Oud 12-08-2006, 09:39
daburnd
daburnd is offline
Hey mensen,

gezien de algemene leeftijd hier onder de studenten dacht ik dat ik mijn probleem hier toch ook maar een keer beschrijf in de hoop dat iemand mij aan antwoord kan geven.

Ik wil namelijk in september met mijn vriendin naar de kamasutra beurs gaan gezien zij daar enorm graag naar toe wil... ik ben er al een keer geweest. Nu ben ik 25 en is zij 16... vroeger ben ik er al een keer met een minderjarige partner heen geweest, maar dat was dan niet zo een probleem gezien de id plicht er toen ook niet was. Maar nu is deze er wel en weet ik niet zeker hoe streng ze controleren. Heeft iemand van jullie dit probleem zelf ook gehad? En zijn jullie toch binnen gekomen? Weet je anders of er echt stellig gecontroleerd wordt of niet?
Oud 12-08-2006, 09:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik ga mijn mening voor mezelf houden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 12-08-2006, 09:50
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Dit is só sick
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 09:54
daburnd
daburnd is offline
Waarom is dit sick.. ik ga al een tijdje met haar en wij zijn gelukkig met elkaar. Zij wil er graag met mij heen en waarschijnlijk kopen we daar een leuk lingerie setje voor haar en kijken naar de strip shows... is dat echt zo ziek?

Zijn jullie nu echt zo hypocriet om zoiets ziek te noemen en met een grote smile op jullie mond toe te kijken hoe de breezers zich massaal door een stel patsers 's avonds nog ff goed laten dekken tijdens het opstap gaan?

Alsof ik de enige oudere persoon met een jongere partner ben.

Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 09:57.
Oud 12-08-2006, 09:59
Verwijderd
Hap niet zo, en heb het niet over "jullie" als één persoon iets zegt.
Oud 12-08-2006, 10:01
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-08-2006 @ 10:59 :
Hap niet zo, en heb het niet over "jullie" als één persoon iets zegt.
Het zijn er 2... dus vandaar dat ik een meervouds vorm gebruik in mijn reactie. Ik vind het alleen zo absurd kortzichtig... ik weet niet waar ze precies aan denken als ze 25 & 16 horen, maar het zegt wel genoeg over hun als dat de enige manier is waarop ze kunnen denken. Erg nuttig en ontopic reageren is dit niet...

Het klinkt hier na 2 posts alsof ik een pervert ben ofzo..
Oud 12-08-2006, 10:02
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Oke, mijn laatste post in deze topic ter verduidelijking van de walgingsfactor betreffende dit idee.

A. Een kind van 16 hoort niet thuis op de Kama Sutra-beurs.
B. Jullie leeftijdsverschil, dit neigt naar pedofilie.
C. Houdt zij echt van jou of is dit een grap?
D. Kon je niemand van je eigen leeftijd krijgen?
E. Zie B, it makes me sick.
F. Zie al het voorgaande, it makes me even sicker.
G. Profiteer je niet gewoon van een 16 jarige?
H. Jullie moeten het ook zelf weten wat jullie doen, maar verwachtte je hier nou een serieuze reactie op? Er zullen maar weinig mensen zijn op dit forum die vinden dat dit oke is.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 10:06
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 11:02 :
Oke, mijn laatste post in deze topic ter verduidelijking van de walgingsfactor betreffende dit idee.

A. Een kind van 16 hoort niet thuis op de Kama Sutra-beurs.
B. Jullie leeftijdsverschil, dit neigt naar pedofilie.
C. Houdt zij echt van jou of is dit een grap?
D. Kon je niemand van je eigen leeftijd krijgen?
E. Zie B, it makes me sick.
F. Zie al het voorgaande, it makes me even sicker.
G. Profiteer je niet gewoon van een 16 jarige?
H. Jullie moeten het ook zelf weten wat jullie doen, maar verwachtte je hier nou een serieuze reactie op? Er zullen maar weinig mensen zijn op dit forum die vinden dat dit oke is.
Oh ok omdat jij dus persoonlijke problemen hebt met een bepaald idee dat ook alleen in jou hoofd plaats vind en niet met de realiteit overeenstemd meen jij dus de forum regels aan je laars te mogen lappen en gewoon kei hard offtopic te kunnen gaan? Lekker is dat...getuigd ook van geen enkel niveau...

Ik ga er verder niet eens op antwoorden, het boeit me geen flikker of ik jou goedkeuring heb voor onze relatie of niet. Dat jij al een ouwe lul bent met je 17 jaar is je eigen probleem...

