Oud 06-02-2008, 22:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Lucky Luciano
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice

Coolkast
+ Fantome

Ik zet me voorlopig bij Neko. Mocht er een groot risico op gelijkspel komen, stap ik misschien over op Fantome.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 06-02-2008, 22:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga ook voor neko*. Het is maar een gevoel nu, niet echt iets concreets, maar dat heb ik op dit moment ook niet echt bij iemand anders.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-02-2008, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft het feit dat ik erin sta ermee te maken? Het is gewoon waarschijnlijk dat er wolven tussenzitten.

Het idee dat ik een wolf ben is nogal onwaarschijnlijk, want dan zou ik natuurlijk nooit de te obvious keuze hebben gemaakt Pippeloen uit de weg te ruimen bij de wolvenstemronde.
Dit is nogal tegenstrijdig, waarom zou dat laatste niet voor de andere gelden? Ik vind dit nogal een lame-excuus, jij hoort net zo goed bij de verdachten. Gefeliciteerd, je bent zojuist opgeschoven op mijn verdachtelijst
Oud 06-02-2008, 22:25
Verwijderd
En opeens switcht iedereen weer naar de ander Ik had net gekozen
Oud 06-02-2008, 22:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
maar pip was niet evil, dus ze hoefde helemaal niet uit de weg geruimd te worden. en als er wolven tussen kunnen zitten, kan jij dat ook zijn.
Inderdaad, maar dat is minder waarschijnlijk dan de andere spelers.

Wat ik bedoel: Pip maakte mij verdacht, en ik deed dat terug. Vervolgens werd het gelijkspel en werd zij door de wolven gekozen om te sterven. Zeg nu zelf; het zou wel een erg domme en obvious move van me zijn als ik daarvoor verantwoordelijk was.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2008, 22:28
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Lucky Luciano
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87

Coolkast
+ Fantome
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-02-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, maar dat is minder waarschijnlijk dan de andere spelers.

Wat ik bedoel: Pip maakte mij verdacht, en ik deed dat terug. Vervolgens werd het gelijkspel en werd zij door de wolven gekozen om te sterven. Zeg nu zelf; het zou wel een erg domme en obvious move van me zijn als ik daarvoor verantwoordelijk was.
Ja of je doet het omdat het er dan toe kan laten lijken dat het er te dik boven op ligt. En nu ook nog even melden dat je je stem misschien toch nog gaat aanpassen, vind ik ook enigzins verdacht
Oud 06-02-2008, 22:30
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Wat ik bedoel: Pip maakte mij verdacht, en ik deed dat terug. Vervolgens werd het gelijkspel en werd zij door de wolven gekozen om te sterven. Zeg nu zelf; het zou wel een erg domme en obvious move van me zijn als ik daarvoor verantwoordelijk was.
Maar misschien dacht je juist dat wij dat dom van een wolf zouden vinden en heb je het daarom juist gedaan
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-02-2008, 22:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja of je doet het omdat het er dan toe kan laten lijken dat het er te dik boven op ligt. En nu ook nog even melden dat je je stem misschien toch nog gaat aanpassen, vind ik ook enigzins verdacht
Hoezo? Heel veel mensen veranderen hun aanvankelijke keuze om gelijkspel te voorkomen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Maar misschien dacht je juist dat wij dat dom van een wolf zouden vinden en heb je het daarom juist gedaan
Ja het opmerkelijke vind ik dat hij er zelf mee komt, terwijl het echt best vergezocht is eigenlijk. Ik stem in het licht van de recente ontwikkelingen toch maar op Uice
Oud 06-02-2008, 22:43
Verwijderd
Ik stem denk ik op zoemzoem. behoorlijk vaag (zie hierboven) en niet heel actief. Ik heb het gevoel dat zoem bij de slechte kant hoort.
Oud 06-02-2008, 22:53
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik stem denk ik op zoemzoem. behoorlijk vaag (zie hierboven) en niet heel actief. Ik heb het gevoel dat zoem bij de slechte kant hoort.
Oke, verdenk wie je wil verdenken, maar je hebt wel 1 post meer dan ik heb...
Bovendien vind ik mezelf niet vaag, LL begrijpt toch ook wat ik bedoel?
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 06-02-2008, 22:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja het opmerkelijke vind ik dat hij er zelf mee komt, terwijl het echt best vergezocht is eigenlijk.
Wat is vergezocht? Mijn argument dat ik als ik een wolf zou zijn nooit Pippeloen eruit gestemd zou hebben na het gelijkspel?
Het lijkt me algemeen bekend dat het voor een wolf nogal dom is om iemand die hem verdacht maakt meteen op te eten of bij gelijkspel als verliezer te kiezen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-02-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Oke, verdenk wie je wil verdenken, maar je hebt wel 1 post meer dan ik heb...
Bovendien vind ik mezelf niet vaag, LL begrijpt toch ook wat ik bedoel?
Maar LL is gruwelijk intelligent hè, vergeet dat niet!

