pseudoniem is gelogen vandaag.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 11:09
Verwijderd
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 26-08-2006 @ 17:54 :
ja of een pepermuntje erbij
en niet te vergeten Marvin Gaye
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wie heeft er weleens aan een (slipje) van een mooi meisje geroken?
Nakedden
13 14-07-2007 01:00
Psychologie je 's nachts zekerder van jezelf voelen, wie heeft dit ook?
Verwijderd
50 29-08-2003 20:07
Psychologie Wie heeft er ook zo'n hekel aan kleine kinderen en baby's?
juliettebinoche
61 06-05-2003 20:20
Lichaam & Gezondheid Wie kan er ook niet tegen sigarettenrook?
)Vampje(
21 22-08-2002 17:09
Psychologie Hebben jullie dit ook wel eens?
Skapie
19 13-04-2002 17:34
Psychologie wie ken mij helpen? of wie heeft dit ook?
god-is-a-lie
20 14-01-2002 15:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.