Ik ben gelukkig... zij is gelukkig... wat voor ons goed is, moet het ook maar voor jou zijn.

Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 10:09.
Oud 12-08-2006, 10:10
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Beetje belachelijk dat een relatie tussen een 25-jarige en een 16-jarige direct afgekeurd wordt! Het hangt toch helemaal van de situatie af of het kan of niet.. Ik woon zelf samen met mijn vriend die negen jaar ouder is en dat gaat prima, helemaal niks zieks aan.

Ff ontopic: ziet je vriendin er ook echt uit als 16? Zoja dan gaan ze wel om legitimatie vragen denk ik. Jullie kunnen misschien proberen haar er wat ouder uit te laten zien? Maar als het niet lukt ga je toch gewoon als ze 18 is, dan kan ze zo vaak ze wil naar zo'n beurs.
__________________
ero quod omnes erunt
Oud 12-08-2006, 10:20
Tińo
Avatar van Tińo
Tińo is offline
beetje bekrompen allemaal hoor.
kan allemaal per situatie verschillen en meiden van 16 die naar de kamasutra beurs willen zijn in het algemeen een slag anders als die van 16 die nog met poppen spelen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 12-08-2006, 10:35
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
deurbel schreef op 12-08-2006 @ 11:10 :
Beetje belachelijk dat een relatie tussen een 25-jarige en een 16-jarige direct afgekeurd wordt! Het hangt toch helemaal van de situatie af of het kan of niet.. Ik woon zelf samen met mijn vriend die negen jaar ouder is en dat gaat prima, helemaal niks zieks aan.

Ff ontopic: ziet je vriendin er ook echt uit als 16? Zoja dan gaan ze wel om legitimatie vragen denk ik. Jullie kunnen misschien proberen haar er wat ouder uit te laten zien? Maar als het niet lukt ga je toch gewoon als ze 18 is, dan kan ze zo vaak ze wil naar zo'n beurs.
Ach met 20-29 zien ze er opeens de problemen niet meer van in... maar wat mij betreft zullen ze nooit denken dat ik misschien een ex dikkerd ben die nooit al te veel geluk bij de vrouwen gehad heeft. Nog tot 29 jaar student is dus nu vooral geen partner ( van zijn eigen leeftijd ) kan gebruiken die al serieus plannen heeft om een gezinnetje te gaan stichten ( waardoor ik door mijn 1,5 jaar jongere partner na 4 jaar gedumpt ben ) en nu tijdens het uitleven van mijn laatste jeugd jaren tijdens een gamers meeting ( met mensen die jonger zijn als mij ) een meiske van 16 tegen het lijf ben gelopen waar ik smoor verliefd op werd voordat ik uberhaupt begreep dat ze 16 is...


Maar ze ziet er idd uit als 18.... ze is namelijk al 1,80m. Dus dat is geen probleem.. maar ja of ze daar nu echt iedereen controleren of niet is me niet duidelijk.

Verder is het nog 1,5 jaar wachten totdat ze 18 is... mij boeit het niet, maar zij is erg ongeduldig... lijkt altijd spannender als je jonger bent denk ik.
Oud 12-08-2006, 11:10
Verwijderd
Wat jij uitspookt en op geilt wat betreft leeftijd is jouw pakkie aan, maar neem dan iig een achtienjarige. Zestien is te jong.

Die kama sutra beurs heeft niet voor niets een identificatieplicht dus als ze niet binnen komt komt ze simpelweg niet binnen, en terecht. Of je moet je profileren als haar 'voogd'.
Oud 12-08-2006, 11:11
Verwijderd
Wat een gezeik, 't is niet alsof ze 12 is ofzo en ts komt op mij niet over alsof-ie van plan is misbruik van haar te maken of alsof-ie haar speciaal om haar leeftijd heeft uitgekozen.

Maar ik denk niet dat de kamasutra beurs in komt met iemand van 16.
Oud 12-08-2006, 11:40
Verwijderd
Kerels gaan al eerder dood, je kan er beter eentje van 9 jaar jonger nemen.
Oud 12-08-2006, 11:45
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Dude, doe eens even normaal zeg! Ik heb ook heus wel eens iemand gehad die een stuk jonger was, maar dit gaat gewoon te fur!