Ik spam.
Oud 06-02-2008, 23:03
Verwijderd
Ik vraag me wel af waarom Sherco is opgegeten. Hebben ze gewoon een random pick gedaan oid helaas een van ons, maar ja, het zou ook te mooi om waar te zijn geweest zijn (uh) als ze de heks of verrader hadden gekozen. Tsja.

Hmm oja coolkast. Ik was hem even uit het oog verloren, omdat hij niet bij de Pip-stemmers hoorden, maar dat sluit natuurlijk niks uit. Er zijn wel meer stillies, maar volgens mij is coolkast daar gewoonlijk niet een van. Hoewel het misschien veiliger is om op Fantome te stemmen, om gelijkspel te voorkomen. Ik beslis morgen wel, nu geen tijd en zin meer.
Oud 06-02-2008, 23:08
Verwijderd
De heks zou niet veel uitgehaald hebben, dan wordt de leerling immers heks.
Oud 07-02-2008, 08:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ok, en dan ben je ineens verdacht omdat je stil bent. Ik weet dat ik vorige spellen actiever was, maar ik ben gewoon ontzettend druk met zorgen dat ik overga dit jaar. En daarbij was mijn internet aan het fucken. Ik was dan ook niet alleen hier niet actief, maar over het gehele forum. Maar het is waarschijnlijk nutteloos deze dingen te verkondigen.

Wat ik niet snap, is waarom ik ineens verdacht ben, en niet Uice. Hij was degene die van Pip echt een verdachte maakte. Ik was het eens met zijn theorie en omdat ik zelf niks beters had aan theorieën ging ik daarin mee. Helaas had ik beter op mijn eigen gevoel kunnen vertrouwen (dat pip geen ziener was) maar dat is achteraf.
Daboman zag het eerst dat ik heel weinig poste ivm andere spellen, maar Uice haalde daar meteen een verdenking jegens mij uit. Volgens mij is Uice verader en probeert hij op deze overdreven manier stemmen met zich mee te krijgen. Wat hem nog lukt ook.

Dan Sherco. Uit haar dood valt vrij weinig uit te halen, behalve dan dat ze verscheidene keren zij dat sterrenmeisje verdacht was, omdat ze stil was. En de vorige keer dat sterrenmeisje stil was, was ze wolf. Ik denk niet dat ze hier iets mee wouden zeggen, immers de verdenkingen werden nauwelijks gedeeld en niemand ging erop in. Misschien wouden ze juist sterrenmeisje verdacht krijgen?

Verder vind ik Coolkast raar. Ik ben niet gewend dat hij zo stil is, maar dat zou kunnen komen omdat hij niet meer wil spammen. Aan de andere kant, je kan ook meedoen zónder te spammen. Misschien wil hij de aandacht niet op zich vestigen. Daarbij komt dat hij eigenlijk uit het niets telkens op iemand stemt. TopDrop bijvoorbeeld met de reden 'hij doet geheimzinnig'. En zoemzoem met 'behoorlijk vaag'.

En meer zinnigs komt niet uit mijn duffe hoofd dat ik nu naar school moet slepen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-02-2008, 08:58
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Awww, ik ben dood, helaas

Citaat:
Eens. Ik kan mezelf kapot ergeren aan spelers die overleven belangrijker vinden als overwinnen. Soms is het nou eenmaal nodig om jezelf op te offeren. Toen ik verrader was heb ik mezelf opgeofferd om de wolven minder verdacht te maken en ze uiteindelijk de overwinning te bezorgen. En als dorpeling moet je natuurlijk ten aller tijde bereid zijn jezelf te offeren om de ziener of de tovenaar te redden.
De vorige keer was ik ook dorpeling, en heb ik vrij enthousiast meegedaan met verdachtmaken en theorieen spuien, omdat mijn rol toch niet zo boeiend was (imho heb ik dat deze keer weer gedaan, of was ik er mee bezig, maar blijkbaar ben ik nog steeds een "stille speler" ), dus ik ben het hier zeker mee eens. Liever ik dood dan de ziener of tovenaar

Anyway, succes dorpelingen, hak een wolf in de pan vanavond!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 07-02-2008, 09:19
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ondanks dat het mss handiger is (voor mij) met Neko* mee te gaan, doe ik dit niet. Ik denk namelijk niet dat zij wolf is en bovendien heb ik van de vorige keer gemerkt dat het mij niet helpt mee te gaan met de meute (pip).
Ik blijf nog even bij Coolkast (zonder keiharde bedenkingen) maar neig ook naar AllureV, vind het alleen zo sneu om nu op haar te gaan stemmen, als ze net op mij heeft gestemd
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-02-2008, 09:19
Krynn
Krynn is offline
Ik had het voor de eetronde allemaal bedacht, maar nu hebben jullie weer een hele pagina volgeluld met nieuws

Citaat:
ik denk eigenlijk niet dat fantome wolf is. het is haar eerste spel ofzo, toch? dus enthousiasme is wel redelijk logisch, maar ik denk dat ze als wolf wel wat voorzichtiger zou zijn. ik ga denk ik voor uice, die heel blij inhaakte op het idee om op neko te stemmen, terwijl hij zelf net zo hard in het pip lijstje voorkomt.

en ook idd topdrop en flowtje blijven voor mij verdacht, om de redenen die zoemzoem geeft.
Hier ben ik het vrijwel helemaal mee eens. Fantome vind ik niet overdreven enthousiast, waarschijnlijk omdat ik zelf ook m'n eerste spel speel en ik ook helemaal jippie het hele topic doorstuiter.

Ik vind Uice verdacht. In de eerste hangronde stond het 5-5 en maakte hij 5-6 door op spekkie te stemmen...daardoor verdacht ik hem al een beetje maar tot TopDrop postte over het nut van een vroeg gelijkspel had ik daar zelf ook niet aan gedacht dus was ik op dat moment wel bereid Uices redenatie te volgen. Vervolgens reageert hij op Pippeloens voorgevoel op zo'n manier dat men denkt dat ze een goede functie heeft --> Pippeloen dood. I mean, come on, het was gewoon een origineel geformuleerde manier om random te stemmen. Wat voor mij de knop naar 'echt verdacht' omzette was dit:

Citaat:
lol ik ben een onfortuinlijke Fortuynist
En die foto

Kut dat de wolfsbane dood is, maar goed liever de bane dan de ziener zullen we maar zeggen. Hoewel we dan wel zeker wisten dat Uice een badguy was...
Ik ga uiteraard op één van de pipstemmers stemmen, maar wie?
Eerst de wolfjes maar eens afwachten. Hopen dat ze hun eigen verrader opeten..
Citaat:
De verdenking van mij is nog steeds alleen maar gebaseerd op het voorgevoel van de wolfsbane?
Citaat:
neenee, je leest het verkeerd. Als pip echt ziener was dan wisten we zeker dat jij badguy was.
Citaat:
Oh, op die manier. Nu ja, er sprak nog aardig wat vermoeden uit je post.
Ik zie echt niet waarom je op Eye of Saurons post zo zou reageren tenzij je wat te verbergen hebt. En dan die uitwisseling met Lucky Luciano eerder op deze pagina. Ugh. Ik neig dus heeeel sterk naar Uice...maar...hmz. *gaat voorlopige stemmenlijstje maken*
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 09:35
Krynn
Krynn is offline
TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Lucky Luciano
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Krynn

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Omg. Níemand die het met me eens is over Uice?