Dat meisje zou moeten begrijpen dat ze niet zo oud is als ze denkt (ook al vertellen ouwe geilaard haar dat ze erg oud overkomt voor haar leeftijd). En jij zou moeten begrijpen waarom dit niet ok is en anders heb je idd het denkniveau van... wel... iemand van 16.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 12-08-2006, 11:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 11:02 :
A. Een kind van 16 hoort niet thuis op de Kama Sutra-beurs.
Nee, een kind van zestien moet nog fijn naar Sesamstraat kijken want kinderen van zestien hebben geen idee wat een piemel is.

Citaat:
B. Jullie leeftijdsverschil, dit neigt naar pedofilie.
En?

Citaat:
C. Houdt zij echt van jou of is dit een grap?
Dat kun je bij iedere relatie wel vragen.

Citaat:
D. Kon je niemand van je eigen leeftijd krijgen?
Ga je bij mijn vriendin ook vragen of ik niemand met mijn eigen haarkleur kon krijgen?

Citaat:
G. Profiteer je niet gewoon van een 16 jarige?
Natuurlijk profiteert hij ervan. Zij allebei als het goed is.

Citaat:
H. Jullie moeten het ook zelf weten wat jullie doen, maar verwachtte je hier nou een serieuze reactie op? Er zullen maar weinig mensen zijn op dit forum die vinden dat dit oke is.
Gelukkig is je ongelijk inmiddels bewezen, er zijn genoeg mensen die wel gezond verstand hebben.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-08-2006, 12:00
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Risce schreef op 12-08-2006 @ 12:45 :
Dude, doe eens even normaal zeg! Ik heb ook heus wel eens iemand gehad die een stuk jonger was, maar dit gaat gewoon te fur!

Dat meisje zou moeten begrijpen dat ze niet zo oud is als ze denkt (ook al vertellen ouwe geilaard haar dat ze erg oud overkomt voor haar leeftijd). En jij zou moeten begrijpen waarom dit niet ok is en anders heb je idd het denkniveau van... wel... iemand van 16.
Dat ze geen 18 is begrijp ik.. maar uit mijn openingspost blijkt al dat ik er geen problemen mee heb dat ze naar deze beurs wel die puur en alle op erotiek gebied gericht is. Dit omdat wij ook op sexueel gebied van elkaar genieten. Ze heeft dan al wel vaker sex gehad voordat wij met elkaar gingen en dat ook met een leeftijd jonger als 16 jaar... en nee inderdaad daar kan ik me ook niet in vinden gezien ik er voor mijn 16e niet eens iets van vrouwen wou afweten en met mijn 18e pas mijn 1e sex ervaring had... maar beter dan wat dan ook begrijp ik dat de generaties na mij sterk verandert zijn en totaal anders leven. Mijn broertje verschilt 8 jaar met mij en ik merk het heel duidelijk via hem.

Laten we eerlijk zijn... met 16 ben je niet meer blind voor wat er op de wereld zoal gebeurd en wat mensen doen. Ik was ook alles behalve onschuldig met mijn 16e...

En kan je zeggen wat je wil... ik kan het uitmaken, maar zij heeft daarna weer toch net zo goed een vriend. Maar of iemand van 16 ook zo van haar kan houden als mij en haar de dingen kan laten meemaken zoals ik het kan is maar net de vraag. Grote kans dat ze alleen een of andere asshole tegenkomt die eigenlijk niet eens weet wat ie zelf wil.. maar weet dat ie een vriendin erbij wil omdat het opzich wel lekker is.. geen echte liefde dus.

En als 2 mensen gelukkig met elkaar zijn... wie ben je dan om te bepalen dat dit geluk niet mag bestaan? ( Hier mag iedereen over nadenken )

Maar goed... ik vind het jammer dat hier weinig constructiefs gezegd word met betrekking tot mijn probleem stelling... is er nu niemand hier die recent nog naar zo een beurs is geweest?
Oud 12-08-2006, 12:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Alles verder buiten beschouwing latende... Nee ik denk niet dat een 16-jarige naar binnen wordt gelaten.

Maar voor leuke lingerie setjes kun je de livera of honkemoller proberen. Of misschien hebben ze ook wel leuke setjes bij de Christine LeDuc (of hoe je dat ook schrijft) en anders kan ik je ook verwijzen naar de pabo (www.pabo.com) Daar hebben ze érg leuke setjes!

Ik zou over 2 jaar maar eens gaan, dan weet je zeker dat je erin kan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 12-08-2006, 12:12
Fides
Fides is offline
Het is verboden voor minderjarigen dus het mag niet. Maar naar binnenkomen zal wel lukken als ze 1.80 is en 18 jaar lijkt.
Daarnaast vind ik het leeftijdsverschil 16-25 wel enorm, maar als jullie maar gelukkig zijn.
Oud 12-08-2006, 12:12
zongeveer
zongeveer is offline
Begrijp ik nou goed uit deze discussie dat er tegenwoordig ook nog 16-jarige meisjes zijn die niet naar de kamasutra-beurs gaan?

Het moet echt niet veel gekker worden.
Oud 12-08-2006, 12:12
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Als je op de site van de kamasutra beurs klikt op "ik ben nog geen 18" sturen ze je door naar de site van sesamstraat
Maar er staat helaas ook geen info op over legitimeren ofzo (of ik heb niet goed gekeken)
__________________
ero quod omnes erunt
Oud 12-08-2006, 12:18
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
deurbel schreef op 12-08-2006 @ 12:02 :
Maar dat vind ik dus raar, ik was 17 toen ik een relatie met m'n vriend kreeg, dus toen was het wel fout, maar nu ben ik 20 en kan het wel. Mannenlogica zeker
Nee, jij bent volwassen, een 16-jarige niet.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 12-08-2006, 12:30
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-08-2006 @ 13:18 :
Nee, jij bent volwassen, een 16-jarige niet.
Wat ze probeerd te zeggen is dat ze met 17 hetzelfde probleem heeft gehad.. dat niemand haar serieus wou nemen vanwege haar leeftijd terwijl ze zelf goed genoeg wist waar ze aan toe was en ook oud genoeg was om voor haarzelf te kunnen denken en handelen. Want ze zijn immers nog steeds gelukkig samen...

Hetgeen wat bij mijn vriendin ook zo is.

Dat men niet kan bepalen wat bedrijfs economisch gezien de beste keuze is met die leeftijd is zeker waar... dat heeft ervaring nodig. Maar dat men al weet of de partner leuk is of niet... en goed of slecht is voor degene.... dat zijn zeker keuzes die je met 16 wel zou moeten kunnen maken. Ze is dan misschien wel jong, maar geen retard!
Oud 12-08-2006, 12:47
juno
Avatar van juno
juno is offline
Vanaf zestien jaar is iemand wettelijk gezien volwassen genoeg om zelf te beslissen met wie hij of zij sexuele omgang heeft. Het is niet eens meer een klachtdelict om als meerderjarige sex te hebben met iemand van die leeftijd.

Vanaf zestien jaar mag je ook in medisch opzicht over je eigen lichaam beschikken. (zie de Wet Geneeskundige Behandel Overeenkomst) Je ouders hebben het recht dan niet meer om je te dwingen tot iets om of iets te verbieden. Je mag een abortus ondergaan als je dat wilt of je mag een levensreddende beenmergtranspantatie weigeren als je dat niet wilt.

En dan zou je niet mogen beslissen over wie je vriendje is?
Oud 12-08-2006, 13:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 12-08-2006 @ 10:41 :
Ik ga mijn mening voor mezelf houden.
En dat zouden meer mensen in dit topic moeten doen, met nadruk een bepaalde 17-jarige.


De laatste keer dat ze reclame maakten voor die beurs op de radio, vorig jaar geloof ik, was de minimumleeftijd 18 jaar. Ze zal er dus niet in komen.

Mocht je iets spannends willen bestellen dan heeft de internetstore van Hunkemöller ook genoeg voor je. Vervolgens binnen drie dagen in huis.
(als ik nog werk heb volgende week dan is er een goede kans dat ik je order in moet pakken ook )
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 12-08-2006, 13:18
Verwijderd
Als ze er gewoon niet binnen mág, omdat er een minimumleeftijd is van 18, dan zou ik ook niet gaan. Dan maar twee jaar wachten. Ga dan samen naar een lingeriewinkel ofzo, zoek je daar iets uit.
Oud 12-08-2006, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 12-08-2006 @ 14:18 :
Als ze er gewoon niet binnen mág, omdat er een minimumleeftijd is van 18, dan zou ik ook niet gaan.
En inderdaad, die minimumleeftijd is er, dus bespaar je de moeite en ga iets anders leuks met haar doen.
Oud 12-08-2006, 13:31
miGAnt
miGAnt is offline
Nee, een kind van zestien moet nog fijn naar Sesamstraat kijken want kinderen van zestien hebben geen idee wat een piemel is.