Dan ga ik voor Neko*. Ik meen eerder schaapgedrag bij haar te hebben gezien...de Pippeloen-stemronde.
"Jamaar, er liepen wel meer mensen om de hete brij heen te draaien toen!"
Wou je op Fantome stemmen dan?
"Neej...dat geloof ik nog minder..."
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 09:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat ik niet snap, is waarom ik ineens verdacht ben, en niet Uice.
Zoals gezegd; als ik wolf was, zou het te obvious zijn om bij gelijkspel echt Pippeloen te kiezen.

Citaat:
Hij was degene die van Pip echt een verdachte maakte. Ik was het eens met zijn theorie en omdat ik zelf niks beters had aan theorieën ging ik daarin mee. Helaas had ik beter op mijn eigen gevoel kunnen vertrouwen (dat pip geen ziener was) maar dat is achteraf.
Daboman zag het eerst dat ik heel weinig poste ivm andere spellen, maar Uice haalde daar meteen een verdenking jegens mij uit. Volgens mij is Uice verader en probeert hij op deze overdreven manier stemmen met zich mee te krijgen. Wat hem nog lukt ook.
In de spelregels staat "Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels." Nu, dat doe ik. Ik ben daar wat actiever in dan veel andere spelers, gewoon omdat ik het leuk vindt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 09:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Uice verdacht. In de eerste hangronde stond het 5-5 en maakte hij 5-6 door op spekkie te stemmen...
Je weet toch dat de wolven mogen stemmen bij gelijkspel. Ik wil dat zoveel mogelijk voorkomen.

Citaat:
had ik daar zelf ook niet aan gedacht dus was ik op dat moment wel bereid Uices redenatie te volgen. Vervolgens reageert hij op Pippeloens voorgevoel op zo'n manier dat men denkt dat ze een goede functie heeft --> Pippeloen dood. I mean, come on, het was gewoon een origineel geformuleerde manier om random te stemmen.
Ik stemde Pippeloen omdat ze het meest verdacht was van iedereen, en omdat ze mij verdacht maakte. Als ik mijn theorie niet gepost had, was er een grote kans dat ik er nu uitlag. En ook dorpelingen willen het gewoon lang volhouden.

Citaat:
Ik zie echt niet waarom je op Eye of Saurons post zo zou reageren tenzij je wat te verbergen hebt.
Nogmaals, het is niet voorbehouden aan wolven in het spel te willen blijven. Het is gewoon deel van het spel jezelf te verdedigen als je terecht danwel onterecht beschuldigd wordt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 10:02
Krynn
Krynn is offline
Ik constateer dat ik de enige ben die jou blijkbaar verdacht genoeg vindt om een stem te overwegen. Vervolgens kijk ik naar het lijstje en besef ik dat er iemand uit gaat van wie ik écht niet geloof dat ze verdacht is, en stem ik op de ander.* En toch reageer je nog...

...ik heb m'n stem voor de volgende ronde. Of misschien toch nog deze? Óf je bent slecht, óf je denkt alleen maar aan je eigen overleven ipv je 'team'. Beh.

* Ik veroorzaak nu gelijkspel, maar zelfs al mocht er niemand meer online komen, dan ben ik op tijd thuis om nog van stem te wisselen.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 10:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik constateer dat ik de enige ben die jou blijkbaar verdacht genoeg vindt om een stem te overwegen. Vervolgens kijk ik naar het lijstje en besef ik dat er iemand uit gaat van wie ik écht niet geloof dat ze verdacht is, en stem ik op de ander.* En toch reageer je nog...
Maakt een sterke wil tot overleven mij verdacht?

Trouwens, dat eerste is niet helemaal waar. Best wat mensen vinden mij verdacht, alleen hebben ze zich nog niet allemaal laten horen.