-------------------------------------------------------------
Volgens mij heb jij het eerder over jezelf...niet iedereen is gelijk weet je
Oud 12-08-2006, 14:18
Verwijderd
wat flauw dat er zo gereageerd word! Als jij met vriendin daar naartoe wilt, zou je dat gewoon moeten doen. Probeer gewoon binnen te komen en lukt t niet, ga dan wat anders leuks doen. Lukt het wel; have fun.

Onthoud: Nee heb je, ja kun je krijgen!
Oud 12-08-2006, 14:32
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Ik zie hier alleen maar mannen die het 16-25 leeftijd oke vinden en een paar die dat niet oke vinden, voor de rest alleen maar vrouwen die het ook niet oke vinden.

Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal. Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten. Het is gewoon plain fout dat jij daarop ingaat met haar, jij zou je verstand moeten gebruiken ipv achter je lul aan te lopen. (net zoals alle andere M's die dit ok vinden.) Iemand anders zei dat ze 20/21 is en haar vriend 9 jaar ouder, en idd daar is ook een leeftijdsverschil, maar hier zijn beiden tenminste ontwikkeld en weten ze wie ze zijn. Dus dan maakt het niet meer uit.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Ik zie hier alleen maar mannen die het 16-25 leeftijd oke vinden en een paar die dat niet oke vinden, voor de rest alleen maar vrouwen die het ook niet oke vinden.
Dan moet je beter leren kijken
Oud 12-08-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Get Psycho schreef op 12-08-2006 @ 15:18 :
wat flauw dat er zo gereageerd word! Als jij met vriendin daar naartoe wilt, zou je dat gewoon moeten doen. Probeer gewoon binnen te komen en lukt t niet, ga dan wat anders leuks doen. Lukt het wel; have fun.

Onthoud: Nee heb je, ja kun je krijgen!
Nadeel is alleen dat het iets van 15 of 20 euro kost, en dat je de entreekaartjes van te voren moet bestellen en betalen . Dus als het uiteindelijk niet lukt ben je toch best wat geld kwijt.
Oud 12-08-2006, 14:39
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-08-2006 @ 15:38 :
Dan moet je beter leren kijken
Ik had jou niet meegeteld omdat jij alleen zei dat het gezeik was, niet of je het oke vond of niet
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 14:42
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Ik zie hier alleen maar mannen die het 16-25 leeftijd oke vinden en een paar die dat niet oke vinden, voor de rest alleen maar vrouwen die het ook niet oke vinden.

Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal. Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten. Het is gewoon plain fout dat jij daarop ingaat met haar, jij zou je verstand moeten gebruiken ipv achter je lul aan te lopen. (net zoals alle andere M's die dit ok vinden.) Iemand anders zei dat ze 20/21 is en haar vriend 9 jaar ouder, en idd daar is ook een leeftijdsverschil, maar hier zijn beiden tenminste ontwikkeld en weten ze wie ze zijn. Dus dan maakt het niet meer uit.
Die tot de keuze kwam toen ze 17 jaar oud was... zoals ze zelf zegt heb je er NU geen problemen meer mee omdat ze inmiddels 20 is.

En waarin houd ik haar meer tegen in haar ontwikkeling als een 18 jarige? Dat zij in haar ontwikkelings fase zit kan er misschien toe doen... maar niet in de zin die jij hier wilt stellen, dat iemand van 25 jaar haar ontwikkeling meer tegen houd en schade toebrengt als iemand van 18 of zelfs nog jonger die eerder hun lul achterna lopen... omdat ze nog nauwelijks in staat zijn fatsoenlijk hun gevoelens te interpreteren.
Oud 12-08-2006, 14:46
daburnd
daburnd is offline
Interessant is dat mensen denken dat het hier een dicussie over leeftijd is waar ik en mijn vriendin het ons werkelijk ter harte gaan nemen of anderen het wel eens zijn met onze relatie en we hier naar behoren op reageren. Denk het niet... zeker als er sprake is van gevoelens van elkaar moet je slimmer zijn dan te denken dat deze offtopic discussie uberhaupt iets gaat veranderen aan de situatie zoals die is.

Maar goed wat een onbegrip tussen een stel jongeren... grappig dat het eerder de mensen van mijn leeftijd en ouder zijn die ons beiden gelijk geven... haar zowel als mij. En dat terwijl ik juist de jeugd haar normen en waarden vind verliezen...
Oud 12-08-2006, 14:54
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
daburnd schreef op 12-08-2006 @ 15:42 :
En waarin houd ik haar meer tegen in haar ontwikkeling als een 18 jarige? Dat zij in haar ontwikkelings fase zit kan er misschien toe doen... maar niet in de zin die jij hier wilt stellen, dat iemand van 25 jaar haar ontwikkeling meer tegen houd en schade toebrengt als iemand van 18 of zelfs nog jonger die eerder hun lul achterna lopen... omdat ze nog nauwelijks in staat zijn fatsoenlijk hun gevoelens te interpreteren.
Dat ben ik niet met je eens. Als ze iemand heeft van haar eigen leeftijd zitten ze allebei nog in hun ontwikkelingsfase, daarbij komt dat alles voor hun nog nieuw is. Voor een volwasse man zijn dingen als seks vanzelfsprekend en zal hier dan ook waarschijnlijk eerder mee over de schreef gaan dan een persoon van haar eigen leeftijd.

En zoals ik ook al heb gezegd, als jullie hiervan gelukkig worden moeten jullie het vooral niet laten, maar ik vind dat je dit in het begin had moeten afkappen en niet op in had moeten gaan. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

Citaat:
Maar goed wat een onbegrip tussen een stel jongeren... grappig dat het eerder de mensen van mijn leeftijd en ouder zijn die ons beiden gelijk geven... haar zowel als mij. En dat terwijl ik juist de jeugd haar normen en waarden vind verliezen...
Ben ik ook niet met je eens, waarschijnlijk hebben de jongeren hier dus betere normen en waarden mee gekregen van thuis. Er zijn er hier trouwens maar een paar die het goedkeuren en meer die het afkeuren, en die zijn ook van rond jouw leeftijd.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 14:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal. Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten.
En waarom is het als je in die fase zit beter een vriend van je eigen leeftijd te hebben?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 12-08-2006, 14:56
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal. Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten.
Waar haal je dit soort natte vinger uitspraken toch vandaan?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 12-08-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
daburnd schreef op 12-08-2006 @ 15:46 :
Interessant is dat mensen denken dat het hier een dicussie over leeftijd is waar ik en mijn vriendin het ons werkelijk ter harte gaan nemen of anderen het wel eens zijn met onze relatie en we hier naar behoren op reageren. Denk het niet... zeker als er sprake is van gevoelens van elkaar moet je slimmer zijn dan te denken dat deze offtopic discussie uberhaupt iets gaat veranderen aan de situatie zoals die is.

Maar goed wat een onbegrip tussen een stel jongeren... grappig dat het eerder de mensen van mijn leeftijd en ouder zijn die ons beiden gelijk geven... haar zowel als mij. En dat terwijl ik juist de jeugd haar normen en waarden vind verliezen...
miss vindt ''de jeugd'' de gedachte aan een relatie met een 25-jarige wel smerig en pedofilistish, en de mensen van jouw leeftijd het wel lekker, hoe dichter bij de 0...
Oud 12-08-2006, 15:00
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Wat vinden jullie ouders er eigenlijk van?

Vraag @ mensen die het oke vinden, wat zouden jullie ervan vinden als dochterlief van 16 met een vriend van 25 zou thuiskomen?

Citaat:
Waar haal je dit soort natte vinger uitspraken toch vandaan?
Het vak biologie is je zeker voorbij geschoten op school of niet?
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 16:00 :


Het vak biologie is je zeker voorbij geschoten op school of niet?
meiden zijn sneller geestelijk volwassen dan jongens volgens mijn bio leraar ;x
Oud 12-08-2006, 15:13
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 16:00 :
Wat vinden jullie ouders er eigenlijk van?

Vraag @ mensen die het oke vinden, wat zouden jullie ervan vinden als dochterlief van 16 met een vriend van 25 zou thuiskomen?

Mijn ouders hebben er niets op tegen... ze begrijpen dat ik niet graag met mijn eigen leeftijdsgenoten omga omdat het voornamelijk allemaal mensen die al zo snel als mogelijk meenden te moeten gaan werken en nu al leven zoals mijn ma en pa zoals ik het vaak uitdruk. Het huisje boompje beestje leven is nog niet voor mij weg gelegd en vooral mijn ma vind ook dat ik nog moet genieten van de paar "jeugd" jaren die ik nog heb.