Citaat:
...ik heb m'n stem voor de volgende ronde. Of misschien toch nog deze? Óf je bent slecht, óf je denkt alleen maar aan je eigen overleven ipv je 'team'. Beh.
Zelf overleven en teambelang vallen met elkaar samen. Als een dorpeling zelf weet te overleven verkleint hij daarmee de kans dat er dorpelingen opgehangen worden en vergroot hij dat kans dat er wolven opgehangen worden. Wat was een betere beslissing voor het team geweest? Meegaan met Pippeloen in plaats van haar verdacht te maken? Nee, want dan wist ik in ieder geval zeker dat er een good guy had gehangen, terwijl bij verdachtmaking de kans op een wolf vanuit mij gezien in ieder geval groter was.

Dit even ter rechtvaardiging van mijn spel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 11:07
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik begin Uice hoe langer hoe verdachter te vinden. Eigenlijk wil ik hem er nu gewoon uit hebben.
Ik noteer mijn stem voor Uice. Als meer mensen me volgen (Krynn?) dan blijft ie staan.
Ik wil echter niet dat het gelijkspel wordt tussen Fantome en Neko, dus ik heb mijn stem nog niet uitgebracht.
Mocht het nou 4-4 blijven tussen die twee dan stem ik niet op Uice maar op Neko want die vind ik veel verdachter dan Fantome

TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Lucky Luciano
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Krynn

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 07-02-2008, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ik begin Uice hoe langer hoe verdachter te vinden. Eigenlijk wil ik hem er nu gewoon uit hebben.
Ik noteer mijn stem voor Uice. Als meer mensen me volgen (Krynn?) dan blijft ie staan.
Ik wil echter niet dat het gelijkspel wordt tussen Fantome en Neko, dus ik heb mijn stem nog niet uitgebracht.
Mocht het nou 4-4 blijven tussen die twee dan stem ik niet op Uice maar op Neko want die vind ik veel verdachter dan Fantome

TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Lucky Luciano
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Krynn

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
Als de situatie zo 4-4 blijft wissel ik ook nog aangezien ik op de eerste plaats al twijfelde tussen fantome en neko.
Oud 07-02-2008, 11:52
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik hoop eigenlijk dat mijn vermoeden naar allureV klopt, zodat haar stem in mijn rijtje gewoon niet zal tellen

maar gelijkspel moet echt voorkomen worden!
maar dat zien de andere ook zo te zien, want veel zetten hun stem nog niet vast.

Ik denk dat als er gelijkspel dreigt, ik een stem op mezelf uitbreng (mag dat?) omdat ik eigenlijk Neko* totaal niet verdenk en ik van mezelf weet (maar dat gaat alleen voor mij op) dat ik geen bijzondere functie heb (geen wolfsbane, maar die is er al uit, en ook geen tovenaar) Van Neko* weet ik dat niet, maar die kans is er dan nog... Of is dit een heel slecht plan?

Maar als er straks blijkt dat er geen gelijkspel komt, blijf ik gewoon bij coolkast hoor.
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 12:10.
Oud 07-02-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Als mijn verdenkingen naar AllureV kloppen, hoef ik me eigenlijk geen zorgen te maken, gezien wolfen niet mogen stemmen
maar nu is het wel spannend!
Dit is wel een rare opmerking want in het andere lijstje kan net zo goed een weerwolf zitten.
Oud 07-02-2008, 12:12
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dit is wel een rare opmerking want in het andere lijstje kan net zo goed een weerwolf zitten.
ja, ik bedacht het me net toen ik het poste, vandaar dat ik mn bericht net wijzigde
lekker snugger
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-02-2008, 12:13
Verwijderd
Citaat:
ja, ik bedacht het me net toen ik het poste, vandaar dat ik mn bericht net wijzigde
lekker snugger
Ná mijn opmerking Nevermind!
Oud 07-02-2008, 12:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Op jezelf stemmen mag niet en is overigens ook in geen enkel geval verstandig.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-02-2008, 12:14
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ná mijn opmerking Nevermind!
tijdens jouw opmerking
want ik drukte op 'wijzig' en toen zag ik de jouwe
maar mijn wijziging was wat langer, want er kwam nog een heel bericht achter aan.