Haar ouders waren alleen bezorgd dat ze weer zo een vriend zou krijgen als van te voren die haar bij haar vrienden weg haalde en zoveel van haar verlangde dat ze eigenlijk totaal geen eigen leven meer had. Beter gezegd... haar ouders waren bang dat ze weer eens in haar ontwikkeling terug gehouden zo worden. ( Ja die kerel was evenoud als haar )

Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:54 :
Dat ben ik niet met je eens. Als ze iemand heeft van haar eigen leeftijd zitten ze allebei nog in hun ontwikkelingsfase, daarbij komt dat alles voor hun nog nieuw is. Voor een volwasse man zijn dingen als seks vanzelfsprekend en zal hier dan ook waarschijnlijk eerder mee over de schreef gaan dan een persoon van haar eigen leeftijd.
Als je ouder bent is de spanning er meestal al enigzins vanaf en boeit het je niet meer zo... tenminste als je genoeg partners en sex hebt gehad. Dan zou over het algemeen je drang moeten verminderen en je verstand moeten toennemen.

Jongeren weten niet met gevoelens om te gaan... ouderen wel. Ik kan je zo al zeggen dat ik met 16 niet in staat was fatsoenlijk van iemand te houden ook al wou ik dat heel erg graag. Dat is iets wat ik me nu pas besef.
Oud 12-08-2006, 15:42
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
hitzor schreef op 12-08-2006 @ 16:06 :
meiden zijn sneller geestelijk volwassen dan jongens volgens mijn bio leraar ;x
Klopt, maar die volwassenheid is nog niet bereikt bij hun 16e.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 15:43
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
daburnd schreef op 12-08-2006 @ 16:13 :
Als je ouder bent is de spanning er meestal al enigzins vanaf en boeit het je niet meer zo... tenminste als je genoeg partners en sex hebt gehad. Dan zou over het algemeen je drang moeten verminderen en je verstand moeten toennemen.

Jongeren weten niet met gevoelens om te gaan... ouderen wel. Ik kan je zo al zeggen dat ik met 16 niet in staat was fatsoenlijk van iemand te houden ook al wou ik dat heel erg graag. Dat is iets wat ik me nu pas besef.
Je zegt zelf dat je verstand moet toenemen over de jaren, waarom ga je dan voor iemand die niet weet met haar gevoelens om te gaan?
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 12-08-2006, 15:48
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal.
Het is misschien ongebruiikelijk om als man van 25 een relatie te hebben met iemand van 16, dus in die zin zou je het inderdaad abnormaal kunnen noemen. Dat betekent echter nog niet dat je het daarom per definitie af zou moeten keuren.

Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten. Het is gewoon plain fout dat jij daarop ingaat met haar, jij zou je verstand moeten gebruiken ipv achter je lul aan te lopen. (net zoals alle andere M's die dit ok vinden.)
Mag ik hieruit opmaken dat ik mijn verstand niet gebruik? Dat doe ik wel degelijk, en nee, je hoeft niet bang te zijn dat ik mijn l*l achterna loop, want dat doe ik toevallig niet. Het is inderdaad zo dat iemand van 16 nog niet volwassen is, althans niet in lichamelijke zin, maar dat wil nog niet zeggen dat zo iemand psychisch gezien ook nog niet volwassen zou kunnen zijn. Ik ga er wat dat betreft van uit dat ze net zo bewust voor hem heeft gekozen als hij voor haar.

Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Iemand anders zei dat ze 20/21 is en haar vriend 9 jaar ouder, en idd daar is ook een leeftijdsverschil, maar hier zijn beiden tenminste ontwikkeld en weten ze wie ze zijn. Dus dan maakt het niet meer uit.
Het feit dat de vriendin van daburnd nog niet volwassen is wil nog niet zeggen dat ze daardoor nog niet weet wie ze is.

Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 16:00 :
Vraag @ mensen die het oké vinden, wat zouden jullie ervan vinden als dochterlief van 16 met een vriend van 25 zou thuiskomen?
Even afgezien van het feit dat ik nooit een relatie heb gehad en dus geen kinderen heb: ik zou niet weten op grond waarvan ik het af zou moeten keuren. Het zou per slot van rekening nog altijd haar keuze zijn en niet de mijne.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 12-08-2006, 15:53
daburnd
daburnd is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 16:43 :
Je zegt zelf dat je verstand moet toenemen over de jaren, waarom ga je dan voor iemand die niet weet met haar gevoelens om te gaan?
Omdat ik zelf niet toeben aan het volwassen leventje dat iedereen om mij heen lijdt. Dat geld misschien niet voor iedereen die 25 jaar is, maar in mijn omgeving studeren de meeste mensen sowieso niet lang en niet graag.

Ik wil graag nog wat gamen, naar wat feesten gaan, wat stappen, beetje films kijken... etc etc. En dan gaat perfect met haar. Ik voel me nog niet zo oud met mijn 25... ik voel me zelf eigenlijk geen dag ouder als 18... weet alleen wel dat ik het ben en ook wel anders denk als toen.