@ DP: ow okay, dan zit dat er niet in.
leg me maar eens, buiten dit topic om uit, waarom het niet verstandig had kunnen zijn
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-02-2008, 12:54
Verwijderd
Ik vind dat er een beetje teveel functies bij zijn gekomen.
Oud 07-02-2008, 13:01
Verwijderd
Ik vind die vele functies juist leuk!
Oud 07-02-2008, 13:46
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ik vind die vele functies juist leuk!
Zeker als je het met zoveel mensen speelt, is de kans groter dat je iets "speciaals" bent
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 07-02-2008, 13:47
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik ga zo weg van school, ben de hele avond in Amsterdam, blijf hier ook slapen en pas morgenmiddag heb ik weer een computer... net op het spannendste moment in mijn weerwolfcarriere, kan ik pas morgenmiddag kijken!

mara dan weten jullie dat ik nu echt ga stemmen, want ga zo weg.
Ik laat mijn stem op coolkast staan.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-02-2008, 14:47
Verwijderd
Ik meld nu vast in dit topic, ervan uitgaande dat ik a.s. zaterdag het verhaal weer eens ga schrijven :
A.s. vrijdag, 9 februari dus, graag stemmen vóór 19.00 uur! Ik moet namelijk die avond vroeger weg en anders komt het verhaal pas heel laat.
Dan weten jullie dat vast.
Oud 07-02-2008, 14:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik had nu pas tijd om alle verhalen te lezen, maar O.M.G.
Ik rol echt van mijn stoel van het lachen. Geniaal
Super gedaan met alle foto's. Ik heb spontaan trek gekregen in zoete spekkies. En ik kan nooit meer normaal een stroopwafel eten
__________________
<):o)
Oud 07-02-2008, 15:10
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik twijfel nog tussen Fantome en Neko (en AllureV vind ik ook verdacht), dus ik denk er nog even een half uurtje over na, aangezien ik er daarna vandoor moet.
__________________
Wark!
Oud 07-02-2008, 15:28
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Mijn stem gaat naar Uice. Maar dat was geloof ik al duidelijk.

En ik wil hierbij ook even mededelen dat ik de volgende stemronde niet kan stemmen omdat ik dan in een huisje op de veluwe zit.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 07-02-2008, 15:42
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik ga toch maar op Neko stemmen, aangezien ze stiller is dan normaal.
__________________
Wark!
Oud 07-02-2008, 15:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Mijn stem gaat naar Uice. Maar dat was geloof ik al duidelijk.

En ik wil hierbij ook even mededelen dat ik de volgende stemronde niet kan stemmen omdat ik dan in een huisje op de veluwe zit.
Je mag nu alvast stemmen als je wilt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-02-2008, 15:52
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Aangezien ik (waarschijnlijk) morgen én overmorgen het verhaal schrijf:

Nóg even een mededeling; zouden de wolven morgen ook vóór 19.00 hun stem willen doorgeven?
Sorry dat ik (Minke) zo vervelend ben, maar anders komt het verhaal heel laat, en dat zou zonde zijn.

Dus:
- Wolven morgen vóór 19.00 uur doorgeven wie ze eten.
- Dorpelingen overmorgen vóór 19.00 hun stem doorgeven.


Dè ge bedankt zèt dè witte!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 07-02-2008, 15:54
Verwijderd
TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Lucky Luciano
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Krynn
+ Flowtje

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko

Hoewel ik Fantome nog steeds niet helemaal vertrouw, zijn mijn verdenkingen wel wat gezakt, ik had er in mijn eerdere beoordeling geen rekening mee gehouden dat het ook haar eerste spel is. En aangezien het nu ook 5-4 is, ga ik om die redenen iig niet op haar stemmen, ik wil geen gelijkspel veroorzaken.

Neko had ik nog niet eerder overwogen, maar er hebben al meerdere mensen gezegd dat ze stiller is dan normaal, en dat is wel iets om rekening mee gehouden.
Dat was ook mijn reden om de vorige keer op coolkast te stemmen. Hij zegt heel weinig en als het weer tijd om te stemmen is roept hij een naam met geen of weinig uitleg erbij.