Zij stelt geen eisen aan mij en ik niet aan haar. Zij maakt mijn leven weer wat vrolijker en fleuriger door me overal mee naar toe te nemen en overal voor over te halen. Ik leer haar het leven vanuit een ander punt te bekijken en zet haar veelal aan tot denken, praat dus voornamelijk veel met haar. En voor de rest zijn het gemeenschappelijke interesses zoals hier boven beschreven.
Oud 12-08-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:54 :


Ben ik ook niet met je eens, waarschijnlijk hebben de jongeren hier dus betere normen en waarden mee gekregen van thuis. .
jij vindt het van 'goede normen en waarden' getuigen om iemand die je niet kent 'te sick' te noemen omdat het meisje van wie hij houdt toevallig jonger is dan hij, terwijl hij niet eens naar je mening vroeg?
Oud 12-08-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
daburnd schreef op 12-08-2006 @ 11:35 :
Ach met 20-29 zien ze er opeens de problemen niet meer van in... maar wat mij betreft zullen ze nooit denken dat ik misschien een ex dikkerd ben die nooit al te veel geluk bij de vrouwen gehad heeft. Nog tot 29 jaar student is dus nu vooral geen partner ( van zijn eigen leeftijd ) kan gebruiken die al serieus plannen heeft om een gezinnetje te gaan stichten ( waardoor ik door mijn 1,5 jaar jongere partner na 4 jaar gedumpt ben ) en nu tijdens het uitleven van mijn laatste jeugd jaren tijdens een gamers meeting ( met mensen die jonger zijn als mij ) een meiske van 16 tegen het lijf ben gelopen waar ik smoor verliefd op werd voordat ik uberhaupt begreep dat ze 16 is...
.
wtf, hoe onsamenhangend kun je brabbelen
Oud 12-08-2006, 16:40
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Shredder schreef op 12-08-2006 @ 15:32 :
Ik zie hier alleen maar mannen die het 16-25 leeftijd oke vinden en een paar die dat niet oke vinden, voor de rest alleen maar vrouwen die het ook niet oke vinden.

Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal. Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten. Het is gewoon plain fout dat jij daarop ingaat met haar, jij zou je verstand moeten gebruiken ipv achter je lul aan te lopen. (net zoals alle andere M's die dit ok vinden.) Iemand anders zei dat ze 20/21 is en haar vriend 9 jaar ouder, en idd daar is ook een leeftijdsverschil, maar hier zijn beiden tenminste ontwikkeld en weten ze wie ze zijn. Dus dan maakt het niet meer uit.
Hier is nog iemand die het oké vindt (en ik ben een vrouw en jonger). Elke situatie is anders, elk persoon is anders, zolang jij de personen in kwestie niet kent, kun je niet juist oordelen.
Oud 12-08-2006, 16:53
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 12-08-2006 @ 16:48 :
Het is inderdaad zo dat iemand van 16 nog niet volwassen is, althans niet in lichamelijke zin, maar dat wil nog niet zeggen dat zo iemand psychisch gezien ook nog niet volwassen zou kunnen zijn. Ik ga er wat dat betreft van uit dat ze net zo bewust voor hem heeft gekozen als hij voor haar.
Ik doelde juist op het psychische aspect van opgroeien. Pubers zijn over het algemeen erg onzeker over wat voor houding ze moeten hebben tegenover het leven en proberen wat. En met name meisjes van die leeftijd zijn vaak emotioneel onzeker over zichzelf. Naar mijn mening is het dus zaak dat zij zichzelf kunnen ontwikkelen zonder invloed van een volwassene.

Citaat:
mathfreak schreef op 12-08-2006 @ 16:48 :Even afgezien van het feit dat ik nooit een relatie heb gehad en dus geen kinderen heb: ik zou niet weten op grond waarvan ik het af zou moeten keuren. Het zou per slot van rekening nog altijd haar keuze zijn en niet de mijne. [/B]
Echt niet stom bedoeld, maar het feit dat je nog nooit een relatie hebt gehad is datgene wat net het verschil maakt. Voordat mijn huidige vriendin had, dacht ik altijd makkelijk over dit soort dingen, het deed me niets als er bijv. op het nieuws kwam dat er een verkrachter o.i.d. was opgepakt. Maar sinds dat ik mijn vriendin heb en het echt serieus is tussen ons is dat allemaal, bij mij tenminste, veranderd.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.