Neko* of toch maar weer coolkast dus. Ik denk er nog 5 minuten over na en dan hak ik de knoop door. Ik ben nu meer geneigd Neko te stemmen, omdat coolkast een loze stem zou worden, en 6-4 veiliger is dan 5-4, weer gelijkspel kunnen we echt niet gebruiken. Maar mijn verdenking richting Neko is nog zo pril, en ik heb nog steeds een slecht gevoel bij coolkast. Pfff.

Ik praat te veel
Oud 07-02-2008, 16:21
Krynn
Krynn is offline
Ik dácht al, ik heb iets gemist...

Citaat:
Ja het opmerkelijke vind ik dat hij er zelf mee komt, terwijl het echt best vergezocht is eigenlijk. Ik stem in het licht van de recente ontwikkelingen toch maar op Uice
en sterrenmeisje ging ook voor Uice, maar die heeft-ie gewoon niet opgenomen in z'n lijstje! (en dat lijstje nam iedereen dan weer over...)...dus:

TopDrop
+ zoemzoem

Fantome
+ AllureV
+ Lisaaah
+ Kazet Nagorra

Neko
+ Uice
+ Daboman
+ Martino87
+ Flowtje

Coolkast
+ Fantome

zoemzoem
+ coolkast

Uice
+ Eye of Sauron
+ Neko
+ Lucky Luciano
+ sterrenmeisje
+ Krynn

Zo.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 16:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
en sterrenmeisje ging ook voor Uice, maar die heeft-ie gewoon niet opgenomen in z'n lijstje!
Ik heb mijn lijstje gekopieerd van Lisaaah, de laatste die hem voor mij gepost heeft. Tussen Lisaah en mijn post heeft sterrenmeisje niet gezegd op mij te gaan stemmen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 16:36
Krynn
Krynn is offline
Aaah nee, die post zit idd nog boven die van Lisaaah. Maar ze gaat wel voor jou...het is de post die ik citeer.

*moppert*

Als mensen nou gewoon standaard het lijstje overnamen met hun stem erbij, hier word ik nou mesjogge van. Posts terugvinden tussen allerlei discussies. Hoe kan je anders besluiten hoe, en of, je gelijkspel wil vermijden?
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-02-2008, 16:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hm. Krynn beschuldigt mij er onterecht van de lijst aan te passen en zet sterrenmeisje meteen onder mijn naam omdat ze eerder zei

Citaat:
ik ga denk ik voor uice
Bovendien, het volgende:

Citaat:
Maar Uice vind ik ook nog verdacht omdat ie zich wel heel hard zit te verdedigen.
Citaat:
Ik stem in het licht van de recente ontwikkelingen toch maar op Uice
Citaat:
Volgens mij is Uice verader en probeert hij op deze overdreven manier stemmen met zich mee te krijgen.
Krynn verwijst zelf naar de post van Lucky:

Citaat:
En dan die uitwisseling met Lucky Luciano eerder op deze pagina. Ugh. Ik neig dus heeeel sterk naar Uice...maar...hmz. *gaat voorlopige stemmenlijstje maken*
Maar, even daarna:

Citaat:
Ik constateer dat ik de enige ben die jou blijkbaar verdacht genoeg vindt om een stem te overwegen. Vervolgens kijk ik naar het lijstje en besef ik dat er iemand uit gaat van wie ik écht niet geloof dat ze verdacht is, en stem ik op de ander.* En toch reageer je nog...

...ik heb m'n stem voor de volgende ronde. Of misschien toch nog deze? Óf je bent slecht, óf je denkt alleen maar aan je eigen overleven ipv je 'team'. Beh.
Of ze is heel erg vergeetachtig, of ze manipuleert bewust informatie om mij eruit krijgen. Ik hoop dat dit alles nog in overweging genomen wordt, mocht ik de hangronde niet overleven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-02-2008, 16:58
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik verander mijn stem naar Uice, omdat hij zich wel erg verdedigd.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Opties weerwolfspel
***ailá***
500 19-03-2008 22:44
De Kantine Het Weerwolfspel 44 #3
Verwijderd
195 23-02-2008 09:55
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 20:24
De Kantine Waar associeer jij je medeforummer mee? #2
Verwijderd
500 09-01-2006 14:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.